Версия за печат

00109-2012-0003

BG-Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Благоевград, площад "Георги Измирлиев" 1, За: Георги Ивановски, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677366, E-mail: givanovski@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Отдел "Стопанска политика и евроинтеграция"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Разработване на интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Благоевград"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: гр. Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Планиране на устойчивото развитие на гр. Благоевград, чрез изработване на интегриран план за градско възстановяване и развитие с времеви хоризонт до 2020 г. Интегриране на проекти и програми за обновяването на градската среда, чрез които да се постигне устойчиво развитие, подобряване на стандарта на живот, облика на града, икономическата му жизненост, екологичната устойчивост и социалната активност, в съответствие със съвременните изисквания за развитие на европейските градове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71400000

Описание:

Услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Изготвянето на ИПГВР е с времеви хоризонт на действие до 2020 г. изработването му следва да спазва , техническата (изследователска, проектна и процедурна) спецификации, от приложимите разпоредби, които ги уреждат и тръжната документация. Изготвянето на ИПГВР следва задължително да обхване; 1. Изготвяне на целеви и проблемен анализ на градския организъм за определяне на зона/и за въздействие и тематична/и област/и. 2.Предлагане на визия за развитието на града до 2020 г., обосноваваща избора на зони за въздействие/интервенции. 3. Формулиране на цели и стратегия на ИПГВР. 4.Провеждане на обществени обсъждания, в съответствие с методиките и указанията на УО на ОПРР. 5.Определяне на три зони за въздействие, задължителна от които е ЦГЧ на гр.Благоевград, с граници определени в приложената документация. 6.Индентифициране на проектни идеи, до определяне на конкретни структурни обекти. 7.Индентифициране на заинтересовани страни; гаржданството, отделни социални групи /в т.ч. фокус групи/, предствителите на бизнеса и др. за съгласуване, приемане и популяризиране на предлаганите дейности в ИПГВР. 8.Изготвяне на преценка за необходимостта от екологична оценка (ЕО). 9.Изготвяне на план график за изпълнение по етапите на плана. 10. Изготвяне на бюджет на ИПГВР. 11. Изготвяне /доразвиване/ на индикатори за надблюдение при прилагане на ИПГВР. 12. Изготвяне на специализирани кадастрални карти, основен изходен материал за планиране, засягащ двата етапа на Проекта; 2007/2013г. – 2014/2020г. Както препоръчителни, при доказване от необходимост; 13. Изготвяне на ПУП или изменение на ОУП - по реда на ЗУТ. 14. Преценка за необходимостта от оценка на въздействието върху околната среда. 15.Разработване на предпроектни проучвания за инвестиционни проекти, до етап Технически задания за проектиране, със съгласуване за изработка от Община Благоевград.

Прогнозна стойност без ДДС
363000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

