Версия за печат

00373-2012-0004

BG-гр. Стара Загора: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Тракийски университет, Студентски град, За: доц.д-р Добри Ярков, Република България 6000, гр. Стара Загора, Тел.: 042 699230; 0888 128627; 042 699270; 0885 888957, E-mail: dyarkov@uni-sz.bg, Факс: 042 672009

Място/места за контакт: доц.д-р Добри Ярков; Гергана Маламова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-sz.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на енергоспестяващи лампи и оборудване и изграждане на инсталация за автоматизация на осветлението в учебни корпуси 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 и 11 на Тракийски университет гр. Стара Загора” по договор за финансиране на Националната схема за Зелени инвестиции с Националния Доверителен Екофонд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: учебните корпуси на Тракийски университет гр. Стара Загора - Студентски град
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка и монтаж на енергоспестяващи лампи и оборудване и изграждане на инсталация за автоматизация на осветлението в учебни корпуси 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 и 11 на Тракийски университет гр. Стара Загора” по договор за финансиране на Националната схема за Зелени инвестиции с Националния Доверителен Екофонд”. Предметът на процедурата е доставка и монтаж на енергоспестяващи лампи и оборудване за автоматизация на осветлението в учебните корпуси на Университета. Доставката и монтажа ще се извършат в на следните учебни корпуси: Учебен корпус 1 - 7 етажа; Учебен корпус 2 - 7 етажа; Учебен корпус 3 - 5 етажа; Учебен корпус 4 - 5 етажа; Учебен корпус 5 - 6 етажа; Учебен корпус 6 - 6 етажа; Учебен корпус 7 - 6 етажа; Учебен корпус 8 - 2 етажа; Учебни корпуси 9, 10 и 11 – ветеринаро-медицински клиники - 2 етажа.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45310000

Описание:

Строителни и монтажни работи на електрически инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

поръчката включва демонтаж на стари осветителни тела, доставка и монтаж на нови луминисцентни тела, изграждане на инсталация за осветление и общата прогнозна стойност е 331768лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
331768 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 3000,00 лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: в парична сума, внесена по банкова сметка на Тракийски университет гр. Ст. Загора BG70UNCR76303300000769, банков код: UNCRBGSF, Булбанк АД Ст. Загора или банкова гаранция. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка на Тракийски университет гр. Ст. Загора BG70UNCR76303300000769, банков код: UNCRBGSF, Булбанк АД Ст. Загора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Договор за финансиране на Националната схема за Зелени инвестиции с Националния Доверителен Екофонд

ІІІ.1.4) Други особени условия

Всички заинтересовани получават достъп и могат да разгледат целия Технически проект в сградата на Тракийски университет гр. Стара Загора, адрес: гр. Стара Загора, Студентски град, всеки работен ден от 13.00ч. до 15.30ч. до приключване на срока за продажба на документация в стая 218. Лице за контакт: Гергана Маламова 0885 888957, 042 699270.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник трябва да представи документи за участие съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки и Документацията на Възложителя. Всяка оферта трябва да съдаржа изискуемото съгласно чл. 56от ЗОП. Участника се отстранява от участие ако: не е представил необходимите документи съгл. 56 от ЗОП; - за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и чл. 47, ал. 2 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; - е представил оферта която не отговаря на условията на чл. 57 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да има оборот от строителство, със сходен предмет на тази обществена поръчка, за последните три финансови години – 2009, 2010 и 2011г. не по-малък от 700 000,00лв (седемстотин хиляди лв.) без ДДС. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят справка по Образец за оборота от СМР за последните 3 (три) финансови години: 2009, 2010 и 2011г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, и копие от балансите и отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г., освен ако не са обявени в Търговския регистър, или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. В случай, че участникът в процедурата е обединение документите се представят от всеки член на обединението поотделно. Минималните изисквания се отнасят към обединението като цяло. Декларации по образец
Минимални изисквания: чл. 50 от Закона за обществените поръчки Участникът трябва да има оборот от строителство, със сходен предмет на тази обществена поръчка, за последните три финансови години – 2009, 2010 и 2011г. не по-малък от 700 000,00лв (седемстотин хиляди лв.) без ДДС. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят справка по Образец за оборота от СМР за последните 3 (три) финансови години: 2009, 2010 и 2011г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, и копие от балансите и отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г., освен ако не са обявени в Търговския регистър, или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. В случай, че участникът в процедурата е обединение документите се представят от всеки член на обединението поотделно. Минималните изисквания се отнасят към обединението като цяло. Декларации по образец
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи Първа група - Четвърта и пета категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. Участникът трябва да има изпълнени три договора със сходен предмет в последните три години, изпълнени до края на 2011г., за което представя справка по Образец. Участникът трябва да има внедрени ISO 9001 "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа" или еквивалентни, за което се представят съответните удостоверения. Декларации по образец в документацията
Минимални изисквания: чл. 51 от Закона за обществените поръчки Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи Първа група - Четвърта и пета категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. Участникът трябва да има изпълнени три договора със сходен предмет в последните три години, изпълнени до края на 2011г., за което представя справка по Образец. Участникът трябва да има внедрени ISO 9001 "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа" или еквивалентни, за което се представят съответните удостоверения. Декларации по образец в документацията
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2012 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава срещу сумата в размер на 24,00 лв. с ДДС. Сумата може да се преведе по банков път в банкова сметка на ректорат: УниКредит Булбанк АД гр. Стара Загора б.сметка BG 22 UNCR 76303100117613, BIC UNCRBGSF или в касата на Ректорат стая 223.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.05.2012 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2012 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Ректорат - Тракийски университет, Студентски град

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел - чл. 68, ал. 3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.03.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