Версия за печат

00109-2011-0007

BG-Благоевград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, площад "Георги Измирлиев" №1, За: инж.Цветан Попниколов; Крум Алуминов, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677281, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: инж.Цветан Попниколов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на ремонтно строително монтажни работи " Укрепване на мост на р.Бистрица на животински пазар, гр.Благоевград – авариен ремонт " съгласно одобрена Проектна документация с най – изгодно предложение по отношение на предложена твърда договорна стойност, срок на изпълнение и гаранционен срок на строителството и цялостно удоволетворяване изискванията на Възложителя, съгласно условията на открития конкурс.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на ремонтно строително монтажни работи " Укрепване на мост на р.Бистрица на животински пазар, гр.Благоевград – авариен ремонт " съгласно одобрена Проектното решение за авариен ремонт включва: - отстраняване на връхната конструкция в зоната на отвор 2 и 3; - отстраняване на стълб №2 намиращ се в талвета на реката; - усилване на стълбове №1 и №3 ; - Укрепване на речното дъно чрез облицовка на дъното и дънни прагове - изпълнение на облицовка на откосите на реката в зоната на отвор 1 и 4; - монтиране на нови гради в отвор 2 и 3; - изпълнение на нова пътна плоча отвор 2 и3; - изпълнение на усилваща пътна плоча в отвор 1 и 4 заедно с преходните плочи; - изпълнение на хидроизолация във всички отвори; - изпълнение на нова асфалтобетонова настилка включително 10 м. преди и след съоръжението ; - изпълнение на фуги от битумен мастик - монтаж на комбинирана парапет-еластична ограда – горещо поцинкована; Габаритът на съоръжението се запазва – 820см., но поради наличието на пешеходно движение се преоформя по следния начин: - пътно платно – 600 см. - два тротоара с ширина 110 см.всеки

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45221000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на мостове, виадукти, тунели и подлези

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Към Документацията за участие са приложени количествени сметки за всички видове строително монтажни работи.

