Версия за печат

01031-2012-0003

BG-Чипровци: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Чипровци, бул. "Петър Парчевич " № 45, За: Анатоли Първанов, България 3460, Чипровци, Тел.: 09554 2828, E-mail: chiprovci@mail.bg, Факс: 09554 2136

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.chiprovtsi.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.chiprovtsi.bg..

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Консултантски услуги по управление и мониторинг на проекти финансирани по Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), със следните обособени позиции: Обособена позиция/лот 1 „Консултантски услуги по управление и мониторинг на проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс - стадион, съблекалня и басейн, гр. Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” Обособена позиция/лот 2 Консултантски услуги по управление и мониторинг на проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа” финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11

Място на изпълнение: гр. Чипровци
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Консултантски услуги по управление и мониторинг на проекти финансирани по Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), със следните обособени позиции: Обособена позиция/лот 1 „Консултантски услуги по управление и мониторинг на проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс - стадион, съблекалня и басейн, гр. Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” Обособена позиция/лот 2 Консултантски услуги по управление и мониторинг на проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа” финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места" Консултантските услуги по управление на проектите включват: • Планиране и координиране на оперативните дейности; • Оперативно ръководство, съобразно приетия детайлизиран план-график; • Контрол и мониторинг за съответствие на постигнатите резултати със заложените цели; • Съблюдаване спазването на правилата за тръжните процедури и изпълнението на дейностите от подизпълнителите; • Текущо, междинно и окончателно техническо и финансово отчитане.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Консултантски услуги по управление и мониторинг на проекти финансирани по Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), със следните обособени позиции: Обособена позиция/лот 1 „Консултантски услуги по управление и мониторинг на проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс - стадион, съблекалня и басейн, гр. Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” Обособена позиция/лот 2 Консултантски услуги по управление и мониторинг на проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа” финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места"

Прогнозна стойност без ДДС
100269 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

