Версия за печат

00568-2012-0009

BG-Созопол: 26 - Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Созопол, пл. Хан Крум №2, За: Галина Георгиева и Божана Вълкова - Чампарова - Юрисконсулти, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773, E-mail: Otdel_pnous@abv.bg, Факс: 0550 22311

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.sozopol.bg/obqvi-i-targove.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Организиране на иновативно културно събитие – фестивал „Созополис” в две издания,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 26
Място на изпълнение: гр.Созопол
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предвиденото в рамките на обществената поръчка - подготовка и организация по провеждане на детска програма на фестивал „Созополис” в две издания , да бъдат съобразени изцяло с изискванията за изпълнение на проекти, финансирани от ЕС и посоченото в Договора за безвъзмездна помощ и оперативното ръководство по процедурата. В проекта са включени разходи за храна и настаняване – деца за 2(две)издания на фестивала. Дневни и квартирни се изплащат съгласно праговете определени в Наредбата за командировките в страната, както и транспортни разходи. Дейността да се отнася до организирането и провеждането на две издания на фестивал «Созополис» в рамките на проекта. Всяко едно издание на фестивала ще бъде с продължителност от 5 дни и включва следната програма: • Мащабна детска програма ( основната целева група са децата от всички възрастови групи и техните родители); • Читалище Созопол – Самодеен театрален състав (всички целеви групи) • Представяне на театрални и музикални състави ( всички, но най-вече тези, които имат връзка с проблема. • Концерти на представителни художествени състави от ромските малцинства от Созополската община и други (всички целеви групи - ромското изкуство има извоювано място в културния спектър); • куклени театри от различни области в България; ( всички целеви групи); • Изложба и конкурс на млади фотографи - по определена тема; • Литературен конкурс за млади автори - есе или разказ по определена тема; ( хората с литературни интереси предимно млади писатели и поети ); • Възстановки на бита, нравите и обичаите на Созопол, период - 20-те и 30-те години на ХХ век (всички целеви групи); • Бал с маски с тема (всички целеви групи); • Прожекции на премиерни игрални, документални и анимационни филми (всички целеви групи).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79953000, 79952100

Описание:

Услуги по организиране на фестивали
Услуги по организиране на културни събития

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвиденото в рамките на обществената поръчка - подготовка и организация по провеждане на детска програма на фестивал „Созополис” в две издания , да бъдат съобразени изцяло с изискванията за изпълнение на проекти, финансирани от ЕС и посоченото в Договора за безвъзмездна помощ и оперативното ръководство по процедурата. В проекта са включени разходи за храна и настаняване – деца за 2(две)издания на фестивала. Дневни и квартирни се изплащат съгласно праговете определени в Наредбата за командировките в страната, както и транспортни разходи. Дейността да се отнася до организирането и провеждането на две издания на фестивал «Созополис» в рамките на проекта.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б/ банкова гаранция в полза на Възложителя. 11.2.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранциите. 11.3. Размер и валута на гаранцията за участие, както следва: 1 400(хиляда и четиристотин лева) .Сумите да се превеждат по банкова сметка на Община Созопол титуляр Община Созопол в ТБ “Инвестбанк” АД, сметка: IBAN BG 66 IORT 7378 3311 1563 00. 11. 4.Банковите разходи по откриването са изцяло за сметка на участника. Върху документа за внесена гаранция за участие да се посочи предмета на поръчката. В случаите, когато е представена банкова гаранция, същата да е със срок на действие 90 календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за представяне на офертите за участие. 11.4. Размер на гаранцията за изпълнениеq включително гаранцията за авансово плащане:3% от стойността на договора (без ДДС), като същата се освобождава в срок от 30 дни след приключване на договора. 11.5. При прекратяване на процедурата за възлагане на поръчката гаранциите на всички участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранциите за участие на отстранените участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. Гаранциите на класираните участници в процедурата се освобождават в срок от пет работни дни след сключване на договор за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛ на обществената поръчка е Община Созопол, като изпълнението на дейностите – Подготовка и провеждане на иновативни културни събития – фестивал „Созополис” е предвидено за финансиране по проект „Изминати /бъдещи пътища", Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010/027, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010 Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития ” Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие" по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007 – 2013г. Договорената цена се изплаща по банков път, както следва: а) В срок до 10 (десет) работни дни от подписването на договора и издадена от Изпълнителя фактура – авансово плащане от стойността на договора. б) Междинни плащания в общ размер от уговорената цена в срок до 10 (десет) работни дни от представяне на: фактура и приемо-предавателни протоколи за изпълнени задачи. в) В срок от 30 (тридесет) работни дни от подписване на окончателен приемо-предавателен протокол без забележки и срещу издадена от Изпълнителя фактура – окончателно доплащане до пълния размер на съответната стойност по чл. 2, ал. 1. г) Размерът на авансовите и междинни плащания по договора не може да надхвърля 80 % (осемдесет процента) от уговорената цена. Плащанията по договора ще се извършват в български лева, с банков превод по посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка] Извършените дейности ще се приемат от упълномощени представители на възложителя, като се изготвя приемателно-предавателен протокол, подписан от изпълнителя и възложителя и представени от изпълнителя резултати от обратна връзка от потребителите и анализ на същите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки, който отговаря на условията посочени в Закона за обществени поръчки и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. Кандидатите представят удостоверение за актуално състояние или документ за издаден „Единен идентификационен код” (ЕИК) - за българско юридическо лице. Неперсонифицираните дружества следва да представят договор за създаването си . Документите се представят в заверени от участника копия. За чуждестранно лице се представя документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Участникът доказва регистрацията си в търговски регистър на държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация. от компетентните органи съгласно националния му закон. Когато участникът е физическо лице се представя заверено от участника копие от документ за самоличност 3.2.Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който е: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; б) обявен в несъстоятелност; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; д) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; е) има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. ж) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на ЗПРКИ, с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. Когато се предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 3.2 и 3.4 от документация, се прилагат и за подизпълнителите. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т. 3.2 и 3.4 от документация с декларации по образец (Приложения № 3, 4, 5). Когато участникът или негов подизпълнител е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на изискванията по т. 3.2 и 3.4 от документация в Република България и в държавата, в която са установени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на това обстоятелство се представя декларация по образец Приложение № 6. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението.
Минимални изисквания: Участникът да докаже реализиран оборот от услуги с предмет, аналогичен с предмета на поръчката не по-малко от 50 000 лв.(без ДДС) за период последните 3 години;При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Представя се декларация по образец, съдържаща списък на основните договори .Препоръките следва да съдържат описание на предмета и стойността на изпълнения договор, както и данни за възложителя – име, адрес и телефон за контакти. Представя се списък (по образец – Приложение № 8), съдържащ данни за собствени или наети лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката. Списъкът да е придружен от копия на дипломи, удостоверения за професионална квалификация и трудови книжки или други удостоверяващи документи за придобития стаж, от които да е видно, че съответните лица отговарят на изискванията на Възложителя за образование и стаж. Представят се и професионални автобиографии на лицата, които ще бъдат ангажирани и ще отговарят за изпълнение предмета на поръчката.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението.
Минимални изисквания: Участникът да е изпълнил минимум 2 договора с предмет, аналогичен на предмета на поръчката. Представя се декларация по образец, съдържаща списък на основните договори с предмет, аналогичен на предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години , включително описание на предмета на договора, дата на сключване, дата на изпълнение, контрагент (Приложение № 7). Под услуги, „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира изпълнение на услуги по организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия с участие на музикални(танцови) състави, театри и/или изложби с продължителност повече от 2 (два) дни. Участникът да представи минимум 2 препоръки за добро изпълнение, придружаващи описаните в приложение № 7 договори. Препоръките следва да съдържат описание на предметана изпълнения договор, както и данни за възложителя – име, адрес и телефон за контакти. Под услуги, „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира изпълнение на услуги по организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия с участие на музикални(танцови) състави, театри и/или изложби с продължителност повече от 2 (два) дни. Участникът да представи минимум 2 препоръки за добро изпълнение, придружаващи описаните в приложение № 7 договори.Участникът да докаже, че разполага със собствен/нает квалифициран персонал за изпълнение на поръчката. Участникът(сумарно обединението) трябва да предложи екип от експерти както следва в областа на изкуството, режисьори, театроведи, критици, журналисти, експерти в областта на сценичните изкуства, дизайнери и художници. Екипът може да е сформиран алтернативно, т.е. да се включат само част от изброените експерти, като задължително да се предложат : • 1(един) трябва да е със специалност в областта на етнографията и/или музикалния фолклор; • 1(един) трябва да е със специалност изкуствовед- литературовед с 2год опит по специалността • 1(един) трябва да е със специалност изкуствовед -художник 2год опит по специалността • 1(един) със специалност озвучител и с 3год опит по специалността • 1(един) със специалност осветител с 3 год опит по специалността • 1(един) със специалност мултимедия и 2 год опит по специалността • Ръководител екип, който следва да отговаря на следните изисквания: Висше образование, степен бакалавър или магистър в областта на изкуствата, културата, туризма, икономиката, публичната администрация, европейската ингеграция или друга релевантна специалност с минимум 3 години стаж по специалността и опит в организирането на публични събития; Същият ще отговаря за координацията и реализирането на задачите предмет на поръчката, включително отчитането пред Възложителя. Представя се списък (по образец – Приложение № 8), съдържащ данни за собствени или наети лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката. Списъкът да е придружен от копия на дипломи, удостоверения за професионална квалификация и трудови книжки или други удостоверяващи документи за придобития стаж, от които да е видно, че съответните лица отговарят на изискванията на Възложителя за образование и стаж. Представят се и професионални автобиографии на лицата, които ще бъдат ангажирани и ще отговарят за изпълнение предмета на поръчката. Предложенията, представени от участници, които са обединения от две или повече физически или юридически лица, образуващи съвместно участие/ консорциум, трябва също да отговарят на следните изисквания: • Предложението трябва да включва цялата информация, изисквана както за всеки съдружник в обединението, така и за всеки Подизпълнител, както и кратки данни за предоставените дейности и услуги от всеки един участник. • Предложението трябва да е подписано по начин, който да обвързва правно всички съдружници.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: К1 - Коефициент за ценовата част /Ц/ ; тежест: 50
Показател: К2 – Коефициент за брой участници. /С/. ; тежест: 10
Показател: К3 – Коефициент за брой потребители. /D/. ; тежест: 20
Показател: К4 – Коефициент за брой дни. /Е/. ; тежест: 10
Показател: К5 – Коефициент за брой събития. /I/. ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОП 05-00568 от 10.02.2012

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.03.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документи се получават от каса в "Център за административно обслужване" на Община Созопол срещу цена от 24.00лв с ДДС или по поща за сметка на кандидата

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.04.2012 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.04.2012 г.  Час: 14:00
Място

Общинска администрация Созопол, пл.Хан Крум №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на плика имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

По проект: „Изминати/бъдещи пътища”, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-010/2010/027, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-010/2010. ”Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития ” по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007 – 2013г.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на Глава 11 от ЗОП. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране". Жалба не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Созопол, пл.Хан Крум №2, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773, Факс: 0550 22311

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