РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на обзавеждане за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2012 г. по 8 бр. обособени позиции на база потребностите на различните катедри, представителни кабинети, работни помещения и др.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Медицински университет - София - Ректорат и звена
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Доставка на обзавеждане за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2012 г. по 8 бр. обособени позиции на база потребностите на различните катедри, представителни кабинети, работни помещения и др.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39000000, 39180000
Описание:
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Мебел за лаборатории
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно заложеното в документацията.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие по обособени позиции е в размер без ДДС, както следва: За 1-ва поз. 150,00 лв.; 2-ра поз. 400,00лв.;3-та поз. 15,00лв.; 4-та поз.40,00лв.; 5-та поз. 80,00лв.; 6-та поз.5,00лв.; 7-ма поз.100.00лв.; 8-ма поз. 240,00лв. При участие в цялата поръчка -1030.00лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора без ДДС.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя- банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ.Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път от съответното звено - краен получател не по-късно от 20 календарни дни от доставката и монтажа на обзавеждането и след представяне от изпълнителя на фактура оригинал на името и с данни на съответното звено и подписване на приемо-предавателен протокол за съответната доставка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците, които са търговци или еднолични търговци представят актуално състояние от Агенция по вписванията - Търговски регистър или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, а когато участникът е физическо лице представя копие на документ за самоличност. Удостоверение с идентиф. № /код по Булстат/; удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът за регистрация от държавата, в която е установен се представя в официален превод, а доказателствата за икономическто и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51, декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят придружени с превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обедиението.
Документите за регистреция и други, за които не се изисква оригинал могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника.
Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник:
- при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП;
-при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2 , т.1, 2 и 3 от ЗОП.
-не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 5 на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 8 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП допълнително изискуеми документи в срок;
-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията.
-при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП.
-представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:
Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;
Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания;
Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника
-при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП;
Минимални изисквания: Заверено от участника копие от годишния финансов отчет за предходната финансова година, вкл. отчета за приходите и разходите заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. В случай, че са новорегистрирани, такива документи не се изискват;
- Информация за общия оборот и за оборота на стоките, обект на поръчката за последните 3 /три/ години в табличен вид в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си .
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП;
Минимални изисквания: Списък на основните договори за подобни доставки извършени през последните три години, включ. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от Възложители, посочени в списъка с основните договори.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 30 от 25.02.2011 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.02.2012 г. Час: 15:30
Условия и начин на плащане
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 172.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.03.2012 г. Час: 15:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.03.2012 г. Час: 10:30
Място
зала №6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управители или упълномощени от тях представители / по 1 от участник/, както и представители на средствата за масова информация и на юрид.лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/- обществени поръчки - обяви и съобщения.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обзавеждане асистенско помещение в аптека
1)
Кратко описание
Обзавеждане асистенско помещение в аптека
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39000000
Описание:
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Финансов лимит в размер на 20 000,00 лв. с ДДС.
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Лабораторно обзавеждане на катедра по физиология
1)
Кратко описание
Лабораторно обзавеждане на катедра по физиология
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39180000
Описание:
Мебел за лаборатории
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Финансов лимит в размер на 54 435,00 лв. с ДДС.
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни шкафове
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39180000
Описание:
Мебел за лаборатории
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Финансов лимит в размер на 2 500,00 лв. с ДДС.
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Ученически маси и столове
1)
Кратко описание
Ученически маси и столове
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39000000
Описание:
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Офис столове
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39000000
Описание:
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни столове
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39180000
Описание:
Мебел за лаборатории
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Метални шкафове и стелажи
1)
Кратко описание
Метални шкафове и стелажи
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39000000
Описание:
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39000000
Описание:
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
3)
Количество или обем
Съгласно документацията за участие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение