Версия за печат

00109-2012-0006

BG-БЛАГОЕВГРАД: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, ПЛ. "ГЕОРГИ ИЗМИРЛИЕВ" 1, За: Антония Методиева, Република България 2700, БЛАГОЕВГРАД, Тел.: 073 8677243, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: БЛАГОЕВГРАД, ПЛ. "ГЕОРГИ ИЗМИРЛИЕВ" 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител за извършване на строително-ремонтни работи и доставка на медицинска апаратура за СБАЛО „Свети Мина” – Благоевград””, включващ две обособени позиции: Обособена позиция 1 : „Изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане на пристройка, както и ремонт и обновяване на съществуващи помещения за разполагане на медицинска апаратура в СБАЛО „Свети Мина” – Благоевград - гр.Благоевград, залегнали в проект «Ремонт и оборудване СБАЛО „Свети Мина” – Благоевград” Обособена позиция 2 : „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинска апаратура за нуждите на СБАЛО „Свети Мина” - Благоевград, залегнали в проект “Ремонт и оборудване на СБАЛО „Свети Мина” – Благоевград”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Oбособена позиция №1: Ремонтът на сградата на СБАЛО „СВЕТИ МИНА” – БЛАГОЕВГРАД обхваща следните части: ЧАСТ "ПБЗ" - Временна ограда, стоманена със стойки метални през 2.5 m /амортизация/, Временен вход № 1 с В=6 m с плъзгаща се метална врата–поз. 4, Портичка, метална № 1 с В=1 m – поз. 5, Вход № 2 с В=6 m – поз.6, Вход № 3 с В=4 m с плъзгаща се врата – поз.7, Портичка,, Вход № 4 с В=4.5 m – поз.9, Временен вход и авариен изход в съществуващата сграда 200/220 – поз. 10, Временно ел. табло – поз. 16, Временен пътен знак Б1, Временен пътен знак А39, Табела Т17 с надпис: „Изход на строителен обект”, Метални стойки за временни пътни знаци, С 3.3 предпазна лента, пластмасова, червено-бяла; ЧАСТ "КОНСТРУКЦИИ" - Разваляне на плочници, Разваляне на асфалтобетонова настилка, Разваляне на декоративна ограда, Разваляне на бордюри, Изкоп земни маси, Извозване на земни маси до 5 км, Изкоп с багер на транспорт, Превоз със самосвал на 5 км, Подложен бетон, Кофраж фундаменти и стени, Бетон фундаменти и стени - В20, Кофраж, Кофраж на греди, Бетон плоча, Бетон греди, Кофраж колони, Бетон колони , Кофраж шайби, Армировка; ЧАСТ "АС" - СМР интериор, СМР фасади, временен покрив за първи етап, хидроизолационни работи – сутерен, дограми; ЧАСТ "ВиК" –демонтаж, площадков водопровод, сграден водопровод, площадкова канализация, канализация; ЧАСТ "ОВК" - доставка и монтаж на отоплителна инсталация, вентилационни и климатични инсталации абонатна станция и топло и студо захранване СОТ И СОХ; ЧАСТ "ЕЛЕКТРО - СИЛНОТОКОВИ ИНСТАЛАЦИИ" - осветителни инсталации, контактни и силови инсталации, захранващи линии на табла и големи консуматори, заземителни инсталации; ЧАСТ"ЕЛЕКТРО - СЛАБОТОКОВИ ИНСТАЛАЦИИ" - телефонна инсталация, компютърма мрежа, СКС за архивиране и комуникация на медицински образи ( PACS) и рентгенологична информационна (RIS), оповестителни системи, часовникова уредба, интеркомова система, светлинно - блокираща система, вътрешна кабелна телевизионна система, система за сигнално- охранна техника (СОТ), видеодомофонна система, система видеонаблюдение, система пожароизвестяване; ЧАСТ "ИНСТАЛАЦИЯ МЕДИЦИНСКИ ГАЗОВЕ" - вакуум централа, централа сгъстен въздух, инсталации медицински газове; ЧАСТ "ЛЪЧЕЗАЩИТНИ МЕРОПРИЯТИЯ" Очаквани резултати и продукти: Обновени и ремонтирани 1235,36 кв.м. разгъната застроена площ в СБАЛО „СВЕТИ МИНА” – БЛАГОЕВГРАД“; Осъществени всички необходими мерки за лъчезащита; Осигурена достъпна среда за пациентите в СБАЛО „СВЕТИ МИНА” – БЛАГОЕВГРАД“; Повишено качество на болничната среда, лишена от рискове. Обособена позиция №2: Дейността включва доставка на медицинско оборудване от ново поколение, което да създаде възможности за оказване на високоспециализирана и високотехнологична болнична помощ. Оборудването, за което се кандидатства е свързано пряко с дейността и услугите, които предоставя лечебното заведение Предвижда се доставката на следната апаратура: 1. Компютърен томограф (Симулатор) (+ PACS система); 2. Кобалтов апарат - телегама терапия (телегаматерапевтична машина, средства за дозиметричен контрол, средства за имобилизация и съгласно т. А. 2. планираща система към апарата);

