Версия за печат

00087-2012-0060

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Цекова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377504

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Фронт-офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377592, Факс: 02 9810653

Място/места за контакт: Фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на система за екстракорпорална литотрипсия за „Първа МБАЛ – София” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: „Първа МБАЛ – София” ЕАД, бул."Патриарх Евтимий" №37
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обект на настоящата обществена поръчка е доставка, монтаж и пускане в експлоатация на система за екстракорпорална литотрипсия за „Първа МБАЛ – София” ЕАД.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническата спецификация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І.Гаранция за участие в откритата процедура - 5 000 /пет хиляди/ лв., представена в една от следните форми: I.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130333300 8301 BIC - SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или I.2 Банкова гаранция за срока на валидност на предложението /оригинал/. II. Гаранция за изпълнение, в размер на 3% от прогнозната стойност на договора, в една от следните форми: II.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 3300 830 BIC - SОMBBGSF,Общинска банка, клон Врабча, ул. Врабча №6 на името на Столична община, дирекция "Финанси", или II.2. Банкова гаранция за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя в момента на сключване на договора за обществена поръчка. След изтичане на срока на скюлчения договор за възлагане на обществена поръчка Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - със средства от СОПФ. Плащането ще се извършва съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларация или наличие на обстоятелства по чл.47 ал. 1.ал. 2 и ал.5 от ЗОП. Наличие на обстоятелствата по чл.69, ал.1.от ЗОП Непредставяне на документи и чл.56 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1, т.т. 1, 6 и 7 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2 и 3 ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение, тогава участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; -всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на оферта. Споразумението за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ ( ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка) Документите по чл.56 ал. 1, т. 1, 3 и 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участниците в процедурата трябва да представят: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК (съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър) участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документа по чл. 56 ал.1 т. 1 от ЗОП се представя в официален превод. 2. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители и документите и данните по чл. 56, ал. 2 от ЗОП и чл. 24, ал. 2 от ППЗОП.а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал. 2 от ЗОП се представят за всеки от тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Няма
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. за доказване на опита – Декларация, съдържаща списък на основните договори на участника, изпълнени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение за настоящата процедура, включващи начална и крайна дата на изпълнения договор, неговия точен предмет, стойност без ДДС, препоръка за качествено и навременно изпълнение и контактна информация (име, позиция и телефон за връзка) на подписалия референцията. Участникът трябва да представи заверени копия на договорите (с гриф "Вярно с оригинала" и подпис на управителя на фирмата). 2. за доказване на квалификацията на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката, професионални биографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НОИ, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката. 3. за доказване на наличие на техническо оборудване – Декларация за наличието на собствен сервизен център за поддръжка в гр.София. Към представената декларация се прилага заверено копие от документ за собственост или договор за наем.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в извършването на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани с доставка на сходна медицинска апаратура) за последните 3 години (2009, 2010 и 2011). Участникът да има минимум 3 (три) успешно изпълнени договора с подобен обем (минимум 250 000 лв.) за последните три години (2009, 2010, 2011) за доставка на сходна медицинска апаратура; 3. наличие на най–малко един собствен технически център за поддръжка в гр.София, като се декларира неговият адрес; 4. минимум един сервизен инженер, лицензиран за работа с конкретната апаратура.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 28 - 045088 от 10.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.09.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие, с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №3, партер, стая №1 от датата на обнародване в Държавен вестник, след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, стая №405 и запалащане в касата на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч.; петък и всеки последен ден от месеца - 10.00ч. до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13.09.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

гр.София, ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях лица на фирмите-участнички, както и представители на средствата за масово одведомяване и юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а, ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 98073154

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