15


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 3 600 лв. (три хиляди и шестстотин лева). Представя се в една от следните форми:-Безусловна банкова гаранция – по образец, учредена в полза на Община Благоевград със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника; -Парична сума, внесена по банкова сметка на Община Благоевград: Банков код- BIC-SOMBBGSF, по Банкова набирателна сметка IBAN-BG71S0MB 9130 33 13725301 Общинска банка АД Благоевград.Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. 2.Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора, представена в една от следните форми:-Парична сума в размер на 3% от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка; -Безусловна банкова гаранция, по образец, учредена в полза на Община Благоевград, срокът на валидност на последната, следва да бъде не по-малък от 30 дни след изтичане срока на действие на договора ; Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок от 5 (пет) работни дни след приемане на извършената работа с приемо-предавателен протокол. 3. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за възстановяване на авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора. 2. Междинно плащане в размер на 35 % от стойността на договора. 3. Окончателно плащане в размер на 45 % от стойността на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица преди подписването на договора за обществена поръчка следва да се представи регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Задължителни документи: 1. Списък на документите,съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта - следва да бъде изготвена по образеца, съгласно Приложение № 1, както и при спазване изискванията на приложимото законодателство, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. 3. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 4. Документ за гаранция за участие – оригинал 5. Документ за закупена документация или копие от документа, заверено с гриф „Вярно с оригинала” . 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № № 5, 6 и 7.Представят се собственоръчно подписани с трите имена декларации от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, както и лицата по чл.47, ал. 5. 7. Годишен баланс за последните три приключени финансови години - 2008, 2009 и 2010 година. 8. Информация за подизпълнителите. 9.Нотариално заверено пълномощно в случай, че участникът се представлява от лице, различно от законния му представител; 10.Техническа оферта – следва да бъде изготвена по образеца съгласно Приложение № 3 при съблюдаване изискванията на техническатаспецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнениена поръчката. 11. Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение напоръчката, съгласно Приложение № 4. 12. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа,с който е създадено обединението. 13. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни юридически лица,офертата и приложените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.56, ал.4 от ЗОП. Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Информация за общия оборот и оборота от извършеното проектиране, което е сходно с обекта на поръчката, за последните три години(2009, 2010 и 2011), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Участникът следва да представи следните изискуеми документи: Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.) Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.) 3.Заверено копие на застраховка “Професионална отговорност”по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, обезпечаваща професионалната отговорност на Изпълнителя в качеството му на проектант. *** „Предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция” следва да се разбират проекти/договори, свързани със: стратегическото планиране на регионалното развитие; местно икономическо развитие; устройствено планиране – устройствени схеми общи устройствени планове или (ПУП) с обем над 3 квартала; осъществяване на специализирани териториални анализи и оценки или еквивалентни проекти.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да е реализирал общ оборот от дейността си общо за последните три приключили финансови години – 2009, 2010, 2011 г. в размер на 700 000 (седемстотин хиляди) лв. без ДДС. Оборот за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) от сходни с предмета на настоящата процедура дейности да бъде не по-малко от 300 000 лв. (триста хиляди) лева без ДДС. 2. Участникът трябва да има положителен финансов резултат сумарно за последните три приключили финансови години (2008, 2009, 2010г.) 3. Да притежава застраховка “Професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, обезпечаваща професионалната отговорност на Изпълнителя в качеството му на проектант. В случай, че Участникът е обединение, изискванията по отношение на минимални икономически и финансови възможности се отнасят общо за всички участници в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък (Приложение 9) на основните договори за проектиране на сходни с обекта на настоящата процедура проекти, доказващ изискването на минималното изискване по поле ІІІ.2.3. т.1 на обявлението за обществена поръчка. Към списъка трябва да се приложат заверени от участника препоръки за добро изпълнение на договора/ите, издадени от Възложителите. 2.Списък ( Приложение № 10) на техническото оборудване и софтуер (приложен и специализиран) за изпълнение на обществената поръчка. Към списъка се прилагат: лицензии на софтуер, договори, фактури и др. документи, които удостовярат обстоятелството, че участникът разполага с това оборудване и софтуер за изпълнение на поръчката. 3.Справка за броя и професионалния опит на експертите, ангажирани с изпълнението на договора. а) За доказване на това обстоятелство се представят данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката, вкл. трудовия стаж, професионалната квалификация на лицата и професионални автобиографии; б) Представеният списък трябва да е придружен от копия на дипломи, копия от трудови книжки, копия от трудови/граждански договори; в) За проектантите посочени в списъка да се представят копия от валидни удостоверения за проектантска правоспособност, (за участниците – чуждестранни лица, екв. документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени), копия от дипломи и копия от трудови книжки (или еквивалентен документ,показващ трудовия или осигурителния стаж), както и други документи,издадени от трети лица, удостоверяващи квалификацията и опита им. Участниците – чуждестранни лица, които ще изпълняват проектирането следва да отговарят на условията на чл. 10 и 11 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране,съгласно които тази дейност може да бъде изпълнена и от чуждестранни лица, на които е призната съответната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации. г). В случаите, когато в образователната система на държавата на участника няма степен „магистър”, той е длъжен да докаже, че образователната степен, която има, съответства на образователната степен „магистър” съгласно българското законодателство. Ако в образователната система на учебното заведение, издало дипломата, липсва посочване на конкретната специалност, следва да се приложи и копие от дипломата в частта й, където са посочени изучаваните дисциплини. г). Удостоверения за проектантска правоспособност съгласно изискванията на ЗУТ чл. 229 –чл. 230, а за участниците – чуждестранни лица, доказателства за наличие на проектантска правоспособност, издадени по реда на Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Общо за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) да е изпълнил поне 1 (един) договор за проектиране на сходни с обекта/обектите на настоящата процедура проекти. 2.Да разполага с техническото оборудване и софтуер (приложен и специализиран) за изпълнение на обществената поръчка. 3.Да разполага с интердисциплинарен екип, който ще отговаря за изпълнение на обществената поръчка- квалифициран персонал от Ключови и други експерти минимум; (най-малко ) един Архитект, един ландшафтен арх./инж. Общо 6 (шест) инженери (по всяка част на Проекта); един Геодезист, един инж. по транспортни комуникации и МОПТ, един инж. ВиК мрежи, един инж. по градски мрежи на Електроснабдяването, в т.ч. телефонизация и др. градски мрежи. Един инж. по градски отоплителни мрежи в т.ч. с природен газ. Желателно е компетентност и по инициативите: JESSICA и JEREMIE.Експерт Икономист – с компетенции в градоустройственото планиране. Експерт Социолог – специалист в сродни за Проекта социологически проучвания. Експерт по въпросите на опазване и възпроизводство на околната среда и свързаното с тях законодателство. 4. Проектантите по всички части трябва да имат проектантска правоспособност и опит при проектиране на изграждане на градска среда и инфраструктурни мрежи, а тези по част „геодезия”, да притежават правоспособност за изготвяне на кадастрални карти. 5.Всеки от посочените проектанти трябва да има сключен, валиден към датата на настоящата процедура, трудов или граждански договор с участника. 6. Всеки от участниците в екипа трябва да притежава стаж по специалността минимум 3 години. Стажът се доказва с копие от трудова/осигурителна книжка или копия от трудови/граждански договори, както и професионални автобиографии с посочено участие в по-важни проекти и отговорности в тях, вкл. опит в проектирането на модернизация и реконструкция на градска среда; В случай, че Участникът е обединение, изискванията по отношение на минимални икономически и финансови възможности се отнасят общо за всички участници в обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

ДА Чл. 229, ал. 1 и 2 , чл. 230, ал. 1 и § 13 от предходните разпоредби на Закона за устройство на територията(ЗУТ).

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 55
Показател: Техническа оферта; тежест: 45
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.04.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията в стая 422 на Община Благоевград, в гр.Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден между 8:30ч.-12.30ч. и 13.30ч. -17:30ч., срещу заплащане на посочената цена в брой или по банков път: Общинска Банка АД -BICSOMBBGSF, IBAN BG44SOMB 9130 8401500044, код на вид плащане 44 40 00 .Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.04.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

270

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.04.2012 г.  Час: 11:00
Място

210 зала, общ. Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, гр. Благоевград

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

"Разработване на интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Благоевград" (ИПГВР – БЛАГОЕВГРАД) № ВG161PO001/1.4-07/2010/029, в обхвата на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. (ОПРР) и в съответствие с Приоритетна Ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие” и Операция 1.4. „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по схема: BG161PO001/1.4-07/2010 „Подкрепа за интегрирани планове за градско възстановяване и развитие”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