Версия за печат

00398-2012-0015

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински Университет-София- Ректорат, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински Университет-София, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦОЗА), ет.10, ст.20 и 22, За: г-жа Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Медицински Университет-София, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦОЗА), ет.10, ст.20 и 22, За: г-жа Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Медицински Университет-София, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦОЗА), ет.10, ст.20 и 22, За: г-жа Христина Бешева, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: експерт "Обществени поръчки"

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на флаш хроматографска система за нуждите на научните разработки по Договор № 2И/2011 г. на тема: " Разширяване на възможностите за изолиране и пречистване на биоактивни вещества на лаборатория "Анализ и синтез на биоактивни вещества" към Катедра по медицинска химия и биохимия".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр.София 1431, ул."Здраве" № 2, ПУЦ, ет.3, Медицински факултет, Катедра "Медицинска химия и биохимия"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на флаш хроматографска система за нуждите на научните разработки по Договор № 2И/2011 г. на тема: " Разширяване на възможностите за изолиране и пречистване на биоактивни вещества на лаборатория "Анализ и синтез на биоактивни вещества" към Катедра по медицинска химия и биохимия".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на "Флаш хроматографска система" - 1 брой.

Прогнозна стойност без ДДС
89166.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на Ректората на Медицински Университет-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя съгласно чл.60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност на офертата и по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Участникът представя гаранция за участие в размер на 600.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя по приложения в документацията образец с валидност 10 работни дни след приключване изпълнението на договора.Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора в лв. без ДДС. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.Банковата сметка за внасяне на гаранцията за участие/изпълнение под формата на парична сума в полза на Възложителя е: IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201; BIC: BPBIBGSF при Юробанк И Еф Джи България.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от Медицински факултет-Деканат по банков път в срок до 20 календарни дни след извършване на доставка, монтаж, пускане в експлоатация и след представяне на оригинална фактура, приемо-предавателен протокол за извършена доставка и протоколи за монтаж, предварително изпитване и за пускане в експлоатация; протокол за извършено обучение на персонала; гаранционна карта и ръководство за употреба на български език. При неизпълнение или забава от страна на Изпълнителя по договора, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка на Ректората на Медицински университет-София IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, код BNBGBGSD – БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София. В противен случай неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение, след което Възложителя заплаща извършената доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан;1.1Оферта за изпълнение на обществена поръчка /Прил.12/;2.Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност.Копия от документа за регистрация или ЕИК съгл. чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или документ за самоличност, когато е физическо лице;При участници обединения-документ подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;3.УАС на участника, ако участниците са юридически лица или еднолични търговци; Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език, а документите за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или едноличен търговец или копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ се представят в официален превод (чл.56, ал.4);4.Пълномощно на лицето подписващо офертата–представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника;5.а/Декларация по чл.47,ал.1,т.1;б/Декларация по чл.47,ал.1,т.2 и 3; 6.а/Декларация по чл.47,ал.2,т.2 и 5; б/Декларация по чл.47,ал.2, т.1 и 3; 7.Декларация по чл.47,ал.5,т.1;8.Декларация по чл.47,ал.5,т.2;9.Декларация за запознаване с условията на поръчката;10.Документ за гаранция за участие-оригинал;11.Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител;12.Декларация за приемане условията в проекта на договор;13.Документ за регистрация по ДДС;14.Документ за закупена документация;15.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнение на поръчката;16.Техническо предложение за изпълнение на поръчката;17.Ценова оферта по образец и поставена в запечатан, непрозрачен плик с надпис № 3 "Предлагана цена";18.Декларация по чл.4,ал.7 и чл.6,ал.5 от ЗМИП;19.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП;20.Таблица за техническо съответствие на предлаганата апаратура.Документите от т.1 до 15,18 и 19 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор".Документите по т.16 и 20 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката". Документът по т.17 се поставя в плик № 3 "Предлагана цена".Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП, чл.69,ал.1,чл.70,ал.3 и ал.4 от ЗОП и при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, когато:а/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;б/е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;в/има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 отДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;г/е осъден с влязла присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;- не е представил някои от изискуемите документи, съдържащи се в Плик № 1 на офертата и съгласно изискванията на чл.68,ал.9 от ЗОП- в случай, че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл.68,ал.7 от ЗОП; Оферта, която не отговаря на изискванията посочени в документацията и обявлението се отстранява от участие в процедурата, както и в случай на представяне на документи в общия плик извън трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставка на апаратура, сходна с предмета на поръчката за последните 2009, 2010 и 2011 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност. Документът по т.1 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор".
