Версия за печат

00530-2011-0158

BG-Бургас: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Бургас, административна сграда на ТД на НАП Бургас, находяща се ул. "Цар Петър" № 5 Б, За: Даниел Вълканов, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 878109, E-mail: d.valkanov@ro02.nra.bg, Факс: 056 878152

Място/места за контакт: административна сграда на ТД на НАП Бургас, находяща се ул. "Цар Петър" № 5 Б, етаж 6, стая 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=207.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Друг: обслужване на данъкоплатците, осигурителите и осигурените лица

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Публикуване на обяви във вестници за нуждите на ТД на НАП Бургас за градовете Бургас, Сливен и Ямбол”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 15

Място на изпълнение: градовете Бургас, Сливен и Ямбол
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Публикуване на обяви във вестници за нуждите на ТД на НАП Бургас за градовете Бургас, Сливен и Ямбол”

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22120000

Описание:

Публикации

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособени са четири позиции А/ за национален вестник – с определен финансов лимит в размер на 2 000 (две хиляди) лева без ДДС Б/ За местен вестник в гр. Бургас – с определен финансов лимит в размер на 1 200 (хиляда и двеста) лева без ДДС В/За местен вестник в гр. Сливен – с определен финансов лимит в размер на 400 (четиристотин) лева без ДДС Г/За местен вестник в гр. Ямбол– с определен финансов лимит в размер на 400 (четиристотин) лева без ДДС Всеки от кандидатите може да участва за една или няколко позиции. При участие за повече от една позиция оферирането става по отделно за всяка позиция. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА 1.Общи изисквания: 1.1. Публикуване на обяви във вестници да се осъществи до 48 ч. след постъпване на писмената заявка до Изпълнителя. 1.2. Участникът да има добра търговска репутация, както и да разполага с необходимия ресурс и организационен капацитет за изпълнението на поръчката. 2.Технически изисквания относно публикациите на обявите: 2.1. Вестникът, в който ще се публикуват обявите да е централен вестник и да се разпространява на територията на цялата страна / вестникът, в който ще се публикуват обявите да е местен вестник и да се разпространява на територията на съответната област. 2.2. Публикациите да се извършват в делнични /работни/ дни, на вътрешна страница . 2.3. Обявите да бъдат публикувани в каре. 2.4. Цветност – черно бяла. 2.5. Да не се правят съкращения и/или промени в текста освен коректорски правописни такива, като всякакви други промени да стават с изричното писмено съгласие на Възложителя, чрез съответната дирекция на НАП заявител. 2.6. Техническите параметри на дадена обява – периодичност, обем, площ /в това число големина на карето и размера на шрифта/ и съдържание се определят от дирекцията на НАП заявител за всеки конкретен случай. 2.7. Обявите да се публикуват в срок не по-дълъг от 48 часа считано от подаването на текста от Възложителя, чрез съответната дирекция на НАП. 2.8. Не се допуска посочването на различни цени в зависимост от деня от седмицата, в който се публикува обявата и страницата на която ще се публикува.

Прогнозна стойност без ДДС
4000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 40 (четиридесет) лева и следва да покрива срокът на валидност на офертата. 2. Гаранцията за участие се представя в избрана от участника форма. Ако участникът избере да представи банкова гаранция,тя трябва да бъде безусловна и неотменима. Разходите по откриване и поддържане на гаранцията са за сметка на участника. Кандидатът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на получената от възложителя сума, да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура 3. Участникът определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер 3 /три/ на сто от стойността на договора без ДДС, в момента на подписването му, което е предпоставка за неговото сключване. 4. Гаранцията за участие по т. 1 и гаранцията за изпълнение на договора по т. 3 се внасят по банкова сметка: Обслужваща банка: СИБАНК АД – КЛОН БУРГАС, IBAN: BG31BUIB78993300650003, BIC: BUIBBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

До 60 (шестдесет) дни по банков път, след представяне на фактура в отдел „Бюджет и финанси” при ТД на НАП Бургас и подписан протокол от координатора по договора за приемане на извършената работа.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Документацията ще достъпна в профила на купувача - http://nap.bg/page?id=207, на сайта на Възложителя: http://nap.bg/

