00661-2012-0010
BG-Белене: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Белене, област Плевен, ул." България"№ 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.
Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на строително-монтажни работи по проект „Димум – античната митница на Мизия”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”; Обособена позиция 2: „ Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 и до о.т. 615”, „ Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „ Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617”
Възлагане на обществена поръчка
Предмета на настоящата процедура е: „Извършване на строително-монтажни работи по проект „Димум – античната митница на Мизия”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1 „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”; Обособена позиция 2 „ Основен ремонт на ул. „България”, в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615”, „Основен ремонт на ул. „Персин”, в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „ Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617”; Настоящата процедура е открита с Решение № 898/02.08.2012 г. на Кмета на Община Белене. Обявлението е изпратено до Регистъра на Агенцията по обществени поръчки по електронен път - с електронен подпис, и документацията е качена на сайта на Възложителя, с което е даден пълен електронен достъп до нея, и съгласно чл.64, ал.1 и ал. 3 от ЗОП срокът за подаване на оферти се намалява на 28 дни.
45000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно утвърдените от Възложителя технически спецификации и приложените количествени сметки - неразделна част от документацията и договора за изпълнение. Обособена позиция 1: „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум” с прогнозна стойност в размер на 788 690.96 лв. (седемстотин осемдесет и осем хиляди шестстотин и деветдесет лева и деветдесет и шест стотинки) без ДДС; Обособена позиция 2: „Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615”, „Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616, 617 в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” - с прогнозна стойност в размер на 507 331,08 лв. (петстотин и седем хиляди триста тридесет и един лев и осем стотинки) без ДДС, както следва: - „Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615” с прогнозна стойност в размер на 253 861,00 лв. (двеста петдесет и три хиляди осемстотин шестдесет и един лева) без ДДС. -„Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 98 768,20 лв. (деветдесет и осем хиляди седемстотин шестдесет и осем лева и двадесет стотинки) без ДДС. - „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616, 617 в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 154 701,88 лв. (сто петдесет и четири хиляди седемстотин и един лева и осемдесет и осем стотинки) без ДДС. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност за дадената позиция, и/или съответните пера по нея, ще бъде отстранен от участие. При изготвяне на техническите си предложения, кандидатите задължително се съобразят с изискванията на Възложителя заложени в методиката за комплексна оценка на офертите, която е приложение към документацията за участие. Офертите на участници, допуснати до разглеждане на документите в плик 2 по чл.69А ал.2 т.1 ЗОП, ще бъдат отхвърлени, ако се установи, че са предложили гаранционни срокове, по-кратки от минималния и по-дълги от максималния указан съгласно методиката за комплексна оценка на офертите и спецификациите.
НЕ
30.04.2013 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранции за участие в процедурата не се изискват (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 15.1 към документацията или парична сума, внесена в касата на общината или по банков път, по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП за СМР, об. позиция №:.......... по проект с рег. № BG161PO001/3.1-02/2009/009”. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение, във формата на парична сума, трябва да е постъпила по сметката на Възложителя преди момента на сключване на договор. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след датата на въвеждане на обекта в експлоатация/получаване разрешението за ползване на обекта от главния архитект.Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал/-и или заверени с мокър печат на банката копия на банкови гаранции, или заверени с мокър печат на банката копия на платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранциите за изпълнение на договор се представят за всеки договор по отделно (когато е приложимо).Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранцията за изпълнение под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника като цяло, а не от отделен член на обединението.Участникът, определен за изпълнител, представя оригинал/-и на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане – Образец № 15.2 в размер на 100% /сто процента/ от стойността на искания аванс по договора с вкл. ДДС! За всеки договор се представят отделни образци 15.2 . Възстановяването на гаранцията авансовото плащане става с пропорционално приспадане от средствата, актувани с всеки протокол образец 19.Гаранцията за добро изпълнение се освобождава от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в едномесечен срок след: - за обособена позиция 1 „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум” – получаване на разрешението за ползване от Държавна приемателна комисия; - за обособена позиция 2 “Основен ремонт на улици и кръгово кръстовище” – след получаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект; , удостоверяващи окончателния прием на обектите, предмет на договора при липса на направени възражения и издадено разрешение за ползване/въвеждане в експлоатация. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение по без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