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 50400000, 50421000, 51410000, 45215140, 45400000, 45454000, 45210000

Описание:

Медицинско оборудване
Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати
Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване
Услуги по инсталиране на медицинско оборудване
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на болнични помещения
Довършителни строителни работи
Строителни работи по преустройство
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обособена позиция №1: Ремонтът на сградата на СБАЛО „СВЕТИ МИНА” – БЛАГОЕВГРАД обхваща следните части: ЧАСТ "ПБЗ" - Временна ограда, стоманена със стойки метални през 2.5 m /амортизация/, Временен вход № 1 с В=6 m с плъзгаща се метална врата–поз. 4, Портичка, метална № 1 с В=1 m – поз. 5, Вход № 2 с В=6 m – поз.6, Вход № 3 с В=4 m с плъзгаща се врата – поз.7, Портичка,, Вход № 4 с В=4.5 m – поз.9, Временен вход и авариен изход в съществуващата сграда 200/220 – поз. 10, Временно ел. табло – поз. 16, Временен пътен знак Б1, Временен пътен знак А39, Табела Т17 с надпис: „Изход на строителен обект”, Метални стойки за временни пътни знаци, С 3.3 предпазна лента, пластмасова, червено-бяла; ЧАСТ "КОНСТРУКЦИИ" - Разваляне на плочници, Разваляне на асфалтобетонова настилка, Разваляне на декоративна ограда, Разваляне на бордюри, Изкоп земни маси, Извозване на земни маси до 5 км, Изкоп с багер на транспорт, Превоз със самосвал на 5 км, Подложен бетон, Кофраж фундаменти и стени, Бетон фундаменти и стени - В20, Кофраж, Кофраж на греди, Бетон плоча, Бетон греди, Кофраж колони, Бетон колони , Кофраж шайби, Армировка; ЧАСТ "АС" - СМР интериор, СМР фасади, временен покрив за първи етап, хидроизолационни работи – сутерен, дограми; ЧАСТ "ВиК" –демонтаж, площадков водопровод, сграден водопровод, площадкова канализация, канализация; ЧАСТ "ОВК" - доставка и монтаж на отоплителна инсталация, вентилационни и климатични инсталации абонатна станция и топло и студо захранване СОТ И СОХ; ЧАСТ "ЕЛЕКТРО - СИЛНОТОКОВИ ИНСТАЛАЦИИ" - осветителни инсталации, контактни и силови инсталации, захранващи линии на табла и големи консуматори, заземителни инсталации; ЧАСТ"ЕЛЕКТРО - СЛАБОТОКОВИ ИНСТАЛАЦИИ" - телефонна инсталация, компютърма мрежа, СКС за архивиране и комуникация на медицински образи ( PACS) и рентгенологична информационна (RIS), оповестителни системи, часовникова уредба, интеркомова система, светлинно - блокираща система, вътрешна кабелна телевизионна система, система за сигнално- охранна техника (СОТ), видеодомофонна система, система видеонаблюдение, система пожароизвестяване; ЧАСТ "ИНСТАЛАЦИЯ МЕДИЦИНСКИ ГАЗОВЕ" - вакуум централа, централа сгъстен въздух, инсталации медицински газове; ЧАСТ "ЛЪЧЕЗАЩИТНИ МЕРОПРИЯТИЯ" Очаквани резултати и продукти: Обновени и ремонтирани 1235,36 кв.м. разгъната застроена площ в СБАЛО „СВЕТИ МИНА” – БЛАГОЕВГРАД“; Осъществени всички необходими мерки за лъчезащита; Осигурена достъпна среда за пациентите в СБАЛО „СВЕТИ МИНА” – БЛАГОЕВГРАД“; Повишено качество на болничната среда, лишена от рискове. Обособена позиция №2: Дейността включва доставка на медицинско оборудване от ново поколение, което да създаде възможности за оказване на високоспециализирана и високотехнологична болнична помощ. Оборудването, за което се кандидатства е свързано пряко с дейността и услугите, които предоставя лечебното заведение Предвижда се доставката на следната апаратура:1. Компютърен томограф (Симулатор) (+ PACS система); 2. Кобалтов апарат - телегама терапия (телегаматерапевтична машина, средства за дозиметричен контрол, средства за имобилизация и съгласно т. А. 2. планираща система към апарата);

