Версия за печат

00398-2012-0012

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст. Гешов"№ 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofiq.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Отпечатване на материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2012 г. по 3 обособени позиции- 1.Отпечатване на бланки, правилници, програми, сертификати, формуляри и др.; 2. Отпечатване на периодични издания-списания; 3. Изработване на корици за дипломи и свидетелства."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 15
Място на изпълнение: Ректората и звената на Медицински Университет - София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Открита процедура по Отпечатване на материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2012 г. по 3 обособени позиции- 1.Отпечатване на бланки, правилници, програми, сертификати, формуляри и др.; 2. Отпечатване на периодични издания-списания; 3. Изработване на корици за дипломи и свидетелства.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC:BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се престави оригинал или заверено от участника копие от платежно нареждане или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване, съгласно чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранцията за участие по обособени позиции е в размер, както следва: За 1-ва 500.00 лв., за 2-ра 150.00 лв., за 3-та 50.00 лв. При участие в цялата поръчка 700.00 лв. Гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция,покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на възложителя- банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF , в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. При неизпълнение или забава от страна на Изпълнителя по договора, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка на МУ-София-Ректорат: IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, код BNBGBGSD – БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София. В противен случай неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение след което Възложителя заплаща извършената доставка. Гаранцията за добро изпълнение се освобождава до 10 работни дни след последната доставка, представяне на изискващите се документи, заплащането по доставките и внасяне на начислените неустойки по договора. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно клаузите в проекто-договора. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от звеното, получило съответната доставка по банков път, по сметка на изпълнителя не по-късно от 20 календарни дни от доставката на артикулите и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено и подписване на приемателно-предавателен протокол за доставката на отпечатаните материали.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние-оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаването на офертите, когато участникът е ЮЛ; Допуска се представяне на ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ-търговец или ЕТ; копие от документ за самоличност- когато участникът е ФЛ, а при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. - Удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Документите за регистрация и други, за които не се изисква оригинал могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - При обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; - При наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т. 1, 2, 3 и 5, когато участникът:* е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; *е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгл. законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;* има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; * е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; - Не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 5 на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил липсвашите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП с представяне на допълнително изискуеми документи в срок; - Чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. - При наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. - Е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор и това обстоятелство е установено по реда на чл.68, ал. 11 от ЗОП -Представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал.1,т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6, т.8, т.12, т.13 и т.14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т.7 и т.9 за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания;Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”, който съдържа ценовите предложения на участника за всяка обособена позиция в отделен плик, сложен в общия плик №3 "Предлагана цена" - документите от съдържанието на Плик № 2 и Плик № 3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка отделна обособена позиция поотделно,поставени в общите пликове №2 и № 3. -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката за последните 3 /три/ години в табличен вид отделно за отпечатване и отделно за изработване на корици за дипломи и свидетелства (в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си) .
Минимални изисквания: - Минимален оборот, сходен с предмета на поръчката за всяка обособена позиция поотделно за последните три финансови години . За обособена позиция № 1-минимален оборот от 35 000 лв. без ДДС общо за 2009, 2010 и 2011 г. За обособена позиция № 2- минимален оборот от 11 000 лв. без ДДС общо за 2009, 2010 и 2011 г. За обособена позиция № 3- минимален оборот от 3 000 лв. без ДДС общо за 2009, 2010 и 2011 г. За сходен с предмета на поръчката предмет за обособени позиции №№ 1 и 2 се счита-отпечатване на материали, а за обособена позиция № 3- изработване на корици за дипломи и свидетелства.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на основните договори за подобни услуги изпълнени през последните три години, включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори - оригинал или заверено от участника копие.
Минимални изисквания: - Участникът да има минимум един изпълнен договор за подобни услуги през последните три години, придружен с референция. За сходен с предмета на поръчката предмет за обособени позиции №№ 1 и 2 се счита-отпечатване на материали, а за обособена позиция № 3- изработване на корици за дипломи и свидетелства
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 471555 от 27.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.08.2012 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА ет.10, стая 29-всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София-Ректорат-IBAN-BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01,код BNBGBGSD-БНБ-София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел. 951 50 87 или 91 52 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.08.2012 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.08.2012 г.  Час: 10:30
Място

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, етаж 12, зала 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители /по 1 от участник/при преставяне на оригинално или заверено от участника копие от пълномощно и документ за самоличност, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/ - Профил на купувача-обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Отпечатване на бланки, правилници, програми, сертификати, формуляри и др.
1) Кратко описание

Отпечатване на бланки, правилници, програми, сертификати, формуляри и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2013 г. 
5) Допълнителна информация

Отпечатването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена, поръчвани с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 15.04.2013г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 15/ петнадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо и не-повече от 3/три/работни дни от датата на получаване на възлагателното писмо за спешни такива.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Отпечатване на периодични издания-списания
1) Кратко описание

Отпечатване на периодични издания-списания

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22200000

Описание:

Вестници, специализирани, периодични и илюстровани списания

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2013 г. 
5) Допълнителна информация

Отпечатването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена, поръчвани с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 10.04.2013г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 20/ двадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо .


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изработване на корици за дипломи и свидетелства
1) Кратко описание

Изработване на корици за дипломи и свидетелства

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1а от Документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2013 г. 
5) Допълнителна информация

Изработването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена, поръчвани с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 29.03.2013г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 30/ тридесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо.