Версия за печат

00087-2012-0063

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии" , ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дейности за информация и публичност за проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Организиране на 2 пресконференции по време на изпълнение на проекта и по време на заключителната конференция. 2. Организиране на периодични срещи с представители на медиите с цел разпространяване на информация за напредъка по проекта (до 10 срещи) 3. Изготвяне на материали и поддържане на интернет сайт, като част от интернет сайта на СО и/или Асоциация за развитие на София с информация за проекта и публикация на всички изработени ресурси и проучвания. 4. Изработване на материали за информационния бюлетин на НСОРБ - Изготвяне на до 4 материала/интервюта за бюлетина на НСОРБ.) 5. Изработване на брошура - редакция, предпечат, дизайн и печат на информационна брошура за проекта – тираж 1000, четири цвята, картон мат. 6. Изработване и печат на CD - Оформление, редакция и предпечат на наръчник за ориентация по дейност: „Подобряване на методите за ориентация на нови служители” и неговото публикуване на СD. Тираж на CD - 1000бр. 7. Изработване и печат на CD - Оформление, редакция и предпечат на CD по дейност: „Изработване на наръчник за управление на човешки ресурси при бедствия и извънредни ситуации, влияещи върху училищното и предучилищното образование, с реални казуси” и неговото публикуване на CD. Тираж на CD - 1000бр. 8. Организиране на заключителна еднодневна конференция за 70 човека. А) Място на провеждане на конференцията: София, хотел в идеалния център, 4 звезди; Б) Организиране на конференцията: Наем зала – подредена с маси в правоъгълник/квадрат, на който могат да бъдат настанени минимум 50 човека с възможност за подреждане на втори ред столове, две кафе паузи – кафе, чай, вода, дребни сладки/соленки, обяд – блок маса, материали за участниците – папки с отличителните знаци на ОПАК и бенефициента и размножени материали до 20 стр., наем техника и озвучаване за 8 часа. В) Транспорт и нощувки: Осигуряване на до 30 нощувки за участници в конференцията от общини извън София и покриване на разходите за транспорт до и от София в рамките на билет за автобус/влак) 9. Изработване на банер на проекта - Дизайн и изработване на банер за проекта в размери 1 метър на 1, 80 метър с олекотена стойка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79800000, 79340000, 79952000, 79416200

Описание:

Печатни и други, свързани с печата услуги
Рекламни и маркетингови услуги
Услуги, свързани с организирането на събития
Консултантски услуги по връзки с обществеността

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно описанието на поръчката

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

07.01.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 400 лева (четиристотин лева), представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, представена в една от горепосочените форми. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. авансово плащане в размер до 10% (десет процента) от предложената цена в срок до 30 (тридесет) работни дни от подписване на договора и след представяне от Изпълнителя на фактура 2. междинни плащания в общ размер до 60% (шестдесет процента) от уговорената цена в срок до 20 (двадесет) работни дни от представяне на: - фактура, и - приемо-предавателни протоколи за съответната изпълнена задача, възложена от Възложителя при условията на чл.15.1. от настоящия договор; 3. окончателно плащане 30% (тридесет процента) от общата стойност на договора в срок до 30 (тридесет) работни дни от представянето на : - окончателен приемателно-предавателен протокол за изпълнени задачи и - фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,, т.1 буква "а" - "д", т. 2, т.3; ал.2, т.1, т2а, т.3, т.4 и т.5 и ал. 5, т. 1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение се представя нотариално заверено споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделнo за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. 2.Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, изискванията за икономически и финансови възможности и за технически възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие в настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 3.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: •копие от балансите и отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на балансите и ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. В случай, че участникът е физическо лице се представя копие от годишната данъчна декларация за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. •Информация за оборота /Образец №9/ от услуги, сходни на предмета на настоящата процедура, а именно: предоставяне на услуги за информация и публичност за последните три години (2009, 2010 и 2011г.)
Минимални изисквания: Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставяне на услуги за информация и публичност сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) в размер не по-малък от 100 000 лева (сто хиляди)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказването на опита се извършва с представяне на списък на основните договори /Образец №8/ за подобни услуги, изпълнени през последните три години, придружен от референция, към всеки един договорите, посочени в списъка, с които участникът доказва съответствие с изискването.. Препоръките трябва да съдържат датата на изпълнение на предмета на договора, стойност на договора и получател. 2. Квалификацията на членовете на екипа се доказва с прилагане на: А) копие от диплома за завършено образоваие, Б) професионална автобиография, с посочена информация за професионалния опит на експерта (информацията трчбва да съдържа име на организацията/ работодателя/ възложителя, за които лицето е изпълнявало съответната дейност, сходна на предмета на обществената поръчка, кратко описание на изпълняваните дейности (областта на работа) и периот на изпълнение. В) Трудова/ осигурителна книжка/ референции или други документи, доказващи съответствие с изискването на Възложителя за професионален опит. Г) декларация за ангажираност на експерта за периода на изпълнение.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да има опит в извършването на подобни услуги: за последните 3 години (2009, 2010 и 2011) да е изпълнили и/или участвал в изпълнението на най-малко: •2 договора за информация и публичност, всеки от които да включва изработване на печатни/ презентационни материали, организиране и провеждане на събитие и/или обществено мероприятие за минимум 50 човека и медийно информационни кампании или •кумулативно: 2 договора, включващи изработване на печатни/презентационни материали, 2 договора за организиране и провеждане на събития и/или обществени мероприятия за минимум 50 човека за събитие и 2 договора за проведени медийно-информационни кампании. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани *Изискването за брой договори ще бъде прилагано съобразно предмета на договорите, предвид възможността даден договор да обединява няколко от изброените дейности 2. Всеки участник трябва да докаже, че разполага с управленски и експертен капацитет, като докаже, че в екипа си има: А) Ръководител на екипа с висше образование – магистър или еквивалент по връзки с обществеността или сходна специалност; поне 7 години опит в областта на медиите, рекламата или връзките с обществеността. Б) Трима експерти: •Експерт Връзки с обществеността: висше образование –, връзки с обществеността, реклама, маркетинг или сходна специалност; поне 5 години опит в областта рекламата или връзките с обществеността. •Експерт Дизайн: висше образование – дизайн или уеб дизайн, живопис или сходна специалност; поне 5 години опит в областта на дизайна, рекламата, изготвянето на рекламни материали, уеб дизайн. •Експерт Производство: мимимум средно образование – поне 5 години опит в областта на производството на рекламни и информационни материали и продукти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467394 от 06.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.09.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.09.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко два дни преди тяхното отваряне. Участниците ще бъдат уведомени предварително и по посочения в офертата електронен адрес.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