Версия за печат

00398-2011-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински Университет-София, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст.20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова - Ръководител отдел "ОП", Р България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински Университет-София, бул." Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦООЗ), ет.10, ст.20 и 22, За: Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Медицински Университет-София, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦООЗ), ет.10, ст.20 и 22, За: Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Медицински Университет-София, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦООЗ), ет.10, ст.20 и 22, За: Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка, инсталация, пускане в действие и гаранционна поддръжка на медицинска и друга апаратура за нуждите на Медицински факултет при Медицински Университет- София през 2011 г. по 22 обособени позиции."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр.София, бул."Св. Георги Софийски" № 1, Медицински факултет при Медицински Университет-София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка, инсталация, пускане в действие и гаранционна поддръжка на медицинска и друга апаратура за нуждите на Медицински факултет при Медицински Университет- София през 2011 г. по 22 обособени позиции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количеството и вида на медицинската и друга апаратура за всяка обособена позиция са посочени в количествено-техническата спецификация, която е приложена към документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

50


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата-парична сума, преведена по банкова сметка на Медицински Университет-Ректорат, гр.София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя съгласно чл.60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност на офертата и по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Участникът представя гаранция за участие за всеки лот поотделно. Размерът на гаранцията за участие за всяка обособена позиция е, както следва: Лот № 1 Ехограф за щитовидна жлеза -641 лв.; лот № 2 Аспирационна система-43 лв.; Лот № 3 Пособия за Катедра по анестезиология и интензивно лечение- 165 лв.; Лот № 4 Дълбокозамразяващ фризер - 98 лв.; Лот № 5 Доокомплектовка съвместима със система за кортикография и субкортикография LeadPoint 4 - 182 лв.; Лот № 6 Газов хроматограф с масспектрометър (GC/MS)-466 лв.;Лот № 7 Урологична ендоскопска апаратура - 641 лв.; Лот № 8 Автоклави-81 лв.;Лот № 9 Полуавтоматичен анализатор-36 лв.;Лот № 10 Видеобронхоскопска система - 700 лв.; Лот № 11 Ултразвуков апарат-991 лв.;Лот № 12 Апарат за ултразвукова диагностика - 1448 лв.; Лот № 13 Видеоендоскопска апаратура-913 лв.;Лот №14 Система за ултразвукови, нативни и контрастни изследвания-доокомплектовка към ендоскопска видеосистема-1983 лв; Лот №15 Лабораторна апаратура за Катедра по медицинска физика и биофизика- 229 лв.; Лот №16-Ултразвуков апарат за Катедра по анестезиология и интензивно лечение-291 лв.;Лот №17 Видеоларингоскоп - 361 лв.;Лот № 18 Микробиологични термостати-40 лв.;Лот №19 Комплексна система за ултразвукова деструкция и аспириране на меки тъкани във водна среда - 725 лв.;Лот № 20 Система за ултразвуково рязане и хемостаза и лапароскопско оборудване - 595 лв.; Лот № 21 Интегрирана система за лапароскопска хирургия-1458 лв. и Лот № 22 Хемолог - 35 лв. Общ размер на гаранцията по всички лотове - 12 122 лв. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума преведена по банкова сметка на МУ-София-Ректорат или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя по приложения в документацията образец с валидност 10 работни дни след приключване изпълнението на договора.Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася и номера на съответния лот. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.Банковата сметка за внасяне на гаранцията за участие/изпълнение под формата на парична сума в полза на Възложителя е: IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201; BIC: BPBIBGSF при Юробанк И Еф Джи България.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от Медицински факултет-Деканат по банков път в срок до 20 календарни дни след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателни протоколи за извършена доставка, монтаж, инсталация, пускане в експлоатация и обучение на персонала.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника;2.Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност (заверени от участника копия).Копия от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или документ за самоличност, когато е физическо лице;3.Удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци; 4.Пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;5.а/Декларация по чл.47, ал. 1, т. 1 от ЗОП– по образец Приложение 1; б/ Декларация по чл.47, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП–по образец Приложение 1а.;6.а/ Декларация по чл.47, ал.2, т. 2 от ЗОП-по образец Приложение 2; б/ Декларация по чл.47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП–по образец Приложение 2 а.;7.Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП–по образец Приложение 3.;8.Декларация за запознаване с условията на поръчката-по образец Приложение 4.;9.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал;10.Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител - Приложение 6;11.Декларация по образец за приемане клаузите на договора-Приложение 7 (в плик № 2);12.Проект на договор-попълнен, парафиран и подпечатан (без попълнена цена)-Приложение 8 (в плик №2);13.Документ за регистрация по ДДС;14.Документ за закупена документация-заверено копие;15.Списък с данни за подизпълнители (ако се ползват такива), както и декларация за съгласие за участие при изпълнение на поръчката-Приложение 9;16.Техническо предложение /Приложение 10/ за всяка обособена позиция поотделно-в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката";17.Ценова оферта по отделни лотове, попълнена по образец Приложение 13 и поставена в запечатани непрозрачни пликове с надпис № 3 "Предлагана цена"; 18.Декларация по чл.4, ал.7 и чл.6, ал.5 от ЗМИП - оригинал по образец Пр. № 16; 19.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП - оригинал по образец Пр.№ 17; 20.Таблица за техническо съответствие на предлаганата апаратура - Приложение № 18. Документите от т.1 до т.10, 13, 14, 15, 18 и 19 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор".Документите по т.11, 12, 16 и 20 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката". Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП, чл.69, ал.1, чл.70, ал.3 и ал.4 от ЗОП и при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, когато: - участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; - участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;- участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал. 2 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която кандиатът или участникът е установен. Оферта, която не отговаря на изискванията на възложителя посочени в документацията и обявлението се отстранява от участие в процедурата, както и в случай на представяне на документи в общия плик извън трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Годишен счетоводен баланс и Отчет за приходи и разходи за 2008, 2009 и 2010 г. (заверени от участника копия) - за участници юридически лица, оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Физическите лица представят официален документ, удостоверяващ дохода им за последните три години (2008, 2009 и 20010 г) в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.Информация (счетоводна справка) по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставка на апаратура, сходна с предмета на поръчката за 2008, 2009 г. и 2010 г. Документите по т.1 и т.2 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор".
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.В процедурата могат да участват лица, чийто оборот за 2008, 2009 и 2010 г. от доставки, сходни с предмета на поръчка е не по-малък от двукратният размер на определения от Възложителя финансов ресурс за всяка обособена позиция. В случаите, когато участникът е новоучреден или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи за икономическото и финансовото си състояние, за покриване на минималните изисквания на Възложителя, е необходимо да представи договор /и/ от доставки сходни с предмета на поръчката за обособената позиция/позиции, за които участват с обща стойност на договора/ите не по-малко от двукратния размер на определения от Възложителя финансов ресурс за всяка обособена позиция, за която участват. Този/тези/ договор/и/ следва да са вече с приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях вече да са реализирани доставки, сходни с предмета на поръчката на стойност не по-малка от двукратния размер на определения от Възложителя финансов ресурс за всяка обособена позиция, за която участват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък–Декларация (свободен текст), съдържащ основните договори (със сходен предмет на настоящата поръчка) изпълнени от участника през 2008,2009 и 2010 г. с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите, както и телефон за контакт с Възложителя (клиента);2.Референции за добро изпълнение на договорите посочени по т.1-минимум 1 бр. към договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, съдържащи стойност, предмет на доставка и дата на изпълнение; 3.