Прогнозна стойност без ДДС
5032915 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

11


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 22 000.00 лв. /двадесет и две хиляди лева/ за всяка една обособена позиция - Обособена позиция №1 и по Обособена позиция №2, а участникът, определен за изпълнител по Обособена позиция №1 и по Обособена позиция №2 , внася гаранция за изпълнение в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: 90% от нея да са за срок договора надвишаващ с един месец срока за изпълнение на договора, а останалите 10 % със срок на валидност един месец от датата на изтичане на гаранционния срок. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Община Благоевград: Банка Общинска банка АД - BIC SOMBBGSF. IBAN BG71SOMB 91303313725301 Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец или да са по-благоприятни за възложителя. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят изисква нейната корекция по реда на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Обособена позиция №1: Финансирането на СМР ще бъде осигурено по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/ обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в градските агломерации” Възложителят се задължава да заплати дължимата цена на вноски, както следва: Обособена поцзиция 1: 1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 15 % от цената по договора, дължимо в десетдневен срок, считано от датата на подписването на договора и след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС; 2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ, чийто общ размер не може да надхвърля 65 % от цената на договора, се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени съгласно ЗУТ на действително извършени и приети СМР и доставки, респ. съответния Акт образец, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството , в срок от 20 дни, при спазване на процедурата по договор. 2.1. В случай, че предадента работа надхвърли сумата, възлизаща на 65 % от стойността на договора, която сума е предвидена като междинни плащания по него, горницата над тази сума се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ведно с окончателното плащане по договора, като Възложителят не дължи никакви наказателни плащания (лихви, неустойки и др.) във връзка с това. 3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ, в рамер на 20 % от цената на договора, се извършва в срок до 30 дни след подписване на приемо-предаваелен протокол за окончателно приемане на работата, сметка 22 за установяване на действително извършени и приети СМР и доставки, респ съответния Акт образец, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат междинните плащания и аванса. 4. Сборът от стойностите на авансовото плащане, междинните плащания и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора. Обособена позиция №2: Възложителят се задължава да заплати дължимата цена на вноски, както следва: АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 25 % от цената по договора, дължимо в десетдневен срок, считано от датата на подписването на договора и след представяне а оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС; МЕЖДИННО ПЛАЩАНЕ, в рамер на 30 % от цената на договора,за доставка на компютърен томограф и 30% за доставка и монтаж на кобалтов апарат-телегама терапия, се извършва в срок до 30 дни след подписване на приемо-предаваелен протокол за окончателно приемане на работата, разрешение от АЯР за въвеждане в експлоатация на апаратурата и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ в размер на 15%, което се изчислява като от цената на договора се приспадне аванса и междинните плащания;

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изисквания за придобиване на правна форма от изпълнителя. В случай, че участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват нотариално заверен договор. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; да определя лице, което да представлява обединението/консорциума, да го задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението / консорциума за целите на поръчката; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е представено нотариално заверено копие от договора за създаването на обединението / консорциум, или в приложения липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/ при когото лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.и/ има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; й/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.Участниците представят:Оферта;Списък на документите, съдържащи се в офертата, пописан от участника;Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а“- „д“, ал.2, т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП;Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т.2а пр.1, т.3 и т. 4 и ал.5, т.2 от ЗОП;Декларация за използване на подизпълнител по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП;Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП по Об.поз.№1; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП;Декларация за съгласие за участие на подизпълнител; Декларация за запознаване с мястото на доставка строителната площадка;Банкова гаранция за участие;Банкова гаранция за изпълнение; Техническа оферта;Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: По Обос. поз№1: 1. Информация за общия оборот и оборота от строително-монтажни работи сходни с предмета на поръчката за последните три отчетени години /2009, 2010, 2011г./ (по образец № 3.1.); Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението. Изискването за оборот, съставляващ собствените икономически и финансови възможности, се отнася само за участниците. Когато по обективни причини кандидатът или участникът няма възможност да представи изисканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителя приеме за подходящ. 2. Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години. Изискваните документи се прилагат в зависисимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал да развива дейността си. Когато участникът е обединение, съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че е представен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, се допуска позоваване на тези обстоятелства вместо представянето им с офертата. В случай, че участникът не разполага с изготвен годишен финансов отчет за календарната 2011 г., изцяло съобразен със посочените срокове за изготвяне и публикуване в Закона за счетоводството, то той може да приложи различни финансови извлечения и други сходни документи, доказващи реализиран оборот за календарната 2011 г. 3. Копие (заверено с подпис и печат на участника) от валидна застраховка за професионална отговорност по чл.171 и следващите от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж-предмет на поръчката или еквивалентна за чуждестранните участници; застраховката да бъде придружена с декларация (свободен текст) със задължението за осигуряване на гореописаната застраховка за целия период на договора и минимум 30 дни след изпълнението му и приемане на работата по договора. По Обособена позиция№2 1.Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2009, 2010 и 2011/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови /2009, 2010 и 2011/ години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови /2009, 2010 и 2011/ години. В случай, че е представен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, се допуска позоваване на тези обстоятелства вместо представянето им с офертата. В случай, че участникът не разполага с изготвен годишен финансов отчет за календарната 2011 г., изцяло съобразен със посочените срокове за изготвяне и публикуване в Закона за счетоводството, то той може да приложи различни финансови извлечения и други сходни документи, доказващи реализиран оборот за календарната 2011 г. 2. Информация за общия и специализирания оборот от доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на медицинско оборудване за последните 3 (три) години /2009, 2010 и 2011/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението.Изискването за оборот, съставляващ собствените икономически и финансови възможности, се отнася само за участниците.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Обособена позиция:1.Участникът следва да има общ оборот не по-малко от 7 500 000,00 лв. (седем милиона и половина) лв. и специализиран оборот не по-малко от 6 000 000,00 лв. (шест милиона лева) от строително-монтажни работи (СМР), сходни с предмета на поръчката, реализиран общо за последните три отчетени финансови години /2009, 2010, 2011г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.