00044-2012-0027
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: инж. Елена Йорданова, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9173396, Факс: 02 9173262
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Деловодство, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9520525
Място/места за контакт: ДеловодствоМинистерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ДЕЙНОСТИ ПО ПУБЛИЧНОСТ И КОМУНИКАЦИЯ ЗА ЛОТ 2, 3 И 4 НА ПРОЕКТ „ДОИЗГРАЖДАНЕ НА АМ „ТРАКИЯ”, ФИНАНСИРАН ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ТРАНСПОРТ” 2007-2013 Г.
Възлагане на обществена поръчка
Дейността се изразява в популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Транспорт” чрез Кохезионния охезионен фонд на ЕС в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, предвидени в чл. 8 от Регламент 1828/2006 на Комисията и приложение 1 към него, както и с Ръководството за изпълнение на мерките за информация и публичност на ОПТ 2007 - 2013г. Поръчката ще се финансира със средства от Приоритетна ос II „Развитие на пътната инфраструктура по Транс-европейските и основни национални оси” на Оперативна програма „Транспорт” (ОПТ) и цели повишаване степента на информираност за ОПТ, изграждане на доверие и подкрепа и популяризиране на дейността на АПИ като бенефициент на ОПТ и Възложител на проекта за „Доизграждане на АМ „Тракия”. Изискванията относно мерките за информация и публичност на програмите, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд в съответствие с изискванията на Регламент 1828/2006/ЕО и Регламент 1083/2006/ЕО е необходимо да се спазват стриктно при изпълнение на поръчката. В процеса на планиране и изпълнение на комуникационните дейности трябва да се прилагат най-високите професионални стандарти и да се гарантира ефективно и ефикасно изпълнение на предвидените мерки. Дейностите, които Изпълнителят следва да осъществи за популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013г., при изпълнението на трите лота на АМ „Тракия”, включват: 1. Сътрудничество с електронни и печатни медии на регионално и национално ниво; 2. Организиране и провеждане на публични събития (пресконференции, дискусии, семинари, работни срещи и др.) на национално и регионално ниво; 3. Организиране на специално публично събитие на национално ниво (форум, конфереция); 4. Изработване на интернет страница; 5. Администриране, хостинг и поддръжка на интернет страница; 6. Изготвяне и разпространение на рекламно-информационни материали; 7. Изготвяне на информационни съобщения; 8. Изработване на информационни брошури, дипляни и мултимедиен диск; 9. Изработване на информационен филм до 8 минути; 10. Медиен мониторинг.
79416000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейностите, които Изпълнителят следва да осъществи за популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013г., при изпълнението на трите лота на АМ „Тракия”, включват: 1. Сътрудничество с електронни и печатни медии на регионално и национално ниво; 2. Организиране и провеждане на публични събития (пресконференции, дискусии, семинари, работни срещи и др.) на национално и регионално ниво; 3. Организиране на специално публично събитие на национално ниво (форум, конфереция); 4. Изработване на интернет страница; 5. Администриране, хостинг и поддръжка на интернет страница; 6. Изготвяне и разпространение на рекламно-информационни материали; 7. Изготвяне на информационни съобщения; 8. Изработване на информационни брошури, дипляни и мултимедиен диск; 9. Изработване на информационен филм до 8 минути; 10. Медиен мониторинг.
НЕ
01.08.2013 г.
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата се представя в оригинал в размер на 3 134 лв. (три хиляди сто тридесет и четири лева), Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 /три/ на сто от общата Цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е в размер на 20 /двадесет/ на сто от цената за изпълнение на поръчката без ДДС и се представя, само ако в Ценовата оферта участникът е заявил, че ще се възползва от правото си да получи авансово плащане. Тази гаранция се представя непосредствено преди отпускането на авансовото плащане и валидността й следва да бъде 30 (тридесет) дни след датата на изпълнение на договора. Размерът на гаранцията се намалява със сумата на удръжките от плащанията към Изпълнителя. Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Банка: БНБ IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03 BIC: BNBGBGSD 2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е във формата на банкова гаранция и следва да покрива пълния размер на аванса. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата следва да бъде издадена по образците, приложени към документацията за участие или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за възложителя.
