Версия за печат

00568-2012-0007

BG-Созопол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Созопол, пл.Хан Крум №2, За: Петя Чапевова -зам.кмет, Галина Георгиева и Божана Вълкова -Чампарова-юрисконсулти, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773, E-mail: Otdel_pnous@abv.bg, Факс: 0550 22311

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.sozopol.bg/obqvi-i-targove.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ДОСТАВКА И РЕМОНТ НА СЦЕНА –ЧИТАЛИЩЕ ГР.СОЗОПОЛ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Читалище Отец Паисий гр.Созопол
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осигуряване и монтиране на подходящо оборудване, съоръжения и обзавеждане съгласно приложена техническа спецификация( техника за осветление и озвучаване, екран и проектор и т.н.). включително и дейност по ремонт , реконструкция и обновяване на театрална сцена(въртяща се сцена) на читалище Отец Паисий;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31000000, 32342410, 38653400, 31518600, 45237000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление
Оборудване за озвучаване
Прожекционни екрани
Насочваеми прожектори
Строителни и монтажни работи на сцени

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставката и монтажа на оборудването – предмет на настоящата поръчка имат за цел постигането на комплексно обновяване и модернизиране на ключов обект от културната инфраструктура и осигуряване на подходящи условия за провеждане на културните прояви и инициативи. Предвиденото в рамките на обществената поръчка оборудване е съобразено с функциите на целевите обекти , включва професионални озвучителни системи и сценично осветление, Предвид функционалността си предвиденото оборудване ще осигури по подходящи условия за провеждане на атрактивни културни прояви от местен регионален, национален и международен мащаб. Оборудването включва доставка и монтаж на: - озвучителна техника включително озвучителни тела, микрофони, безжична UHF система и др.; - озвучителна техника за провеждане на музикални прояви – усилватели, тонколони, UHF система, микрофони, смесителни пултове и др.; - озвучителна техника – озвучителни тела, микрофони, смесителен пулт, усилватели и др.; - озвучителна техника за сцена – усилвател, тонколони, безжична UHF система, микрофони и др.; - сценично осветление – компютърна система, ефектно осветление и др. Ремонтът включва: - Ремонт на задвижващ механизъм на въртяща се сцена с регулиране на скорост - Ремонт на ръчни подемници(чиги) - Ремонт на осветителен портален мост - Ремонт на сценични порталки

Прогнозна стойност без ДДС
145839 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер и валута на гаранцията за участие, както следва: 1400(хиляда и четиристотин лева) Когато гаранцията се представи във формата на парична сума, то тя трябва да бъде внесена на адрес: България, гр. Созопол, пл. «Хан Крум» №2 или по банков път по сметка с титуляр Община Созопол в ТБ “Инвестбанк” АД, сметка: IBAN BG 66 IORT 7378 3311 1563 00. Върху документа за внесена гаранция за участие да се посочи предмета на поръчката. В случаите, когато е представена банкова гаранция, същата да е със срок на действие 90 календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за представяне на офертите за участие. Размер на гаранцията за изпълнение, включително авансово плащане: 3%(три процента) от стойността на договора (без ДДС), като същата се освобождава в срок от 30 дни след извършване на доставката и монтажа.Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б/ банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранциите. При прекратяване на процедурата за възлагане на поръчката гаранциите на всички участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранциите за участие на отстранените участници се освобождават в срок от пет работни дни след изтичане срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. Гаранциите на класираните участници в процедурата се освобождават в срок от пет работни дни след сключване на договор за обществена поръчка. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите, б) обжалва решението на възложителя – до решаване на спора или в) в случай, че е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срока по чл. 41, ал. 3 от ЗОП. В горните случаи, когато участника е представил банкова гаранция, Възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихви за периода, в който средствата са престояли законно при него. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранцията на изпълнителят по договора се освобождава в 30-дневен срок от неговото приключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛ на обществената поръчка е Община Созопол, като изпълнението на дейностите – ремонт и доставки на Читалище гр.Созопол е предвидено за финансиране по проект „Изминати /бъдещи пътища", Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010/027, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010 Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития ” Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие" по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007 – 2013г. За създаване на подходящо пространство за провеждане на голяма част от фестивалните дейности по проекта ще бъде ремонтирана и обновена сцената на Народно Читалище „Отец Пасиий”, като след проведена процедура бъде доставено и монтирано специализирано оборудване

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Предложенията, представени от участници, които са обединения от две или повече физически или юридически лица, образуващи съвместно участие/ консорциум, трябва също да отговарят на следните изисквания: • Предложението трябва да включва цялата информация, изисквана както за всеки съдружник в обединението, така и за всеки Подизпълнител, както и кратки данни за предоставените дейности и услуги от всеки един участник. • Предложението трябва да е подписано по начин, който да обвързва правно всички съдружници. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица и е определен за спечелил обществената поръчка, той следва да се регистрира като юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР - за българско ЮЛ. Неперсонифицираните дружества следва да представят договор за създаването си (оригинал или нотариално заверен препис).Останалите докум се представят в заверени от участника копия. За чуждестранно лице се представя документ за регистрация съобр. националното му законодателство, придружен с „официален превод” на бълг. език. Участникът доказва регистрацията си в ТР на държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от комп. органи съгл. националния му закон. При обединения –документите се представят от всеки член на обединението. Заб: В случаите когато не е представен ЕИК по чл.23 от ЗТР, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние(оригинал или завер.копие) издадено от съда по регистрация изд. не повече от 3 месеца преди преди датата на отваряне за чуждестранно лице-еквивалентен. В процедурата за възлагане може да участва всеки, който отг. на условията посочени в ЗОП и обявените изисквания в документацията за участие. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който е: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК; • подкуп по чл. 301 - 307 от НК; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; б) обявен в несъстоятелност;в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; д) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; е) има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК, уст. с влязъл в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.ж) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице по смисъла на § 1, т. 1 от ДР на ЗПРКИ на интереси, с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПРКИ. Когато се предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 3.2 и 3.4 от документацията се прилагат и за подизпълнителите. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата с декларации по образец (Приложения № 3, 4, 5). Когато участникът или негов подизпълнител е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на изискванията по т. 3.2 и 3.4 в Република България и в държавата, в която са установени. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица и е определен за спечелил поръчката, той следва да се регистрира като юридическо лице.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Представя декларация по образец Приложение № 6, придружени с копия на годишен баланс и отчети за приходи и разходиа последните за 3 (три) финансови години (2008/9, 2009/10, 2010/11 год.в зависимост от счетоводното приключване на 2011г.) , като копията да са подписани и подпечатани на всяка страница.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да докаже общ оборот за последните 3 (три) финансови години (2008/9, 2009/10, 2010/11 год.) в размер на минимум 300 000 лв. и реализиран оборот от доставки с предмет, аналогичен с предмета на поръчката не по-малко от 160 000 лв. за същия период. Оборотът следва да е реализиран общо за последните три години. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. В случай че участника предвижда участие на подизпълнители изброените изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Представя се декларация по образец, съдържаща списък на основните договори с предмет, аналогичен на предмета на поръчката. Участникът да докаже, че разполага със собствен/нает квалифициран персонал за изпълнение на поръчката от минимум специалисти с квалификация в съответните области и необходим стаж. Представя се списък (по образец – Приложение № 8), съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката. Списъкът да е придружен от копия на дипломи, удостоверения за професионална квалификация и трудови книжки или други удостоверяващи документи за придобития стаж, от които да е видно, че съответните лица отговарят на изискванията на Възложителя за образование и стаж. Представят се и професионални автобиографии на лицата, които ще бъдат ангажирани с предмета на поръчката, във формат по преценка на участника в процедурата.Участникът в процедурата да декларира, че ще осъществява гаранционна поддръжка за минимум срока на гаранцията, даден от производителя на техниката, като през гаранционния срок участникът поема всички разходи – транспорт, труд, резервни части и др. на всички модули, устройства и аксесоари в предложените конфигурации на изделията, включени в техническите спецификации. (Приложение № 9). Участникът в процедурата да докаже възможността си за осъществяване на сервизни услуги в собствен сервиз или чрез сервизен партньор/и, като посочи име и координати в декларация - (Приложение № 9). Посочените от участника сервизи, следва да бъдат оторизирани за извършване на този вид услуга от производителя на съответната техника, за което следва да се приложи оторизационно писмо или друг еквивалентен документ. В случай, че гаранционната поддръжка ще се осъществява от сервизен партньор/и следва да се приложи декларация