*Под "СМР, сходни с предмета на поръчката" следва да се разбират СМР по изграждане, ремонт и саниране на сгради.2.Да притежава валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ застраховката да бъде придружена с декларация (свободен текст) със задължението за осигуряване на гореописаната застраховка за целия период на договора и минимум 30 дни след изпълнението му и приемане на работата по договора. Когато участникът е обединение, изискването е общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители, изискването се прилага по отношение на тях, съобразно вида и дела на участието им. Обос. поз. №2 1. Участникът следва да има общ оборот за последните три отчетени финансови години /2009, 2010, 2011г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 8 000 000,00 лв. (осем милиона лева). 2. Участникът следва да има специализиран оборот от доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинско оборудване за последните 3 (три) финансови години /2009, 2010 и 2011г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 6 000 000,00 лв. (шест милиона лева).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: А. По Обособена позиция №1:1.Участ. представя Списък на осн. Дог. за строит., сходно с предм. на пор-та по обос. поз. №1 обр.4.1 , изпълени през последните 5 години, предхождащи крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на к. участникът е започнал дейността си, придружени с препоръки за добро изп. за по-важните обекти от възл. им. В преп-те задълж. се посочва наим. на възложителя, общ. Стойн. на дог.,датата и мястото на стр., стойн. на под. вид работи, изпълнени от участника, както и дали изпълн. е проф. и в съотв. с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. Към списъкът се прилагат и копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи, които доказват успешното изпълнение на договорите.;2. Участниците трябва да представят документи, доказващи горепосочените обстоятелства – дипломи, трудови книжки и всеки друг документ, който може да удостовери наличието на необходимата квалификация, стаж и опит на ръководния персонал.3.Представя се копие от Удостоверението за регистрация и талона към него или еквивалентни документи за чуждестранните лица.4. Участникът за доказване изпълнението на това минимално изискване се представя копие от Сертификатите или еквивалентни документи.;Б.По Обособена позиция №2: 1. Декларация в св. текст от участника, с к. същият декларира обстоятелството че предл. Апар. Изпълн. Мин. Задълж. Техн. изискв. посочени в докум. и ще бъде съвместена софтуерно с ост. доставена с наст. об.пор. апаратура е нова, неупотр., произв. след сключв. на дог. с опр. за изпълн. по пров. Общ. Пор.; Попълн., подп. и подпечатана табл. за съотв. на доставената мед. Апар. с мин. Задълж. Техн. изискв.;Декл., че предл. Апарат. отговаря на мин. Изискв. за размерите на процедурното помещение, посочени в док-та(в своб.текст);2.Док, от к. да е видно съотв. на предл. апаратура с изискв. на техн. специф. (проспекти , каталози и др. с отбел. Конкр. параметри от офертата);3. Зав. от участ. копие на сертиф. ISO 9001:2008 или екв.или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП., изд. на името на участ. от акред. Инстит. или агенция за управл. на кач.;4. Зав. от участника копие на оторизационно писмо, изд. от произв. за всеки един от обектите на пор-та. Декл. в своб. текст от изпълн., в к. същият да деклар., че ще осигури оторизиран сервиз за следгар. поддръжка и резервни части в срок от 10 г. след въвеждане на апарат. в експлоатация;5.Зав. от участн. копие на разреш. за търг. на едро с мед. Изд., по смисъла на Закона за мед. Изд. и подзак. актове;6.Зав. от участника копие на лицензия за работа с изт. на йониз. лъчения;7.Декл.Обр.5.2., съд-ща списък на серв. Инж. за сервиз и поддръжка на предл. Апар., придр. с автоб. на серв. Инж., завер. от тях копия на сертиф. преминат курс на обуч-е за сервиз и поддр. на предлаганата мед. Апарат., изд. от произв. на съотв. апарат.; Декл. в своб. текст подписана от всеки от инж., с която същите да декл., че ще са на разпол. за периода на изпълн. на достав., монтажа и въвеждането в експл.;7.Списък-декларция с договори, ведно с копия от договорите, придружени с референции от страна на Възложителите по изпълнени успешно договори за последните три години, предхождащи крайния срок за опдаване на оферти. Спис.трябва да съдържа най-малко: предмет на дог., обект, ст., датата на започване и прикл., име на получ.. Когато участ. е обед., списъкът е общ за дог. сключени от всеки от участ., като в отд. колонка трябва да се посочи членът в обед., който е бил страна по дог. Препоръките трябва да посочват стойн., датата и мястото на дост. и монтаж, както и дали то е изпълн. проф. и в съотв. с норм. изискв.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Обос. Поз. №1:1.Всеки участник трябва да разполага с рък. персонал, който ще изпълни пор-та и трябва да включва мин. по един от сл. Спец.:1.1. Рък-л обект – техн. прав. лице със стаж в рък-то на стр. обекти мин. 5 г.;1.2. Техн. рък. – техн. прав. лице, дипл. стр. инж. или стр. техник, минимум 5 г. опит при изп-то на стр. обекти;1.3.Спец-т контрол на кач-то – техн. прав. л., отговарящо за контр. на кач-то, притежаващ Уд-е/Серт. за преминато обуч-е за контрол върху кач-то на изпълнение в стр-то и за контрол на съотв-то на стр. продукти със съществените изискв. за безопасност или екв.;1.4.Спец-т по здр. и безопасни условия на труд – лице, притежаващо удост. (сертификат) за завършен курс за длъжн. лице по здраве и безопасност; 2.Участникът трябва да е вписан в Центр. Проф. рег. на строителя и да има издадено удостоверение от К. на строителите за изпълнение на строежи от първа група трета категория, предмет на настоящата об. пор. В случай, че участникът е чужд.лице–представя се екв. док-т, допускащ съгл. законодателството на държавата, в к. участникът е установен и осъщ. дейността си извършване на стр. работи обект на настоящата общ. поръчка, в нот. Зав. копие, придружен с превод на бълг. Език;3. Всеки участник трябва да е сертифициран в обл. на строителството по следните станд.: ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП;;ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. По Обос.поз 2:1.Участникът следва да декл. обст., че предл. апаратура е нова, неупотребявана, произв. след скл.на дог. с опр. за изпълнител по проведената об. пор. и отговаря на мин. Зад.техн. изискв. посочени в докум., както и че ще бъде съвместена софтуерно с останалата доставена с настоящата общ. поръчка апаратура;2.Предл.апаратура да притежава СЕ-mark(Директива 93/42/ЕЕС) или екв., която удостоверява, че съотв. на изделието със съществ. изискв. е било оценено по приложимите процедури за оценяване на съотв. и нанесен идентиф. номер на нотифициращия орган по чл.64, ал.2 от Закона за медицинските изделия, когато такъв орган е участвал в оценяване на съответствието;3. Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на доставката, монтажа и пускане в експлоатация на медицинско оборудване с ISO 9001:2008 или еквивалент, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП;4. Участникът да е оторизиран от производителя да извършва доставки и сервиз на предлаганата апаратура и софтуер. Участникът е длъжен да осигури оторизиран сервиз за следгаранционна поддръжка и резервни части в срок от 10 години след въвеждане на апаратурата в експлоатация;5.Участникът да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно подзаконовите актове;6.Участникът, предлагащ апаратура за лъчелечение, да притежава лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения, с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности и други услуги; 7. Участникът да осигури екип от най-малко двама квалифицирани сервизни инженера, преминали курс на обучение за сервиз и поддръжка на предлаганата медицинска апаратура, при производителя на предлаганата апаратура;8.Участникът следва през последните 3 (три) години предхождащи крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, да е изпълнил минимум един договор за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на медицинско оборудване.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: обособена позиция 1-срок за изпълнение; тежест: 25
Показател: обособена позиция 1-гаранционен срок; тежест: 25
Показател: обособена позиция 1-финансов показател; тежест: 50
Показател: обособена позиция 2-показател период на гаранционно обслужване; тежест: 5
Показател: обособена позиция 2-срок за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация ; тежест: 10
Показател: обособена позиция 2-показател брой срезове; тежест: 25
Показател: обособена позиция 2-показател отвор на гентрито; тежест: 15
Показател: обособена позиция 2-финансов показател; тежест: 40
Показател: обособена позиция 2-време за реакция при повреда ; тежест: 5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.10.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден между 8:30ч.-12.30ч. и 13.30ч. -17:00ч., в срок до 17:00 часа на датата посочена в обявлението. Цената на настоящата документация е в размер на 120.00 лв. с вкл. ДДС, като сумата може да бъде заплатена в брой в стая 313 в сградата на Община Благоевград, в гр.Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1 или по банков път по сметка: Общинска банка АД - BIC SOMBBGSF. IBAN BD44SOMB 91308401500044, код на плащане 44 40 00.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Благоевград – www.blgmun.com.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29.10.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.10.2012 г.  Час: 13:00
Място