Прогнозна стойност без ДДС
232101 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Кандидатът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на малка обществена поръчка в размер на 2 311 лв. без ДДС (две хиляди триста и единадесет) лв. вносима по банкова сметка на Община Благоевград , посочена в документацията, или представена, като банкова гаранция в същия размер.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно клаузите на договора, приложен към документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение. При подаване на офертата участникът тябва да представи документ за учредяване и нотариално заверено пълномощно за определяне на водещ участник в обединението, а преди сключване на договора - регистрация по ЕИК по Булстат.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Административни сведения - Образец №1 2. Предлагана цена - Образец № 2, 3. Справка –декларация на договорите за строителство,изпълнени през последните 5/ пет / години.-Образец №3 4. Декларации обр.№ 1, 2 ,3 ,4, 5 ,6,7, 8,9,10 и 11 4.1.Декларация обр.№ 1-Декларация, че е направен оглед и е извършено запознаване с всички условия на место строежа (обекта), които биха по¬влияли на офертата 4.2.Декларация обр.№ 2-Декларация, че участника в открития конкурс се задължава да спазва действуващите в страната стандарти, технически и нормативни документи по БХТ, РЗИ, ПАБ, Безопасност на движението и Изискванията за опазване на околната среда. 4.3.Декларация обр. № 3 - чл.13, ал.1, т.3 от НВМОП 4.4.Декларация обр.№ 4 - чл.13, ал.1, т.4 от НВМОП. 4.5.Декларация обр.№ 5 - чл.13, ал.1, т.3 от НВМОП 4.6.Декларация обр.№ 6 – съгл. чл. 23,ал.1 от ППЗОП 4.7.Декларация обр.№ 7 – чл.51, ал.1,т.9 от ЗОП 4.8. Декларация обр.№ 8 -за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години. /чл.51,ал.1,т.8 от ЗОП/ за всяка година по отделно. 4.9.Декларация обр.№ 9 - съгл. чл. 13,ал.1,т.8 от НВМОП 4.10. Декларация обр.№ 10 – за участие като подизпълнител. 4.11.Декларация обр.№ 11-Декларация по по чл. 13, ал. 1, т. 5 от НВМОП 5.Информация за общия годишен оборот за последните 3 /три/ години и общия оборот, реализиран от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката , за последните 3 години -Образец №4 6.Техническо предложение- образец №5 7. Оформен от участника проекто- договор за изпълнение на поръчката -образец №6 8. Съдебно решение за регистрация на фирмата 9. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 10. Документ за данъчна регистрация на фирмата 11.Идентификационен номер /БУЛСТАТ/ 12. Валидна застрахователна полица съгласно чл.171 от ЗУТ –копие,заверено от участника 13.Годишен баланс за 2010 година. 14. Отчет за приходите и разходите на кандидата за 2010 година. 15. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. /чл.51,ал.1,т.2 от ЗОП/ 16. Списък на техническите лица ,включително на тези , отговарящи за контрола на качеството /чл.51,ал.1,т.4 от ЗОП/ 17. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и на ръководните му служители /чл.51,ал.1,т.7 от ЗОП/ 18. Данни за собствени или наети лица ,които кандидата ще използва за извършване на строителството. 19. Участникът в открития конкурс да е вписан в Централния професионален регистър на строителя съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите (обн.,ДВ,бр.108 от 2006 г.), а когато кандидатът или участникът е чуждестранно лице да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.При сключване на договора за изпълнение да се представят необходимите документи. 20. Анализите и калкулациите за твърдите единични цени с посочен код по УСН. 21. Ако се участвува в открития конкурс чрез пълномощник - да се представи на комисията оригинално нотариално заверено пълномощно от лицата, представляващи юридическите лица или ЕТ 22. Документ за закупена документация на стойност 100 (сто )лв. 23. Банково бордеро за внесена парична гаранция за участие в открития конкурс за 2 311.00 лв. без ДДС
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Валидна застрахователна полица,съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ; 2.Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2010 година, заверен съгласно Закона за счетоводството; 3.Информация за изпълнени обекти от подобен характер, за последните три години. 4. Информация за общия оборот от строителство и за оборота от строителство за обекти от подобен характер, за последните три години. В случай на обединение, което не е юридическо лице, всички документи и доказателства се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: 1.Професионалната дейност на участника от застрахователната му полица да отговаря на предмета на поръчката и да е валидна към датата на провеждане на процедурата. 2. Участникът, а при обединение водещият партньор в обединението, трябва да има общ оборот от извършени СМР последните три години с общ обем - минимум 600 000 лева. 3.Участникът, а при обединение водещият партньор в обединението, трябва да има общ оборот от извършени СМР за обекти от подобен характер /пътна инфраструктура/ през последните три години с общ обем - минимум 300 000 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка-декларация на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружена от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът да е вписан в Централния проф. регистър на строителя съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите (обн.,ДВ,бр.108 от 2006 г.), а кога кандидатът или участник е чуждестранно лице да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 3.Данни за собствени или наети лица ,които кандидата ще използва за извършване на строителството, съдържащи следната информация: трите имена, образование, професионална квалификация, стаж по специалността, придружен от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация. 4.Декларация обр.№ 7 – За техническото оборудваане с което разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка ,чл.51, ал.1,т.9 от ЗОП 5.Декларация обр.№ 10 -за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години. /чл.51,ал.1,т.8 от ЗОП/ В случай на обединение, което не е юридическо лице, всички документи и доказателства се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнени през последните пет години минимум 5 договора за строителство с предмет подобен на настоящата обществена поръчка/пътна инфраструктура/ . 2.Членство на участника в браншова организация, в държавата в която е регистриран. В случай, че се участва под формата на обединение, което не е юридическо лице условието се отнася за всички участници в обединението.Удостоверение за вписване и талона към него за съответната група строителство и категория строежи. 3. Участникът да разполага с минимум едно лица с више инженерно образование, образователна степен магистър със стаж по специалността минимум 5 години. 4.Участникът да разполага с минимум две технически лица със средно - специално образование, със стаж в строителството минимум 7 години. 5.Средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години да е над 10. 6. Кандидата да разполага със следното техническо оборудване- техника за извозване на строителни отпадъци, техника за превоз на строителни материали,земекопни машини – багер,фадрома, самоходни валяци,асфалтополагач, кран.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена ; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 15
Показател: Гаранционнен срок; тежест: 5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 25.08.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията в стая 315 на Община Благоевград, в гр.Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден между 8:30ч.-12.30ч. и 13.30ч. -17:30ч., срещу заплащане на посочената цена в брой или по банков път: Общинска Банка АД -BICSOMBBGSF, IBAN BG44SOMB 9130 8401500044, код на вид плащане 44 40 00 .Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
01.09.2011 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.09.2011 г.  Час: 11:00
Място

зала 210

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.07.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