Версия за печат

00661-2012-0010

BG-град Белене:

РЕШЕНИЕ

Номер: 911 от 10.08.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Белене, улица ”България” № 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, град Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Извършване на строително-монтажни работи по проект „Димум – античната митница на Мизия”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”; Обособена позиция 2: „ Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 и до о.т. 615”, „ Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617”.

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмета на настоящата процедура е: „Извършване на строително-монтажни работи по проект „Димум – античната митница на Мизия”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1 „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”; Обособена позиция 2 „ Основен ремонт на ул. „България”, в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615”, „Основен ремонт на ул. „Персин”, в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „ Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617”; Процедурата е открита с Решение № 898/02.08.2012 г. на Кмета на Община Белене. Обявлението е изпратено до Регистъра на Агенцията по обществени поръчки по електронен път - с електронен подпис, и документацията е качена на сайта на Възложителя, с което е даден пълен електронен достъп до нея.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45453000, 45230000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 898 от 02.08.2012 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 661-2012-10
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

49372

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

02.08.2012 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Вместо:

Изисквана информация т.2 "Ако по реда на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, участник представи застраховка "Професионална отговорност" сключена след крайния срок за подаване на оферти, същия ще бъде отстранен от участие в процедурата."

Да се чете:

(Условието отпада. На този етап от процедурата, на лицата се дава възможност да отговорят на изискванията, вкл. като набавят липсващ документ. Целта е до оценка да бъдат допуснати всички, които могат да докажат съответствие с условията за подбор.)

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Вместо:

Минимални изисквания: г) В случай, че участник декларира, че ще ползва подизпълнител за строителството размер до 50 % вкл. от обекта на поръчката, подизпълнителят трябва да докаже оборот от строителство за периода (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 50 на сто от сумите по т.1.а-в, в зависимост от позицията за която участва основния изпълнител; д) Ако участник декларира, че ще ползва подизпълнител за строителството в размер на или над 51%, подизпълнителят трябва да докаже оборотите от строителство за периода (2009- 2011 г.), в пълен размер по т.1.а-в за съответната позиция.

Да се чете:

г) всички подизпълнители представят справка за оборот от строителство, като размера на оборота който следва да докажат, е произведение от процента на декларираният им дял от основния участник умножен по изисквания минимален оборот за съответната позиция. Примерно, ако основния участник декларира, че ще ползва подизпълнител, с дял 30% участие в позиция 2, подизпълнителят следва да докаже обороти от строителство 30%*507 331,08 = 152 199,32 лева; Онези подизпълнители които са декларирани от основния участник, че ще изпълняват реално строителство и имат такова право, също следва да представят в офертата копие от валидна полица по чл. 171 ал. 1 ЗУТ за групата строежи, съответстваща на позицията за която участват.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности

Вместо:

Минимални изисквания: 1г) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, регистрация в Централния професионален регистър на строителя по точка 1) трябва да притежава поне един от участниците в обединението по смисъла на чл. 3 ал.2-4 от Закона за камарата на строителите.

Да се чете:

1г) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя по точка 1) трябва да притежават онези участници в обединението, които ще изпълняват строителството и има такова право (съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение, по смисъла на чл. 3 ал.2-4 от Закона за камарата на строителите. Вписване в ЦПРС за съответната категория строежи, се изисква да представят и подизпълнителите които са декларирани от основния участник, че ще извършват строителство и имат такова право.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VI.3) Допълнителна информация

Вместо:

2. Прилага се списък на техническите лица. ............... напр. трудови книжки, договори и др.).

Да се чете:

(Изискването за представяне на договори от специалистите отпада. Възможността да се изисква представяне на копия от договори не е предвидена в чл. 51, ал. 1 ЗОП.)

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вместо:

Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 15.1 към документацията.

Да се чете:

Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 15.1 към документацията. Банковата гаранция е допустимо да е и по образец-бланка на банката, като е допустимо да съдържа и по-дълъг текст, но задължително да съдържа и текста от образеца даден от Възложителя към документацията.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Вместо:

9) При установяване на по-големи количества СМР от предвидените в Приложение № 4 на (проекто) договора, същите се заплащат от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, само ако са предварително съгласувани с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, строителния контрол и авторския надзор, и се заплащат по вече утвърдените единични цени след представяне на отчетни документи.

