00398-2012-0012
BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст. Гешов"№ 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofiq.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Отпечатване на материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2012 г. по 3 обособени позиции- 1.Отпечатване на бланки, правилници, програми, сертификати, формуляри и др.; 2. Отпечатване на периодични издания-списания; 3. Изработване на корици за дипломи и свидетелства."
Възлагане на обществена поръчка
Открита процедура по Отпечатване на материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2012 г. по 3 обособени позиции- 1.Отпечатване на бланки, правилници, програми, сертификати, формуляри и др.; 2. Отпечатване на периодични издания-списания; 3. Изработване на корици за дипломи и свидетелства.
22000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
НЕ
30.04.2013 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC:BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се престави оригинал или заверено от участника копие от платежно нареждане или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване, съгласно чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранцията за участие по обособени позиции е в размер, както следва: За 1-ва 500.00 лв., за 2-ра 150.00 лв., за 3-та 50.00 лв. При участие в цялата поръчка 700.00 лв. Гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция,покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на възложителя- банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF , в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. При неизпълнение или забава от страна на Изпълнителя по договора, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка на МУ-София-Ректорат: IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, код BNBGBGSD – БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София. В противен случай неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение след което Възложителя заплаща извършената доставка. Гаранцията за добро изпълнение се освобождава до 10 работни дни след последната доставка, представяне на изискващите се документи, заплащането по доставките и внасяне на начислените неустойки по договора. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно клаузите в проекто-договора. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането се извършва в български лева от звеното, получило съответната доставка по банков път, по сметка на изпълнителя не по-късно от 20 календарни дни от доставката на артикулите и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено и подписване на приемателно-предавателен протокол за доставката на отпечатаните материали.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА ет.10, стая 29-всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София-Ректорат-IBAN-BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01,код BNBGBGSD-БНБ-София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел. 951 50 87 или 91 52 111.
Български
120
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, етаж 12, зала 6
Управители или упълномощени от тях представители /по 1 от участник/при преставяне на оригинално или заверено от участника копие от пълномощно и документ за самоличност, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/ - Профил на купувача-обяви и съобщения.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
30.07.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Отпечатване на бланки, правилници, програми, сертификати, формуляри и др.
22000000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
Отпечатването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена, поръчвани с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 15.04.2013г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 15/ петнадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо и не-повече от 3/три/работни дни от датата на получаване на възлагателното писмо за спешни такива.
Отпечатване на периодични издания-списания
22200000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
Отпечатването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена, поръчвани с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 10.04.2013г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 20/ двадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо .
Изработване на корици за дипломи и свидетелства
22000000
Описание:
Съгласно Приложение №1а от Документацията за участие
Изработването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена, поръчвани с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 29.03.2013г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 30/ тридесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо.