01031-2012-0001

BG-Чипровци: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Чипровци, бул. "Петър Парчевич " № 45, За: Анатоли Първанов, България 3460, Чипровци, Тел.: 09554 2828, E-mail: chiprovci@mail.bg, Факс: 09554 2136

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.chiprovtsi.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.chiprovtsi.bg..

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изпълнение на СМР по проекти на Община Чипровци, със следните обособени позиции: Обособена позиция/ лот 1: Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.; Обособена позиция/ лот 2: Изпълнение на СМР по проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа”, финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места" от програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: град Чипровци
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Изпълнение на СМР по проекти на Община Чипровци, със следните обособени позиции: Обособена позиция/ лот 1: Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.; Обособена позиция/ лот 2: Изпълнение на СМР по проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа”, финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места" от програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45200000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Изпълнение на СМР по проекти на Община Чипровци, със следните обособени позиции: Обособена позиция/ лот 1: Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.; Обособена позиция/ лот 2: Изпълнение на СМР по проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа”, финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места" от програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

Прогнозна стойност без ДДС
6753822 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

22


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: 1.1 Парична сума – внася се по набирателна сметка на Община Чипровци, IBAN BG88STSA93003300700829 BIC код STSABGSF Име на банката БАНКА ДСК, КЛОН МОНТАНА, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура с предмет: „Изпълнение на СМР по проекти на Община Чипровци, Лот...” (с посочване на съответната обособена позиция/и, в случай че се участва по отделни позиции). 1.2 Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Чипровци съгласно образец (Приложение №16 към документацията за участие) Участниците следва да представят гаранция за участие както следва: За обособена позиция/лот 1 – 47 000 лева (четиридесет и седем хиляди) лева За обособена позиция/лот 2 – 12 000 лева (дванадесет хиляди) лева Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от един лот, гаранцията за участие се представя за всеки лот поотделно. 2. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. 3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в превод. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. 4. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. 5. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Чипровци посочена в т.1.1 или банкова гаранция – (Приложение №17 към документацията за участие). 6. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за възстановяване на авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора – (Приложение №19 към документацията за участие). 7. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Проектите са предвидени за финансиране по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” и мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места", Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони Начин на плащане съгласно договора Приложение № 18 към документацията за участие както следва: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 20 % /двадесет процента/ от цената по договора в размер на ........................... /цифром и словом/ лева с ДДС в срок до 45 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. Гаранцията ще се освободи при достигане на стойността на актуваните и действително извършени дейности, одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на 20 % от стойността на договора. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности за всеки три месеца от стартиране на изпълнението на дейности по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Стойността на поетапните плащания не може да надвишава 70% от стойността на договора. 3.Единичните цени на СМР, посочени в количествено-стойностните сметки от Ценовата оферта на Изпълнителя са окончателни и не подлежат на корекция при изпълнението на договора. 4. Окончателно плащане се извършва след изтичане на срока на договора, подписан без забележки протокол образец 15 за установяване годността на обекта и в срок от 45 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (Протокол образец 19 и актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 5. Плащанията подоговора се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

1. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението подава следните документи: 1.1.Декларация за запознаване с условията на поръчката (Приложение № 2).1.2. Административни сведения (Приложение № 3).1.3. Документи за регистрация -1.3.1 Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице;Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод* на български език. 1.3.2. Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 6 /шест/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език; 1.4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (Приложения № № 4, 5, 6). 1.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП (Приложение №9); 1.6. Доказателства за икономическо и финансово състояние (Приложение № 7) по чл. 50 от ЗОП; 1. 7. Доказателства за професионална квалификация и технически възможности по чл. 51 от ЗОП: 1.7.1Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните 5 години (2006 г., 2007 г., 2008 г., 2009 г., 2010 г.), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, съгласно (Приложение № 8)..;1.7.2 Списък на инженерно-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка- (Приложение № 8а). 1.7.3 Списък на изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката- (Приложение № 8б); 1.7.4 Списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (Приложение № 8в); 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, офертата се подава общо, от името на представителите на лицата, участващи в обединението, които подписват и подпечатват офертата. Участникът следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. С този учредителен акт следва по безусловен начин да се удостовери, че участнаците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В случай, че в учредителния акт е определено лице/лица, които се упълномощават да представляват обединението за целите на настоящата поръчка, офертата се подписва и подпечатва от тези лица. 3. Изискванията по отношение на икономическото и финансовото състояние и професионалната квалификация и технически възможности на учасника трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло, а не от отделните лица, съставляващи го. 4. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В случай че участникът бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора, следва да представи : 1. Валидна застрахователна полица за сключена застраховка, съгласно чл.171 от ЗУТ и чл.5, ал.1, т.3 и чл.5, ал.2, т.3 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство, покриваща посочените в цитираната наредба минимални рискове и размер на минимални застрахователни суми. 2. Валидна застрахователна полица за риск “Трудова злополука”. 3.Удостоверение от камарата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителите за строежи съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, в зависимост от обособената позиция, за която изпълнителят е избран както следва: обособена позициа/лот№ 1 : І-ва група, ІІ-ра категория обособена позициа/лот№ 2 : ІІ-ра и ІІІ-та група, ІІІ-та категория; ІІ-ра и ІІІ-та група, ІV-та категория Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице трябва да докаже регистрацията си в съответния професионален регистър на държавата, в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентния орган в страната, в която е установен. Вписването в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на държава по споразумението за ЕИП, има силата на вписване в ЦПРС, за обхвата на дейностите, за които е издадено – чл.3, ал. 2 от ЗКС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: 1.1 За юридическите лица: а ) Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.) б ) Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.) 1.2. За физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2008,2009 и 2010 г.)
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот за последните три години (2008,2009 и 2010 г.) по обособени позиции, както следва: Обособена позиция/ лот 1 - в размер равен или по-голям от 12 000 000 /дванадесет милиона/лева без ДДС – общо за трите години. Обособена позиция/ лот 2 - в размер равен или по-голям от 4 000 000 /четири милиона/лева без ДДС – общо за трите години. При участие в двете обособени позиции, изискванията следва да бъдат изпълнени кумулативно.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните 5 години (2006 г., 2007 г., 2008 г., 2009 г., 2010 г.), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, съгласно (Приложение № 8 към документацията за участие). Списъкът трябва да бъде придружена от препоръки за добро изпълнение за всеки описан в нея обект. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, предмета и общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с възложителя. Възложителят си запазва правото, при необходимост и по време на оценката на офертите, да изисква от участника допълнителни доказателства за реалното изпълнение на договорите / акт обр.19 и плащанията към тях и др./. 2. Списък на инженерно-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка- (Приложение № 8а към документацията за участие). Списъкът трябва да е придружен от професионални автобиографии и документи, доказващи образование, професионална квалификация и трудов стаж (дипломи, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост копия от трудова/служебна книжка и/или трудовите договори (за лицата работещи/ работили по трудово правоотношение); за лицата работещи/ работили по граждански договори - копие от гражданските договори; препоръки (референции) и др., които кандидатът прецени за релевантни. 3. Списък на изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен от документи за професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж- (Приложение № 8б към документацията за участие); 4. Списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) (Приложение № 8в към документацията за участие); 5. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 9001:2000 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган; 6. Заверено от участника копие на валиден сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган; 7. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1 Участникът следва да е изпълнил договори сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 5 години (2006 г., 2007 г., 2008 г., 2009 г., 2010 г.) по обособени позиции, както следва:Обособена позиция/ лот 1 - в размер на 5 000 000 /пет милиона / лева без ДДС – общо за петте години Обособена позиция/ лот 2 - в размер на 1 600 000 /един милион и шестстотин хиляди/ лева без ДДС – общо за петте години. 2. Участникът да има внедрена система за управление съгласно стандарти ISO 9001:2000 (или еквивалент), ISO 14001:2004 (или еквивалент), OHSAS 18001:2007 (или еквивалент). 3.Участникът да разполага с екип, за изпълнението на строително–ремонтните работи, както следва :За (лот 1): 2.1. Технически ръководител, 2.2. Участникът следва да има назначени на трудов или граждански договор специалисти със следната квалификация: 1бр. инженер със спец. „Електро” или еквивалент;1 бр. инженер със спец. „Водоснабдяване и Канализация” или еквивалент;1 бр. инженер със спец. „Отопление и Вентилация” или еквивалент;2.3.Задължително в инженерно – техническия състав е присъствието на сертифициран координатор по безопасност и здраве. За обособена позиция 2 (лот 2)-2.1 Технически ръководител ;2.2 Експерт „Контрол на качеството; 2.3 Ръководител механизация-;2.4 Технически ръководител “Земни работи”-2.5 Технически ръководител “Пътни работи”;2.6 Технически ръководител “Електро част” 2.7 Технически ръководител ”ВиК” 4. Задължително в инженерно – техническия състав е присъствието на сертифициран координатор по безопасност и здраве;2.9. Участникът да разполага с необходимия квалифициран персонал от машинисти и работници, назначени по трудов договор; 4. Участникът да разполага с техническо оборудване и механизация /собствени или наети/, необходими за изпълнение на поръчката, по обособени позиции както следва: За обособена позиция 1 (лот 1) минимум 2 бр товарни автомобила (бордови и самосвал), 2 бр товарни автомобила с хидравличен кран и телескопична вишка, минимум 2 автокрана, минимум 2 бр багери (верижни или мобилни); минимум 1 бр булдозер, минимум 1 бр багер челен товарач (фадрома); минимум 1 бр компресор, 1 бр ръчна трамбовка и 1 бр валяк. За обособена позиция 2 (лот 2)Земекопна техника с производителност не по-малка от 250 м3/ден – 1 брой, Мотокар – с товароподемност мин. 2 т. – 1 бр.Транспортни коли с товароподемност мин. 12 т. – 2 бр.Самосвали с товароподемност мин. 8 м3 – 2 бр.Кран – с товароподемност 10 т. и стрела 16 м. – 1 бр.Вишка с височина мин 10 м. – 1 бр.Звено за изпълнение на насипи и трошенокаменни настилки включващо:- Грейдер с мощност не по-малка от 150 к.с.- Вибрационен валяк за земни работи от 10 т. до 20 т.- Водоноска с оросяващо устройство с вместимост не по малко от 4,00 т.Машина за студено фрезоване с ширина на фрезоване от 500 до 1 000 мм. с производителност не по-малка от 200 м2/ден.Звено за изпълнение на асфалтови работи с обща производителност не по малка от 250 т/ден включващо:- Асфалтополагаща машина – осигуряваща възможност за полагане на асфалтови настилки с ширина от 3.00 м. до 6,00 м.- Валяк пневматичен от 8 т. до 15 т.- Валяк бандажен от 9 т. до 12 т.- Валяк бандажен от 7 т. до 9 т.- Валяк бандажен от 1 т. до 3 т.Асфалтополагаща машина – осигуряваща възможност за полагане на асфалтови настилки с ширина 1,20 м. с производителност не по-малка от 200 т/ден. Товарачна техника, с производителност не по-малка от 200 м3/ден.Самосвали включително и такива оборудвани за доставка на асфалтови смеси, с товароносимост не по-малка от 12 т. с обща производителност не по малка от 400 т/ден. 5. Участникът да представи доказателства, че разполага със собствена или наета акредитирана специализана лаборатория./само за лот 2/.. * Поради ограничение в символите по т.ІІІ 2.3 от настоящото обявление, подробното описание на критериите за подбор е посочено в Указанията към участници, приложение към док. за участие. Възложителят е предоставил свободен достъп до документацията по ел. път на сйата http://www.chiprovtsi.bg
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
Показател: Финансово предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.03.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се получи в деловодството на Община Чипровци след закупуване , платени в касата на община Чипровци или по банков път на сметката на общината IBAN с/ка: BG 85STSA93008400055000; BIC: STSABGSF; Код за вид плащане: 447000 при БАНКА ДСК, КЛОН МОНТАНА

