Версия за печат

00044-2012-0027

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: инж. Елена Йорданова, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9173396, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Деловодство, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9520525

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ДЕЙНОСТИ ПО ПУБЛИЧНОСТ И КОМУНИКАЦИЯ ЗА ЛОТ 2, 3 И 4 НА ПРОЕКТ „ДОИЗГРАЖДАНЕ НА АМ „ТРАКИЯ”, ФИНАНСИРАН ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ТРАНСПОРТ” 2007-2013 Г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Дейността се изразява в популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Транспорт” чрез Кохезионния охезионен фонд на ЕС в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, предвидени в чл. 8 от Регламент 1828/2006 на Комисията и приложение 1 към него, както и с Ръководството за изпълнение на мерките за информация и публичност на ОПТ 2007 - 2013г. Поръчката ще се финансира със средства от Приоритетна ос II „Развитие на пътната инфраструктура по Транс-европейските и основни национални оси” на Оперативна програма „Транспорт” (ОПТ) и цели повишаване степента на информираност за ОПТ, изграждане на доверие и подкрепа и популяризиране на дейността на АПИ като бенефициент на ОПТ и Възложител на проекта за „Доизграждане на АМ „Тракия”. Изискванията относно мерките за информация и публичност на програмите, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд в съответствие с изискванията на Регламент 1828/2006/ЕО и Регламент 1083/2006/ЕО е необходимо да се спазват стриктно при изпълнение на поръчката. В процеса на планиране и изпълнение на комуникационните дейности трябва да се прилагат най-високите професионални стандарти и да се гарантира ефективно и ефикасно изпълнение на предвидените мерки. Дейностите, които Изпълнителят следва да осъществи за популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013г., при изпълнението на трите лота на АМ „Тракия”, включват: 1. Сътрудничество с електронни и печатни медии на регионално и национално ниво; 2. Организиране и провеждане на публични събития (пресконференции, дискусии, семинари, работни срещи и др.) на национално и регионално ниво; 3. Организиране на специално публично събитие на национално ниво (форум, конфереция); 4. Изработване на интернет страница; 5. Администриране, хостинг и поддръжка на интернет страница; 6. Изготвяне и разпространение на рекламно-информационни материали; 7. Изготвяне на информационни съобщения; 8. Изработване на информационни брошури, дипляни и мултимедиен диск; 9. Изработване на информационен филм до 8 минути; 10. Медиен мониторинг.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79416000

Описание:

Услуги в областта на връзките с обществеността

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Дейностите, които Изпълнителят следва да осъществи за популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013г., при изпълнението на трите лота на АМ „Тракия”, включват: 1. Сътрудничество с електронни и печатни медии на регионално и национално ниво; 2. Организиране и провеждане на публични събития (пресконференции, дискусии, семинари, работни срещи и др.) на национално и регионално ниво; 3. Организиране на специално публично събитие на национално ниво (форум, конфереция); 4. Изработване на интернет страница; 5. Администриране, хостинг и поддръжка на интернет страница; 6. Изготвяне и разпространение на рекламно-информационни материали; 7. Изготвяне на информационни съобщения; 8. Изработване на информационни брошури, дипляни и мултимедиен диск; 9. Изработване на информационен филм до 8 минути; 10. Медиен мониторинг.

Прогнозна стойност без ДДС
313421 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

