Версия за печат

00087-2012-0028

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Оборище" №44, За: инж. Цветан Иванов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377200, E-mail: cvetanivanov@mail.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Здравеопазване"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, фронт-офис, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Дирекция "ИОТ", Отдел "Деловодство, архив и управление на документали потоци"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт на детски ясли на територията на столична община по обособени позиции: Обособена позиция №1 – Ремонт на детски ясли в Район „Кремиковци”- Детска ясла 38, Район „Сердика”- Детска ясла 70 и Район „Подуяне”- Детска ясла 63; Обособена позиция №2 – Ремонт на детски ясли в Район „Слатина”- Детска ясла 12, Детска ясла 56, Детска ясла 57 и Район „Панчарево”- Детска ясла 44; Обособена позиция №3 - Ремонт на детски ясли в Район „Триадица”- Детска ясла 21 и Детска ясла 35; Район „Лозенец”- Детска ясла 23, Детска ясла 45 и Детска ясла 46; Обособена позиция №4 - Ремонт на детски ясли в Район „Надежда”- Детска ясла 40, Детска ясла 61 и Детска ясла 62; Район „Витоша”- Детска ясла 55;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град София в районите „Кремиковци”, „Сердика”, „Подуяне”, „Слатина”, „Панчарево”, „Триадица”, „Лозенец”, „Надежда” и „Витоша”.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Ремонт на детски ясли на територията на столична община по обособени позиции обхваща изпълнение на частични мерки за енергийна ефективност, частично вътрешно СМР (бояджийски и шпакловъчни работи, ЕЛ инсталации, ОиВ инсталации и др.), подробно описани в приложените количествени сметки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествените сметки, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за внесена гаранция за участие за съответната обособена позиция както следва: 1.За обособена позиция №1 – в размер на 2 659/две хиляди шестстотин петдесет и двет/ лева. 2.За обособена позиция №2 – в размер на 3 445/три хиляди четиристотин четиридесет и пет/ лева. 3.За обособена позиция №3 – в размер на 3 158/три хиляди сто петдесет и осем/ лева. 4.За обособена позиция №4 – в размер на 2 736/две хиляди седемстотин тридесет и шест/ лева. представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането по настоящата обществена поръчка е осигурено от бюджета на Дирекция "Здравеопазване" към Столична община. Всяко разплащане се извършва в срок до 30/тридесет/ календарни дена, съгласно клаузите на проекта на договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците в настоящата процедура: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, т.2, т.2а, т.3 и т.5 и ал.5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. 2.В случай, че Участникът участва като обединение, участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В споразумението за създаване на обединение трябва ясно да бъде посочено разпределението на дейностите при изпълнението на обществената поръчка, като същото следва да се съобрази при представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата и за срока на договора. 3.В случай, че Участника участва като обединение, изброените изисквания в раздел III, т.2.2 и раздел III, т.2.3 се прилагат общо за обединението като цяло а не всеки член на обединението поотделно. 4.Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. 5.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи I група, III-та до V-та категория, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. 6.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП (т.13.5, 13.8, 13.9, 13.10, 13.12, 13.13, 13.14, 13.16 от документацията за участие) се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия на отчета за приходите и разходите и баланса на участника за последните 2/две/ години (2010 и 2011г.), заверен с гриф „Вярно с оригинала”.
Минимални изисквания: Участниците да имат положителен финансов резултат за всяка една от последните 2/две/ години (2010 и 2011г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за строителство с предмет сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 5 години (Образец №7 от документацията за участие), включващ предмет на договора, стойностите, датите и възложителите и придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти с посочена стойност, дата, място и качество на строителството. 2.Сертификат за внедрена система за управление на качеството - ISO 9001-2008 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка на ЕС. 3.Сертификат за внедрена система за управление на околната среда - ISO 14001-2004 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка на ЕС. 4.Сертификат за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството - OHSAS 18001-2007 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка на ЕС.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има изпълнени три договора със сходен предмет в последните пет години, изпълнени до края на 2011г. 2.Участникът да е внедрил Система/и за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна, съответстваща на предмета на настоящата обществена поръчка. 3.Участникът да е внедрил Система/и за управление на околната среда - ISO 14001-2004 или еквивалентна. 4.Участникът да е внедрил Система/и за безопасни условия на труд в строителството - OHSAS 18001-2007 или еквивалентна.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467938 от 08.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.06.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" № 3, ет.4, стая №405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък, последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва,по банков път по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.06.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.06.2012 г.  Час: 13:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №1 - Ремонт на детски ясли в Район „Кремиковци”- Детска ясла 38, Район „Сердика”- Детска ясла 70 и Район „Подуяне”- Детска ясла 63
1) Кратко описание

Ремонт на детски ясли в Район „Кремиковци”- Детска ясла 38, Район „Сердика”- Детска ясла 70 и Район „Подуяне”- Детска ясла 63

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №2 – Ремонт на детски ясли в Район „Слатина”- Детска ясла 12, Детска ясла 56, Детска ясла 57 и Район „Панчарево”- Детска ясла 44;
1) Кратко описание

Ремонт на детски ясли в Район „Слатина”- Детска ясла 12, Детска ясла 56, Детска ясла 57 и Район „Панчарево”- Детска ясла 44;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №3 - Ремонт на детски ясли в Район „Триадица”- Детска ясла 21 и Детска ясла 35; Район „Лозенец”- Детска ясла 23, Детска ясла 45 и Детска ясла 46;
1) Кратко описание

Ремонт на детски ясли в Район „Триадица”- Детска ясла 21 и Детска ясла 35; Район „Лозенец”- Детска ясла 23, Детска ясла 45 и Детска ясла 46;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №4 - Ремонт на детски ясли в Район „Надежда”- Детска ясла 40, Детска ясла 61 и Детска ясла 62; Район „Витоша”- Детска ясла 55;
1) Кратко описание

Ремонт на детски ясли в Район „Надежда”- Детска ясла 40, Детска ясла 61 и Детска ясла 62; Район „Витоша”- Детска ясла 55;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45