Версия за печат

00109-2012-0005

BG-БЛАГОЕВГРАД: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, ПЛ. "ГЕОРГИ ИЗМИРЛИЕВ" 1, За: МИЛА КОСТАДИНОВА ЯНЕВА - МИНДОВА, Република България 2700, БЛАГОЕВГРАД, Тел.: 073 8677243, E-mail: mila_yaneva@abv.bg, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Дирекция "УРЕ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обособена позиция 1: „Организиране и провеждане на културно-информационен ден - Европейски пикник” Обособена позиция 2: „Организиране и провеждане на информационни дни за кохезионната политика”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Област Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на Изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит в областта на организирането и провеждането на публични мероприятия като: семинари, обучения, тържества, транспортно обезпечаване и др. събития, на когото Община Благоевград да възложи осъществяването на следните дейности: организиране на залите/местата за провеждане на конференциите и обученията по проекта, осигуряване на транспорт, осигуряване на конферентната и учебна техника, осигурявяне на кетъринг , осигуряване на презентационни/ информационни материали /папки, химикали, разпечатки на презентации, падове, изработени съгласно Концепцията за брандинг и визия на 27-те областни информационни центрове за популяризиране на Кохезионната политика на ЕС в България. - транспорт до града определен да се провеждат информационните дни. и др., във връка с действията на Възложителя през целия цикъл на реализация на проектните дейности.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Видовете дейностио са изчерпателно посочени в техническата спецификация към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
142500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

14.07.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът следва да представи гаранция за участие в размер на За обособена позиция 1: „Организиране и провеждане на културно-информационен ден - Европейски пикник” в размер на 650.00 лв. ( шестстотин и петдесет лева). За обособена позиция 2: „Организиране и провеждане на информационни дни за кохезионната политика” в размер на 770.00 лв. (седемстотин и седемдесет лева), като сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а) Парична сума - внася се по набирателната сметка на община Благоевград,IВАN: BG71SOMB 9130 33 13725301 ВIС SOMBBGSF, БАНКА: Общинска банка АД, Благоевград, като в платежното нареждане задължително следва да бъде записано името на обособената позиция, за която участникът участва. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Благоевград 1.1. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай че е издадено от чуждестранна банка. 1.2. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език или превод. - Документът, удостоверяващ платената гаранция за парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат на съответната банка, В случай на електронно банкиране, следва да завери съответния документ с подпис и печат на банката. 1.3. Срокът на валидност на гаранцията трябва да бъде със срока на валидност на офертата. 1.4. Освобождаването или задържането на гаранцията за участие ще се извърши в съответствие с разпоредбите на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3%/три на сто/ от стойността на договора без ДДС.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение, парична сума или банкова гаранция.В случай на банкова гаранция срокът на валидност трябва да бъде с два месеца по дълъг от срока за изпълнение на поръчката определен в договора за извършването на услугата.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане - по банков път с платежно нареждане в български лева, срещу представена фактура от страна на Изпълнителя и подписан приемо-предавателен протокол за извършената услуга. Всички условия и начина на финансиране са заложени в договора за услуга, неразделна част от тръжната документация.Финансирането е със средства по Оперативна програма "Техническа помощ".

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица преди подписването на договора за обществена поръчка следва да се представи регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от представляващия участника (в оригинал). 2. Административни сведения / Образец №2;/ 3.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – Образец № 3; 4. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – Образец № 4; 5.Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност (заверено от участника копие). 6.Удостоверение за актуално състояние на участника (когато е приложимо), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. 7.Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009г., 2010г. и 2011г.) – за юридическите лица. 8. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от услуги, сходни на тези, обект на поръчката, за последните 3 (три) години. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му (данъчни декларации, граждански договори) за всяка една от последните 3 години, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница 9.Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.), включително стойностите, датите и получателите,както и списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката – за провеждане на публични събития, обучения или мероприятия, изпълнени през последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.) (по образец).Под услуги сходни с предмета на договора се разбира, провеждане на публични събития, обучения или мероприятия, независимо от правния статут на Възложителя. 10. Списък на екипа от специалисти и предлаганите от участника основни експерти с квалификацията им, които ще участват при изпълнението на поръчката. Към офертата задължително се прилагат автобиографиите и доказателства за посочените в тях обстоятелства – трудови книжки, трудови и/или граждански договори, както и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на експертите, определени за изпълнение на поръчката (дипломи, сертификати и др.). 11.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП - Образец ; 12. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП – (по образец). 13.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП ( по образец). 14.Документ за внесена гаранция за участие; 15. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите -( по образец). 16. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител ; 17.Копие от документ за закупена документация за участие в процедурата;. 18.Декларация от членовете на обединението (по образец) 19.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва офертата; 20. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка с нотариална заверка на подписите – оригинал или нотариално заверено копие ; 21.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението; 22. Декларация по чл.56, ал.1 , т.12 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за икономическо и финансово състояние - заверено от участника копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.) за юридическите лица и заверено от участника копие, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.) за физическите лица.
Минимални изисквания: 1.Реализиран общ оборот за последните 3 (три) финансови години (2009г., 2010г. и 2011г.) минимум 2 пъти прогнозната стойност за съответната обособена позиция съгласно приложение Б. 2. Оборот от договори с предмет, сходен с предмет на настоящата поръчка, за предходните 3 (три) финансови години (2009г., 2010г. и 2011г.) в размер на не по-малко от минимум 1,5 пъти прогнозната стойност за съответната обособена позиция съгласно приложение Б. 3.В случай, че участникът участва като обединение, изброените по горе изисквания, ще се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договори за изпълнение на услуга с предмет сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите придружен с препоръки за добро изпълнение на договорите./чл.51,ал.1,т.1/ 2. Автобиографии на ръководителя и екипа придружени с копие от диплома, трудова книжка/трудов или граждански договор/длъжностна характеристика, служебна книжка, препоръки.
Минимални изисквания: 1.Сключени и изпълнени не по-малко от три договора сходни с предмета на обществената поръчка, през последните 3 години 2009, 2010 и 2011 година. Към списъка с договори да бъдат приложени препоръки за добро изпълнение на услуги за предходните 3 години(2009г., 2010г. и 2011г.) 2.Участникът в процедурата трябва да осигурява необходимата правоспособност за организация, провеждане и цялостно обезпечаване на събития и публични мероприятия, като за целта трябва да докаже, че: а) разполага с минимум 1 ръководител екип и 2 (два) експерта, притежаващи квалификация и опит за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката б) предложените експерти да имат висше образование с образователно-квалификационна степен “бакалавър” в области като: туризъм, икономика, стопанско управление, и други подходящи, със стаж по специалността минимум 1 години; в) ръководителят на екипа трябва да имат висше образование ''магистър'' по една от следните специалности: туризъм, икономика, стопанско управление, бизнес администрация, с минимум 3 години опит в организирането на събития и публични мероприятия. Минималните изисквания се отнасят и за двете обособени позиции. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания важат за обединението/консорциума като цяло
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.07.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е с ДДС.Заинтересуваните лица могат да закупят документацията в стая 422 на Община Благоевград, в гр.Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден между 8:30ч.-12.30ч. и 13.30ч. -17:30ч., срещу заплащане на посочената цена в брой или по банков път: Общинска Банка АД -BICSOMBBGSF, IBAN BG44SOMB 9130 8401500044, код на вид плащане 44 40 00 .Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. 2.По банков път- Общинска банка АД - BIC SOMBBGSF. IBAN BD44SOMB 91308401500044, код на плащане 44 40 00

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.08.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.08.2012 г.  Час: 11:00
Място

Зала 101 Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" №1, гр. Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат кандидати и/или техни представители по закон и/ или пълномощия, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с изпълнението на проект "Изграждане и функциониране на областен информационен център в Община Благоевград " Договор №BG161PO002-3.3.02-00022-C0001, финансиран по Оперативна програма "Техническа помощ"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Организиране и провеждане на културно-информационен ден- Европейски пикник.
1) Кратко описание

Целта на събитието е да бъде отбелязан по нетрадиционен начин Деня на Европа, като се даде възможност на благоевградчани да опознаят страните членки на ЕС, европейските институции и ценности, да се популяризират възможностите за отдих и развлечения на открито сред природата и в същото време да се привлече вниманието на посланиците на страните – членки на ЕС към Благоевград като атрактивно място за туризъм и партньорство. В парк “Бачиново” ще бъде организирано изложение, с участието на посолствата на останалите страни членки на Европейския съюз, които ще представят страните по избран от тях начин /информационен щанд, изложба, викторина, представяне на традиционни за тяхната култура музика, облекло, храна, напитки, обичаи, и др./. Информационният център в Благоевград също ще участва с информационен щанд. Събитието ще е съпроводено с музикална програма на художествени състави от област Благоевград на открита сцена. Децата от Центровете за работа с деца в област Благоевград ще рисуват на тема “Обединена Европа”. Ще бъдат организирани различни спортни състезания през деня на 9 май. Ще бъдат организирани 3 културно-информационни дни - Европейски пикник през времето за реализация на проекта. Забележка: При невъзможност първият културно – информационен ден да се проведе на 9 май, същият ще се проведе в рамките на 2012 г , след допълнително уточняване на датата с Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация!

Прогнозна стойност, без ДДС
65000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 31

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Организиране и провеждане на информационни дни за кохезионната политика"
1) Кратко описание

Ще бъдат организирани общо 31 информационни дни с цел популяризиране на оперативните програми, приложими към спецификата на Благоевград област, обмен на полезен опит и практики, обмен на информация, експертен опит, повишаване на информираността и готовнастта на бенефициентите за подготовка на качествени проектни предложения. На всеки три месеца ще бъде организиран по един информационен ден. Информационните дни ще се проведат в градовете Гоце Делчев, Благоевград и Сандански. Гражданите на Област Благоевград ще имат възможност детайлно да се запознаят с условията и начина на кандидатстване по процедурите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Лектори ще бъдат експерти от управляващите органи на съответните оперативни програми. Информационните дни са отворени за всички заинтересувани страни, в това число медии и граждани. Поредицата семинари ще подпомогнат процеса на комуникиране с широката общественост и публичност на НСРР на България и политиката на сближаване на ЕС.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация!

Прогнозна стойност, без ДДС
77500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 31