Версия за печат

00398-2012-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Р-тел отдел "ОП"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерт ОП в отдел "ОП"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП в отдел "ОП"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на офис оборудване за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София, при следните обособени позиции: 1.Компютърна техника; 2.Копирна техника; 3.Мултимедии; 4. Електрически домакински уреди; 5. Компютърна техника за филиал Враца.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: За обособени позиции № 1,2,3 и 4- Медицински Университет-София-Ректорат и звена, за обособена поциция № 5- филиал в гр. Враца
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на офис оборудване за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София, при следните обособени позиции: 1.Компютърна техника; 2.Копирна техника; 3.Мултимедии; 4. Електрически домакински уреди; 5. Компютърна техника за филиал Враца.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30200000, 30121100, 48500000, 39710000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности
Фотокопирни машини
Софтуерни пакети за комуникация и мултимедия
Електродомакински уреди

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно заложеното в документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по обособени позиции е в размер без ДДС, както следва:За 1-ва -850,00 лв.; за 2-ра - 70,00лв.; за 3-та - 50,00лв.; за 4-та -150,00лв. и за 5-та- 100.00 лв. При участие в цялата поръчка -1220.00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София -IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от съответното звено - краен получател не по-късно от 20 календарни дни от доставката и монтажа на артикулите и след представяне от изпълнителя на следните документи- доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено краен получател, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; приемателно-предавателен протокол удостоверяващ извършената доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация (за обособени позиции № 1, № 2, № 3 и № 5), предававане на гаранционни карти за доставените артикули и упътване на български език (за обособени позиции № 2 и № 4.)

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците, които са търговци или еднолични търговци представят актуално състояние от Агенция по вписванията - Търговски регистър или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, а когато участникът е физическо лице представя копие на документ за самоличност. Удостоверение с идентиф. № /код по Булстат/; удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът за регистрация от държавата, в която е установен се представя в официален превод, а доказателствата за икономическто и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51, декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят придружени с превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обедиението. Документите за които не се изисква оригинал могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; - при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2 , т.1, 2, 3 и 4 от ЗОП. - не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 5 на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 8 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП допълнително изискуеми документи в срок; - чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията; - при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика; - В случай, че участникът не е посочил цена на някой от подпозициите в съответната обособена позиция, за която участва.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние съгл.чл.50,ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП
Минимални изисквания: - Баланс и Отчет за приходи и разходи за 2010г., заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. В случаите на новорегистрирани търговски дружества и в случаите, когато участникът не е юридическо лице, такива документи не се изискват; - Информация за общия оборот и за оборота на стоките, обект на поръчката за последните три години в табличен вид, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация съгл.чл.51 от ЗОП
Минимални изисквания: -Списък на основните договори за подобни доставки изпълнени през последните три години, включ. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от посочените в списъка договори- оригинал или заверено от участника копие. - Сертификати за качество по ISO-9001-2008 на фирмата производител за I-ва обособена позиция-компютърна техника, II-ра обособена позиция-копирна техника, III-та обособена позиция- мултимедии и V-та обособена позиция-компютърна техника за филал Враца. - Сертификати ENERGY STAR и EPEAT за подпозиции/ артикули/ със следните кодове: L5, L8, M1, M2, PC1, PC2, PCK1, PCK2 и PCK5
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 30 от 25.02.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.03.2012 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.03.2012 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.03.2012 г.  Час: 10:30
Място

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.12, зала 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители / по 1 от участник/, както и представители на средствата за масова информация и на юрид.лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/- обществени поръчки - обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Компютърна техника
1) Кратко описание

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на компютърна техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Копирна техника
1) Кратко описание

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на копирна техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30121100

Описание:

Фотокопирни машини

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Мултимедии
1) Кратко описание

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на мултимедии за нуждите на Ректората и звената Медицински университет-София.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48500000

Описание:

Софтуерни пакети за комуникация и мултимедия

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Електрически домакински уреди
1) Кратко описание

Доставка на електрически домакински уреди за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39710000

Описание:

Електродомакински уреди

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Компютърна техника за филиал Враца
1) Кратко описание

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на компютърна техника за нуждите на филиал Враца

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3