Да се чете:

Съгласно чл. 43, ал.2, т. 1, б. „б” ЗОП изменение на договор за обществена поръчка се допуска по изключение, когато в резултат на непредвидени обстоятелства се налага частична замяна на дейности от предмета на поръчката за строителство и това не води до увеличаване на стойността на договора. Окончателното плащане не може да е в по-голям размер от този, посочен в договора за обществената поръчка.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.4) Други особени условия

Вместо:

2 .Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9 001:2008 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9 001:2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. • Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14 001:2004 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14 001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. • Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. * сертификатите следва да са с обект на приложение строителство/СМР и да са валидни към датата на отваряне на офертата; при участие на обединение/консорциум изискването за сертификатите по т.2 се прилага за всеки член на обединението, като същите представят заверени копия на сертификатите си.

Да се чете:

Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9 001:2008 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9 001:2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. • Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14 001:2004 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14 001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. • Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. * сертификатите следва да са с обект на приложение строителство/СМР и да са валидни към датата на отваряне на офертата; при участие на обединение/консорциум сертификатите или техни еквиваленти, се представя от всеки член на обединението, който ще изпълнява строителство и има такова право, съгласно разпределението на дейностите от договора за обединение, като същите представят заверени копия на сертификатите си. При условие, че от договора за създаване на обединение ясно може да се види, кой член на обединението, каква дейност ще изпълнява, то тогава сертификатът OНSAS 18001:2007 може да се представи само от онези участници в обединението, които съгласно договора за обединение ще изпълняват дейности, предполагащи наличието на този сертификат. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, сертификати по ISO 9 001:2008 или еквивалентен, и ISO 14 001:2004 или еквивалентен и OHSAS 18 001:2007 се представят за всеки подизпълнител, който се предвижда да извършва строителство. Онези подизпълнители, които няма да изпълняват строителство и нямат такова право, представят сертификат OHSAS 18 001:2007 или еквивалент, ако се предвижа да изпълняват дейност по този сертификат.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Вместо:

Изискуеми документи и информация: 1. Справка за оборота от строителство за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011г.)... Минимални изисквания: 1. Участникът да има оборот от строителство, общо за последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.)...

Да се чете:

Изискуеми документи и информация: 1. Справка за оборота от строителство за последните 3 (три) години - включително до крайният срок за подаване на офертите.) Минимални изисквания: 1. Участникът да има оборот от строителство, общо за последните 3 (три) години - включително и до крайния срок за подаване на офертите).

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности

Вместо:

Изискуеми документи и информация: 2. През последните 5 (пет) години (2006-2011) .. За договорите, посочени от участника в списъка, като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка задължително се представят като доказателства препоръки (референции) за изпълнение на договорите, посочени в списъка.

Да се чете:

2. През последните 5 (пет) години, вкл. до крайният срок за подаване на офертите)... За договорите, посочени от участника в списъка, като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка задължително се представят като доказателства препоръки (референции) за изпълнение на договорите, посочени в списъка.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности

Вместо:

Минимални изисквания: в) Представя се писък на строителството, изпълнявано от участника през последните 5 (пет) години...

Да се чете:

(Съгласно чл. 51, т. 1, т. 2 ЗОП се изисква списък с основните договори за строителство. Записът"списък на строителството" да се чете "списък с основните договори".) Подизпълнителите, декларирани от основния участник, че ще изпълняват строителство също представят, списък с основните договори и референции към него.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VI.4.2) Подаване на жалби

Вместо:

На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 7 от ЗОП;

Да се чете:

Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1, ал.6 и ал. 7 от ЗОП;

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби.

Вместо:

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18

Да се чете:

Община Белене, област Плевен, ул." България"№ 35, Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Вместо:

Срок за получаване на документация за участие 23.08.2012 г. Час: 17:00

Да се чете:

Срок за получаване на документация за участие 28.08.2012 г. Час: 17:00

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Вместо:

30.08.2012 г. Час: 17:00

Да се чете:

03.09.2012 г. Час: 17:00

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите

Вместо:

31.08.2012 г. Час: 09:30

Да се чете:

04.09.2012 г. Час: 09:30

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
30/08/2012
Да се чете:
03/09/2012

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

10.08.2012 г. 


Възложител

Трите имена: МОМЧИЛ НЕДЯЛКОВ СПАСОВ - ЗАМЕСТНИК-КМЕТ НА ОБЩИНА БЕЛЕНЕ
Длъжност: ЗА КМЕТ С/НО ЗАПОВЕД ЗА ЗАМЕСТВАНЕ №901/02.08.2012г.