Доказателства, че предлаганата апаратура притежава CE-mark /заверено копие/; 4. Участникът да представи оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права за доставка, инсталация и сервиз на предлаганата апаратура с валидност за срока на изпълнение на поръчката;5.Копие на валидно разрешение/ удостоверение за търговия на едро с медицински изделия; 6.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен за производителя на предлаганата техника-заверено копие;7.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент за участника, за дистрибуция на предлаганата техника;8.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за извършването на доставката и монтажа/пускане в експлоатация; Прилагат се трудов/граждански договор, придружен със сертификати или други документи, изд.съгласно действащото законодателство за квалификацията на служителите; 9.Списък на персонала, отговорен за контрола на качеството и обучението за работа;10.Декларация, че предложената медицинска апаратура отговаря на минималните задължителни технически изисквания, посочени в спецификацията към документацията /СВОБОДЕН ТЕКСТ/;11.Сертификат от производителя, че предлаганата апаратура е нова, произведена след 2009 г. /СВОБОДЕН ТЕКСТ/; 12.Декларация, че участникът има изградена сервизна структура в България с обучени и сертифицирани от фирмата производител сервизни специалисти /СВОБОДЕН ТЕКСТ/;13.Декларация за представяне на Ръководство за експлоатация на апаратурата на български език, ако участника бъде определен за изпълнител /СВОБОДЕН ТЕКСТ/ (в плик № 1 "Документи за подбор"); 14.Декларация, че предложената цена е фиксирана и не подлежи на промяна за срока на действие на договора /СВОБОДЕН ТЕКСТ/; 15.Таблица за техническо съответствие на предлаганата апаратура със задължително посочени производител, произход, модел, година на производство, минимални технически изисквания на Възложителя и предлагани технически характеристики от участника, кат. номер и страница от каталога на предлаганата апаратура по всяка обособена позиция -Приложение №18 (в плик №2"Предложение за изпълнение на поръчката); 16.Каталог на предлаганата апаратура с маркиране на конкретната апаратура и параметри, без посочване на ценови параметри- в превод на български език (в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката");17.Декларация за осигуряване на гаранционно обслужване на апаратурата от оторизиран от производителя сервиз при максимално време на реакция 24 часа и максимално време за отстраняване на повредата 120 часа./СВОБОДЕН ТЕКСТ/; 18.Декларация, че участника може да извърши следгаранционно обслужване на апаратурата /СВОБОДЕН ТЕКСТ/. Документите от т.1 до 14,17 и 18 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор". Документите по т.15 и т.16 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката". Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.В процедурата могат да участват лица, които за 2008, 2009 и 2010 г. имат изпълнен най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. Не е задължително договорът да е сключен по реда на ЗОП.Достатъчно е да бъде представен 1 (един) брой договор за доставки, сходни с предмет на обществената поръчка, независимо дали този договор е сключен с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Този 1 (един) брой договор може да е с приключило изпълнение или да се изпълнява в момента (може срокът на действие все още да не е изтекъл), но по него да са реализирани доставки. Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира съответствие по клас и предназначение на посочения обект на поръчката по конкретната обособена позиция, за която се участва. 2.Участникът да представи оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права за доставка, инсталация и сервиз на предлаганата апаратура с валидност за срока на изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена.; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок на предлаганата апаратура.; тежест: 15
Показател: Срок на доставка.; тежест: 15
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 42 - 068338 от 25.02.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.08.2011 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се получава след направена предварителна еднодневна заявка на тел. 9515087 или 9152111.Сумата се заплаща на касата на МУ-Ректорат, гр.София, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, ет.10, ст. 29 срещу редовно издаден документ. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересованото лице документацията може да се изпрати за сметка на лицето отправило искането след направен превод на сумата по банкова сметка на МУ-Ректорат-София: IBAN BG 43 BNBG 9661 31 00 1021-01, BIC: BNBG BGSD при БНБ-София.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29.08.2011 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.08.2011 г.  Час: 10:30
Място

