Версия за печат

00087-2012-0066

BG-София: 26 - Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж"№3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ОРГАНИЗИРАНЕ НА ИНОВАТИВНИ КУЛТУРНИ СЪБИТИЯ, ПО ПРОЕКТ „ФЕСТИВАЛИ ЗА ИЗКУСТВО В ПУБЛИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО: SOFIA CONTEMPORARY И ФЕСТИВАЛ НА ОТКРИТО В ЗАПАДЕН ПАРК”, ОБОСОБЕНИ В СЛЕДНИТЕ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – Организиране на иновативно културно събитие в центъра на София: Фестивал за съвременни изкуства – Sofia Contemporary, ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – Организиране на иновативно културно събитие в периферията – Фестивал за изкуства на открито в Западен парк, във връзка с изпълнение на сключен договор BG161PO001/1.1-10/2010/001 между МРРБ и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 26
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е ОРГАНИЗИРАНЕ НА ИНОВАТИВНИ КУЛТУРНИ СЪБИТИЯ, ПО ПРОЕКТ „ФЕСТИВАЛИ ЗА ИЗКУСТВО В ПУБЛИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО: SOFIA CONTEMPORARY И ФЕСТИВАЛ НА ОТКРИТО В ЗАПАДЕН ПАРК”, ОБОСОБЕНИ В СЛЕДНИТЕ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – Организиране на иновативно културно събитие в центъра на София: Фестивал за съвременни изкуства – Sofia Contemporary, ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – Организиране на иновативно културно събитие в периферията – Фестивал за изкуства на открито в Западен парк, във връзка с изпълнение на сключен договор BG161PO001/1.1-10/2010/001 между МРРБ и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. Пълното описание на обхвата на дейностите се съдържа в Техническите спецификации на одобрената документация за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидените дейности по обособена позиция № 1 включват: Осигуряване на - Проектори 11 бр.;Проектори 2 бр.; Проектори 3 бр.; Екрани 6 бр.;Екран 1бр.; Дисплей 7бр.; Laptop 3бр.;ДВД плейър 4 бр.;Тонколони 32бр.;Тонколони 11 бр.; Усилватели 12бр.; Аудиопроцесори 12 бр.; Микрофони 2бр.; Химически тоалетнии 3бр.; Осигуряване на международен Транспорт - товарен автомобил 1 бр. и превоз на културни ценности в рамките на ЕС в рамките на не повече от 15 календарни дни; Осигуряване на транспорт в рамките на гр. София -товарни автомобили 3 бр.;Охрана на територията на фестивала в гр. София (5х20 дни х 12 часа), минимум 5-ма човека, невъоръжена охрана; Предвидените дейности по обособена позиция № 2 включват: Осигуряване на - Сцена 10/8 м - 1 бр.; Озвучителна система - 1 бр.; Безжични микрофони - 4 бр.; озвучителен пулт - 1 бр.; дигитален мултикор - 1 бр.; монитори - 8 бр.;окабеляване - 1 бр.; Осигуряване на аудио инженер, за 12 часова смяна - 1 бр.; интелигентни устройства за ефектно осветление - 20 бр.; следящи сценични прожектори - 2 бр.; сценични прожектори - 4 бр.; пулт за управление - 1 бр.; Осигуряване на осветител за 12 часова смяна - 1 бр.; видео стена - 1 бр.; проектор - 1 бр.; екран за задна проекция - 1 бр.; монитори - 1 бр.; Осигуряване на видео инженер за 12 часова смяна - 1 бр.; Генератор - 1 бр.; Окабелаване - 1 бр.; Осигуряване на електротехник за 12 часова смяна - 1 бр.; Химически тоалетни - 3 бр.;Осигуряване на транспорт в рамките на гр. София -товарни автомобили 3 бр.; Охрана на територията на фестивала в гр. София (5х10 дни х 12 часа),минимум 5-ма човека, невъоръжена охрана;Фото и видео заснемане (2х10 дни х 5 часа).

Прогнозна стойност без ДДС
169900 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на: за обособена позиция № 1 – 840 лв. (осемстотин и четиридесет лева),за обособена позиция № 2 - 850 лв. (осемстотин и петдесет лева), представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. 'Врабча' № 6. или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, представена в една от горепосочените форми. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, по проект „ФЕСТИВАЛИ ЗА ИЗКУСТВО В ПУБЛИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО: SOFIA CONTEMPORARY И ФЕСТИВАЛ НА ОТКРИТО В ЗАПАДЕН ПАРК”, във връзка с изпълнение на сключен договор BG161PO001/1.1-10/2010/001 между МРРБ и Столична община. Възложителят ще извърши плащания в полза на Изпълнителя, както следва: 1. авансово плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от предложената цена в срок до 30 (тридесет) работни дни от подписване на договора и след представяне от Изпълнителя на фактура; 2. междинно плащане в размер на 35% (тридесет и пет процента) от изпълнените услуги в срок до 20 (двадесет) работни дни от представяне на: - фактура, и - приемо-предавателен протокол за изпълнена задача; 3. окончателно плащане в размер на 35% (тридесет и пет процента) от изпълнените услуги в срок до 30 (тридесет) работни дни от представянето на : - окончателен приемателно-предавателен протокол за изпълнена задача; - фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка;

