Версия за печат

00109-2011-0009

BG-БЛАГОЕВГРАД: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, ПЛ. ГЕОРГИ ИЗМИРЛИЕВ № 1, За: БИЛЯНА ПАСКАЛЕВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 2700, БЛАГОЕВГРАД, Тел.: 0395 738677256, Факс: 0395 73884451

Място/места за контакт: БИЛЯНА ПАСКАЛЕВА

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ ЗА ДЕТСКИТЕ И СОЦИАЛНИ ЗАВЕДЕНИЯ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, СЪГЛАСНО ПРИЛОЖЕНИЕ № 1 СПИСЪК НА ОБЕКТИТЕ.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: БЛАГОЕВГРАД
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ДОСТАВКА НА ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ ЗА ДЕТСКИТЕ И СОЦИАЛНИ ЗАВЕДЕНИЯ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, СЪГЛАСНО ПРИЛОЖЕНИЕ № 1 СПИСЪК НА ОБЕКТИТЕ.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

СЪГЛАСНО ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

БАНКОВ ПРЕВОД ПО СМЕТКА ОБЯВЕНА ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Всички участници трябва да представят: ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, или удостоверение за актуално състояние на Участника/когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, но не е регистриран в Агенция по вписванията/, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.Представят се заверени копия на указаните документи,издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът в конкурса е чуждестрано физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод;сведения за участника, декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47,ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, списък с имената на подизпълнителите, копие от документ за закупена документация, нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай, че нямат представителни функции, списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.Участниците да отговарят на посочените изисквания в документацията за участие. Участниците да представят изискуемите се документи, съгласно условията и изискванията за участие в обществената поръчка, посочени в документацията.Представената оферта да отговаря на предварително обявените условия в документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и оборота от сходни с обекта на настоящата поръчка дейности, за последните две финансови години/2008, 2009, 2010 г./- под формата на декларация в свободен текст.Заверени копия на баланс и на отчет за приходите и разходите за предходните три финансови години /2008, 2009,2010 г./, съгласно законодателството на страната в която е регистриран участника.
Минимални изисквания: Минимални изисквания: Минимален оборот на участника да е 300 000 /триста хиляди/ лева общо за последните три финансови години - 2008, 2009, 2010 година;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Декларация по образец-Приложение № 6, съдържаща списък на основните договори за доставки на хранителни продукти, извършени през периода от 2008, 2009, 2010 година до настоящия момент, вкл.стойностите, датите и клиентите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Декларация с описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качествена доставка, отговаряща на БДС, Закона за храните, Наредба № 5 от 2006 г. за хигиената на храните, да са придружени със сертификати и съответните документи изискващи се от законодателството на РБългария. Нотариално заверено копие от Удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, от което да е видно че участникът има право да произвежда и/или търгува с храни, които са предмет на поръчката.Нотариално заверено копие от документ, от който да е видно, че регистрацията му по Закона за храните не е заличена, съответно, че издаденото му удостоверение по чл.12 не е обезсилено.Този документ не се представя ако удостоверението по чл. 12 от Закона за храните съдържа и тази информация.Сертификат от производителя, доказващ произхода на предлаганите продукти. В случай, че сертификатите за произход се издават от Търговската палата само срещу представяне на търговски фактури, участникът може да представи декларация за произход.Тогава сертификатът за произход трябва да се представи при извършване на доставките.Копие от сертификат за управление на качеството по ISO9001:2000 или еквивалент на участника в конкурса. Декларация с описание в свободен текст на транспортните средства, отговарящи на хигиенните норми за доставка и транспорт на хранителни продукти, снабдени със съответните разрешителни.Декларация с описание в свободен текст на складови помещения с хладилна техника, или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, снабдени със съответните разрешителни.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 26.09.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията в стая 303 на Община Благоевград, в гр. Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” № 1, всеки работен ден между 8:30 ч.-12.30 ч. и 13.30 ч. -17:30 ч., срещу заплащане на посочената цена в брой или по банков път: Общинска Банка АД -BIC SOMBBGSF, IBAN BG44SOMB 9130 8401500044, код на вид плащане 44 40 00 .Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
03.10.2011 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

03.01.2012 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.10.2011 г.  Час: 10:00
Място

ЗАЛА 210 НА ОБЩИНАТА

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcdmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.08.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