Версия за печат

00115-2011-0016

BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Лора Саркисян -Ръководител проект, България 7000, Русе, Тел.: 082 822773, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова - Старши експерт, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова - Старши експерт, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ИЗГОТВЯНЕ НА ТРАНСГРАНИЧЕН МАСТЕРПЛАН ЗА ЕВРОРЕГИОН РУСЕ – ГЮРГЕВО (ЕРГО-МАСТЕРПЛАН)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Настоящата поръчка е в рамките на проект реф. No. 2(2i)-3.1-20, МИС ЕТС код 794 „Еврорегион Русе - Гюргево оперативни решения - Мастерпланинг за интегрирано управление на възможностите за развитие”, финансиран по Приоритетна ос 1 „Икономическо и социално развитие”, Ключова сфера на интервенция 1 „Подкрепа за трансгранично бизнес коопериране и промотиране на регионален имидж и идентичност” по Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на ЕС. Ключова цел на проекта е разработване на детайлен, интегриран мастерплан (трансграничен план за интегрирано развитие) на еврорегион Русе-Гюргево, който да постави основата за последващо ефективно управление на общата територия, да служи за отправна регулаторна рамка за бъдещото изграждане на ключова инфараструктура, развитие на територията, индустриално развитие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Етап 1: Планиране – общ план за териториално развитие/мастерплан Целта на този етап е разработването на интегриран продукт – подробен мастерплан, който да послужи за основа за ефективно бъдещо развитие на цялата трансгранична територия между Русе и Гюргево. Общият мастерплан или Матрицата за развитие на необходимата инфраструктура ще създадат специфичен профил на граничния регион и ще предложат оптимизирани решения в следните области: • Икономическа инфраструктура • Техническа инфраструктура • Социална инфраструктура • Недвижимо имущество • Общи услуги Етап 2: Генериране на проекти Като се има предвид предварително дефинираната стратегическа визия, Мастерпланът ще предостави основа за създаването на подробен каталог с инвестиционни проекти за устойчиво и всеобхватно развитие във всички сектори. Предвидените резултати са свързани с: • функционално планиране • устройствено планиране • земеползване • нормативни уредби за развитие

Прогнозна стойност без ДДС
977900 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Съгласно чл.59 и чл.60 от ЗОП, участникът представя банкова гаранция или документ за внесена гаранция в размер на: - за участие - 9770 лв. /девет хиляди, седемстотин и седемдесет /. - за изпълнение - 2% от цената на сключения договор. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора, като безусловна и неотменяема банкова гаранция или парична сума. Същите се внасят по сметката на Община Русе в ТБ "Инвестбанк" АД, кл.Русе BIC: IORT BGSF; IBAN: BG 37 IORT 7379 3300 0300 00.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва на 4 етапа: 1. Авансово плащане: 30% 2. Първо междинно плащане: след приемане на въвеждащия доклад: 10% 3. Второ междинно плащане: след предаване на първоначалната версия на мастерплана за публично обсъждане: 40% 4. Финално плащане: след окончателно приемане на мастерплана: 20%. История

