Версия за печат

00398-2011-0016

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет-София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет. 10, стая 20 и 22, За: Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.9, стая 2, За: г-жа Кристина Генова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9172168, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: юрисконсулт

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел"ОП"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за провеждане на задължителни профилактични периодични медицински прегледи на работниците и служителите на Медицински университет-София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25
Място на изпълнение: Структурните звена на Медицински университет-София, находящи се на територията на гр. София, съгласно Списък- Приложение № 7 - СПИСЪК НА ЗВЕНАТА НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ от Документацията за участие.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото в хода на изпълнение на поръчката да промени мястото на извършване на профилактичните прегледи на работниците и служителите от по-малките звена на Медицински университет-София на територията на по-големите звена на Медицински университет-София съгласно Списък на звената на Медицински университет-София, находящи се на територията на гр. София, с цел оптимално осигуряване на помещения за осъществяване дейността на Изпълнителя. Това действие се извършва с писмено уведомление до Изпълнителя от възложителя в срок от 5 работни дни след сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за провеждане на задължителни профилактични периодични медицински прегледи на работниците и служителите на Медицински университет-София

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно заложеното в Приложение № 1 - ПЪЛНО ОПИСАНИЕ ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА от Документацията за участие. Извършват се прегледи на 1266 /хиляда двеста шестдесет и шест/ работници и служители, в това число 294 /двеста деветдесет и четири/ мъже и 972 / деветстотин седемдесет и две/ жени, съгласно Приложение № 1 - ПЪЛНО ОПИСАНИЕ ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА от Документацията за участие. Числеността на работниците и служителите, които ще бъдат обслужени може да бъде коригирана съобразно броя на напусналите или освободените или новоназначените служители в структурата на Медицински университет-София. Възложителят определя лимитиран финансов ресурс за извършването на пълния пакет от профилактични прегледи за един работник или служител на Медицински университет-София в размер на 113,00 лв. без ДДС / за жени / и в размер на 129,00 лв. без ДДС / за мъже /.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ГАРАНЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА – парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се представи към офертата оригинал от платежното нареждане или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност от 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите.Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 750,00 / седемстотин и петдесет/ лв. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА – парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на Възложителя.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката без ДДС със срок на действие 10 работни дни след приключване на договора. Гаранцията трябва да е представена към момента на подписване на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа, в случаите предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка и се освобождава, съгласно условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от съответното структурно звено на Медицински университет-София по банков път по посочена от Изпълнителя банкова сметка съгласно офертната цена в лв. за извършване на пълния пакет от профилактичните медицински прегледи на един работник или служител съгласно Приложение № 1- ПЪЛНО ОПИСАНИЕ ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА на база реално обслужените работници и служители по следната схема: 30 / тридесет / процента от стойността на договора авансово плащане в срок от 10 календарни дни от подписване на договора, като Изпълнителят издава фактура за съответната сума на името и с данните на съответното структурно звено и окончателно плащане в срок от 10 календарни дни след представянето на списък на реално обслужените работници и служители отделно мъже и жени на база оферираната единична цена за пълния пакет от прегледи за един работник или служител /мъже-жени/ на Медицински университет-София, подписан от ръководителя на структурното звено или упълномощено от него длъжностно лице и представител на изпълнителя и след представяне на фактура за съответната сума на името и с данните на съответното структурно звено.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците представят копие от документа за регистрация и други решения за промени по партидата или единен идентификационен код съгласно чл.23 от ЗТР,когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Удостоверение за актуално състояние на участника /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от шест месеца преди подаване на офертата; удостоверение с идентиф. № /код по Булстат/; удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС или регистрация по ЗДДС (за регистрираните по ЗДДС);Оригинал или нотариално заверено копие на документ за регистрация в съответния Регионален Център по Здравеопазване или Регионална Здравна Инспекция / РЦЗ или РЗИ /; Документите, за които не се изисква оригинал, с изключение на удостоверинието за актуално състояние, могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2: участникът е в открито производство по несъстотелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон. Ако участникът е чуждестранно лице и се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;-участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. - участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; - участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 5 на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 8 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП допълнително изискуеми документи в срок; -чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; - в случай, че ценовото предложение на участника надвишава предварително обявения в обявлението за възлагане на поръчката лимитиран финансов ресурс за провеждане на пълния пакет от прегледи за един работник или служител /мъже-жени/ на Медицински университет-София; - представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки; – офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, отнасящи се до критерийте за подбор на участниците;Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника; -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП;
Минимални изисквания: Копие от годишния финансов отчет за предходната финансова година, вкл. отчета за приходите и разходите заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството; Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години 2009, 2010 и за периода 01.01. 2011г. - 31.08.2011г. , в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Тази информация се представя в табличен вид.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП;
Минимални изисквания: Декларация за кадровия състав на лечебното заведение /свободен текст/; 1. Минимално изискване е участникът да включва в кадровия си състав минимум по един специалист с придобита специалност от Номенклатурата на специалностите в системата на здравеопазването за всеки отделен преглед, който се включва в пълния пакет от прегледи, подробно описани в Приложение № 1- ПЪЛНО ОПИСАНИЕ ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА- това обстотятелство се удостоверява с представянето на Свидетелство за придобита специалност в системата на здравеопазването - заверено от участника копие; Списък на основните договори за подобни услуги, изпълнени през 2010г. и през периода 01.01. 2011г.- 31.08.2011г., включително стойностите, датите, възложителите и броя на реално профилактираните по договорите лица, придружен от препоръки за добро изпълнение от декларираните договори - оригинал или заверено от участника копие, включително адрес и телефон за връзка с Възложителите Минимални изисквания към участниците: - Участниците да са описали в списъка на основните договори минимум 3 / три / договора за провеждане на профилактични прегледи на работниците и служителите на възложители, посочени в списъка на основните договори за подобни услуги, изпълнени през периода 01.01.2010г.- 31.08.2011г., придружени с минимум 3 / три / препоръки за добро изпълнение от тези възложители. - Участниците да са обслужили / профилактирали / минимум 800 / осемстотин / лица през периода 01.01. 2010г.- 31.08.2011г. – това обстоятелство се доказва със списъка на основните договори и декларираните от участниците в него брой на реално профилактираните лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Оригинал или нотариално заверено копие на документ за регистрация в съответния Регионален Център по Здравеопазване или Регионална Здравна Инспекция / РЦЗ или РЗИ /;

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Крайна цена; тежест: 60
Показател: Срок за провеждане на профилактиката; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.10.2011 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул. ”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.10.2011 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.10.2011 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦООЗ.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юрид.лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/- обществени поръчки - обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура. Решенията на Възложителя се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