Версия за печат

00044-2012-0016

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: инж. Соня Ангелова и инж. Елена Йорданова, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: e.yordanova@api.government.bg, Факс: 02 9173398

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.government.bg/index.php.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Завеждащ деловодство при АПИ, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9520525

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА КОНСУЛТАНТСКА УСЛУГА ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА СТРОИТЕЛСТВОТО НА ОБЕКТ: Обходен път на гр. Враца– Път I-1 (Е 79) от км 0+000 до км 6+816,60

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: Област Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА КОНСУЛТАНТСКА УСЛУГА ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА СТРОИТЕЛСТВОТО НА ОБЕКТ: Обходен път на гр. Враца– Път I-1 (Е 79) от км 0+000 до км 6+816,60 Извършването на услугата включва Консултантски услуги в пълен обем във връзка със строителството на горепосочените обекти и означава дейностите по: а. Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 ЗУТ и подзаконовите норматвини актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); б. Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; в.Осъществяване на геодезическо заснемане на обекта; г. Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно наредба № 5/28.12.2006 г. д. Управление на изпълнението на Строежа /Управление на проекта/. е. Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация ж. Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Извършване на консултантска услуга в пълен обем във връзка със строителството на 6,81660 км първокласен път,съгласно Проектната документация, Обобщена количествена сметка и Техническата спецификация. Трасето на новия път започва като се отделя от път I-1 Монтана – Враца при км 0+000 (около км 141+300 от километража на път I-1) с пътен възел тип „Тромпет” с подлез под него (км 0+687,75). При км 1+324,56 пресича жп линия Видин – София на прелез във връзка с перспективата за реконструкция на жп линията в скоростна жп линия. Съгласно новото й нивелетно решение жп линията ще мине над терена с насип около 3м. Минава на около 150 м на юг от Нефела като пресича с кръстовище на ниво път VRC1028 /кв.Кулата – Нефела/ при км 2+073.78. Заобикаля съществуващия разсадник от север, преминава на около 150 м южно от летището и пресича път ІІІ-101 Враца – Криводол при км 3+700 с кръстовище на ниво. Заобикаля на около 200-300 м от север бившето ДЗС с крива с радиус R=500. Преминава на около 100 м на север от пречиствателната станция с две последователни разнопосочни криви с радиуси 500 и 300 м. Пресича път ІІ-15 Враца – Оряхово при км 6+422. Пресичането на тези два пътя се решава на пресечната им точка с кръгово кръстовище с R = 80 м и ширина на пътното платно 10 м като обхваща участъка от км 6+631,39 до км 6+513,39. Трасето завършва при км 6+816,6 като се включва в съществуващият обходен път в близост до мястото на отделянето на двете съществуващи връзки. Двете изпълнени пътни връзки се предвиждат за рекултивация. Пълната дължина на трасето е 6816,6 м с общо 8 бр. хоризонтални криви.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

22


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на: 5 000 лв./пет хиляди лева/. Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата датата на издаване на разрешение за ползване на Строежа. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Банка: БНБ IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03 BIC: BNBGBGSD банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определения изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранция за участие следва да бъде издадена по образец Приложение № 11 или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя, а тази за изпълнение на договора - по образец Приложение № 12 или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя. Банковата гаранция за изпълнение на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлагане на обществената поръчка с Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането по договора се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим, съгласно действащото законодателство, данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора. Цената за изпълнение на Договора представлява цялостното и окончателно възнаграждение на Консултанта за услугите по този Договор. До завършване на строителството общата сума на междинните плащания не може да надхвърля 90% от възнаграждението по договора. Окончателно плащане в размер на 10% от размера на възнаграждението по договора се извършва в срок до 90 дни след въвеждане на обекта в експлоатация. Всяко от месечните плащания, в пропорционален размер от възнаграждението по договора, спрямо продължителността на изпълнение на СМР Месечните плащания се извършват по следната схема:- Първо и следващи месечни плащания: лева, представляващи 1/м (процента) от възнаграждението по договора, което се извършва в 60-дневен срок от приемането и издаването на Акт за междинно плащане по договора за строителство. До завършване на строителството общата сума на месечните плащания не може да надхвърля 90% от възнаграждението по договора. Окончателно плащане в размер на 10% от размера на възнаграждението по договора се извършва в срок до 60 дни от издаване на Акта за окончателно плащане по Договора за строителство, след въвеждането на Строежа в експлоатация и след изготвяне на Окончателен доклад по чл. 168, ал.6 от ЗУТ и на Доклад - Технически паспорт на строежа.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението /консорциума са отговорни заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора, и че всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