Плащанията на всички суми се извършват по банков път по следния начин: - авансово плащане (в случай, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заявил, че желае да получи аванс); - междинни плащания; - окончателно плащане; 1. Авансово плащане е в размер на 10 % (десет процента) от цената за изпълнение на договора, без ДДС. Авансовото плащане се превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по посочена от него банкова сметка в 15-дневен срок след сключване на договора и предоставяне на оригинал на фактура. Авансът се изплаща само след представяне на пълна и неотменима банкова гаранция, покриваща пълния размер на аванса, предварително одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане. 2. Междинно плащане по отношение на дейностите по т. 1, 5, 7, 9 и 10, посочени в II.2.1). Междинното плащане по т.2 се извършва след изтичане на деветия месец, считано от датата на сключване на договора. Осъществява се в 30-дневен срок след представяне на оригинал на фактура и одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ междинен доклад. Стойността на междинното плащане възлиза на 60% (шестдесет процента) от размера на сумата, оферирана от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на дейностите по т. 2. Плащането се извършва, само ако междинният доклад на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ бъде приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В случай, че е извършено авансово плащане от размера на междинното плащане по т.2 се удържат 20% /двадесет процента/ от стойността му за приспадане на преведения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс. 3. Плащане на дейностите по т. 2, 3, 4, 6, и 8, посочени в II.2.1). Плащането се извършва в 30-дневен срок след представяне на оригинал на фактура и двустранно подписан приемно-предавателен протокол за приемане на работата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по дейностите по т.3. Плащането е в размер на сумата оферирана от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на дейностите по т.3. В случай, че е извършено авансово плащане от размера на плащането по т.3 се удържат 10% /десет процента/ от стойността му за приспадане на преведения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс. 4. Окончателно плащане на дейностите, посочени в т.2. Окончателното плащане се извършва в 30-дневен срок след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинал на фактура и окончателен доклад за изпълнение на дейностите, одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Плащане се извършва, само ако окончателният доклад на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ бъде приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Окончателното плащане е в размер на 40% /четиридесет процента/ от сумата, оферирана от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на дейностите по т.4. В случай, че е извършено авансово плащане от размера на окончателното плащане по т.4 следва да се удържи останала част от преведения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.
При подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП - когато има посочен ЕИК, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в Търговския регистър. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението. 2. Удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл. 87, ал. 6 от ДОПК, или, в случаите когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, издадени най-късно 6 (шест) месеца преди подписване на Договора. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението. 3. Гаранция за изпълнение в размер на 3% /три процента/ от стойността на договора по образец. Гаранцията следва да се представи във формата на депозит в лева по следната сметка на Агенция „Пътна инфраструктура”: Банка: БНБ – централно управление, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC: BNBGBGSD или във формата не безусловна и неотменима банкова гаранция съгласно Приложение №17. 4. В случай, че участникът, определен за изпълнител, откаже да сключи договора за изпълнение на поръчката или не представи някои изискуеми документи, Възложителят може да определи за изпълнител участника, класиран на второ място, или да прекрати процедурата. 5. Ако след получена покана класираният на второ място участник откаже да подпише договора, Възложителят прекратява процедурата.
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
1. Върху посочената стойност не се начислява ДДС. 2. Документацията се получава в административната сграда на АПИ, ет. I /партер/ от 9,00 до 12,30 и от 13,30 до 17,00 часа всеки работен ден, след обнародване на обявлението в електронната страница на ДВ. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на Възложителя (АПИ): БНБ - централно управление, ІBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC: BNBG BGSD или в касата на АПИ всеки работен ден от 14,00 до 16,00 часа.
Български
120
Зала 702, Административната сграда на АПИ
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013; Operational Programme "Transport" 2007-2013
Документацията по процедурата е публикувана на интернет адрес: www.api.government.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcdmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcdmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
24.02.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