00233-2012-0044
BG-София: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
ДП "Национална компания "Железопътна инфрраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:
ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Анюта Томанова, Република Бълария 1233, София, Тел.: 02 9323941
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.rail-infra.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Евгения Русимова, Република Бълария 1233, София, Тел.: 02 9326115
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.rail-infra.bg.
Публичноправна организация
Друг: Поддържане на жп инфраструктура
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Рехабилитация на гаров комплекс Централна гара София.
Възлагане на обществена поръчка
„Рехабилитация на гаров комплекс Централна гара София. Обществена поръчка включва проектиране, доставка и строителство, свързани с изпълнение на рехабилитацията на Гаров комплекс Централна гара София с цел привеждане на сградата в съответствие с изискванията на чл. 169, ал. 1, 2 и 3 от ЗУТ. Изпълнителят следва да проектира и изпълни: функционално преустройство на разпределенията на етажите на приемната сграда във връзка с изискванията на отделните експлоатационни служби, бързото и удобно обслужване на заминаващите и пристигащите пътници, както и разполагане на търговски обекти и офиси върху оставащите незаети за основната дейност на приемната сграда площи; нови перонни покрития и настилки; пълно обновяване на пешеходния подлез с подмяна на хидроизолацията му, поради което ще бъде необходимо разваляне и направа на железен път в обсега на подлеза; рехабилитация на контактната мрежа в зоната на перонните покрития; направа на външен и вътрешен подземен паркинг. Проектът включва следните етапи: Първи етап: Проектиране, в т.ч.: Идеен проект: Идейният архитектурен проект следва да даде решение за функционално преустройство, екстериорни и интериорни решения, връзки с отделните блокове и нива, решение за перонните покрития. След разглеждане на част архитектура от Възложителя и отразяване на забележките/изискванията на Възложителя и/или Консултанта, ако има такива, идейният проект се разработва и за следните части: Интериор и обзавеждане, Конструктивна, ВиК, Отопление, вентилация и климатизация, Електро – Силнотокови инсталации, Слаботокови инсталации и системи, МиС – асансьори и ескалатори, Геодезия, Железен път, Контактна мрежа, Енергийна ефективност, Инсталация ВЕИ, Пожарна безопасност, ПОИС.; Технически проект: по всички части, като следва да съдържа и проект за временни преустройства за функциониране на гарата по време на строителството; Работен проект: работни чертежи, детайли и спецификации: разработват се по избрани от инвеститора системни решения. Втори етап: Извършване на работи по съгласуване и одобряване на проекта във фази Технически и Работен проект. Трети етап: Изпълнение на строежа Четвърти етап: Работи по въвеждане на строежа в експлоатация в т.ч.: - Изготвяне на екзекутивни чертежи по всички части на проекта в 3 екземпляра съгласно чл. 175, ал. 1,2 и 5 от ЗУТ. - Провеждане на тестове, единични проби и 72-часови изпитания; отстраняване на недостатъци; - Приемане на строежа и въвеждане в експлоатация.
45200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Настоящата обществена поръчка включва възлагане на проектиране, доставка и строителство, свързани с изпълнение на рехабилитацията на Гаров комплекс Централна гара София. Приемното здание е със застроена площ 7519 кв.м. и разгъната застраена плащ 24562,69 кв.м. Пр изпълнението на СМР работи, не се предвижда спиране експлоатационната дейност на жп гарата. Обхватът на реконструкция и модернизация на сградата и гаровия комплекс включва:- пълно обновяване на приемната сграда;- пълно обновяване на пешеходния подлез с подмяна на хидроизолацията му, поради което ще бъде необходимо разваляне и направа на железен път в обсега на подлеза, осъществяващ достъп до 11 коловоза (6 перона) и с дължина 109 м;- перонни покрития и настилки;- рехабилитация на контактната мрежа в зоната на перонните покрития;- вътрешен подземен паркинг с приблизителна площ 700 м2;- направа на пътен подход и външен паркинг върху обща площ 5785 м2;- нови енергоефективни, високотехнологични модерни инсталации – електрическа, отоплителна, вентилационна, климатична, В и К, охранителна, видеонаблюдение; пасивни и активни алтернативни източници на енергия, използване на ВЕИ /възобновяеми енергийни източници/ и др., предложени от Изпълнителя, които да доведат до съкращаване на разходите за енергия; - ремонт на 6 стрелочни кабини;- система за информационни надписи и табели, пиктограми, табла за търговска информация и реклами, и др. - нови асансьори и ескалатори на местата, предвидени с архитектурния проект, както и да се подменят 10 броя /5 броя за изкачване и 5 броя за слизане/ остарели вече ескалатори в пешеходния тунел към пероните западна страна. Проектът следва да бъде изготвен в пълен обем съгласно Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и да съдържа следните части: Интериор и обзавеждане, Конструктивна, ВиК, Отопление, вентилация и климатизация, Електро – Силнотокови инсталации, Слаботокови инсталации и системи, МиС – асансьори и ескалатори, Геодезия, Железен път, Контактна мрежа, Енергийна ефективност, Инсталация ВЕИ, Пожарна безопасност, ПОИС.Проектът ще протече в следните етапи: Първи етап: Проектиране:Фаза Идеен проект-Идейният архитектурен проект следва да даде решение за функционално преустройство, екстериорни и интериорни решения, връзки с отделните блокове и нива, решение за перонните покрития. След разглеждане на част архитектура от Възложителя и отразяване на забележките/изискванията на Възложителя и/или Консултанта, ако има такива, идейният проект се разработва и за следните части: Интериор и обзавеждане, Конструктивна, ВиК, Отопление, вентилация и климатизация, Електро – Силнотокови инсталации, Слаботокови инсталации и системи, МиС – асансьори и ескалатори, Геодезия, Железен път, Контактна мрежа, Енергийна ефективност, Инсталация ВЕИ, Пожарна безопасност, ПОИС.Втори етап: Извършване на работи по съгласуване и одобряване на проекта във фази Технически и Работен проект.Техническият проект се разработва във всички изброени в заданието части трябва да съдържа и проект за временни преустройства за функциониране на гарата по време на строителството.Работен проект се разработва в работни чертежи, детайли и спецификации. Втори етап: Извършване на работи по съгласуване и одобряване на проекта във фази Технически и Работен проект.Трети етап: Изпълнение на строежаЧетвърти етап: Работи по въвеждане на строежа в експлоатация, вт.ч.: Изготвяне на екзекутивни чертежи по всички части на проекта; Провеждане на тестове, единични проби и 72-часови изпитания; отстраняване на недостатъци;Приемане на строежа и въвеждане в експлоатация.Приемането и въвеждането в експлоатация на обекта става по реда на Наредба № 2/31.07.2003 г.