22


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, както следва: 1.1 Парична сума – внася се по набирателна сметка на Община Чипровци, IBAN BG88STSA93003300700829 BIC код STSABGSF Име на банката БАНКА ДСК, КЛОН МОНТАНА, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: “Гаранция за участие в общ. поръчка: „Консултантски услуги по управление и мониторинг на проекти финансирани по Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), - Обособена позиция/ лот ……….. 1.2 Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Чипровци съгласно образец (Приложение №14 към документацията) * Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на: - 700 (седемстотин) лева за лот 1 - 100 (сто) лева за лот 2 При участие в по вече от една обособена позиция, гаранцията за участие се представя за всеки лот поотделно. 2. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. 3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в официален превод. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. 4. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. 5. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Чипровци посочена в т. 1.1 или банкова гаранция – (Приложение №15 към документацията за участие). 6. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора – (Приложение №16 към документацията за участие). 7. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Проектите са предвиден за финансиране по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” и мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места", Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Начин на плащане съгласно договора Приложение № 13 към документацията за участие както следва: 1. 20 % аванс от цената на договора, в срок от 10 работни дни след подписване на договора от двете страни и представяне на гаранция за аванс и фактура. 2. 60 % междинно плащане, в срок от 6 месеца след приемането на извършената за периода работа с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представяне на фактура. 3. 20 % окончателно плащане, в срок от 10 работни дни след окончателно приемане на услугите по договора с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представяне на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1 Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението подава следните документи: 1.1 Декларация за запознаване с условията на поръчката (Приложение №2).1.2 Административни сведения (Приложение №3).3 Документи за регистрация: Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод* на български език. Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 6 /шест/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. 1.3 Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (Приложение № 4,5,6). 1.4 . Доказателства за икономическо и финансово състояние (Приложение №7) по чл. 50 от ЗОП; 1.5 Доказателства за професионална квалификация и технически възможности по чл. 51 от ЗОП: Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните 3 години (2008 г., 2009 г., 2010 г.), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно Приложение №8 към документацията за участие. Списък на главните експерти, които ще извършват дейностите по обществената поръчка, съгласно Приложение № 8а към документацията за участие. 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице офертата се подава общо, от името на представителите на лицата, участващи в обединението, които подписват и подпечатват офертата. Участникът следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. С този учредителен акт следва по безусловен начин да се удостовери, че участнаците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В случай, че в учредителния акт е определено лице/лица, които се упълномощават да представляват обединението за целите на настоящата поръчка, офертата се подписва и подпечатва от тези лица. 3. Изискванията по отношение на икономическото и финансовото състояние и професионалната квалификация и технически възможности на участника трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло, а не от отделните лица, съставляващи го. 4. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор“, в който се поставят документите, изисквани от възложителя, съгласно чл. 13, ал. 1, т. 1 – 5, 8 – 12 от НВМОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците. Пликът трябва да съдържа следните документи: • Списък на представените от участника документи по образец Приложение №1. • Декларация за запознаване с условията на поръчката по образец Приложение №2. • Административни сведения по образец Приложение №3. • Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК. • Копие от Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. • Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП по образец - Приложения №4, №5 и №6. • Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника. • Доказателства за професионална квалификация и технически възможности. • Декларация за подизпълнители по образец Приложения №9 и №10. • Документ за закупена документация за участие. • Документ за внесена гаранция за участие. • Парафиран проект на договор /Приложение №13/. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания. Пликът съдържа техническата оферта на участника по образец Приложение №11 и 11а. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, който съдържа ценовото предложение на участника по образец Приложение 12.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: 1.1 За юридическите лица: а ) Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.) б ) Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.) 1.2. За физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.)
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в размер по обособени позиции, както следва: За 1-ва обособена позиция (лот 1) – равен или по-голям от 250 000 /двеста и петдесет хиляди /лева без ДДС – общо за трите години; За 2-ра обособена позиция (лот 2) – равен или по-голям от 40 000/четирдесет хиляди /лева без ДДС – общо за трите години; Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, оборотът от дейността трябва да е равен или по-висок от сбора на минимално изискваните обороти за съответните позиции
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните 3 години (2008 г., 2009 г., 2010 г.), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно (Приложение № 8 към документацията за участие). Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с препоръки за добро изпълнение. 2. Списък на главните експерти, които ще извършват дейностите по обществената поръчка, съгласно (Приложение № 8а към документацията за участие), с приложени автобиографии и документи доказващи изискваните образование, професионална квалификация и умения (дипломи, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост) и професионален опит (копия от трудова/служебна книжка или трудовите договори (за лицата работещи/ работили по трудово правоотношение); за лицата работещи/ работили по граждански договори - копие от гражданските договори; препоръки (референции) за експерта, както и други документи, които участникът счита за подходящи – напр. заповеди, длъжностни характеристики и др.. 3. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган;
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил договори сходни с предмета на настоящата поръчка (приключили към крайния срок за подаване на оферти по настоящата поръчка) през последните 3 години ( 2008 г., 2009 г., 2010 г.), в размер по обособени позиции, както следва: За 1-ва обособена позиция (лот 1) – равен или по-голям от 86 000 /осемдесет и шест хиляди /лева без ДДС – общо за трите години; *Под договори сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за консултантски услуги по управление на проекти и/или инвеститорски контрол за обекти с площ на територията над 20 декара, включително изграждане на площадкова и довеждаща инфраструктура, сгради, обслужващи обектикъм тях /басейни, пречиствателни съоръжения, трафопост и др./ За 2-ра обособена позиция (лот 2) – равен или по-голям от 14 000 /четирнадесет хиляди /лева без ДДС – общо за трите години; *Под договори сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за консултантски услуги по управление на инфраструктурни обекти. Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една позиция/лот, стойностите на договорите трябва да са равни или по-високи на сбора от посочените по-горе стойности по съответните позиции, за които кандидатства. 2.Участникът да има внедрена система за управление съгласно стандарти ISO 9001:2008 (или еквивалент) 3.Участникът да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, по обособени позиции както следва: * Поради ограничение в символите по т.ІІІ 2.3 от настоящото обявление, подробното описание на критериите за подбор на експертите е посочено в Приложение Б към настоящето обавление за всяка обособена позиция/лот поотделно.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и методология за изпълнение на поръчката ; тежест: 45
Показател: Предложена от участника цена в лева без ДДС.; тежест: 55
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 19.03.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се получи в деловодството на Община Чипровци след закупуване , платени в касата на община Чипровци или по банков път на сметката на общината IBAN с/ка: BG 85STSA93008400055000; BIC: STSABGSF; Код за вид плащане: 447000 при БАНКА ДСК, КЛОН МОНТАНА

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
26.03.2012 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.03.2012 г.  Час: 10:00
Място

Община Чипровци

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (чл. 38, ал.5 от НВМОП)



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Проектите са предвиден за финансиране по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” и мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места", Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120-121 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му, а ако не е уведомено, от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Консултански услуги по управление и мониторинг на обект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс - стадион, съблекалня и басейн, гр. Чипровци, област Монтана
1) Кратко описание

Консултански услуги по управление и мониторинг на обект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс - стадион, съблекалня и басейн, гр. Чипровци, област Монтана

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

3) Количество или обем

Консултански услуги по управление и мониторинг на обект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс - стадион, съблекалня и басейн, гр. Чипровци, област Монтана

Прогнозна стойност, без ДДС
86197 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 22
5) Допълнителна информация

Участникът да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, по обособени позиции както следва: За 1-ва обособена позиция (лот 1): Главен Експерт - Ръководител на екип Квалификация и умения • Висше образование в областта в областта на икономиката, правото, публичната администрация или еквивалентна специалност; Общ професионален опит • Минимум 10 години общ трудов стаж; • Минимум 3 години опит в контрола и/или управлението на проекти и програми на ЕС Специфичен Професионален Опит • Задълбочено познаване на правилата и принципите за управление на Програмата за развитие на селските райони; • Участие в управлението на поне 4 проекта, финансирани от програми на ЕС • Опит в изготвянето на доклади за техническо и финансово управление на проекти • Опит в изготвянето на анализ на риска при управление на проекти 2. Главен експерт – архитектура Отговаря за управление и мониторинг на обекти, част Архитектура Квалификация и умения • Висше образование, магистърска степен, специалност архитектура или еквивалент Общ професионален опит • Минимум 10 години общ трудов стаж; • Минимум 2 години опит в упражняването на контрол и мониторинг на обекти, част Архитектура 3. Главен Експерт –електроинженер Отговаря за управление и мониторинг на обекти, част Електро Квалификация и умения • Висше образование, магистърска степен, специалност електроинженер или еквивалинт Общ професионален опит • Минимум 10 години общ трудов стаж; • Минимум 3 години опит в упражняването на контрол и мониторинг на обекти, част Електро 3. Главен експерт – Хидротехническо строителство Отговаря за управление и мониторинг на обекти, част Хидротехнически строителство Квалификация и умения • Висше образование, магистърска степен Вик инженер, специалност “Хидротехническо строителство” или еквивалинт Общ професионален опит • Минимум 10 години общ трудов стаж; • Минимум 3 години опит в упражняването на контрол и мониторинг на обекти, част Хидротехнически строителство 4. Главен експерт – Отопление, вентилация, климатизация ОВК Отговаря за управление и мониторинг на обекти, част Отопление, вентилация, климатизация или еквивалинт Квалификация и умения • Висше образование, магистърска степен, машинен инженер по специалности топлоенергетика, топлотехника или друга релевантна специалност Общ професионален опит • Минимум 10 години общ трудов стаж; • Минимум 2 години опит в упражняването на контрол и мониторинг на обекти, част Отопление, вентилация, климатизация


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Консултански услуги по управление и мониторинг на обект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа
1) Кратко описание

Консултански услуги по управление и мониторинг на обект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

3) Количество или обем

Консултански услуги по управление и мониторинг на обект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа

Прогнозна стойност, без ДДС
14072 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 22
5) Допълнителна информация

Участникът да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, по обособени позиции както следва: За 2-ра обособена позиция (лот 2): 1. Главен Експерт - Ръководител на екип Квалификация и умения • Висше образование, степен „бакалавър” в областта на икономиката, правото, публичната администрация или еквивалентна специалност; Общ професионален опит • Минимум 5 години общ трудов стаж; • Минимум 3 години опит в контрола и/или управлението на проекти и програми на ЕС Специфичен Професионален Опит • Задълбочено познаване на правилата и принципите за управление на Програмата за развитие на селските райони; • Участие в управлението на поне 10 проекта, финансирани от програми на ЕС, от които поне 5 инфраструктурни проекта. • Опит в изготвянето на доклади за техническо и финансово управление на проекти • Опит в изготвянето на анализ на риска при управление на проекти 2. Главен Експерт –електроинженер Отговаря за управление и мониторинг на обекти, част Електро Квалификация и умения • Висше образование, магистърска степен, специалност електроинженер или еквивалинт Общ професионален опит • Минимум 10 години общ трудов стаж; • Минимум 3 години опит в упражняването на контрол и мониторинг на обекти, част Електро 3. Главен експерт – архитектура • Отговаря за управление и мониторинг на обекти, част Архитектура или еквивалинт Квалификация и умения • Висше образование, магистърска степен, специалност архитектура или еквивалинт Общ професионален опит • Минимум 10 години общ трудов стаж; • Минимум 2 години опит в упражняването на контрол и мониторинг на обекти, част Архитектура 4. Главен експерт – пътно строителство Отговаря за управление и мониторинг на обекти, част Пътно строителство Квалификация и умения • Висше образование, магистърска степен, специалност Пътно строителство или еквивалинт Общ професионален опит • Минимум 10 години общ трудов стаж; • Минимум 2 години опит в упражняването на контрол и мониторинг на обекти, част Пътно строителство