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29.03.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.03.2012 г.  Час: 10:00
Място

община Чипровци

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел (чл. 68, ал.3 от ЗОП)



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Договори за безвъзмездна финансова помощ №№ 12/321/00909 и 12/322/00557, финансирани по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” и мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места", Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120-121 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му, а ако не е уведомено, от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.
1) Кратко описание

Извършване на СМР по реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтана, с включени следните основни дейности: Дейност 1: Обслужваща сграда 1: метални конструкции козирка Дейност 2: Обслужваща сграда 2 Дейност 3: Реконструкция трибуни Дейност 4: Реконструкция плувен басейн, включително ново техническо помещение Дейност 5: Вертикална планировка: подпорни стени, настилки и поднастилки, стоманобетонови стълби огради, озеленяване, КПП Дейност 6: Многофункционално игрище Дейност 7: Футболно игрище Дейност 8: Пречиствателно съоръжение за отпадни води и помпена станция Дейност 9: Езеро за поливни нужди, автоматизирана поливна система, водохващане за поливна система Дейност 10: Подвижно обзавеждане и оборудване Дейност 11: Информационно табло, районно осветление площадкови ел.мрежи, вкл.: Мълниеотводна инсталация; площадкови ВиК мрежи, вкл.помпи за противопожарни нужди

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45200000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на инсталации

3) Количество или обем

Извършване на СМР по реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтанас включени следните основни дейности: Дейност 1: Обслужваща сграда 1: метални конструкции козирка Дейност 2: Обслужваща сграда 2 Дейност 3: Реконструкция трибуни Дейност 4: Реконструкция плувен басейн, включително ново техническо помещение Дейност 5: Вертикална планировка: подпорни стени, настилки и поднастилки, стоманобетонови стълби огради, озеленяване, КПП Дейност 6: Многофункционално игрище Дейност 7: Футболно игрище Дейност 8: Пречиствателно съоръжение за отпадни води и помпена станция Дейност 9: Езеро за поливни нужди, автоматизирана поливна система, водохващане за поливна система Дейност 10: Подвижно обзавеждане и оборудване Дейност 11: Информационно табло, районно осветление площадкови ел.мрежи, вкл.: Мълниеотводна инсталация; площадкови ВиК мрежи, вкл.помпи за противопожарни нужди

Прогнозна стойност, без ДДС
5090526 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 22

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на СМР по проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа”, финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места" от програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г
1) Кратко описание

Извършване на СМР по реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа с включени следните основни дейности: Реконструкция на бул.”Петър Парчевич” –гр.Чипровци Реконструкция на ул.”Рила” –гр.Чипровци Реконструкция и изграждане на тротоари и улично осветление, село Мартиново, Община Чипровци Реконструкция и изграждане на тротоари и улично осветление, село Железна, Община Чипровци

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи на инсталации

3) Количество или обем

Извършване на СМР по реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа с включени следните основни дейности: Реконструкция на бул.”Петър Парчевич” –гр.Чипровци Реконструкция на ул.”Рила” –гр.Чипровци Реконструкция и изграждане на тротоари и улично осветление, село Мартиново, Община Чипровци Реконструкция и изграждане на тротоари и улично осветление, село Железна, Община Чипровци

Прогнозна стойност, без ДДС
1663296 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 22