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: А. Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1. Документ за регистрация на кандидата: 1.1. За юридически лица, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/ се представя: - копие от документ за съдебна регистрация; - валидно удостоверение за актуално състояние; - копие на удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ; - Удостоверение от съответния съд или компетентен орган за липса на производство по несъстоятелност и ликвидация на кандидата.; 1.2. За юридически лица, които са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от ЗТР. Участникът представя и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър). 1.3. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в официален превод. 2. Документ за регистрация – по ЗДДС (ако е регистриран) – копие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат; 3. Документ за внесена гаранция за участие: банкова гаранция - оригинал или оригинал на платежно нареждане за внесена парична сума по банковата сметка на възложителя; 4. Декларация от участника с актуални телефон, факс, електронен адрес и адрес за кореспонденция 5. Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 и 5 от ЗОП - съгласно приложения образец - (Приложение № 4) и (Приложение № 5); 6. Копие от документ за закупена документация. (заверено с гриф „Вярно с оригинала, подпис и печат на кандидата”); 7. Изрично пълномощно за представляване на кандидата при отварянето на офертите, в случай, че лицата нямат представителни функции - представя се в оригинал. 8. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 9. Декларации за подизпълнител - (Приложение № 6)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Б. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на кандидата. Представят се и следните документи: 1. Копие от годишния финансов отчет и отчета за приходите и разходите на кандидата за 2010 - заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат; 2. Информация за общия оборот и оборота за извършените услуги, с обект подобен на настоящата поръчка, 2008, 2009 и 2010 години.
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: В. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, както следва: 1. Информация за издаваните от участника централни / местни вестници; 2. Декларация за осигурена печатна база; 3. Декларация удостоверяваща издаването на централен вестник разпространяван на територията на цялата страна, както и Декларация удостоверяваща издаването на местен вестник разпространяван на територията на съответния областен град; 4. Декларация от кандидата, че разполага с технически възможности за изпълнение на поръчката и капацитет за публикуване на обявата в срок до 48 ч. след постъпване на писмената заявка от страна на Възложителя.. 5. Декларация, съдържаща списък на основните договори на кандидата през 2008, 2009 и 2010 години, придружени от препоръки за добро изпълнение най-малко за 3 от тях;
Минимални изисквания: 1. Да е издател на централен вестник разпространяван на територията на цялата страна, съответно на местен вестник разпространяван на територията на съответния областен град. 2. Да има осигурена печатна база. 3. Да разполага с технически възможности за изпълнение на поръчката. 4. Да има капацитет за публикуване на обявата в срок до 48 ч. след постъпване на писмената заявка от страна на Възложителя. 5. Да е бил изпълнител по договори с предмет сходен с обекта на настоящата поръчка през 2008, 2009 и 2010 год.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 104 от 08.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 19.01.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
2 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес - ТД на НАП Бургас, град Бургас, ул. "Цар Петър" № 5 Б,етаж 4 - "Деловодство" всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за платена цена на документацията, преведена по следната банкова сметка: ВG94BUIB78993100650001 в СИБАНК АД клон Бургас – б.код BUIBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
26.01.2012 г.  17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.01.2012 г.  Час: 14:30
Място

административна сграда на ТД на НАП Бургас, находяща се ул. "Цар Петър" № 5 Б, етаж 6, стая 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на Възложителя з се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.12.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Публикуване на обяви в национален вестник за нуждите на ТД на НАП Бургас за градовете Бургас, Сливен и Ямбол”
1) Кратко описание

„Публикуване на обяви в национален вестник за нуждите на ТД на НАП Бургас за градовете Бургас, Сливен и Ямбол”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22120000

Описание:

Публикации

3) Количество или обем

За национален вестник

Прогнозна стойност, без ДДС
2000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Публикуване на обяви в местен вестник за гр. Бургас за нуждите на ТД на НАП за град Бургас”
1) Кратко описание

„Публикуване на обяви в местен вестник за град Бургас за нуждите на ТД на НАП Бургас за град Бургас”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22120000

Описание:

Публикации

3) Количество или обем

в местен вестник за гр. Бургас

Прогнозна стойност, без ДДС
1200 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Публикуване на обяви в местен вестник за град Сливен за нуждите на ТД на НАП Бургас за град Сливен”
1) Кратко описание

„Публикуване на обяви в местен вестник за град Сливен за нуждите на ТД на НАП Бургас за град Сливен”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22120000

Описание:

Публикации

3) Количество или обем

местен вестник за град Сливен

Прогнозна стойност, без ДДС
400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Публикуване на обяви в местен вестник за град Ямбол за нуждите на ТД на НАП Бургас за град Ямбол”
1) Кратко описание

„Публикуване на обяви в местен вестник за град Ямбол за нуждите на ТД на НАП Бургас за град Ямбол”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22120000

Описание:

Публикации

3) Количество или обем

местен вестник за град Ямбол

Прогнозна стойност, без ДДС
400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12