Версия за печат

00087-2012-0055

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: инж. Ваня Зоровска, България 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: vzorovska@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Столична община, ул. "Париж" №3, стая 1, За: инж. Ваня Зоровска, България 1000, София, Тел.: 02 9377246, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на консултант за подготовка на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители за дейности по проект „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница” – ІІ етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10 000 екв. ж.” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на консултант за подготовка на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители за дейности по проект „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница” – ІІ етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10 000 екв. ж.” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” в т.ч. 1. Изготвяне на тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на строително-монтажни работи, във връзка с изпълнението на инвестиционен проект „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница” – ІІ етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”. 2. Изготвяне на тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на „Външна техническа помощ към Екипа за управление на Проекта”, във връзка с изпълнението на инвестиционен проект „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница” – ІІ етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”. 3. Изготвяне на тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница” – ІІ етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”. 4. Изготвяне на тръжна документация за провеждане на процедура на договаряне без обявление за „Упражняване на авторски надзор при изпълнението на инвестиционен проект „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница” – ІІ етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”. В рамките на тази задача, Изпълнителят на настоящата обществена поръчка трябва да изготви технически спецификации и пълен набор от тръжна документация за възлагане на изпълнението на дейностите, предвидени в рамките на инвестиционен проект „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница” – II етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

4 бр. пълни документации

Прогнозна стойност без ДДС
10000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 100.00 /сто/ лева, представена в една от следните форми: - банкова гаранция за срока на валидност на офертата на участника /оригинал/ или -депозит на парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча"; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси". Формата на гаранцията за участие се избира от участника. II. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от общата цена по договора за обществена поръчка без ДДС, представена при подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: -парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча", IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или -банкова гаранция, издадена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда аванс в размер на до 10 % от общата стойност на поръчката в срок до 20 дни от датата на регистриране на подписания от двете страни договор в деловодната система на Столична община. Плащане ще бъде извършено за всяка една от изготвените тръжни документации в срок до 30 дни от приемането на съответната документация от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Преведеният аванс се приспада от първото дължимо плащане. В случай, че не го покрие, разликата се приспада от следващото дължимо плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1,2,3, ал.2, т.1, 2а, 3, 4, 5 и ал.5, т.1, 2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделнo за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие в настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 2.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: • копие от отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Представя се копие на ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. В случай, че участникът е физическо лице се представя копие от годишната данъчна декларация за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. • Информация за оборота/дохода от услуги (по години) по Образец №8 (от Документацията за участие), сходни на предмета на настоящата процедура, а именно: предоставяне на консултантски услуги за разработване на тръжна документация за възлагане на обществени поръчки за последните три години (2009, 2010 и 2011г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.)
Минимални изисквания: Минимално изискване за финансови възможности: Участниците трябва да са реализирали оборот (за физически лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон) от предоставяне на консултантски услуги за разработване на тръжна документация за възлагане на обществени поръчки сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) в размер не по-малък от 30 000 лева (тридесет хиляди лева), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.Доказването на опита се извършва с представяне на списък по Образец №9 (от Документацията за участие) на основните договори (с посочени стойност, дата и възложител) за подобни услуги, изпълнени през последните три години, придружен от най-малко 3 бр. референции към три от договорите, посочени в списъка. Препоръките трябва да съдържат датата на изпълнение на предмета на договора, стойност на договора и възложител. 2. Доказване възможността за осигуряване на екип от консултанти (специалисти) се извършва с представяне на списък по Образец №10 на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката, автобиографии на членовете на екипа, копия от дипломи, удостоверяващи тяхното образование и професионална квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато Участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да има опит в извършването на подобни услуги: за последните 3 години (2009, 2010 и 2011) да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на най-малко 3 изпълнени договора за предоставяне на консултантски услуги за разработване на тръжна документация за възлагане на обществени поръчки. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. 2.Всеки участник трябва да разполага с екип от консултанти (експерти), който да включва минимум: един експерт обществени поръчки с образование в областта на правото и двама експерти за подготовка на Техническите задания: един строителен инженер – магистър със специалност В и К и един финансист с висше икономическо образование.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467394 от 03.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.08.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с премно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.09.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул." Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg,един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект „Инженерна инфраструктура на местност „Бул. Сливница” – ІІ етап, между улица „Минск” и бул. „Панчо Владигеров” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10 000 екв. ж.” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