Версия за печат

00568-2012-0008

BG-Созопол: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СОЗОПОЛ, пл." Хан Крум " №2, За: Божана Чампарова и Галина Георгиева -юрисконсулти, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773, E-mail: Sozopol_Obshtina@abv.bg, Факс: 0550 22311

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.sozopol.bg/obqvi-i-targove.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Промотиране на иновативно културно събитие и дейности по информиране и публичност на проекта„ в рамките на проект По проект: „Изминати/бъдещи пътища”, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-010/2010/027, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-010/2010. ”Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития ” по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007 – 2013г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Община Созопол
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Промотиране на иновативно културно събитие и дейности по информиране и публичност на проекта„– предмет на настоящата поръчка има за цел изпълнението на набор от мерки за ефективно осведомяване на обществото, относно всички въпроси, свързани с осигуряването на информация и публичност във връзка с провеждането на иновативното културно събитие и на ниво проект. Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване, доставка и монтаж (където е приложимо) на материали за публичност и информация, свързани с изпълнението на проект « Изминати/бъдещи пътища », финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 - 2013“. Основната цел на широката рекламна кампания е да информира на първо място обществеността в региона за възможността за включване в проектните дейности (фестивал „Созополис” е изключително насочен към участието на аматьори от община Созопол) и също така да привлече участници от втората целева група на проекта – туристи с изявен интерес към културни събития и с вкус към новаторството и възможността за активна почивка, чрез включване в местни събития.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 45233290, 79341100, 22900000, 72400000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Работи по поставяне на указателни табели
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Различни печатни материали
Интернет услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно технически спецификации

Прогнозна стойност без ДДС
97000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б/ банкова гаранция в полза на Възложителя. 11.2.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранциите. 11.3. Размер и валута на гаранцията за участие, както следва: 900(деветстотин лева) Сумите да се превеждат по банкова сметка на Община Созопол Върху документа за внесена гаранция за участие да се посочи предмета на поръчката. В случаите, когато е представена банкова гаранция, същата да е със срок на действие 90 календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за представяне на офертите за участие. 11.4. Размер на гаранцията за изпълнение: 3% от стойността на договора (без ДДС), като същата се освобождава в срок от 30 дни след извършване на доставката и монтажа. 11.5. При прекратяване на процедурата за възлагане на поръчката гаранциите на всички участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранциите за участие на отстранените участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. Гаранциите на класираните участници в процедурата се освобождават в срок от пет работни дни след сключване на договор за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛ на обществената поръчка е Община Созопол, като изпълнението на дейностите – обществено осведомяване, промотиране и реклама на провежданите иновативни културни събития е предвидено за финансиране по проект „Изминати /бъдещи пътища", Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010/027, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010 Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития ” Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие" по Оперативна програма «Регионално развитие 2007 – 2013г. »

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки, който отговаря на условията посочени в Закона за обществени поръчки и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 3.2.Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който е: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; д) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; е) има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; ж) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. 3.3.Когато участниците са юридически лица, изискванията на т. 3.2, б. „а” и б. „д” се прилагат, както следва: • при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от ТЗ; • при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; • при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; • при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; • при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; • във всички останали случаи - за лицата, които представляват участника. 3.4.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси, с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. 3.5.Когато се предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 3.2 и 3.4 се прилагат и за подизпълнителите. 3.6. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т. 3.2 и 3.4 с декларации по образец (Приложения № 3, 4, 5). 3.7. Когато участникът или негов подизпълнител е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на изискванията по т. 3.2 и 3.4 в Република България и в държавата, в която са установени. История
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: представя декларация по образец Приложение № 7.
Минимални изисквания: Участникът да докаже общ оборот за последните 3 (три) финансови години (2008/9, 2009/10, 2010/11 год.) в размер на минимум 200 000 лв. и реализиран оборот от услуги с предмет, аналогичен с предмета на поръчката не по-малко от 50 000 лв. за същия период. За доказване на това обстоятелство се представя декларация по образец Приложение № 7. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. Представя се декларация по образец, съдържаща списък на основните договори с предмет, аналогичен на предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години , включително описание на предмета на договора, дата на сключване, дата на изпълнение, контрагент. (Приложение № 8). Под услуги, „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира изпълнение на услуги по изработване на печатни/презентационни материали и/или организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия.Участникът да представи минимум 5 препоръки за добро изпълнение, придружаващи описаните в приложение № 8 договори. Препоръките следва да съдържат описание на предмета и стойността на изпълнения договор, както и данни за възложителя – име, точен адрес и телефон за контакти.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изпълнителят може да наеме допълнителни неключови експерти за специфични дейности, необходими за изпълнението на договора. Представя се списък (по образец – Приложение № 12), съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката. Списъкът да е придружен от копия на дипломи, удостоверения за професионална квалификация и трудови книжки или други удостоверяващи документи за придобития стаж, от които да е видно, че съответните лица отговарят на изискванията на Възложителя за образование и стаж. Представят се и професионални автобиографии на лицата, които ще бъдат ангажирани с предмета на поръчката, във формат по преценка на участника в процедурата. Съчетанието от специфичните умения на експертите трябва да позволява качественото предоставяне на услугата в процеса на изпълнение на договора. Експертният състав на Изпълнителя ще изпълнява всички необходими организационни, технически, административни и други функции по организацията и изпълнението на мерките за публичност и информация.
Минимални изисквания: Участникът да докаже, че разполага със собствен/нает квалифициран персонал за изпълнение на поръчката. Участникът(сумарно обединението) трябва да предложи екип от ключови експерти както следва: 2.2.1.Ръководител екип, който следва да отговаря на следните изисквания: Висше образование, степен магистър в областта на туризма, икономиката, публичната администрация, европейската ингеграция или друга релевантна специалност с минимум 3 години стаж по специалността и в организирането на публични събития; Същият ще отговаря за координацията и реализирането на задачите предмет на поръчката, включително отчитането пред Възложителя; 2.2.2.Експерт “Информационни технологии”, който да отговаря на следните изисквания: Висше образование, степен бакалавър или магистър в областта на информационните и аудиовизуалните технологии, или друга релевантна специалност с минимум 3 години стаж по специалността; графичен дизайн, предпечатна подготовка, уеб дизайн. 2.2.3.Експерт “Маркетинг”, който да отговаря на следните изисквания: •Висше образование, степен бакалавър или магистър в областта на икономиката, маркетинга, журналистиката, социологията или друга релевантна специалност с минимум 1 години стаж по специалността.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: техническа ; тежест: 60
Показател: финансова; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОП 07 - 0568 от 10.02.2012

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.03.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документация може да се получи от каса в "Център за административно обслужване" , пл.Хан Крум №2, Созопол или по пощата за сметка на кандидата

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.04.2012 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.04.2012 г.  Час: 16:00
Място

гр.Созопол, пл.Хан Крум №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на плика имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект „Изминати /бъдещи пътища", Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010/027, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010 Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития ” Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие" по Оперативна програма «Регионално развитие 2007 – 2013г. »

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Созопол, пл.Хан Крум №2, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