Версия за печат

00447-2012-0001

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Венелин Иванов, България 1111, София, Тел.: 029486 102, E-mail: venelin.ivanov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на далекосъобщителни услуги за нуждите на Агенция по вписванията” при следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Агенция по вписванията” Обособена позиция 2: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM с национално покритие”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 5
Място на изпълнение: На територията на Р. България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предсотавяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефония и обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM за нуждите на Агенция по вписванията.Изпълнението на настоящата поръчка е свързано с осигуряване на стационарни телефонни услуги за обезпечаване на ежедневните дейности на Агенция по вписванията, както и на връзка между териториалните й поделения, с граждани, организации, държавни институции и всички ползващи предоставяните от агенцията услуги и осигуряване на мобилни телефонни услуги за обезпечаване на ежедневните дейности на Агенция по вписванията, както и на връзка между териториалните й поделения, с граждани, организации, държавни институции и всички ползващи предоставяните от агенцията услуги.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64200000

Описание:

Далекосъобщителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

осигуряване на далекосъобщителни услуги за Агенция по вписванията за две години

Прогнозна стойност без ДДС
315000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Изискуема гаранция за участие в размер на 3000 /три хиляди/лв. изискуема гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената по договора се извършва в български лева ежемесечно по банков път, с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя в зависимост от ползваните услуги. Плащането от страна на Възложителя се извършва в срок от 20 /двадесет/ работни дни след датата на получаване на фактурата на адреса на Възложителя, посочваща броя, продължителността, видът и цените на проведените изходящи повиквания и предоставените и ползвани от Възложителя услуги поотделно за свеки директен телефонен пост, включително за вътрешните номера за съответния отчетен период, както и: Ясна информация за включените и използвани пакет безплатни минути и без пакета безплатни минути. Извадка по услуги /направления/ със следните критерии: селищни/в мрежата на изпълнителя и извън нея/, междуселищни/в мрежата на изпълнителя и извън нея/, мобилни, международни/по групи/ и други. цената се представя в български левове, без и с включен ДДС.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за потенциален изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, договорът се сключва след като потенциалният изпълнител представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация като юридическо лице. В удостоверението се посочват всички данни за новосъздаденото юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Документ за регистрация на участника и документ, удостоверяващ актуалното състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. Информационен лист. Декларация за участието на подизпълнители Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Декларацията не се представя в случай, че кандидатът няма да използва подизпълнител, видно от Декларация за участието на подизпълнител. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация или споразумението за създаване на обединението). Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Кратко представяне на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/. Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница. При сключване на договор избрания за изпълнител участник представя документите удостоверяващи липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 задължително в оригинал.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2008 – 2010 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. o Информация за оборота за последните три години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал..
Минимални изисквания: o Участникът да има положителен финансов резултат за всяка от последните три години или от датата, на която е учреден. o Участникът да е реализирал минимален общ оборот от дейността си не по–малко от 400 000 лева общо за последните три години или от датата, на която е учреден. Доказателства за финансовото и икономическо състояние по чл. 50 от ЗОП: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2008 – 2010 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. o Информация за оборота за последните три години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал..
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническата възможност за изпълнение на поръчката по чл. 51, ал. 1 от ЗОП: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. o Документ на участника, удостоверяващ въведена система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 или еквивалентен , с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Документът се представя като копие, заверено от участника. o Документ, детайлно описващ предлаганата от участника поддръжка с описани начин на заявяване на проблеми и варианти за ескалирането им. Документът се представя в оригинал. Документ удостоверяващ валидна индивидуална лицензия/разрешение/ за осъществяване на далекосъобщения - заверено „вярно с оригинала” копие на лицензията / разрешението. декларация от участника за наличието на център за техническа подръжка работещ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в содината, както и работеща система за заявки със схема за реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми.
Минимални изисквания: o Участникът да бъде действащ на телекомуникационния пазар обществен телекомуникационен оператор, притежаващ валидна индивидуална лицензия / разрешение за осъществяване на далекосъобщения чрез далекосъобщителна фиксирана мрежа, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията. o Участникът да е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен стандарт, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. o Участникът да е изпълнил минимум три договора през последните три години (завършени най-късно до датата на обявяване на настоящата обществена поръчка) с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка o Участникът трябва да разполага със собствен център за техническа поддръжка, работещ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината, както и работеща система за подаване на заявки с ясна схема на реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми. Центърът трябва да поддържа минимум 2 канала за заявяване: телефон и e-mail – доказва се с декларация от участника
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценови показатели Оц; тежест: 30
Показател: Технически показатели От; тежест: 40
Показател: Допълнителни услуги Од; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.03.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

по банкова път. по сметка на възложителя както следва: BG 52 CREX 9260 3114 5495 01 ТОКУДА БАНК АД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.04.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.04.2012 г.  Час: 14:00
Място

София, ул. "Елисавета Багряна" 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Агенция по вписванията”
1) Кратко описание

Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Агенция по вписванията в цялата страна

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64211000

Описание:

Обществени телефонни услуги

3) Количество или обем

Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Агенция по вписванията за две години

Прогнозна стойност, без ДДС
215000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM с национално покритие”
1) Кратко описание

Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM с национално покритие за нуждите на Агенция по вписванията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64212000

Описание:

Мобилни радиотелефонни услуги

3) Количество или обем

Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена подвижна клетъчна мрежа по стандарта GSM с национално покритие за нуждите на Агенция по вписванията за две години

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24