01.08.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата се представя в оригинал в размер на 3 134 лв. (три хиляди сто тридесет и четири лева), Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 /три/ на сто от общата Цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е в размер на 20 /двадесет/ на сто от цената за изпълнение на поръчката без ДДС и се представя, само ако в Ценовата оферта участникът е заявил, че ще се възползва от правото си да получи авансово плащане. Тази гаранция се представя непосредствено преди отпускането на авансовото плащане и валидността й следва да бъде 30 (тридесет) дни след датата на изпълнение на договора. Размерът на гаранцията се намалява със сумата на удръжките от плащанията към Изпълнителя. Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Банка: БНБ IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03 BIC: BNBGBGSD 2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е във формата на банкова гаранция и следва да покрива пълния размер на аванса. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата следва да бъде издадена по образците, приложени към документацията за участие или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията на всички суми се извършват по банков път по следния начин: - авансово плащане (в случай, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заявил, че желае да получи аванс); - междинни плащания; - окончателно плащане; 1. Авансово плащане е в размер на 10 % (десет процента) от цената за изпълнение на договора, без ДДС. Авансовото плащане се превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по посочена от него банкова сметка в 15-дневен срок след сключване на договора и предоставяне на оригинал на фактура. Авансът се изплаща само след представяне на пълна и неотменима банкова гаранция, покриваща пълния размер на аванса, предварително одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане. 2. Междинно плащане по отношение на дейностите по т. 1, 5, 7, 9 и 10, посочени в II.2.1). Междинното плащане по т.2 се извършва след изтичане на деветия месец, считано от датата на сключване на договора. Осъществява се в 30-дневен срок след представяне на оригинал на фактура и одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ междинен доклад. Стойността на междинното плащане възлиза на 60% (шестдесет процента) от размера на сумата, оферирана от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на дейностите по т. 2. Плащането се извършва, само ако междинният доклад на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ бъде приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В случай, че е извършено авансово плащане от размера на междинното плащане по т.2 се удържат 20% /двадесет процента/ от стойността му за приспадане на преведения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс. 3. Плащане на дейностите по т. 2, 3, 4, 6, и 8, посочени в II.2.1). Плащането се извършва в 30-дневен срок след представяне на оригинал на фактура и двустранно подписан приемно-предавателен протокол за приемане на работата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по дейностите по т.3. Плащането е в размер на сумата оферирана от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на дейностите по т.3. В случай, че е извършено авансово плащане от размера на плащането по т.3 се удържат 10% /десет процента/ от стойността му за приспадане на преведения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс. 4. Окончателно плащане на дейностите, посочени в т.2. Окончателното плащане се извършва в 30-дневен срок след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинал на фактура и окончателен доклад за изпълнение на дейностите, одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Плащане се извършва, само ако окончателният доклад на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ бъде приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Окончателното плащане е в размер на 40% /четиридесет процента/ от сумата, оферирана от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на дейностите по т.4. В случай, че е извършено авансово плащане от размера на окончателното плащане по т.4 следва да се удържи останала част от преведения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

При подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП - когато има посочен ЕИК, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в Търговския регистър. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението. 2. Удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл. 87, ал. 6 от ДОПК, или, в случаите когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, издадени най-късно 6 (шест) месеца преди подписване на Договора. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението. 3. Гаранция за изпълнение в размер на 3% /три процента/ от стойността на договора по образец. Гаранцията следва да се представи във формата на депозит в лева по следната сметка на Агенция „Пътна инфраструктура”: Банка: БНБ – централно управление, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC: BNBGBGSD или във формата не безусловна и неотменима банкова гаранция съгласно Приложение №17. 4. В случай, че участникът, определен за изпълнител, откаже да сключи договора за изпълнение на поръчката или не представи някои изискуеми документи, Възложителят може да определи за изпълнител участника, класиран на второ място, или да прекрати процедурата. 5. Ако след получена покана класираният на второ място участник откаже да подпише договора, Възложителят прекратява процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Участникът представя заверено копие от документа за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лица, или техни обединения, се представя легализирания превод на еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2. Участникът да отговаря на изискванията на чл. 47 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Приложения № №12, 13 и 14), представени по реда и начина описан в Документацията за участие. 3. Участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата: 3.1. Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на чл.56 от ЗОП. 3.2. Участникът не отговаря на изискванията за икономически и технически възможности (т. ІІІ.2.2 и т. ІІІ.2.3. от обявлението 3.3. Не е представена гаранция за участие в оригинал и/или представената гаранция за участие не е на името на Участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. 3.4. Представената оферта не отговаря чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 3.5. Във всички останали случай, когато не е представен някой от изискваните от Възложителя документи и/или има непопълнени или недостоверни данни в исканите справки и приложения, ако тези проблеми не бъдат отстранени от участника по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. 3.6. Не е представен документ за създаване на обединение/сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма. 3.7. Не са закупени документи за участие в процедурата, което се удостоверява с приложено копие от фактура за закупуване. 3.8. Когато офертата на участник съдържа предложение, което е с 30 на сто по-благоприятно от средното предложение на останалите участници, освен ако участникът докаже, че предложението е формирано обективно, съгласно изискванията по чл. 70 от ЗОП. 3.9. Участникът предложи цена по-висока от предвидения за поръчката финансов ресурс на Възложителя, който е в размер на 313 421 лева без ДДС. 3.10. Участникът не е приложил към своята техническа оферта методика за изпълнение на поръчката, която включва дейностите посочени в техническата спецификация. 3.11. Участникът не е приложил към своята техническа оферта: 3.11.1. Проект за дизайн за интернет страница. 3.11.2. Цветна разпечатка, формат А4, която да представя дизайна/визията на предлаганите модели на рекламно-информационни материали за позициите от 1 до 14 включително, представени в Таблица 1. Към всяка разпечатка е приложено описание на техническите параметри на предлаганите продукти. За позиции с номера 1, 2, 4, 5, 6, 7 и 10 от същата таблица, участникът трябва да представи (на цветна разпечатка, формат А4) минимум по 3 /три/ модела на артикули. 3.11.3. Проект на концепция за изработка на информационен филм до 8 минути. 3.11.4. Предложение за обхват и формат на медиен мониторинг.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1.1. заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за последните три финансови години (2009, 2010 и 2011), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 1.1.1. заверено копие от счетоводните баланси за последните три финансови години (2009, 2010 и 2011); 1.1.2. заверено копие от отчетите за приходите и разходите за последните три финансови години (2009, 2010 и 2011). 1.2. справка за общия оборот и отделно за оборота от извършване на услуги при осъществяване на медийни и рекламни дейности и разработване и поддържане на Интернет страници (2009, 2010 и 2011) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи по т. 1, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените в т. 1 документи, той следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: А. реализирани приходи общо за последните три финансови години (2009, 2010 и 2011) на стойност не по-малко от 400 000 /четиристотин хиляди/ лева без ДДС от изпълнени договори в следните областии: - подготовка и изпълнение на рекламно-информационни дейности и кампании, като минималният изискуем оборот от рекламно-информационни дейности трябва да бъде минимум 300 000 /триста хиляди/ лв. без ДДС; - разработване и поддържане на Интернет страници. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените изисквания се считат за изпълнени, ако се покриват от обединението като цяло или от участник в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Участникът трябва да представи следните документи: 1.1. Кратка анотация/ представяне на досегашната дейност на участника; 1.2. Списък на основните договори за предоставяне на рекламни и комуникационни услуги по всяка една от областите, изброени в т. А, т. Б и т. В, включително стойностите, сроковете на изпълнение и клиентите, придружен с референции за добро изпълнение за всеки един от договорите, изброени в списъка. Като доказателство по т. А.3. ще бъде прието и изработването на документален филм в рамките на изпълнение на договор по т. А.1. 