Версия за печат

00398-2012-0013

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти по 25 обособени позиции съгласно спецификация за нуждите на учебния процес във Факултет по дентална медицина при МУ - София както следва: 1. Изкуствени челюсти; 2. Дезинфектанти; 3. Материали за зъбна обтурация; 4. Дребен ендодонтски инструментариум (Ендодонтски материали и консумативи); 5.Акрилни полимери в първични форми (Пластмаси);6. Силикони в първични форми (Отпечатъчни материали),7. Дребен инструментариум за зъбна профилактика; 8. Зъболекарски консумативи (Полирни материали). 9. Продукти за протези и ребазация; 10. Зъболекарски инструменти ( Зъботехнически инструменти); 11. Игли за медицинска употреба;12. Анестезия и реанимация; 13. Зъболекарски борчета (Турбинни пилители);14. Ротационен и абразивен инструментариум (Пилители за прав и обратен наконечник); 15. Зъбна рентгенова фотография; 16. Ортодонтски устройства; 17. Принадлежности за хирургически шевове; 18 Медикаменти; 19. Санитарни изделия; 20. Хирургически инструменти; 21. Смазочни вещества; 22. Медицинско оборудване и консумативи; 23. Части за помпи, компресори, машини или двигатели. 24. Пластмаси в първични форми (Композитни материали и адхезиви); 25. Медицински консумативи (Терапевтика);

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: МУ-София, Факултет по Дентална медицина, ул. "Св. Георги Софийски" № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти по 25 обособени позиции съгласно спецификация за нуждите на учебния процес във Факултет по дентална медицина при МУ - София както следва: 1. Изкуствени челюсти; 2. Дезинфектанти; 3. Материали за зъбна обтурация; 4. Дребен ендодонтски инструментариум (Ендодонтски материали и консумативи); 5.Акрилни полимери в първични форми (Пластмаси);6. Силикони в първични форми (Отпечатъчни материали),7. Дребен инструментариум за зъбна профилактика; 8. Зъболекарски консумативи (Полирни материали). 9. Продукти за протези и ребазация; 10. Зъболекарски инструменти ( Зъботехнически инструменти); 11. Игли за медицинска употреба;12. Анестезия и реанимация; 13. Зъболекарски борчета (Турбинни пилители);14. Ротационен и абразивен инструментариум (Пилители за прав и обратен наконечник); 15. Зъбна рентгенова фотография; 16. Ортодонтски устройства; 17. Принадлежности за хирургически шевове; 18 Медикаменти; 19. Санитарни изделия; 20. Хирургически инструменти; 21. Смазочни вещества; 22. Медицинско оборудване и консумативи; 23. Части за помпи, компресори, машини или двигатели. 24. Пластмаси в първични форми (Композитни материали и адхезиви); 25. Медицински консумативи (Терапевтика);

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимите материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по дентална медицина при МУ-София по 25 обособени позиции и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество във всяка една обособена позиция съгласно Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка както следва: за обособени позиции №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 17, 18,19, 20, 22, 23, 24, 25 по 100,00 лв. за всяка обособена позиция; за обособени позиции №№10, 11, 16 по 50,00лв. за всяка обособена позиция; за обособена позиция № 21 - 40,00лв. Гаранцията за участие за всички обособени позиции е в размер на 2290,00 лв.Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безуслована и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя - банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя, ако такива са предявени, в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането за всяка конкретна доставка се извършва в български лева от звеното краен получател – Факултет по дентална медицина при МУ– София, ул. „Св. Георги Софийски” № 1 по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни след представяне на: - Доставна фактура издадена на името и с данните на ФДМ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал и 2 броя заверени копия; - Приемателно-предавателен протокол, с посочени дата, час, доставено и прието количество, име на предал, име на приел, удостоверяващ получаването на доставката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Съгласно изискванията на техническите спецификации за всички артикули от отделните обособените позиции, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверение за актуално състояние-оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата за участие, когато участникът е ЮЛ; Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ-търговец или ЕТ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;удост. с идентиф. № /код по Булстат/; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС). Документите за регистрация и др., за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгл. законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1- „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите; Плик № 2-„Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 - „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника; -документите от съдържанието на Плик № 2 и Плик № 3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка обособена позиция;-при непредставяне на извадки /извлечения/ от фирмени каталози или брошури, доказващи съответствието на съответните дентални материали, медикаменти и инструменти с изискванията на Възложителя,като в горния десен ъгъл на извадките да е отбелязано за коя обособена позиция и конкретен артикул от нея се отнасят съгласно Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие;-при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Заверено от участника копие от годишния финансов отчет за предходните 3 /три/ финансови години /2009, 2010, 2011г./, заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. В случай, че участниците са новорегистрирани, такива документи не се изискват; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката за последните 3 /три/ години /2009,2010,2011г./ в табличен вид, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък-Декларация по чл. 51,ал.1,т.1 от ЗОП на основните договори за подобни доставки, изпълнени през последните 3 /три / години /2009, 2010, 2011г./, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложителите по посочените в списъка договори - образец № 12 от документацията за участие; сертификат за качество - ISO 9001/2008 или еквивалент на производителя относно артикулите, включени във всяка обособена позиция, с изключение на обособена позиция № 6; СЕ марка относно артикулите, включени във всяка обособена позиция, с изключение на обособена позиция № 6, както и всички останали изискуеми документи съгласно Приложения № 2 и № 5 от документацията за участие. Задължително се представят извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури, доказващи съответствието на съответните дентални материали, медикаменти и инструменти с изискванията на Възложителя. В горния десен ъгъл на всеки сертификат, СЕ марка и представените извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури да е отбелязано за коя обособена позиция и конкретен артикул от нея се отнасят съгласно Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик 1 – „Документи за подбор“, а се разглеждат за съответствие на втория етап на процедурата, заедно с Техническото предложение на участниците.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 42 - 068287 от 27.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.08.2012 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. и по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30.08.2012 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.08.2012 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изкуствени челюсти
1) Кратко описание

Изкуствени челюсти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33138100

Описание:

Изкуствени челюсти

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Дезинфектанти
1) Кратко описание

Дезинфектанти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24455000

Описание:

Дезинфектанти

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Материали за зъбна обтурация
1) Кратко описание

Материали за зъбна обтурация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141810

Описание:

Материали за зъбна обтурация

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписването на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Дребен ендодонтски инструментариум /Ендодонтски материали и консумативи/
1) Кратко описание

Дребен ендодонтски инструментариум /Ендодонтски материали и консумативи/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33134000

Описание:

Дребен ендодонтски инструментариум

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Акрилни полимери в първични форми /Пластмаси/
1) Кратко описание

Акрилни полимери в първични форми /Пластмаси/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24542000

Описание:

Акрилни полимери в първични форми

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Силикони в първични форми /Отпечатъчни материали/
1) Кратко описание

Силикони в първични форми /Отпечатъчни материали/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24590000

Описание:

Силикони в първични форми

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Дребен инструментариум за зъбна профилактика
1) Кратко описание

Дребен инструментариум за зъбна профилактика

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33137000

Описание:

Дребен инструментариум за зъбна профилактика

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Зъболекарски консумативи /Полирни материали/
1) Кратко описание

Зъболекарски консумативи /Полирни материали/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141800

Описание:

Зъболекарски консумативи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Продукти за протези и ребазация
1) Кратко описание

Продукти за протези и ребазация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33138000

Описание:

Продукти за протези и ребазация

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Зъболекарски инструменти /Зъботехнически инструменти/
1) Кратко описание

Зъболекарски инструменти /Зъботехнически инструменти/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33131000

Описание:

Зъболекарски инструменти

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Игли за медицинска употреба
1) Кратко описание

Игли за медицинска употреба

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141320

Описание:

Игли за медицинска употреба

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Анестезия и реанимация
1) Кратко описание

Анестезия и реанимация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33170000

Описание:

Анестезия и реанимация

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция Зъболекарски борчета /Турбинни пилители/
1) Кратко описание

Зъболекарски борчета /Турбинни пилители/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33131510

Описание:

Зъболекарски борчета

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция Ротационен и абразивен интрументариум /Пилители за прав и обратен наконечник/
1) Кратко описание

Ротационен и абразивен интрументариум /Пилители за прав и обратен наконечник/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33136000

Описание:

Ротационен и абразивен инструментариум

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 15 / Заглавие на обособената позиция Зъбна рентгенова фотография
1) Кратко описание

Зъбна рентгенова фотография

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33111500

Описание:

Зъбна рентгенова фотография

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 16 / Заглавие на обособената позиция Ортодонтски устройства
1) Кратко описание

Ортодонтски устройства

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33135000

Описание:

Ортодонтски устройства

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 17 / Заглавие на обособената позиция Принадлежности за хирургически шевове
1) Кратко описание

Принадлежности за хирургически шевове

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141125

Описание:

Принадлежности за хирургически шевове

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 18 / Заглавие на обособената позиция Медикаменти
1) Кратко описание

Медикаменти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 19 / Заглавие на обособената позиция Санитарни изделия
1) Кратко описание

Санитарни изделия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44411000

Описание:

Санитарни изделия

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 20 / Заглавие на обособената позиция Хирургичeски инструменти
1) Кратко описание

Хирургически инструменти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33169000

Описание:

Хирургически инструменти

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 21 / Заглавие на обособената позиция Смазочни вещества
1) Кратко описание

Смазочни вещества

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24951100

Описание:

Смазочни вещества

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 22 / Заглавие на обособената позиция Медицинско оборудване и консумативи
1) Кратко описание

Медицинско оборудване и консумативи

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 23 / Заглавие на обособената позиция Части за помпи, компресори, машини или двигатели
1) Кратко описание

Части за помпи, компресори, машини или двигатели

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42124000

Описание:

Части за помпи, компресори, машини или двигатели

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 24 / Заглавие на обособената позиция Пластмаси в първични форми /Композитни материали и адхезиви/
1) Кратко описание

Пластмаси в първични форми /Композитни материали и адхезиви/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24500000

Описание:

Пластмаси в първични форми

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.


Обособена позиция № 25 / Заглавие на обособената позиция Медицински консумативи /Терапевтика/
1) Кратко описание

Медицински консумативи /Терапевтика/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.