РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на апаратура за нуждите на учебния процес в Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
МУ – Варна, ул."Марин Дринов"№ 55
Код NUTS:
BG331
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Доставка на апаратура за нуждите на учебния процес в МУ - Варна въз основа на писмени заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ съгласно спецификации - Приложение №15 от документацията по следните обособени позиции: 1.Едно удърна таблетна преса; 2.Апаратура със специфична функция; 3.Друго оборудване за Факултета по фармация; 4.Сушилни шкафове; 5.Многофункционална апаратура за Факултета по фармация; 6.Лабораторни камини; 7.Апаратура за факултета по Фармация; 8.Физиотерапевтични апарати; 9.Рентгенова техника; 10.Микромотори; 11.Многофункционална апаратура за Медицински колеж
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Количеството е съгласно приложение Б Информация относно обособени позиции и количествените сметки за 11 обособени позиции по отделно в документацията за участие – Приложение №6.1.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за изпълнение (парична или банкова) в размер на 3 % от стойността на договора (офертата). Заплащането на паричната гаранцията се извършва по следната банкова сметка: Банка ДСК ЕАД, клон Варна. BIC: STSABGSF IBAN:BG24STSA93003100040700 - в лева. Условията на гаранциите са съгласно документацията за участие.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще използва бюджетни средства и собствени приходи за извършване на дължимите плащания по сключените договори. Плащането ще се извърши по банков път, в срок до 60 календарни дни след извършване на доставката на апаратурата, предмет на договора, представянето на оригинална фактура и други документи посочени в документацията за участие.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица с учредяване и регистрация, извършени в законоустановения срок за сключване на договора.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице, а за чуждестранни физически лица - и официален превод на документа за самоличност. Чуждестранните лица да представят документ за регистрация съобразно националното си законодателство в официален превод на български език. "Официален превод" е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерство на външните работи за извършване на официални преводи. 2.Декларации по приложените към документацията образци за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП ; При наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП (в открито производство по несъстоятелност; сключил е извънсъдебно споразумение с кредиторите по чл.740 от ТЗ; има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен). Възложителят отстранява от участие в откритата процедура участника, както и при наличие на обстоятелства в чл.69, ал.1 от ЗОП. 3.Нотариално заверено пълномощно за подписване на офертата, в случай, че участникът се представлява от трето лице. 4. Оферта на участника 5.Списък на документите, съдържащи се в офертата; 6.Декларация към чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 7. Декларация към чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП; 8.Документ за закупуване на документация
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011г.
Минимални изисквания: Общата стойност на финансовия резултат, реализиран от страна на участника през последните 3 приключили финансови години (2009, 2010, 2011) следва да бъде положителна величина. В случай, че участникът е обединение на физически лица и/или юридически лица, изискването следва да бъде изпълнено общо от обединенията.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Оригинални фирмени каталози на производителя и/или извадки от фирмени брошури или оригинални фирмени каталози, само страниците касаещи съответната номенклатура, и/или принтиран от каталог от сайта на производителя документ, свидетелстващи за техническите характеристики и възможности на предлаганата апаратура и доказващи съответствието с изискванията на Възложителя; 2.Справка на основните договори за доставки на участника, свързани с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (2009, 2010 и 2011) години; 3.Препоръки за изпълнени поръчки през последните 3 (2009, 2010 и 2011)) год., свързани с предмета на обществената поръчка. 4.Техническо предложение за предлаганите стоки, като в него се посочва за всяка номенклатура информация за търговска марка, фирма и страна производител, каталожен номер и др. ; 5. Предложение за изпълнение на поръчката
Минимални изисквания: За т. 3 и 4 ще бъдат разглеждани и взети под внимание само изпълнените договори, за които има препоръки за добро изпълнение. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 години (2009, 2010 и 2011г.) поне 2 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката.