При подписване на договора за обществена поръчка участникът представя: 1. Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП, когато има посочен ЕИК, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението, а когато възложителят не е поставил изискване за създаване на юридическо лице се представят и документите по чл. 49, ал. 1 от ППЗОП. Когато участникът е чуждестранно лице и съгласно законодателството на държавата, в която е установен, не се издават документите по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правна стойност според законодателството на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правна стойност, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс /ДОПК/ или, в случаите когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, издадени най-късно 6 (шест) месеца преди датата на подписване на договора. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението. 3.Удостоверение за наложено или липса на наложено администравно наказание за наемане на незаконно пребиваващи чужденци през последните до пет години, издадено от компетентните органи на държавата на участника. 4. Нотариално заверено копие на Лиценз за упражняване на дейността съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на стр. надзор с приложен към него списък на правоспособните физ. лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 от ЗУТ. Когато участникът е обединение, документът се представя от поне един от участниците в обединението. 5. Оригинал на Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от общата цена по договора без ДДС (Пр. № 12, в случай на представяне на банкова гаранция) или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: БНБ – централно управление, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD. 5. Нот. заверени копия на Застраховка "Професионална отговорност" по чл.171, ал. 1 от ЗУТ и на застраховка по чл.173, ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ. В случай на обединение – обстоятелството се удостоверява от всеки един участник в него, ако е приложимо. Проф.дейност от застрах. полици трябва да отговаря на предмета на поръчката. 6. Нотариално заверено копие на Сертификат за система за управление на качеството. 7. Чуждестранното лице, определено за изпълнител на ОП, при подписването на договора следва да представи документ/и от компетентните български институции удостоверяващ/и, че е получил съответните разрешения за пребиваване (визи) и разрешения за работа за общия брой работници и служители, посочени от него в Пр. №16.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Участникът да отговаря на изискванията на чл. 46, чл. 47 и чл. 48 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Приложения № № 7.1, 7.2 и 7.3), представени по реда и начина, описан в Документацията за участие. Представят се собственоръчно подписани с трите имена декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители те също представят такива декларации. 2. Участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата: 2.1. Наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 2.2. Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП. 2.3. Участникът не отговаря на изискванията по т. ІІІ.2.2 и т. ІІІ.2.3 от настоящото обявление. 2.4. Не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на Участника или на участник в обединението, когато се участва под такава форма. 2.5. Представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 2.6. Не е представен някой от изискваните от Възложителя документи и/или има непопълнени или данни, в противоречие с официален документ, в исканите справки и приложения, ако тези обстоятелства не бъдат отстранени от участника по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. 2.6. Не е представен оригинал или нотариално заверен документ за създаване на обединение/сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма. 2.8. Не са закупени документи за участие в процедурата, което се удостоверява с приложено копие от фактура за закупуване. 2.9. Когато офертата на участник съдържа предложение, което е с 30 на сто по-благоприятно от средната стойност на съответните предложения в останалите оферти, освен ако участникът не докаже, че съответното предложе е формирано обективно, съгласно изискванията на чл. 70 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2009, 2010 и 2011), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: 1.1. заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови години (2009, 2010 и 2011); 1.2. заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2009, 2010 и 2011); 1.3. заверено копие на одитните доклади от експерт счетоводителя заверил финансовите отчети за последните 3 (три) финансови (2009, 2010 и 2011) години. Ако участникът не подлежи на одиторска заверка съгласно разпоредбите на Закона за счетоводството, той декларира това обстоятелство чрез декларация в свободен текст. Ако съгласно законодателството на държавата на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. 