(1) Плащането се извършва както следва: (2) Авансово плащане – до 20 (двадесет) % от общата сума (съгласно ценовото предложение на Изпълнителя) се заплащат в срок до 30 (тридесет) дни, считано от датата на откриване на строителната площадка с Протокол - образец „2а” и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинал на банкова гаранция за обезпечение на пълния размер на аванса. (3) Възстановяването на авансовото плащане става с пропорционално приспадане от средствата, актувани с всеки протокол обр. 19. (4) Междинни плащания – до 50 (петдесет) работни дни, считано от датата на подписване на тристранен протокол – обр. 19, съгласно условията на (проекто) договора за приемане на работата в съответствие с раздел IV от (проекто) договора. (5) Окончателно плащане – в срок до 50 (петдесет) работни дни, от датата на приемане на работата след: - за обособена позиция 1 „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум” – получаване на разрешението за ползване от Държавна приемателна комисия; - за обособена позиция 2 “Основен ремонт на улици и кръгово кръстовище” –получаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект. (6) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон). (7) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор, текста: „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/3.1-02/2009/009 на ОПРР”. а). Плащането по договора ще се извършва по банков път по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в представените от него фактури. (8) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да замени даден вид строителна работа и заложени материали в процеса на изпълнение на поръчката, без да се променя общата стойност на обекта след техническо предписание на авторския надзор и строителния контрол. (9) При установяване на по-големи количества СМР от предвидените в Приложение № 4 на (проекто) договора, същите се заплащат от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, само ако са предварително съгласувани с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, строителния контрол и авторския надзор, и се заплащат по вече утвърдените единични цени след представяне на отчетни документи. (10) Заплащането на непредвидените разходи за строителни и монтажни работи са разходите, които са свързани с увеличаване на заложени количества строителни и монтажни работи и/или добавяне на нови количества или видове строителни и монтажни работи, които към момента на разработване и одобряване на технически или работен инвестиционен проект обективно не са могли да бъдат предвидени, но изпълнението на които са необходими за получаване на разрешението за ползване от Държавна приемателна комисия/получаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект по чл.2 ал.1 от договора. (11) Непредвидените разходи се отчитат и заплащат на окончателното плащане по договора. (12) Разходите, извършени във връзка с изпълнението на договора трябва да отговарят на правилата за допустимост съгласно ПМС № 62/21.03.2007 г. и ПМС № 245/09.10.2007 г. (13) Предлаганата цена е за цялостно извършване на СМР, включително цената на вложените материали, извършени работи и разходите за труд, механизация, енергия, опазване, дейности по получаване на разрешенията за ползване от Държавна приемателна комисия/ удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект и други подобни, както и печалба за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (14) Финансови корекции по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, наложени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от Управляващия орган на ОП „Регионално развитие” 2007-2013 или от други одитиращи органи в процеса на изпълнение на настоящият Договор, са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Същите се прихващат от предстоящи плащания или се възстановяват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по чл.5 ал.12 от договора.
Когато за изпълнител е определено обединение/консорциум на физически и/или юридически лица, преди сключване на договора, той следва да се регистрира като юридическо лице в срок от 7 (седем) работни дни, след изтичане срока за обжалване на решението за избор на изпълнител. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Ако участникът определен за изпълнител е обединение/консорциум и не се регистрира като юридическо лице в горепосочения срок, Възложителят може да определи за изпълнител втория класиран участник и да пристъпи към сключване на договор с него, или да прекрати процедурата.
1. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: -всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; -всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В договора за създаване на обединението/консорциум кандидатите задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. 2 .Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9 001:2008 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9 001:2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. • Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14 001:2004 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14 001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. • Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен; Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. * сертификатите следва да са с обект на приложение строителство/СМР и да са валидни към датата на отваряне на офертата; при участие на обединение/консорциум изискването за сертификатите по т.2 се прилага за всеки член на обединението, като същите представят заверени копия на сертификатите си. 3. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществената поръчка и подлежат на отстраняване от Възложителя, кандидати, участници, чуждестранни физически или юридически лица за които са установят обстоятелствата посочени в т.т.4,5,6 и 8 от раздел II на Документацията* за участие за тази поръчка (*поради липса на достатъчно място за изчерпателно изброяване в настоящото Обявление). 4. Всички документи от офертата следва да бъдат сканирани при окончателното й окомплектоване и подписване където е указано. Сканират се по отделно съдържанието на всеки плик 1, 2 и 3 по ред на подредба на документите и се преобразуват в .pdf формат. Сканираното съдържание се записва на оптични електронни носители (СD/DVD), като на диск 1 се записват сканираните документи от плик 1, в диск 2 – тези от плик 2, и в диск 3 – тези от плик 3. Дисковете се поставят в съответния плик, чиито документи съдържат. Количествено-стойностни сметки, единичните анализни цени към тях, и/или други калкулации се привеждат във табличен вид на ексел (.xls) версия 2003 г., като, се записват на диска от съответния плик и в електронен формат. Ако кандидат постави електронен носител с документите за предлаганата цена извън пликът с предлагана цена, ще бъде отстранен от участие в процедурата! 