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.В процедурата могат да участват лица, чийто оборот за 2009, 2010 и 2011 г. от доставки, сходни с предмета на поръчка е не по-малък от двукратният размер на определения от Възложителя финансов ресурс.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Декларация (свободен текст), съдържаща основните договори със сходен предмет на поръчката, изпълнени от участника през 2009, 2010 и 2011 г. с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите, както и телефон за контакт с Възложителя (клиента); 1.1.Препоръки /референции/ за добро изпълнение на договорите посочени по т.1-минимум 1 бр. референция към договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, съдържаща стойност, срок на изпълнение и дата на сключване и изпълнение; 2. Участникът да представи оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права за доставка, инсталация и сервиз на предлаганата апаратура с валидност за срока на изпълнение на поръчката; 3.Доказателства, че предлаганата апаратура притежава CE-mark /заверено копие/; 4. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя на предлаганата апаратура - заверено копие; 5.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника, за дистрибуция и сервиз на предлаганата апаратура-заверено копие; 6.Декларация /свободен текст/, че участникът има изградена сервизна структура в България с обучени и сертифицирани от фирмата производител сервизни специалисти и документи /сертификати, удостоверения или други/, удостоверяващи обучението и професионалната квалификация на сервизните специалисти; 7.Извлечение от каталог или фирмена брошура на предлаганата апаратура с маркиране на конкретната апаратура и параметри, без посочване на цени (поставят се в плик № 1 „ Документи за подбор”, а се разглеждат за съответствие при разглеждане на документите в Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката").
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.В процедурата могат да участват лица, които за 2009, 2010 и 2011 г. имат изпълнен най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, независимо дали този договор е сключен с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Този 1 (един) брой договор може да е с приключило изпълнение или да се изпълнява в момента (може срокът на действие все още да не е изтекъл), но по него да са реализирани доставки. Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира съответствие по клас и предназначение на посочения обект на поръчката. 1.1. Да има изпълнен най-малко един договор, качествено и в срок, доказано с референция; 2.Участникът да притежава оторизация от производителя на съответната апаратура за предоставени права за доставка, инсталация и сервиз на предлаганата апаратура с валидност за срока на изпълнение на поръчката. 3. Предлаганата апаратура да има CE-mark; 4. Участникът да достави съответната апаратура от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент; 5.Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за дистрибуция и сервиз на предлаганата апаратура; 6. Участникът да има изградена сервизна структура в България с обучени и сертифицирани от фирмата производител сервизни специалисти. 7. Извлечение от каталог или фирмена брошура на предлаганата апаратура с маркиране на конкретната апаратура и параметри, без посочване на цени.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 42 - 068287 от 27.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.10.2012 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се получава всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. в Ректората на Медицински университет-София, бул."Акад. Ив. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20 след направена еднодневна предварителна заявка на тел. 02/9515087 или 02/9152111. Сумата се заплаща на касата на Медицински университет-София-Ректорат, гр.София-1431, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 29 срещу редовно издаден документ.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.При поискване от заинтересованото лице документацията ще се изпрати за сметка на лицето отправило искането след направен превод на сумата по банкова сметка на Медицински университет-София-Ректорат: IBAN BG 43 BNBG 9661 31 00 1021-01, BIC: BNBG BGSD при БНБ-София. В случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП възложителят ще предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19.10.2012 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.10.2012 г.  Час: 10:30
Място

Медицински Университет-Ректорат, гр.София 1431, бул." Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.12, Заседателна зала № 6.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (по 1 представител), представящи пълномощно-оригинал или заверено от участника копие, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване, след представяне на документи доказващи статута им. Участниците ще бъдат информирани допълнително за датата, часа и мястото за публичното отваряне на плик № 3 "Предлагана цена" чрез публикуване в профила на купувача на МУ-София- http://opt.mu- sofia.bg - Обяви и съобщения и по факс.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за закупуване на апаратура "Флаш хроматографска система" в размер на 107 000 лв. с ДДС. Участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