Версия за печат

00398-2012-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински университет - София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.22

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет- София, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" №15, За: г-жа Марта Генсузова, Р България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" №15сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.22

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Медицински университет- София, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" №15, За: инж. Добрин Нешев, Р България 1431, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: dneshev@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст.23

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Медицински университет- София, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" №15, За: инж. Симона Манолова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.23

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на оборудване по проект “Подходяща и рентабилна инфраструктура за МУ - гр.София” договор №BG161PO001/1.1-07/2009/012 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009 по Оперативна програма ”Регионално развитие” 2007 – 2013 год.,Приоритетна ос 1 ”Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1 ”Социална инфраструктура".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр.София, сграда "Централна медицинска билиотека"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предметът на поръчката включва доставка на оборудване по проект “Подходяща и рентабилна инфраструктура за МУ - гр.София” договор №BG161PO001/1.1-07/2009/012 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009 по Оперативна програма ”Регионално развитие” 2007 – 2013 год., Приоритетна ос 1 ”Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1 ”Социална инфраструктура". Доставките са разпределени в 3 обособени позиции както следва: Обособена позиция 1 -"Доставка на система за дигитализация на библиотечния фонд" включваща 1.1 Роботизиран скенер за книги", 1.2 " Система за автоматизирано библиотечно-информационно обслужване", 1.3 " Централен сървърен комплекс, 1.4 Eнергоспестяващи терминални работни места", 1.5 "Принт център", 1.6 "Подсистема за защита и контрол на библиотечния фонд", 1.7 "Подсистема за контрол на достъпа". Обособена позиция 2 - " Доставка на подвижна стелажна система". Oбособена позиция 3 - "Доставка на автоматични платформени стълбищни подемници". Доставките следва да се реализират съобразно брой и технически спецификации, посочени в документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48161000, 42416100, 39152000

Описание:

Система за управление на библиотеки
Асансьори за хора
Подвижни стелажи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Предметът на поръчката включва доставка на оборудване по проект “Подходяща и рентабилна инфраструктура за МУ - гр.София” договор №BG161PO001/1.1-07/2009/012 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009 по Оперативна програма ”Регионално развитие” 2007 – 2013 год.,Приоритетна ос 1 ”Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1 ”Социална инфраструктура", разпределено в 3 /три/ обособени позиции с описание и технически спецификации, посочени в документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
1320360 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е безусловна и неотменяема банкова гаранция издадена в полза на възложителя със срок на валидност 90 /деветдесет/ дни, считано от датата на подаването на офертите или парична сума, внесена по сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И EФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ и е в размер на 8 000.00 лв. за Обособена позиция 1, в размер на 2000.00 лв. за Обособена позиция 2 и в размер на 700.00 лв за Обособена позиция 3. За участие за всички обособени позиции гаранцията за участие се взема сумарно. Гаранцията за изпълнение на договора е безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 20 / двадесет/ календарни дни след крайния срок за изпълнение на договора или парична сума, внесена по посочената сметка и е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС . Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за участие е съобразно разпоредбите на ЗОП, а на гаранцията за изпълнение е съобразно договора за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

МУ-София е подписал Договор за безвъзмездна финансова помощ по проект “Подходяща и рентабилна инфраструктура за МУ- София – BG161PO001-1.1.07/2009/012 по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001-1.1.07/2009 по Оперативна програма ”Регионално развитие” 2007 – 2013 год.,Приоритетна ос 1 ”Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1 ”Социална инфраструктура", откъдето е и финансирането на предмета на настоящата обществена поръчка. Съобразно клаузите на договора за безвъзмездна помощ е предвидено Възложителят да заплати с разполагаем финансов ресурс доставките по настоящата обществена поръчка и впоследствие да си възстанови направените разходи по реда на подписания договор. В този смисъл плащанията по договора за доставка ще бъдат извършени със средства на Възложителя и ще бъдат направени по ред начин и срокове съобразно договора за доставка. При изготвяне на офертата следва да се има предвид, че финансовият ресурс на възложителя по настоящите доставки е лимитиран в рамките на отпуснатите и одобрени по проекта средства, които са в размер без ДДС както следва: Обособена позиция 1"Доставка на система за дигитализация на библиотечния фонд": 1.1 Роботизиран скенер за книги 2бр. - общо за 386 200лв. 1.2 Система за автоматизирано билиотечно-информационно обслужване -1бр. - 178 000лв., 1.3 Централен сървърен комплекс-1бр.- 96 300лв., 1.4 Енергоспестяващи терминални места - 30бр.- общо за 27 060лв., 1.5 Принт център-1бр. - 100 000лв., 1.6 Подсистема за защита и контрол на библиотечния фонд - 1бр. -138 000лв., 1.7 Подсистема за контрол на достъпа -1бр.- 38 000лв. По обособена позиция 2 -" Доставка на подвижна стелажна система"-1бр. - 272 800лв. По обособена позиция 3 " Доставка на автоматични платформени стълбищни подемници" - 3 бр. - общо за 84 000лв. Участниците при изготвянето на офертите следва да се съобразят с финансовия лимит на всяка една обособена позиция или подпозиция. Всички оферти надвишаващи финансовия лимит на отделните подпозиции, както и на обособените позиции като цяло ще бъдат отстранявани като неотговарящи на това предварително обявено от възложителя условие.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Съобразно посочените в техническите задания условия, доставките на оборудването са свързани и със задължението на изпълнителя да извърши дейностите по инсталация, настройки, осигуряване на мрежова свързаност, както и всички други дейности по пускането в експлоатация на доставяното оборудването съобразно предвидената проектна свързаност, включително и обучение на персонала на възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В настоящата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. От участие се отстраняват участниците чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и за които са налице предпоставките на чл.69 от ЗОП. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1 и ал.5 и да не са налице за тях обстоятелствата по чл.47, ал.2 т.1, т.2 и т.3 от ЗОП.Не е предивено изискване участниците да са регистрирани в определен професионален регистър. Участниците следва да представят и другите документи съобразно чл.56 от ЗОП и допълнително изисканите от Възложителя и посочени в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите за 2008г.,2009г. и 2010г. 2.Справка за общия оборот и оборота от доставка на оборудване идентично на оборудването предмет на настоящата обществена поръчка в зависимост от датата, когато участникът е учреден или е започнал дейността си и в зависимост от обособената позиция за която участва, придружена от декларация / свободен текст/ за покривания на искания от Възложителя минимален оборот от доставка на идентично оборудване по отделно обособена позиция , за която участва участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е реализирал оборот през последните три години както следва: 1. Минимум 1 500 000лв. за участие в обособена позиция 1 от доставка на информационни системи и технологии и съпътстващо оборудване. 2. Минимум 300 000лв за обособена позиция 2 от доставка на оборудване идентично на обособената позиция 3. Минимум 110 000лв за обособена позиция 3 от доставка на оборудване идентично на обособената позиция При участие за трите обособени позиции минималният оборот за допустимост се взема сумарно.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки , доказателства за добро изпълнение;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът следва да е изпълнил успешно минимум един договор за доставка на оборудването предмет на обособената позиция за която участва, за което следва да представи референция. При участие за повече обособени позиции изискването се отнася за всяка обособена позиция отделно.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Срок на доставка; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 14 - 022125 от 21.01.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.02.2012 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 23 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел. 9152 169.Достъп до документацията за участие в процедурата е осигурен на интернет адрес http://mu-sofia.bg/