5. Ако при проверка на ценовото предложение на участник, количествено-стойностните сметки и/или анализните цени се установят технически грешки при пресмятането, водещи до промяна на ценовото предложение, или общата крайна цена не е правилно изчислена, с включени всички разходи и ДДС, ценовото предложение ще бъде отхвърлено, а кандидатът ще бъде отстранен от участие в класирането и процедурата, по реда на чл. 68 ал. 11 т.2.б) ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не изисква заплащане на документацията за участие, когато заинтересованите лица приемат същата да им се предостави в електронен формат и те сами да си я разпечатат. Образците могат да се изтеглят и в профила на купувача на сайта на Възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php >Обществени поръчки, или се изпращат при заявка до електронна поща на заинтересованото лице. Когато заинтересовано лице си изтегли документацията от профила на купувача, с придобиването й, същото приема условията на чл. 61 ал. 3 на Административно-процесуалния кодекс и във връзка с чл. 29 и чл. 82 ал. 4 ЗОП, от момента на публикуване на съобщение от Възложителя в профила на купувача,свързано с настоящата процедура, заинтересованото лице се счита за редовно уведомено. Когато заинтересовано лице заяви документацията да се изпрати на посочена от него електронна поща, с получаването й, същото приема условията на чл. 61 ал. 2 на Административно-процесуалния кодекс и във връзка с чл. 29 и чл. 82 ал. 4 ЗОП, от момента на изпращане на съобщение, свързано с настоящата процедура, от Възложителя до електронната поща, посочена за получаване на документацията, заинтересованото лице се счита за редовно уведомено. Заинтересовани лица, които писмено пожелаят документацията да им бъде предоставена разпечатана на хартия ведно с електронен носител, заплащат 15 лева крайна цена. Сумата за закупуване може да бъде внесена и по банков път по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700 BIC: STSA BGSF Банка: «ДСК ЕАД» гр. Белене Код за вид плащане: 44 80 07 e-mail за заявяване за получаване/закупуване на документацията: obshtinabl@gmail.com Документацията за участие може да се закупува до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се получава и на адреса на управление на община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35, стая №: 22 след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена (когато заинтересовано лице желае да му бъде разпечатана). Документацията за участие се изпраща на съответния участник по куриер за негова сметка.
Български
120
Зала 26 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35
По смисъла на чл. 68 ал. 3 ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. При отварянето на офертите, както и ценовите предложения на допуснатите участници ще присъства и представител на МРРБ.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект „Димум – античната митница на Мизия” се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.1-02/2009/009.
1. Всеки кандидат следва да предложи инженерно – технически състав за изпълнение на настоящата поръчка в който да са включени следните специалисти: а) ръководител на обекта (минимум 1 бр. за всяка от обособените позиции) – специалност ПГС или архитект – при обособена позиция 1 „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”, и транспортно/пътно строителство за обособена позиция 2 “Основен ремонт на улици и кръгово кръстовище”. Ръководителя на обекта да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има професионален опит от минимум 5 (пет) години като строителен инженер или архитект. При участие и за двете позиции, кандидатите представят два отделни ръководителя на обектите. б) специалист в областта на консервацията и реставрацията (минимум 1 бр. – само за обособена позиция 1) – да е вписан в публичния регистър на Министерство на културата, който определя лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация на недвижими културни ценности (Наредба № Н-3 от 06.04.2011 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация, издадена от Министъра на културата, обн., ДВ, бр. 32 от 19.04.2011 г., в сила от 19.04.2011 г.). Доказва се със: заверено копие на удостоверение за вписване в публичния регистър по чл. 165 от Закон за културното наследство. Специалиста в областта на консервацията и реставрацията е задължителен само за Обособена позиция 1; в) координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – минимум 1 (едно) лице, което да има не по-малко от 3 (три) години професионален опит. Лицето може да бъде едно за цялата поръчка, независимо от броя позиции за които се участва; г) отговорник по контрола на качеството - минимум 1 (едно) лице, коeто да притежава не по-малко от 3 (три) години професионален опит. Лицето може да бъде едно за цялата поръчка, независимо от броя позиции за които се участва. *Забележка: ръководителят на обекта и лицето КБЗ трябва да са различни лица! 2. Прилага се списък на техническите лица. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата от инженерно-техническия състав, автобиографии (по образец на участника и подписани собственоръчно от съответния експерт) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (копия на: дипломи за завършено образование; документи, доказващи стажа (опита) на служителя (специалиста), напр. трудови книжки, договори и др.); 3. В случай, че участникът е обединение/консорциум/, което не е юридическо лице, минималните изисквания за инженерно-техническия състав трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. 4. Кандидат който е поставил пликовете си „Предложение за изпълнение на поръчката” и/или „Предлагана цена” в друг общ плик, ще бъде отстранен от участие в процедурата! 5. Документите в съответните пликове се събират в надлежно в папки или класьори. Не се приемат оферти, в които документите са представени в „насипно” състояние!
