Версия за печат

00398-2011-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински Университет - София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински Университет - София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Медицински Университет - София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП в отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Медицински Университет - София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП в отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на медицинска апаратура /оборудване/ за Медицински колеж - София при Медицински университет – София за нуждите на специалност "Медицински лаборант” по 6 обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Медицински колеж - София - гр.София,ул.”Й.Филаретова” №3
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Доставка на медицинска апаратура /оборудване/ за Медицински колеж - София при Медицински университет – София за нуждите на специалност "Медицински лаборант” по 6 обособени позиции”, съгласно спецификация - Приложение №1 /неразделна част от документацията /, както следва: 1 Микротом парафинов ротационен; 2.Дестилатор лабораторен настолен; 3. Везна аналитична; 4. Микроскоп лабораторен; 5.Микроскоп лабораторен с камера и 6. pH метър лабораторен настолен

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции е в размер без ДДС, както следва:За 1-ва -130,00 лв.; за 2-ра поз.-10,00лв.; 3-та поз.-20,00лв.; 4-та поз.-95,00лв.; 5-та поз.-10,00лв. и 6-ма поз.-10,00лв. При участие в цялата поръчка - 275,00лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, със срок на валидност 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане чл.61 от ЗОП. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безуслована и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя - банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ . Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение е съгласно условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от звеното краен получател – Медицински колеж - София при Медицински университет – София, по банков път, съгласно офертната цена в лв. по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни от доставката на апаратурата или оборудването, монтажа, пускане в експлоатация и след представяне на : - Доставна фактура издадена с името и с данните на МК-София, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; - Приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването на апаратурата /оборудването/, извършения монтаж, предварителното изпитване и пускане в експлоатация - Гаранционни карти; - Ръководство за употреба на български език; - Протокол за извършено обучение на персонала, който ще работи с апаратурата /оборудването/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние издадено от търговското отделение на съответния окръжен съд, не по-рано от 3 /три/ месеца преди подаване на офертите и Решение за съдебна регистрация и други решения за промени по партидата копия заверени с подпис и печат на участника с гриф "Вярно с оригинала" или удостоверение за актуално състояние, издадено от Търговския регистър към Агенцията по вписванията в случаите, когато участникът е новорегистриран или пререгистриран търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Допуска се представянето на Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Удостоверение с идентиф. № /код по Булстат/; удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Документите за регистрация и други, за които не се изисква оригинал, с изключение на удостоверението за актуално състояние, могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - при наличие обстоятелства визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т. 1, 2, 3 и 4: -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 5 на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 8 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП допълнително изискуеми документи в срок; -чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. -представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания;Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика; -при непредставяне на извлечения от фирмени брошури и каталози, само страниците касаещи апаратурата /оборудването/, надписани в горния десен ъгъл за коя обособена позиция се отнасят, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на предлаганата апаратура /оборудване/ с изискванията на Възложителя и след прилагането на чл.68, ал.7 и ал.8 или на ІІ-ри етап при установяване на различия след разглеждане на съответствието им с техническите изисквания заложени от Възложителя.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическо и финансово състояние съгл.чл.50,ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Заверено от участника копие от последния годишен финансов отчет за предходната година, вкл.отчета за приходи и разходи заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. В случаите на новорегистрирани търговски дружества и в случаите, когато участникът не е юридическо лице, такива документи не се изискват; - Информация за общия оборот и за оборота на стоките, обект на поръчката за последните три години в табличен вид, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за технически възможности и/или квалификация съгл.чл.51 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за подобни доставки, изпълнени през последните три години, вкл.стойностите, датите, получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от посочените в списъка договори- оригинал или заверено от участника копие. ISO 9001/2008 на производителя и на доставчика /Изпълнителя/ ; СЕ марка за всички обособени позиции, сертификати за калибрация за обособени позиции №3 и №6,сертификат /документ за упълномощаване/ на Изпълнителя за извършване на гаранционен и следгаранционен сервиз, издаден от фирмата производител на съответния апарат /оборудване/ или от оторизиран негов представител за територията на страната; Задължително се представят извлечения от фирмени брошури и каталози, само страниците касаещи апаратурата /оборудването/, надписани в горния десен ъгъл за коя обособена позиция се отнасят, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на предлаганата апаратура /оборудване/ с изискванията на Възложителя посочени в настоящата документация; - /постават се в плик №1, а се разглеждат за съответствие на ІІ-ри етап заедно с техническото предложение на участника/
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.11.2011 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София - Ректорат IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Закупуването на документацията се извършва с еднодневна предварителна заявка на тел. 9152111 или 9515087.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
21.11.2011 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.11.2011 г.  Час: 10:00
Място

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦООЗ, етаж 12, зала 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

По 1 представител от участник - управител или упълномощен от него представител. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/ - обществени поръчки-обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.10.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Микротом парафинов ротационен
1) Кратко описание

Микротом парафинов ротационен

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 6

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Дестилатор лабораторен настолен
1) Кратко описание

Дестилатор лабораторен настолен

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 6

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Везна аналитична
1) Кратко описание

Везна аналитична

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 6

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Микроскоп лабораторен
1) Кратко описание

Микроскоп лабораторен

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 6

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Микроскоп лабораторен с камера
1) Кратко описание

Микроскоп лабораторен с камера

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 6

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция pH метър лабораторен настолен
1) Кратко описание

pH метър лабораторен настолен

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 6