Версия за печат

02712-2012-0012

BG-Севлиево: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Североцентрално държавно предприятие"ДП, Държавно горско стопанство "Севлиево"ТП, ул."Славянска" № 24, За: ГИНКА ТАТЕВА, Република България 5400, Севлиево, Тел.: 0675 33917, E-mail: sevlievo@scdp.bg, Факс: 0675 33367

Място/места за контакт: ДГС Севлиево

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://scdp.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодично техническо обслужване, включващо - профилактика, ремонт /основен и текущ /, осигуряване резервни части на 6/шест / броя Моторни Превозни Средства собственост на «Северноцентрално държавно предприятие» – гр. Габрово, стопанисвани от ДГС Севлиево ТП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 6

Място на изпълнение: Р България, ДГС"Севлиево" ул."Славянска"№24
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодично техническо обслужване, включващо - профилактика, ремонт /основен и текущ /, осигуряване резервни части на 6/шест / броя Моторни Превозни Средства собственост на «Северноцентрално държавно предприятие» – гр. Габрово, стопанисвани от ДГС Севлиево ТП.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Периодично техническо обслужване, включващо - профилактика, ремонт /основен и текущ /, осигуряване резервни части на 6/шест / броя Моторни Превозни Средства собственост на «Северноцентрално държавно предприятие» – гр. Габрово, стопанисвани от ДГС Севлиево ТП, описание на превозните средства е посочено в документацията

Прогнозна стойност без ДДС
9000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл. 26 и чл.27 НВМОП– парична сума в размер на 90,00 /деветдесет/лв. Гаранцията за участие трябва да е постъпила по сметката на възложителя или в касата към момента на изтичане на срока за подаване на предложенията за участие. Гаранция за изпълнение съгласно чл.26, ал.3 и чл.27 от НВМОП – парична сума в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, вносима, респ. представена след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката - по банков път или в касата. Гаранциите във формата на парична сума се внасят по банков път по сметка Райфайзенбанк клон Севлиево, IBAN-BG46RZBB91551083312316, BIC-RZBBBGSF, участникът може да представи и оригинал на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

със средства на ДГС"Севлиево

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Съдържание на офертите /съгласно чл. 56 от ЗОП/ Офертата се изготвя по образец (Приложение №3) и трябва да съдържа: 1.1. Оферта по образец - (Приложение №3); 1.2.Документ за закупена документация за участие – копие, заверено от кандидата; 1.3.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал или заверено от участника копие; 1.4.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; 1.6.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2010год., с изключение на новорегистрираните търговци, съгл. чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; 1.7. Справка за продължителност на работното време. 1.8. Списък на основните договори за обслужване, изпълнени за последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешно изпълнение на съответния договор. 1.9.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП – Приложения № 4 ; 1.10.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.2 от ЗОП– Приложение № 5; 1.11. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП– Приложение № 6; 1.12.Имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, в случаите когато кандидата предвижда участие на такива и дела на тяхното участие – Приложения №7 и №8; подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният кандидат; 1.13.Декларация относно срок на валидност на предложението -Приложение № 10; 1.14.Предлагана цена (ценова оферта) НАЙ – ГОЛЯМ % ОТСТЪПКА – Приложение № 9; 1.15.Проект на договор, подписан и подпечатан без нанесени цени и срок на изпълнение, Приложение – 11; 1.16.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; При участие на подизпълнители кандидатът представя: -подписани от подизпълнителите декларации по чл.47, ал.1, 2,т.1 и т.2 и ал.5 от ЗОП (съгл. Приложения №№ 4,5 и 6); -декларация по чл.55, ал.4 от ЗОП, подписана от подизпълнителя (съгл. Приложение № 8); -документите по 1.4., 1.5., 1.6 и 1.7. за всеки от подизпълнителите. Кандидатът трябва да посочи в офертата си подизпълнителите (в случай че ще ползва такива), както и процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от кандидата или от негов упълномощен представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика кандидатът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: •Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите по чл.56, ал.1, т.1-7,т.11-12 от ЗОП /т.1.1-т.1.12, и т.1.16 от документацията/. •Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката /т.1.13 и т.1.15 от документацията/. •Плик № 3 с надпис „Предлагана цена/ предложен % отстъпка/”, който съдържа предложението на участника, изписано цифром и словом./т.1.14/ - Ценово предложение / % отстъпка/ - оригинал, по приложен образец в документацията (Приложение № 9); - Приложение към ценовото предложение (Образец № 9А,Б,В) което е неразделна част от ценовото предложение. -Ценовото предложение/ % отстъпка / се представя в отделен запечатан непрозрачен плик, ведно с (Образец № 9А,Б,В)към него и се поставя в плика с офертата. (Образец № 9А,Б,В) ще послужи за извършване на класиране по “най-ниска цена/ най – голям % отстъпка”. История
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация : Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2010год., с изключение на новорегистрираните търговци, съгл. чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
Минимални изисквания: Участникът да е реализирал оборот от финансови средства не по- малко от 10 000 лева през отчетната финансова година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за продължителност на работното време. 1. Списък на основните договори за обслужване, изпълнени за последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешно изпълнение на съответния договор. История
Минимални изисквания: няма История
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ История

Нормативни разпоредби

 История

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 12.03.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заплаща на касата на ДГС"Севлиево".Цената е с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
19.03.2012 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.03.2012 г.  Час: 13:30
Място

Административна сграда на ТП ДГС Севлиево

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни изрично упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП-Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 -/десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