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът е неперсонифицирано обединение или консорциум, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: - че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; - че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума; - че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Административни изисквания съгласно ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; Възложителят може да отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че Участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или Участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници, при които лицата по ал.4, чл.47 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т.1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; - "Свързани лица" по смисъла на § 1, т.1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси са: съпрузите или лицата, които се намират във фактическо съжителство, роднините по права линия, по съребрена линия - до четвърта степен включително, и роднините по сватовство - до втора степен включително, както и физически и юридически лица, с които лицето, заемащо публична длъжност, се намира в икономически или политически зависимости, които пораждат основателни съмнения в неговата безпристрастност и обективност. 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; Регистрационни документи на участника: - копие от документа за регистрация или ЕИК /единен идентификационен код/, съгласно чл.23 от ЗТР /Закона за търговския регистър/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; - копие от Удостоверение за актуално състояние, ако участникът не е представил ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР. - копие от документа за идентификация по БУЛСТАТ /ако не е пререгистриран по ЗТР/ и за регистрация по ЗДДС /ако е регистриран/ - копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал.1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения, офертата се подава на български език, а останалите документи - в превод
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1.Заверени копия от съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 приключени финансови години /2008, 2009 и 2010/, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако съгласно законодателството на държавата на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно: а/заверено копие на балансите за последните 3 финансови /2008, 2009 и 2010 г./ години; б/заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови/2008, 2009 и 2010/ години; 2. Справка за общия оборот и оборота от извършени консултантски и проектантски услуги за последните 3 (три) приключени финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Удостоверение от обслужващата банка, доказващо, че участникът е коректен клиент. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, документите от 1 до 3 се представят от всеки един участник в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът в процедурата следва да има оборот (нетни приходи от продажби) от извършени консултантски и/или проектантски услуги за всяка от предходните три приключени финансови години (2008, 2009,2010 г.) минимум един път и половина прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка без ДДС В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на технически възможности участниците представят следните документи: 1.Списък на основния експертен екип (съдържащ данни за основния екип от ключови експерти, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката); За всеки член от екипа, включен в списъка, участникът следва да представи подробна автобиография по образец с приложени към нея копия на следните документи: документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицето - диплома за завършено образование; диплома или друг документ за професионална квалификация; трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален стаж; трудови, граждански договори и/или референции, доказващи изискуемия специфичен опит. За всеки член от екипа-проектант, включен в списъка, участникът следва да представи копия и на следните документи: документи за пълна проектантска правоспособност съгласно чл. 230 от ЗУТ и чл.10 от Закона за камарата на архитектите и камарата на инженерите в инвестиционното планиране или еквивалентни документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица; застрахователна полица за професионална отговорност. За участник, установен/регистриран в РБългария застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171 от ЗУТ. За участник, установен/ регистриран извън РБългария застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на съответната държава.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците следва да разполагат с квалифициран и опитен експертен състав, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката. Задължителни ключови експерти: 1. Един архитект- проектант, притежаващ диплома от акредитирано висше училище с квалификация „Архитект”, с пълна правоспособност, притежаващ най-малко 15 години професионален опит в проектирането, включващ изработването на планове за градско развитие, от които най-малко 1 общ устройствен план за територия с население минимум 170 000 жители; 2. Един архитект – проектант притежаващ диплома от акредитирано висше училище с квалификация „Архитект”, с пълна правоспособност, притежаващ най- малко 15 години професионален опит в проектирането, както и международен опит, включващ участие като проектант в най-малко 1 инфраструктурен проект извън държавата, в която е установен. 3. Един архитект – урбанист, притежаващ диплома от акредитирано висше училище с квалификация „Архитект”, с пълна правоспособност, притежаващ най- малко 10 години професионален опит в проектирането, вкл. поне 3 проекта за устройствено планиране в Румъния; владеещ отлично румънски език. 4. Един архитект – урбанист, притежаващ диплома от акредитирано висше училище с квалификация „Архитект”, с пълна правоспособност, притежаващ най- малко 10 години професионален опит в проектирането, вкл. поне 3 проекта за устройствено планиране в България; владеещ отлично български език. 5. Един финансов експерт, с магистърска степен по икономика или сходна специалност, с най-малко 10 години професионален опит при работа с финансови институции, вкл. доказан опит за привличане на финансиране за инфраструктурни проекти Участниците могат да предложат и други специалисти, но техните квалификации и опит няма да бъдат взети под внимание при определяне съответствието с минималните технически изисквания. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице на изискването се отнася за коносорциума като цяло.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Документи за пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ и чл.10 от Закона за камарата на архитектите и камарата на инженерите в инвестиционното планиране за всеки член на екипа-проектант или еквивалентни документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: (П1) – показател, отразяващ относителната тежест на качеството на техническото предложение за изпълнение на дейността;; тежест: 60
Показател: (П2) – показател, отразяващ относителна тежест на предложената от участника крайна цена в лева;; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.09.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Участниците могат да закупят документацията за участие в процедурата всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от Община Русе, пл."Свобода" 6, Информационен център, гише "Търговия и транспорт" срещу представен документ за внесена сума от 36 лева с вкл. ДДС по сметката на Община Русе: BIC: IORT BGSF, IBAN BG 96 IORT 7379 8400 0800 00 в ТБ "ИНВЕСТБАНК" АД - клон Русе

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
07.10.2011 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.10.2011 г.  Час: 14:00
Място

гр.Русе, Община Русе, пл."Свобода" №6, ет.3, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Обществената поръчка е в рамките на проект реф. No. 2(2i)-3.1-20, МИС ЕТС код 794 „Еврорегион Русе - Гюргево оперативни решения - Мастерпланинг за интегрирано управление на възможностите за развитие”, финансиран по Приоритетна ос 1 „Икономическо и социално развитие”, Ключова сфера на интервенция 1 „Подкрепа за трансгранично бизнес коопериране и промотиране на регионален имидж и идентичност” по Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 от ЗОП в срока по ал.3. Жалбата срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата".

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