Техническото предложение на Участника трябва да бъде с технически параметри, идентични или по-добри от техническата спецификация на Възложителя
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.09.2012 г. Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документация за участие в процедурата е на стойност 3 лв. /три лева/ без ДДС; Документацията за участие се заплаща по банкова сметка на Възложителя: Банка ДСК ЕАД, клон Варна. BIC: STSABGSF IBAN:BG24STSA93003100040700 - в лева. Документацията за участие се получава на адрес: ул "Марин Дринов" № 55, сграда "Ректорат" ет. 2, Деловодство срещу представяне на банковото бордеро за платена такса и предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2012 г. Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.09.2012 г. Час: 10:00
Място
гр.Варна, ул."Марин Дринов" № 55 - Ректорат
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или нотариално упълномощени от тях представители, както и представители на средствата за масово осведомяване след представяне на документ за принадлежност към съответната медия и юридически лица с нестопанска цел, след представяне на документ от представителните органи на юридическото лице с нестопанска цел, с който са упълномощени да присъстват на заседанията на комисията.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Информацията за датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде оповестена на интернет адреса на Възложителя най-малко един ден по-рано, преди откритото заседание на комисията.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Едно удърна таблетна преса
1)
Кратко описание
Доставка, монтаж инсталация, настройки, провеждане на предварително тестово изпитване, обучение за работа на място с реактиви (консумативи) на изпълнителя, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на Едно удърна таблетна преса
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Апаратура със специфична функция
1)
Кратко описание
Доставка, монтаж, инсталация, настройки, провеждане на предварително тестово изпитване, обучение за работа на място с реактиви (консумативи) на изпълнителя, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на посочена в документацията за участие апаратура.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
3)
Количество или обем
По 1 брой от три вида апаратура, подробно описана в документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Друго оборудване за факултета по Фармация
1)
Кратко описание
доставка, монтаж, инсталация, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на посочената в документацията за участие апаратура
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
3)
Количество или обем
1. Лабораторна машинка за пълнене на твърди желатинови капсули – 1 бр.
2. Метален шкаф за леснозапалими разтворители – 1 бр.
3. Метален вентилационен шкаф за съхранение на летливи органични разтворители – 1 бр.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Сушилни шкафове
1)
Кратко описание
доставка, монтаж, инсталация, настройки, провеждане на предварително тестово изпитване, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на посочените в документацията за участие сушилни шкафове
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
3)
Количество или обем
по 1 брой от два вида сушилни шкафове подробно описани в документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Многофункционална апаратура за факултета по Фармация
1)
Кратко описание
доставка, монтаж, инсталация, настройки, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на посочената в документацията за участие апаратура
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
3)
Количество или обем
общо 4 броя от три вида апаратура, подробно описана в документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на лабораторни камини
1)
Кратко описание
доставка, монтаж, инсталация, настройки, провеждане на предварително тестово изпитване, обучение за работа на място, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на лабораторни камини
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
3)
Количество или обем
два броя лабораторни камини, подробно описани в документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Апаратура за факултета по Фармация
1)
Кратко описание
доставка, монтаж, инсталация, настройки, провеждане на предварително тестово изпитване, обучение за работа на място с реактиви (консумативи) на изпълнителя, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на посочената в документацията за участие апаратура
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
3)
Количество или обем
10 броя от общо девет вида апаратура, подробно описана в документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Физиотерапевтични апарати
1)
Кратко описание
доставка, монтаж, инсталация, настройки, провеждане на предварително тестово изпитване, обучение за работа на място с реактиви (консумативи) на изпълнителя, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на посочените в документацията за участие физиотерапевтични апарати
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
3)
Количество или обем
по 1 брой от два вида физиотерапевтични апарати, подробно описани в документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Рентгенова техника
1)
Кратко описание
доставка, монтаж, инсталация, настройки, провеждане на предварително тестово изпитване, обучение за работа на място с реактиви (консумативи) на изпълнителя, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на рентгенова техника посочена в документацията за участие
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
3)
Количество или обем
1 брой проявителна машина
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Микромотори
1)
Кратко описание
доставка, настройки, провеждане на предварително тестово изпитване, обучение за работа на място с реактиви (консумативи) на изпълнителя, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на микромотори посочени в документацията за участие
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Многофункционална апаратура за Медицински колеж
1)
Кратко описание
доставка, монтаж, инсталация, настройки, провеждане на предварително тестово изпитване, обучение за работа на място с реактиви (консумативи) на изпълнителя, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на посочената в документацията за участие апаратура
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
3)
Количество или обем
общо 16 броя от 5 вида апаратура, подробно описана в документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2