2. информация за общия оборот и за оборота на консултантските услуги, в сферата на строителството (строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива, за консултантски услуги, предоставяни в страната или в други държави) за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Участникът може да се позове на предишни проекти, които е изпълнил като главен изпълнител, включително и като член на обединение, но само в рамките на своето собствено участие в този проект . Участникът може да се позове и на предишни проекти, в които е участвал като подизпълнител, но само в рамките на предмета на подизпълнителския договор, съответно само за сумата на подизпълнителския договор. 4. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1 и 2 се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. оборот от услуги като консултант в областта на строителството, сходно с предмета на обществената поръчка (строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива, за консултантски услуги, предоставяни в страната или в други държави), сумарно за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) не по-малко от 2 000 000 /два милиона/ лв. без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло или от участник в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък (Пр. №8) на осн. договори за консулт. услуги, вкл. и договорите по ІІІ.2.3, т.А, сходни с предмета на ОП, изпълнени п/з посл. 3 год. (2009, 2010 и 2011), вкл. обект, възложител, ст-ст, дата на скл. и период на изпълнение по дог., № и дата на акта за предаване на строежа на възложителя или за във. му в експл-я. 2. За всеки от обектите по ІІІ.2.3, т.А да представи следните документи:- референции (препоръки) за добро изпълнение за обектите, издадени от възложителите по съотв. договори;- акт за въвеждането на обекта в експлоатация. 3. Списък на техн. оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на кач. на изпълнените СМР по ІІІ.2.3, т.Б (Пр. №15) както и документи, удостоверяващи основанието за ползване на техническо оборудване за изпитване и изследване –документ за собственост, договор за наем, за лизинг, предварителен договор за закупуване или наем, лизинг, други, включително възможностите на трети лица в съответствие с тази документация; 4. декларация за изпълнение на изискванията по ІІІ.2.3, т.В, съгласно (Пр. № 15.1; 5. Списък (Пр. №9) на инж.-техн. персонал за осиг. на техн. ръководство при изп-е на консулт. услуга, вкл. за осиг. на контрола на кач. по ІІІ.2.3, т.Г. Списъкът следва да съдържа имената, образованието, проф. опит и квалиф. и длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на ОП, както и инф. за вида на правоотношението на лицата с уч-ка (трудово, гражданско, др.), вкл. док-ти, удостоверяващи образованието, проф. квалификация и проф. опит на лицата по ІІІ.2.3, т.Г: трудово-биограф. справки на членовете на екипа (Пр. №9.1) като се приложат и съответните док. док-ти (копия на дипломи за образование, трудови или граждански договори, трудови книжки, за "Координатор по безопасност и здраве" док-т за изкаран курс или др. вид документ, който дава възможност за заемане на тази позиция и др.); декларация по ЗЗЛД на членовете на екипа (Пр. № 9.2) и декларация за разположение на ключ. специалисти на обекта по време на целия стр. период (Пр. №9.3). 6. Лиценз за упр. на дейността съгласно чл.166, ал.1, т.1 и ал.2 от ЗУТ с приложен към него списък на правосп. физ. лица, чрез които се упражнява дейността. Когато уч-кът е чуждестранно лице следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на др. държава-страна по Споразумението за Евр. Иконом. пространство съгласно чл.166, ал.2 и ал.7 от ЗУТ. Когато уч-кът е обед-е, документът се представя от всеки един от уч-те в обед-ето. 7. Док. за внедрена система за упр-е на кач., сертифицирана по евр. стандарт ISO 9001:2008 или еквив. на тях док-ти. 8. Декларация по ІІІ.2.3, т.Ж (Пр. №10). 9. В случай, че уч-к чуждестранно лице, е посочил в справката по ІІІ.2.3, т.Г (ако е приложимо) и т.5, че ще изпълни ОП с опр. бр. работници, които не са граждани на държава-членка на ЕС, или на държава-страна по Споразумението за Европ. иконом. пространство, или на Конфедерация Швейцария следва да представи декларация (Пр. №16). 10. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на ЕС. В този случай възложителят не може да отстрани участника от процедура по възлагане за ОП или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил някой от документите по чл.48, ал.2, чл.50, ал.1 и 2, чл.51 и чл.53, ал.1, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. 11. Участник може да използва ресурсите на други физ. или юр. лица (трето лице) при изпълнение на ОП, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Участника следва да представи договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното местосключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на договора;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: А.