00661-2012-0010
BG-град Белене:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Белене, улица ”България” № 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, град Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.
Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Извършване на строително-монтажни работи по проект „Димум – античната митница на Мизия”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”; Обособена позиция 2: „ Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 и до о.т. 615”, „ Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617”.
Предмета на настоящата процедура е: „Извършване на строително-монтажни работи по проект „Димум – античната митница на Мизия”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1 „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”; Обособена позиция 2 „ Основен ремонт на ул. „България”, в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615”, „Основен ремонт на ул. „Персин”, в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „ Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617”; Процедурата е открита с Решение № 898/02.08.2012 г. на Кмета на Община Белене. Обявлението е изпратено до Регистъра на Агенцията по обществени поръчки по електронен път - с електронен подпис, и документацията е качена на сайта на Възложителя, с което е даден пълен електронен достъп до нея.
45453000, 45230000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
обявление за поръчка
49372
02.08.2012 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изисквана информация т.2 "Ако по реда на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, участник представи застраховка "Професионална отговорност" сключена след крайния срок за подаване на оферти, същия ще бъде отстранен от участие в процедурата."
(Условието отпада. На този етап от процедурата, на лицата се дава възможност да отговорят на изискванията, вкл. като набавят липсващ документ. Целта е до оценка да бъдат допуснати всички, които могат да докажат съответствие с условията за подбор.)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Минимални изисквания: г) В случай, че участник декларира, че ще ползва подизпълнител за строителството размер до 50 % вкл. от обекта на поръчката, подизпълнителят трябва да докаже оборот от строителство за периода (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 50 на сто от сумите по т.1.а-в, в зависимост от позицията за която участва основния изпълнител; д) Ако участник декларира, че ще ползва подизпълнител за строителството в размер на или над 51%, подизпълнителят трябва да докаже оборотите от строителство за периода (2009- 2011 г.), в пълен размер по т.1.а-в за съответната позиция.
г) всички подизпълнители представят справка за оборот от строителство, като размера на оборота който следва да докажат, е произведение от процента на декларираният им дял от основния участник умножен по изисквания минимален оборот за съответната позиция. Примерно, ако основния участник декларира, че ще ползва подизпълнител, с дял 30% участие в позиция 2, подизпълнителят следва да докаже обороти от строителство 30%*507 331,08 = 152 199,32 лева; Онези подизпълнители които са декларирани от основния участник, че ще изпълняват реално строителство и имат такова право, също следва да представят в офертата копие от валидна полица по чл. 171 ал. 1 ЗУТ за групата строежи, съответстваща на позицията за която участват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Минимални изисквания: 1г) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, регистрация в Централния професионален регистър на строителя по точка 1) трябва да притежава поне един от участниците в обединението по смисъла на чл. 3 ал.2-4 от Закона за камарата на строителите.
1г) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя по точка 1) трябва да притежават онези участници в обединението, които ще изпълняват строителството и има такова право (съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение, по смисъла на чл. 3 ал.2-4 от Закона за камарата на строителите. Вписване в ЦПРС за съответната категория строежи, се изисква да представят и подизпълнителите които са декларирани от основния участник, че ще извършват строителство и имат такова право.
VI.3) Допълнителна информация
2. Прилага се списък на техническите лица. ............... напр. трудови книжки, договори и др.).
(Изискването за представяне на договори от специалистите отпада. Възможността да се изисква представяне на копия от договори не е предвидена в чл. 51, ал. 1 ЗОП.)
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 15.1 към документацията.
Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 15.1 към документацията. Банковата гаранция е допустимо да е и по образец-бланка на банката, като е допустимо да съдържа и по-дълъг текст, но задължително да съдържа и текста от образеца даден от Възложителя към документацията.
ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
9) При установяване на по-големи количества СМР от предвидените в Приложение № 4 на (проекто) договора, същите се заплащат от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, само ако са предварително съгласувани с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, строителния контрол и авторския надзор, и се заплащат по вече утвърдените единични цени след представяне на отчетни документи.
Съгласно чл. 43, ал.2, т. 1, б. „б” ЗОП изменение на договор за обществена поръчка се допуска по изключение, когато в резултат на непредвидени обстоятелства се налага частична замяна на дейности от предмета на поръчката за строителство и това не води до увеличаване на стойността на договора. Окончателното плащане не може да е в по-голям размер от този, посочен в договора за обществената поръчка.
ІІІ.1.4) Други особени условия
2 .Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9 001:2008 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9 001:2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. • Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14 001:2004 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14 001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. • Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. * сертификатите следва да са с обект на приложение строителство/СМР и да са валидни към датата на отваряне на офертата; при участие на обединение/консорциум изискването за сертификатите по т.2 се прилага за всеки член на обединението, като същите представят заверени копия на сертификатите си.
Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9 001:2008 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9 001:2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. • Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14 001:2004 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14 001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. • Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. * сертификатите следва да са с обект на приложение строителство/СМР и да са валидни към датата на отваряне на офертата; при участие на обединение/консорциум сертификатите или техни еквиваленти, се представя от всеки член на обединението, който ще изпълнява строителство и има такова право, съгласно разпределението на дейностите от договора за обединение, като същите представят заверени копия на сертификатите си. При условие, че от договора за създаване на обединение ясно може да се види, кой член на обединението, каква дейност ще изпълнява, то тогава сертификатът OНSAS 18001:2007 може да се представи само от онези участници в обединението, които съгласно договора за обединение ще изпълняват дейности, предполагащи наличието на този сертификат. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, сертификати по ISO 9 001:2008 или еквивалентен, и ISO 14 001:2004 или еквивалентен и OHSAS 18 001:2007 се представят за всеки подизпълнител, който се предвижда да извършва строителство. Онези подизпълнители, които няма да изпълняват строителство и нямат такова право, представят сертификат OHSAS 18 001:2007 или еквивалент, ако се предвижа да изпълняват дейност по този сертификат.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за оборота от строителство за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011г.)... Минимални изисквания: 1. Участникът да има оборот от строителство, общо за последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.)...
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за оборота от строителство за последните 3 (три) години - включително до крайният срок за подаване на офертите.) Минимални изисквания: 1. Участникът да има оборот от строителство, общо за последните 3 (три) години - включително и до крайния срок за подаване на офертите).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2. През последните 5 (пет) години (2006-2011) .. За договорите, посочени от участника в списъка, като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка задължително се представят като доказателства препоръки (референции) за изпълнение на договорите, посочени в списъка.
2. През последните 5 (пет) години, вкл. до крайният срок за подаване на офертите)... За договорите, посочени от участника в списъка, като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка задължително се представят като доказателства препоръки (референции) за изпълнение на договорите, посочени в списъка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Минимални изисквания: в) Представя се писък на строителството, изпълнявано от участника през последните 5 (пет) години...
(Съгласно чл. 51, т. 1, т. 2 ЗОП се изисква списък с основните договори за строителство. Записът"списък на строителството" да се чете "списък с основните договори".) Подизпълнителите, декларирани от основния участник, че ще изпълняват строителство също представят, списък с основните договори и референции към него.
VI.4.2) Подаване на жалби
На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 7 от ЗОП;
Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1, ал.6 и ал. 7 от ЗОП;
VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18
Община Белене, област Плевен, ул." България"№ 35, Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие 23.08.2012 г. Час: 17:00
Срок за получаване на документация за участие 28.08.2012 г. Час: 17:00
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.08.2012 г. Час: 17:00
03.09.2012 г. Час: 17:00
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
31.08.2012 г. Час: 09:30
04.09.2012 г. Час: 09:30
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
10.08.2012 г.
Възложител