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 7 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
02.08.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум.
45453000
Описание:
Прогнозна стойност на тази позиция е в размер на 788 690.96 лв. (седемстотин осемдесет и осем хиляди шестстотин и деветдесет лева и деветдесет и шест стотинки) без ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят прогнозната стойност на обособената или обособените позиция/-и, за която/които участват, или отделните пера на позицията (където е приложимо). В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност за дадената позиция, и/или съответните пера по нея, ще бъде отстранен от участие.
В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата поръчка да са включени следните специалисти: а) ръководител на обекта (минимум 1 бр.) – специалност ПГС или архитект; – да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има професионален опит от минимум 5 (пет) години като строителен инженер или архитект; б) специалист в областта на консервацията и реставрацията (1 бр.) – да е вписан в публичния регистър на Министерство на културата, който определя лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация на недвижими културни ценности (Наредба № Н-3 от 06.04.2011 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация, издадена от Министъра на културата, обн., ДВ, бр. 32 от 19.04.2011 г., в сила от 19.04.2011 г.); Доказва се със: заверено копие на удостоверение за вписване в публичния регистър по чл. 165 от Закон за културното наследство; в) координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – минимум 1 (едно) лице, което да има не по-малко от 3 (три) години професионален опит. г). отговорник по контрола на качеството – минимум 1 (едно) лице което да притежава не по-малко от 3 (три) години професионален опит; Забележка: ръководителят на обекта и лицето КБЗ трябва да са различни лица. Кандидатите по тази позиция трябва да имат: д) сключена застраховка „Професионална отговорност”, която да е валидна минимум 120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите за строежи І-ва група, І-ва категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.1.5 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от Камарата на строителите в България, обн. в ДВ. бр.65 от 10.08.2007г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „м” от Закона за устройство на територията; е) вписване в ЦПРС за строежи І-ва група, І-ва категория или еквивалентен документ, удостоверяващ правото за извършване на аналогична дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по споразумението по ЕИП, съответстващ на статута на съответния паметник на културата, а именно: да притежават регистрация в Камарата на строителите в България, удостоверяваща обстоятелства във връзка с чл. 137 от Закона за устройство на територията, ал. 1, т. 1, буква „м” – строителство на недвижими културни ценности с категория „световно значение” и „национално значение” или еквивалент на тази регистрация за чуждестранните участници.
Основен ремонт на ул. „България”, в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615”, „Основен ремонт на ул. „Персин”, в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „ Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617.
45230000
Описание:
Обособена позиция 2: 507 331,08 лв. а) „Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615” с прогнозна стойност в размер на 253 861,00 лв. (двеста петдесет и три хиляди осемстотин шестдесет и един лева) без ДДС. б) „Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 98 768,20 лв. (деветдесет и осем хиляди седемстотин шестдесет и осем лева и двадесет стотинки) без ДДС. в) „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616, 617 в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 154 701,88 лв. (сто петдесет и четири хиляди седемстотин и един лева и осемдесет и осем стотинки) без ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят прогнозната стойност на обособената или обособените позиция/-и, за която/които участват, или отделните пера на позицията (където е приложимо). В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност за дадената позиция, и/или съответните пера по нея, ще бъде отстранен от участие.
В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата поръчка да са включени следните специалисти: а)ръководител на обекта (минимум 1 бр.) – специалност транспортно/пътно строителство; ръководителя на обекта да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има професионален опит от минимум 5 (пет) години като строителен инженер; б) координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – минимум 1 (едно) лице, което да има не по-малко от 3 (три) години професионален опит. в) отговорник по контрола на качеството – минимум 1 (едно) лице което да притежава не по-малко от 3 (три) години професионален опит; Забележка: ръководителят на обекта и лицето КБЗ трябва да са различни лица. Кандидатите по тази позиция трябва да имат: г) сключена застраховка „Професионална отговорност”, която да е валидна минимум 120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите за строежи ІІ-ра група, ІV-та категория, за Обособена позиция 2 съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от Камарата на строителите в България, обн. в ДВ. бр.65 от 10.08.2007г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а” от Закона за устройство на територията.; д) вписване в ЦПРС за строежи ІІ-ра група, ІV-та категория, за Обособена позиция 2 или еквивалентен документ, удостоверяващ правото за извършване на аналогична дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по споразумението по ЕИП, съответстващ на статута на обекта, а именно: да притежават регистрация в Камарата на строителите в България, удостоверяваща обстоятелства във връзка с чл. 137 от Закона за устройство на територията, ал. 1, т. 4, буква „а” – строително монтажни работи на частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях или еквивалент на тази регистрация за чуждестранните участници.