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05.03.2012 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.03.2012 г.  Час: 10:00
Място

Медицински университет- Ректорат, Зала № 6, ет. 12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На действията на комисията по чл.68, ал.4 и ал.5 от ЗОП могат да присъстват участниците, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Средствата са осигурени като безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма"Регионално развитие" (2007-2013), схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009 "Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша", №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.01.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на система за дигитализация на библиотечния фонд"
1) Кратко описание

"Доставка на система за дигитализация на библиотечния фонд" включваща 1.1 Роботизиран скенер за книги", 1.2 " Система за автоматизирано билиотечно-информационно обслужване", 1.3 " Централен сървърен комплекс, 1.4 "Енергоспестяващи терминални работни места", 1.5 "Принт център", 1.6 "Подсистема за защита и контрол на библиотечния фонд", 1.7 "Подсистема за контрол на достъпа"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48161000

Описание:

Система за управление на библиотеки

3) Количество или обем

1.1 " Роботизиран скенер за книги" - 2 броя, 1.2 " Система за автоматизирано билиотечно-информационно обслужване" - 1 брой, 1.3 " Централен сърварен камплекс" - 1 брой, 1.4 "Енергоспестяващи терминални работни места" - 30 броя, 1.5 "Принт център" - 1брой, 1.6 "Подсистема за за защита и контрол на библиотечния фонд" - 1 брой, 1.7 "Подсистема за контрол на достъпа" - 1 брой

Прогнозна стойност, без ДДС
963560 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Посочената в прогнозната стойност на настоящото приложение сума е лимитирания финансов ресурс на възложителя за цялата обособена позиция по подпозиции лимитирания финансов ресурс е посочен в т. ІІІ.1.2. Оферти надвишаващи финансовия ресурс на възложителя, както по отделни подпозиции, така и за обособената позиция като цяло ще бъдат отстранявани, като неотговарящи на предварително обявено от Възложителя условие.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на подвижна стелажна система"
1) Кратко описание

"Доставка на подвижна стелажна система за съхранение на книги - 5 183м., включваща самоносещи стоманени рамки, основа-количка, задвижващ механизъм , рафтове и релси"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39152000

Описание:

Подвижни стелажи

3) Количество или обем

"Доставка на 1 брои подвижна стелажна система"

Прогнозна стойност, без ДДС
272800 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Посочената в прогнозната стойност на настоящото приложение сума е лимитирания финансов ресурс на възложителя. Оферти надвишаващи финансовия ресурс на възложителя ще бъдат отнстранявани, като неотговарящи на това предварително обявено условие.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на автоматични платформени стълбищни подемници."
1) Кратко описание

"Доставка на три броя автоматични платформени стълбищни подемници, съобразно описание и технически спецификации, посочени в документацията за участие"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42416100

Описание:

Асансьори за хора

3) Количество или обем

Доставка на три броя автоматични платформени стълбищни подемници

Прогнозна стойност, без ДДС
84000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Посочената в прогнозната стойност на настоящото приложение сума е лимитирания финансов ресурс на възложителя. Оферти надвишаващи финансовия ресурс на възложителя ще бъдат отнстранявани, като неотговарящи на това предварително обявено условие.