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2.който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 2а. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние –датата на издаване трябва да е до 4 месеца преди крайния срок за подаване на оферти за обществената поръчка. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; -всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл. 56, ал. 1 т. 1, 4, 5, 6 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. В случай, че участникът е физическо лице се представя копие от годишната данъчна декларация за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. 2. Информация за оборота от услуги, сходни на предмета на настоящата процедура, а именно: цялостна организация на събития в областта на културата (цялостна организация включваща: изграждане на сцени, техническо обезпечаване: осигуряване на аудио и визуална техника, охрана на събитията, логистично обезпечаване във връзка с провеждането на културни събития) за последните три години (2009, 2010 и 2011г.) Когато по обективни причини участникът няма възможност да представи изисканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителя приеме за подходящ. Забележка: Участниците могат да не представят копия от Годишни финансови отчети, в случай, че те са публикувани в тяхната цялост в Търговския регистър.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да са реализирали оборот от услуги за цялостна организация на събития в областта на културата (под цялостна организация да се разбира: изграждане на сцени, техническо обезпечаване: осигуряване на аудио и визуална техника, охрана на събитията, логистично обезпечаване във връзка с провеждането на културни събития), сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) в размер не по-малък от , както следва: ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – 220 000 лв. (двеста и двадесет хиляди лева) без ДДС; ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – 220 000 лв. (двеста и двадесет хиляди лева) без ДДС; В случай, че участник подава оферта за повече от една позиция, то изискването за оборот се прилага сумарно, съобразно обособените позиции, за които участва. Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители, изискването се прилага по отношение на тях, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за подобни услуги, изпълнени през последните три години считано до момента на подаване на офертата от участника,придружен от най-малко 3 бр. референции /или др. документи, удостоверяващи изпълнението/ към три от договорите, посочени в списъка. В списъка и препоръките трябва да се съдържат датата на изпълнение на предмета на договора, стойност на договора и получател. 2. Списък на експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката, с приложени документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и общ професионален опит (автобиография, трудови/осигурителни книжки, дипломи, референции, доказващи съответствието с изискванията на възложителя)
Минимални изисквания: 1. За последните три години, считано до момента на подаване на офертата, всеки участник следва да е изпълнили и/или участвал в изпълнението на най-малко (изискванията се прилагат общо и за двете обособени позиции, независимо дали участник подава оферта за една или и за двете обособени позиции): 3 договора свързани с цялостна организация на събития в областта на културата (под цялостна организация да се разбира : изграждане на сцени, техническо обезпечаване: осигуряване на аудио и визуална техника, охрана на събитията, логистично обезпечаване във връзка с провеждането на културни събития). В случай, че участник подава оферта и за двете обособени позиции, достатъчно е да е изпълнили и/или участвал в изпълнението на най-малко 3 договора свързани с цялостна организация на събития в областта на културата. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. 2. Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти за предоставяне на услугите, нужни за качественото изпълнение на проекта. Екипът за обособени позиции № - 1, № - 2 следва да включва следните експерти: Ръководител на екипа, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка, както и комуникацията с Възложителя. Ръководителят на екипа отговаря за подготовката и провеждането на предвидените дейности. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна; най-малко пет години общ професионален опит; най-малко пет участия в организирането на събития в областта на културата (под организирането на събития в областта на културата да се разбира: координация на процеси свързани с изграждане на сцени, техническо обезпечаване, осигуряване на аудио и визуална техника, охрана на събитията, логистично обезпечаване във връзка с провеждането на културните събития като концерти, фестивали и др.) Ключови експерти (трима), които да отговарят за цялостната организация на предвидените за провеждане иновативни културни събития. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен.; най-малко три години общ професионален опит; най-малко три участия в подготовката на събития в областта на културата (под подготовка на събития в областта на културата да се разбира: подпомагане и осъществяване на контрол на процеси свързани с изграждане на сцени, техническо обезпечаване, осигуряване на аудио и визуална техника, охрана на събитията, логистично обезпечаване във връзка с провеждането на културни събития като концерти, фестивали и др.) В случай, че участник подава оферта и за двете позиции, то изискването за броят на експертите (ръководител проект и ключовите експерти) се прилага сумарно, съобразно броят на обособените позиции, за които участва. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, изискванията посочени по-горе се прилагат за обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответсва на изискванията съобразно вида и дела на участието си. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.09.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.4, стая 405, и заплащането й в касата на ул. Париж №3 , етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч до 12.00ч и от 14.00ч до 16.00ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00ч до 12.00ч. Или по банков път по сметка в лева както следва: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 ; BIC код: SOMBBGSF Име на банката: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6. От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg. При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.09.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на Столична община, град София, ул. "Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко два дни преди тяхното отваряне. Участниците ще бъдат уведомени предварително и по посочения в офертата електронен адрес.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „ФЕСТИВАЛИ ЗА ИЗКУСТВО В ПУБЛИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО: SOFIA CONTEMPORARY И ФЕСТИВАЛ НА ОТКРИТО В ЗАПАДЕН ПАРК”, във връзка с изпълнение на сключен договор BG161PO001/1.1-10/2010/001 между МРРБ и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013Г.