Община Благоевград

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно. Присъстващите представители на участниците вписват имената си и се подписват в регистър, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Финансирането на поръчката ще бъде осигурено по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., Приоритетна ос 1: Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/ обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в градските агломерации и ареали”.

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Благоевград – www.blgmun.com . Възложителят обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти на официалната си интернет страница – www.blgmun.com, както и чрез факс съобщение на посочен от участника номер.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 1 : „Изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане на пристройка, както и ремонт и обновяване на съществуващи помещения за разполагане на медицинска апаратура в СБАЛО „Свети Мина” – Благоевград - гр.Благоевград, залегнали в проект «Ремонт и оборудване СБАЛО „Свети Мина” – Благоевград”
1) Кратко описание

Ремонтът на сградата на СБАЛО „СВЕТИ МИНА” – БЛАГОЕВГРАД обхваща следните части: ЧАСТ "ПБЗ" - Временна ограда, стоманена със стойки метални през 2.5 m /амортизация/, Временен вход № 1 с В=6 m с плъзгаща се метална врата–поз. 4, Портичка, метална № 1 с В=1 m – поз. 5, Вход № 2 с В=6 m – поз.6, Вход № 3 с В=4 m с плъзгаща се врата – поз.7, Портичка,, Вход № 4 с В=4.5 m – поз.9, Временен вход и авариен изход в съществуващата сграда 200/220 – поз. 10, Временно ел. табло – поз. 16, Временен пътен знак Б1, Временен пътен знак А39, Табела Т17 с надпис: „Изход на строителен обект”, Метални стойки за временни пътни знаци, С 3.3 предпазна лента, пластмасова, червено-бяла; ЧАСТ "КОНСТРУКЦИИ" - Разваляне на плочници, Разваляне на асфалтобетонова настилка, Разваляне на декоративна ограда, Разваляне на бордюри, Изкоп земни маси, Извозване на земни маси до 5 км, Изкоп с багер на транспорт, Превоз със самосвал на 5 км, Подложен бетон, Кофраж фундаменти и стени, Бетон фундаменти и стени - В20, Кофраж, Кофраж на греди, Бетон плоча, Бетон греди, Кофраж колони, Бетон колони , Кофраж шайби, Армировка; ЧАСТ "АС" - СМР интериор, СМР фасади, временен покрив за първи етап, хидроизолационни работи – сутерен, дограми; ЧАСТ "ВиК" –демонтаж, площадков водопровод, сграден водопровод, площадкова канализация, канализация; ЧАСТ "ОВК" - доставка и монтаж на отоплителна инсталация, вентилационни и климатични инсталации абонатна станция и топло и студо захранване СОТ И СОХ; ЧАСТ "ЕЛЕКТРО - СИЛНОТОКОВИ ИНСТАЛАЦИИ" - осветителни инсталации, контактни и силови инсталации, захранващи линии на табла и големи консуматори, заземителни инсталации; ЧАСТ"ЕЛЕКТРО - СЛАБОТОКОВИ ИНСТАЛАЦИИ" - телефонна инсталация, компютърма мрежа, СКС за архивиране и комуникация на медицински образи ( PACS) и рентгенологична информационна (RIS), оповестителни системи, часовникова уредба, интеркомова система, светлинно - блокираща система, вътрешна кабелна телевизионна система, система за сигнално- охранна техника (СОТ), видеодомофонна система, система видеонаблюдение, система пожароизвестяване; ЧАСТ "ИНСТАЛАЦИЯ МЕДИЦИНСКИ ГАЗОВЕ" - вакуум централа, централа сгъстен въздух, инсталации медицински газове; ЧАСТ "ЛЪЧЕЗАЩИТНИ МЕРОПРИЯТИЯ" Очаквани резултати и продукти: Обновени и ремонтирани 1235,36 кв.м. разгъната застроена площ в СБАЛО „СВЕТИ МИНА” – БЛАГОЕВГРАД“; Осъществени всички необходими мерки за лъчезащита; Осигурена достъпна среда за пациентите в СБАЛО „СВЕТИ МИНА” – БЛАГОЕВГРАД“; Повишено качество на болничната среда, лишена от рискове.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45215140, 45400000, 45210000, 45454000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на болнични помещения
Довършителни строителни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни работи по преустройство

3) Количество или обем

Обособена позиция 1: „Изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане на пристройка, както и ремонт и обновяване на съществуващи помещения за разполагане на медицинска апаратура в СБАЛО „Свети Мина” – Благоевград - гр.Благоевград, залегнали в проект «Ремонт и оборудване СБАЛО „Свети Мина” – Благоевград”

Прогнозна стойност, без ДДС
2209002 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 11

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 2 : „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинска апаратура за нуждите на СБАЛО „Свети Мина” - Благоевград, залегнали в проект “Ремонт и оборудване на СБАЛО „Свети Мина” – Благоевград”
1) Кратко описание

Дейността включва доставка на медицинско оборудване от ново поколение, което да създаде възможности за оказване на високоспециализирана и високотехнологична болнична помощ. Оборудването, за което се кандидатства е свързано пряко с дейността и услугите, които предоставя лечебното заведение Предвижда се доставката на следната апаратура: 1. Компютърен томограф (Симулатор) (+ PACS система); 2. Кобалтов апарат - телегама терапия (телегаматерапевтична машина, средства за дозиметричен контрол, средства за имобилизация и съгласно т. А. 2. планираща система към апарата);

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 50400000, 50421000, 51410000

Описание:

Медицинско оборудване
Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати
Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване
Услуги по инсталиране на медицинско оборудване

3) Количество или обем

Дейността включва доставка на медицинско оборудване от ново поколение, което да създаде възможности за оказване на високоспециализирана и високотехнологична болнична помощ. Оборудването, за което се кандидатства е свързано пряко с дейността и услугите, които предоставя лечебното заведение Предвижда се доставката на следната апаратура: 1. Компютърен томограф (Симулатор) (+ PACS система); 2. Кобалтов апарат - телегама терапия (телегаматерапевтична машина, средства за дозиметричен контрол, средства за имобилизация и съгласно т. А. 2. планираща система към апарата);

Прогнозна стойност, без ДДС
2823913 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 180