2. Участникът трябва да разполага с екип от квалифицирани експерти за успешното изпълнение на поръчката. За целите на изпълнение на възложената дейност екипът от експерти се състои от: - Ръководител на екип; - Един експерт „Мениджър събития”; - Един експерт „Връзки с обществеността” - Един експерт „Информационни технологии“. Информация за вида на правоотношенията на участника с квалифицираните експерти следва да се представи в Приложение № 9.1. 3. Наличието на изискванията за образование, квалификация и професионален стаж по отношение на Ръководителя на екипа, експертите „Мениджър на събития“, „Връзки с обществеността“ и „Информационни технологии“ се доказват със заверени копия от дипломи, сертификати, трудови или граждански договори, трудови и осигурителни книжки, референции и др. подходящи документи. 4. В случай, че участник – чуждестранно лице, е посочил, че ще изпълни обществената поръчка с определен брой служители, които не са граждани на държава - членка на ЕС, или на държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, или на друга държава, същият следва да представи декларация, че ще поеме на свой риск да осигури изискващите се по българското законодателство разрешения за пребиваване (визи) и разрешения за работа на посочените в приложенията общ брой служители, ако е приложимо. 5. Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: А. През последните три години (2009, 2010 и 2011) участникът да е изпълнил поне два договора във всяка една от следните области; А.1. подготовката и изпълнението на рекламно-информационни дейности и кампании; А.2.разработване и поддържане на Интернет страници. Изискването е за 4 /четири/ договора - по два, включващи дейности за т. A.1 и A.2. А.3.да е изработил минимум един филм.Изпълнението на това изискване е необходимо да се докаже с референция за изработка на информационен филм. Като доказателство ще бъде прието и изработването на информационен филм в рамките на изпълнение на договор по т. А.1. Б. да е разработвал и осъществявал цялостна организация и управление на не по-малко от една рекламно-информационна кампания през последните 3 /три/ финансови години 2009, 2010 и 2011. (доказват се с препоръки за добро изпълнение към тях от възложители, в които са посочени предмета, стойността и срока на договора, както и информация за контакт с Възложителя). В. да има опит при подготовка, организация и провеждане на не по-малко от 5 /пет/ публични събития за по минимум 50 участника за 2009, 2010 и 2011 г. (доказват се с препоръки за добро изпълнение към тях от възложители, в които са посочени предмета, стойността и срока на договора, както и информация за контакт с Възложителя). Г. Изисквания към екипа от експерти: Г.1.Ръководител на екип: - образование, квалификация и умения: - висше образование, магистър, със специалност връзки с обществеността, стопанско управление, икономика, инженерна или друга дисциплина, съответстваща на задачите на договора професионален опит: минимум 4 /четири/ години общ професионален опит на ръководни позиции в сектори, свързани с предмета на поръчката. - Експертът трябва да е бил ръководител на минимум два проекта/договора, свързани с изпълнението на мерките за информация и публичност. Г.2. Експерт „Мениджър на събития“: - образование, квалификация и умения: висше образование със специалност „Връзки с обществеността”, икономика, или друга дисциплина, съответстваща на задачите на договора. - професионален опит: минимум 3 /три/ години опит в областта на събитийния мениджмънт; - опит в организирането на публични събития . Г.3. Експерт „Връзки с обществеността”: - образование, квалификация и умения: висше образование със специалност „Връзки с обществеността”, икономика, социология, политология или друга дисциплина, съответстваща на задачите на договора; - професионален опит: минимум 3 /три/ години опит в сферата на „Връзки с обществеността”; - опит в изпълнението на мерки за информация и публичност. Г.4. Експерт „Информационни технологии“: - образование, квалификация и умения: висше образование със специалност информационни технологии, инженерна или друга техническа дисциплина, съответстваща на задачите на договора; - професионален опит: минимум 3 /три/ години опит в сферата на информационните технологии; -опит в разработването на уеб базирани информационни системи и база-данни.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Р1i Техническа оферта; тежест: 30
Показател: Р2i Ценова оферта; тежест: 70
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 43 - 070728 от 03.02.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.03.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

1. Върху посочената стойност не се начислява ДДС. 2. Документацията се получава в административната сграда на АПИ, ет. I /партер/ от 9,00 до 12,30 и от 13,30 до 17,00 часа всеки работен ден, след обнародване на обявлението в електронната страница на ДВ. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на Възложителя (АПИ): БНБ - централно управление, ІBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC: BNBG BGSD или в касата на АПИ всеки работен ден от 14,00 до 16,00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09.04.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.04.2012 г.  Час: 14:30
Място

Зала 702, Административната сграда на АПИ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013; Operational Programme "Transport" 2007-2013

VI.3) Допълнителна информация

Документацията по процедурата е публикувана на интернет адрес: www.api.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcdmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcdmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