VI.3) Допълнителна информация

От участие в процедурата се отстранява всеки участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, която е по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет, за съответната обособена позиция, именно: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – Организиране на иновативно културно събитие в центъра на София: Фестивал за съвременни изкуства – Sofia Contemporary – 84 800 лв. (осемдесет и четири хиляди и осемстотин лева) без ДДС; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – Организиране на иновативно културно събитие в периферията – Фестивал за изкуства на открито в Западен парк – 85 100 лв. (осемдесет и пет хиляди и сто лева) без ДДС;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Столична община, ул. Московска № 33, България 1000, София, Тел.: 02 9520346, E-mail: office@sofia-da.eu, Факс: 02 9526664

Интернет адрес/и:

URL: www.sofia.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Организиране на иновативно културно събитие в центъра на София: Фестивал за съвременни изкуства – Sofia Contemporary
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор BG161PO001/1.1-10/2010/001 между МРРБ и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г., по проект „ФЕСТИВАЛИ ЗА ИЗКУСТВО В ПУБЛИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО: SOFIA CONTEMPORARY И ФЕСТИВАЛ НА ОТКРИТО В ЗАПАДЕН ПАРК” е необходимо да бъдат извършени дейности по организиране на иновативно културно събитие в центъра на София: Фестивал за съвременни изкуства – Sofia Contemporary

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

Предвидените дейности по обособена позиция № 1 включват: Осигуряване на - Проектори 11 бр.;Проектори 2 бр.; Проектори 3 бр.; Екрани 6 бр.;Екран 1бр.; Дисплей 7бр.; Laptop 3бр.;ДВД плейър 4 бр.;Тонколони 32бр.;Тонколони 11 бр.; Усилватели 12бр.; Аудиопроцесори 12 бр.; Микрофони 2бр.; Химически тоалетнии 3бр.; Осигуряване на международен Транспорт - товарен автомобил 1 бр. и превоз на културни ценности в рамките на ЕС в рамките на не повече от 15 календарни дни; Осигуряване на транспорт в рамките на гр. София -товарни автомобили 2бр.;Охрана на територията на фестивала в гр. София (5х20 дни х 12 часа), минимум 5-ма човека;

Прогнозна стойност, без ДДС
84800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 10

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Организиране на иновативно културно събитие в периферията – Фестивал за изкуства на открито в Западен парк
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на сключен договор BG161PO001/1.1-10/2010/001 между МРРБ и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г., по проект „ФЕСТИВАЛИ ЗА ИЗКУСТВО В ПУБЛИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО: SOFIA CONTEMPORARY И ФЕСТИВАЛ НА ОТКРИТО В ЗАПАДЕН ПАРК” е необходимо да бъдат извършени дейности по организиране на иновативно културно събитие в периферията – Фестивал за изкуства на открито в Западен парк

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

Предвидените дейности по обособена позиция № 2 включват: Осигуряване на - Сцена 10/8 м - 1 бр.; Озвучителна система - 1 бр.; Безжични микрофони - 4 бр.; озвучителен пулт - 1 бр.; дигитален мултикор - 1 бр.; монитори - 8 бр.;окабеляване - 1 бр.; Осигуряване на аудио инженер, за 12 часова смяна - 1 бр.; интелигентни устройства за ефектно осветление - 20 бр.; следящи сценични прожектори - 2 бр.; сценични прожектори - 4 бр.; пулт за управление - 1 бр.; Осигуряване на осветител за 12 часова смяна - 1 бр.; видео стена - 1 бр.; проектор - 1 бр.; екран за задна проекция - 1 бр.; монитори - 1 бр.; Осигуряване на видео инженер за 12 часова смяна - 1 бр.; Генератор - 1 бр.; Окабелаване - 1 бр.; Осигуряване на електротехник за 12 часова смяна - 1 бр.; Химически тоалетни - 3 бр.;Осигуряване на транспорт в рамките на гр. София -товарни автомобили 3 бр.; Охрана на територията на фестивала в гр. София (5х10 дни х 12 часа), минимум 5-ма човека, невъоръжена охрана;Фото и видео заснемане (2х10 дни х 5 часа);

Прогнозна стойност, без ДДС
85100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 10