през последните3 г./2009-2011/да е изпълнил поне един договор като консултант по смисъла на ЗУТ или анал. при стр-во (ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация) на АМ и/или пътища и/или улици (с изключение на. пътни принадлежности по смисъла на § 1 т.3 от Доп. разпоредби на Закона за пътищата) с габарит не по-малък от Г9. Б. Да осигури техн. оборуд-не за изпитване и изсл-е, с което ще се осигурява контрол на кач-вото на изп. СМР, но не по-малко от: тот.станция и нивелир с лата. В. да осигури офисите (свързани със съотв. електроразпределителни, водоснабд. и други мрежи на техн. инфраструктура), оборудването и автомобилите, необходими за ефективното изпълнение на всички негови задължения по договора за изпълнение на ОП. Г. Да разполага с инж.-техн. персонал за осиг. на техн. рък-во при изпъл-е на консулт. услуга, вкл. за осиг. на контрола на кач-то, свързани с предмета на ОП, включващ ръков. екип от специалисти, който ще отговаря за изп-ето на ОП, с необх. квал-я и проф. опит. Ключ. спец. (с изключение на ключ. спец. Геодезист) трябва да са включени в списъка на правоспособните физич. лица, чрез които се упражнява дейността, съгласно списъкът към Лиценза за упражняване на дейността по т.Д. Г.1.Задължит. мин. състав на екипа:- Рък. екип -висше образование по специалност в областта на стр.,опит в областта на строителството на пътища не по-малко от 10год., мин. 5год. като рък. или зам. ръководител на екипа на консултант по стр-ство на АМ и/или пътища и/или улици с габарит не по-малък от Г9. -Зам. ръководител част “Пътна” – висше образование по специалност в областта на строителството, да е работил в областта на стр-твото на пътища мин. 10 год.,мин 5 год. като член на екипа на консултант по строителство на АМ и/или пътища и/или улици с габарит Г9. -Зам. ръководител част “Съоръжения” –висше образование по специалност в областта на строителството, да е работил в областта на строителството на пътища с мин. 10 год. трудов стаж по специалността от които не по-малко от 5 год. като член на екипа на консултант по стр-во на АМ и/или пътища и/или улици с габарит не по-малък от Г 9. Координатор по безопасност и здраве /КБЗ/ - стр. инженер или професионална квалификация техник, да има професионален опит минимум 1 год. трудов стаж на тази позиция. - Инж. по материали- висше образование по специалност в областта на стр-вото, да е работил в областта на стр-вото на пътища с мин. 8 год. трудов стаж по специалността от които не по-малко от 5 г. в стр. лаборатория, свързана с изпитания при строителство на АМ и/или пътища и/или улици с габарит не по-малък от Г 9. - Инж. по количества -висше образование по специалност в областта на строителството, да е работил в областта на строителството на пътища с мин. 8 год. трудов стаж по специалността, от които не по-малко от 5 год. опит в пътния сектор, участие в екип на подобна длъжност (измерване на количествата) за упражняване на строителен надзор на пътища и съоръжения в най-малко един изпълнен проект през последните 8 год.; - Геодезист -висше образование специалност „Геодезия”, с мин. 5 г. опит в пътния сектор, участие в екип на подобна длъжност за упражняване на строителен надзор на пътища и съоръжения в най-малко един изпълнен проект през последните 8 год.; Д. Да притежава Лиценз за упраж-не на дейността съгласно чл.166, ал.1, т.1 и ал.2 от ЗУТ с приложен към него списък на правосп. физ. лица, чрез които се упражнява дейн-та. Е. Да има внед. с-ма за упр-е на кач-то, сертиф. по евр. стандарт ISO 9001:2008 или еквив. на тях док-ти. Ж. Да отговаря на изискв. на чл.166, ал.3 от ЗУТ. В случай, че у-кът е обед-е, което не е юрид. лице, изискв. по-горе трябва да бъдат изпъл. от обед-то или от уч-к в него, с изключение на т. Е и т.Ж, което се изпълнява от всеки член на обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Чл. 166 и чл. 229 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба за условия и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор (ДВ, бр. 99/ 2003 год.).

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054947 от 18.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.04.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в административната сграда на АПИ, партер, от 14,00 до 16,00 часа всеки работен ден, след обнародване на обявлението в електронната страница на ДВ. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на Възложителя (АПИ): БНБ - централно управление, IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC: BNBG BGSD или в касата на АПИ всеки работен ден от 14,00 до 16,00 часа. Документацията може и да се изпрати по куриер при поискване от всяко заинтересовано лице, за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.04.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.04.2012 г.  Час: 14:30
Място

Административната сграда на АПИ, ет. VІ, ст. 605.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Транспорт"

VI.3) Допълнителна информация

Документацията по процедурата е публикувана на интернет адрес на АПИ: www.api.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcаdmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcаdmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