НЕ
26
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие: участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 500 000 лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или внесена парична сума по разплащателна сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2. В документът за внесената парична сума задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:"Рехабилитация на гаров комплекс Централна гара София". Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. Гаранция за изпълнение: при сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 12 (дванадесет ) месеца или парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ", IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Когато наредителят, съответно вносителят е чуждестранно физическо или юридическо лице, гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение могат да бъдат учредени или внесени, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. В срок до 40 (четиридесет) дни след влизане на договора в сила, за превеждане на аванс по договора от възложителя избраният изпълнител представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100 % размера на авансовото плащане,и със срок на валидност до окончателното му възстановяване.
Цената на офертата трябва да покрива изцяло всички дейности по изпълнение на договора. Участникът представя разбивка на общата цена в лева без ДДС по Работни центрове (ЦР), като всеки ЦР включва дейности по ключови събития. Заплащането ще се извърши, въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, както следва:а) Авансово плащане в размер до 10 % от стойността на дог. без ДДС– в срок до 40 (четиридесет) дни след влизане на договора в сила и представяне на данъчна фактура за авансово плащане, както и безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100 % размера на авансовото плащане и със срок на валидност до окончателното му възстановяване. Срокът за плащане започва да тече след получаването на потвърждение от банката на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за валидността на банковата гаранция, представена от банката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Изплатеният аванс се приспада пропорционално по 20 % от всяко следващо плащане. б) Междинни плащания:Изпълнителят представя искане за междинно плащане на Консултанта, съобразно графика на плащанията. Това искане трябва да съдържа най-малко:- Подробен отчет за извършените дейности през периода, за който се иска плащане; - Подробен списък на изцяло изпълнените дейности по ЦР, за които се иска одобрение за плащане, както са показани в ценовата разбивка;- Актуализация на графика за плащанията, когато се налага актуализиране;- Всякакви допълнителни доказателствени документи, счетени за необходими от Консултанта. Консултантът извършва проверка по представените документи и проверка на място за удостоверяване на реално извършените дейности. По своя преценка, Консултантът може да посочи срок за отстраняване на констатираните недостатъци по предадената му документация за плащането или представяне на допълнителни документи. Междинно плащане се извършва след представяне на Възложителя от Консултанта на Акт за междинно плащане по утвърден и съгласуван с Възложителя формат, който съдържа:- Одобрен от Консултанта подробен отчет от Изпълнителя;- Подробен списък на изцяло изпълнените дейности по ЦР, одобрени за плащане от Консултанта, както са показани в ценовата разбивка;- Съпроводително становище на Консултанта относно хода на изпълнение на договора (съответствие с работната програма) и финансовия статус; както и данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Срокът за извършване на плащането по който и да е Акт за междинно плащане е 56 (петдесет и шест) календарни дни и започва да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е издал протокол за одобрение на плащането, след като е направил проверка на място за удостоверяване на реално извършените дейности.Сумата от авансовото и междинните плащания не може да надвишава 90% от стойността на договора без непредвидените разходи. в) Окончателно плащане:ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя искане за окончателно плащане на Консултанта, след приключване на всички предвидени в договора дейности. Това искане трябва да съдържа най-малко:- Подробен отчет за извършените дейности през периода, за който се иска плащане; - Подробен списък с дейностите по ЦР, за които се иска одобрение за плащане, както са показани в ценовата разбивка;- Всякакви допълнителни доказателствени документи, счетени за необходими от Консултанта. Окончателното плащане се извършва след представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от Консултанта на Акт за окончателно плащане по утвърден и съгласуван с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ формат, който съдържа:- Одобрен от Консултанта подробен отчет от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Подробен списък с дейностите по ЦР, одобрени за плащане; - Съпроводително становище на Консултанта относно цялостното изпълнение на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по договора;както и данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Консултантът извършва проверка по представените документи и проверка на място за удостоверяване на реално извършените дейности. Възложителят ще извърши Окончателното плащане в срок от 64 (шестдесет и четири) календарни дни след датата на издаване на разрешение от ДНСК за ползване на обекта .