от същия/те, че е/са съгласен/и да осъществява/т гаранционната поддръжка за срока на предложената от участника гаранция. Когато ще се ползва повече от една сервизна база, участникът посочва за всяка от тях коя техника от техническите спецификации ще обслужва. Участникът следва да представи попълнено Приложение № 1 към техническото предложение, в което изчерпателно да опише техническите параметри на предлаганото от него оборудване. В приложението да се включат технически преимущества за работа, дата на производство, естетически и функционални характеристики, оперативни разходи по използване и поддръжката, енергийно спестяващи и други екологични характеристики на изделията. Предложеното оборудване следва да покрива минималните технически характеристики заложени от Възложителя в техническите спецификации неразделна част от документацията за участие и да бъде съобразено със зала и сцена на читалище. Към Приложение № 1 участникът следва да представи ЕО декларация за съответствие или/ и ЕО сертификат за качество или друг документ, доказващ, че са изпълнени изискванията към техническите характеристики на всеки вид оборудване включено в техническата спецификация неразделна част от настоящата документация. Върху документа, участникът следва да посочи позицията от оборудванията, за която се отнася сертификата.Участникът следва да представи договор или друг оторизиращ документ, издаден от производителя на техниката, ако участникът не е неин производител, доказващ правото му да извършва гаранционна поддръжка и сервиз на техниката, предмет на настоящата поръчка. 2.9. Участникът може да предложи гаранционно и сервизно обслужване от друга фирма/и, която е оторизирана за извършване на гаранционна поддръжка на предложената техника. В този случай участникът следва да приложи договор или друг оторизиращ документ, издаден от производителя на техниката за извършване на сервизно обслужване за съответния оторизиран сервиз и декларация от същия/те, че е/са съгласен/и да осъществява/т гаранционната поддръжка за срока на предложената от участника гаранция.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да представи минимум 3 препоръки за добро изпълнение, придружаващи описаните в приложение № 7 договори. Препоръките следва да съдържат описание на предмета на изпълнения договор, както и данни за възложителя – име, адрес и телефон за контакти. изпълнени от участника през последните три години , включително описание на предмета на договора, дата на сключване, дата на изпълнение, контрагент и стойност. (Приложение № 7). Участникът следва да има изпълнени минимум 3 договора с предмет доставка и монтаж , сходен с предмета на поръчката- ремонт, обзавеждане и оборудване с техника на театрални , оперни и концертни сгради. Минимални изисквания и доказателства за наличие на технически възможности, опит и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката: Участникът да докаже, че разполага със собствен/нает квалифициран персонал, необходим за изпълнение на поръчката от: • минимум 1 специалист с квалификация в областта на озвучителната техника , да има минимум 3 години стаж по специалността. • минимум 1 специалист в областта на сценично осветление, следва да има минимум 3 години стаж по специалността. • минимум 1 специалист инженер с висше техническо образование в сферата на компютърните технологии с минимум 2 години стаж • минимум 1 специалист машинен инженер с висше техническо образование , притежаващ регистрация в КИИП по част машинно-конструктивна и машинно- технологични системи, с минимум 5 години стаж по специалността. Участникът следва да бъде сертифициран за система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на сертификация, аналогичен с предмета на поръчката както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и безопасност. При участие на обединение, изброените изисквания се отнася общо за обединението като. В случай че участника предвижда участие на подизпълнители изброените изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател (Т) Техническа част , включващ подпоказател- ниво качество-50 и срок изпълнение 50; тежест: 40
Показател: (Ф) „Показател Предлагана цена” ; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

ОП 02-568 от 22.02.2012

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 17 - 027055 от 27.01.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.03.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документация може да се закупи срещу цена от 20,00лв.без ДДС от каса при "Център административно обслужване", пл.Хан Крум №2 , гр.Созопол, или по пощата за сметка на кандидата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04.04.2012 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.04.2012 г.  Час: 11:00
Място

пл. Хан Крум 2, гр. Созопол

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на предложенията имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

проект „Изминати /бъдещи пътища", Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010/027, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010 Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития ” Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие" по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007 – 2013г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на Глава 11 от ЗОП. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране". Жалба не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Созопол, пл.Хан Крум 2, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773, Факс: 0550 22311

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