Участник в процедурата може да бъде всяко българско, или чуждестранно физическо, или юридическо лице, както и техни обединения.Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, в оригинал, или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. В него следва да е посочено, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение на обществената поръчка. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. Ако в договорът (споразумението) не е посочен вида на работите и дела на участие на всеки от членовете в дейностите предмет на обществената поръчка, участникът ги представя чрез декларация в свободна форма подписана от лицето което го представлява. В договора (споразумението) се определя и лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако в договора (споразумението) не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва изрично да овластят един от тях с пълномощно и да приложат това пълномощно в офертата си (в оригинал, или нотариално заверено копие.
-Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие / видовете работи и обеми, които ще изпълнява/, ако участникът предвижда подизпълнители; Декларация за съгласие от всеки посочен подизпълнител; - Декларация, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с „Технически спецификации” на Възложителя и действащата нормативна уредба в Р България. -Декларация за гаранционния срок за качеството на обекта, съгласно чл.20 на Наредба №2 от 31.07.2003г. на МРРБ за въвеждане в експлоатация на строежите в България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; -Декларация, с която гарантират отстраняване на появилите се неизправности на извършените строително монтажни работи, в 12 месечния период за отстраняване на неизправности и гаранционния период посочен в договора за извършените СМР - Декларация, че предварително са се запознали с особеностите на обекта. - Декларация, с която гарантират, че при сключване на договор се задължават да осигурят охрана на строит. обекти, м-ли и вс. съоръжения на жп инфр.за периода на прекъсване.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 318, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 30 лева без ДДС, внесена в касата на компанията. При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.
Български
120
ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110,заседателна зала.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
ОП "Транспорт" 2007 - 2013 г.
Продължение от поле ІІІ.3.2.Минимални изисквания: В екипа задължително трябва да има експерт, участвал в проектирането на одобрен, или реализиран проект с използване на възобновяеми енергийни източници (ВЕИ) с производствена мощност над 0,5 MW.Ключовият експерт отговарящ за част ВЕИ трябва да бъде дипломиран инженер с образователна степен магистър, специалност електроинженер. Ръководител на екипа за изпълнение на строителството - да има като ръководител на строителен екип на сгради за обществено ползване на поне на два подобни обекта. Признава се само подобна длъжност, заемана в сферата на основен ремонт (реконструкция) рехабилитация /модернизация и/или ново строителство на подобни обекти. Ръководител на екипа за изпълнение на строителството трябва да бъде дипломиран инженер с образователна степен магистър. Ключовите експерти, отговорни за изпълнението на строителството по отделните части на проекта трябва да имат завършено висше техническо образование, степен магистър със специалност, съответстваща на проектната част, за която ще отговаря при изпълнение на строителството. В екипа следва да бъдат включени най-малко по един експерт, отговарящ за изпълнение на строителството за всяка проектна част. Всеки един от тях трябва да е изпълнил поне 2 подобни обекта. В екипа задължително трябва да има най-малко едно лице отговорник за прекъсване и възстановяване движението на влаковете, притежаващо свидетелство за правоспособност за длъжностите по чл. 2, ал. 1 от Наредба 56 от 14.02.2003 г., издадена от министъра на транспорта и съобщенията, (обн. в ДВ, бр. 20 от 04.03.2003 г.) с призната правоспособност пред ИА „ЖА”.В екипа задължително трябва да има лице, отговарящо за електрически уредби и мрежи, притежаващо удостоверение за придобита ІІІ квалификационна група, съгласно ПБЗРЕТЦРМ от 2005г., или еквивалент, и „ПБЗРЕС до 1000 V” от 2005 год., или еквивалент. Отговорник за контрола на качеството - дипл. инженер с образов. квалиф. степен магистър, мин.5г.общ проф.опит, с практика на подобна длъжност, свързана с контрола на качеството в сферата на проектиране и/или строителство на подобни обекти. Забележка: За чуждестрланните лица, Възложителят приема еквивалентни образователно квалификационна степен и правоспособност. Участникът в процедурата задължително представя: Техническо предложение, което включва: предложение за проектиране, методология, технология и организация на изпълнение на строителството и Организация и Ключов персонал, като задължително се посочват последователността за прекъсване на движението в отделните участъци и необходимите влакови и електрически „прозорци” .
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 т. 1 и ал. 6 от ЗОП
Отдел "Правен" в Централно управление на ДП НКЖИ, лице за контакт гл. юрисконсулт Светла Свиленова, бул. Княгиня Малия Луиза № 110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323380, Факс: 02 9310687
28.08.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