Медицински Университет-Ректорат, гр.София, бул." Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет.12, Заседателна зала № 6.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (по 1 представител), представящи заверено от участника пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел след представяне на документи доказващи статута им.Участниците ще бъдат информирани допълнително за датата, часа и мястото за публичното отваряне на плик № 3 "Предлагана цена" чрез публикуване в електронната страница на МУ-София и по факс.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.07.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ЕХОГРАФ ЗА ЩИТОВИДНА ЖЛЕЗА.
1) Кратко описание

Доставка на ехограф за щитовидна жлеза за Клиничен център по ендокринология и геронтология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническата спецификация към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 91 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция АСПИРАЦИОННА СИСТЕМА
1) Кратко описание

Доставка на аспирационна система за нуждите на Катедра по обща и оперативна хирургия.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническата спецификация към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 6 250 лв. без ДДС.Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ПОСОБИЯ ЗА КАТЕДРА ПО АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ И ИНТЕНЗИВНО ЛЕЧЕНИЕ
1) Кратко описание

Доставка на пособия за Катедра по анестезиология и интензивно лечение съгласно количествено-техническата спецификация към документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническата спецификация приложена към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 23 706,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ДЪЛБОКОЗАМРАЗЯВАЩ ФРИЗЕР.
1) Кратко описание

Доставка на дълбокозамразяващ фризер за Катедрата по анатомия, хистология и ембриология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39711120

Описание:

Фризери

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническата спецификация към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 14 000 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция ДООКОМПЛЕКТОВКА СЪВМЕСТИМА СЪС СИСТЕМА ЗА КОРТИКОГРАФИЯ И СУБКОРТИКОГРАФИЯ LEAD POINT 4.
1) Кратко описание

Доставка на доокомплектовка съвместима със система за кортикография и субкортикография Lead Point 4 съгласно количествено-техническата спецификация приложена към документацията за участие за Катедра по неврохирургия.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническата спецификация приложена към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 26 020 лв. без ДДС.Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция ГАЗОВ ХРОМАТОГРАФ С МАССПЕКТЪР (GC/MS)
1) Кратко описание

Доставка на газов хроматограф с масспектрометър (GC/MS) за нуждите на Катедра по съдебна медицина и деонтология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 66 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция УРОЛОГИЧНА ЕНДОСКОПСКА АПАРАТУРА
1) Кратко описание

Доставка на урологична ендоскопска апаратура за нуждите на Катедра по урология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 91 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция АВТОКЛАВИ
1) Кратко описание

Доставка на автоклави за нуждите на Катедра по микробиология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническата специфакиция приложена към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 11 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция ПОЛУАВТОМАТИЧЕН АНАЛИЗАТОР
1) Кратко описание

Доставка на полуавтоматичен анализатор за нуждите на Катедра по клинична лаборатория и клинична имунология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническата спецификация приложена към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 5 150 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща ограничения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция ВИДЕОБРОНХОСКОПСКА СИСТЕМА
1) Кратко описание

Доставка на видеобронхоскопска система за нуждите на Катедра по вътрешни болести.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническата спецификация приложена към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 100 000 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща ограничения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция УЛТРАЗВУКОВ АПАРАТ
1) Кратко описание

Доставка на ултразвуков апарат за нуждите на Клиника по кардиология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническата спецификация приложена към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 141 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция АПАРАТ ЗА УЛТРАЗВУКОВА ДИАГНОСТИКА
1) Кратко описание

Доставка на апарат за ултразвукова диагностика за нуждите на Катедра по хирургия.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 206 851,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция ВИДЕОЕНДОСКОПСКА АПАРАТУРА
1) Кратко описание

Доставка на видеоендоскопска апаратура за нуждите на Катедра по вътрешни болести.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 130 550 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция СИСТЕМА ЗА УЛТРАЗВУКОВИ, НАТИВНИ И КОНТРАСТНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ-ДООКОМПЛЕКТОВКА КЪМ ЕНДОСКОПСКА ВИДЕОСИСТЕМА
1) Кратко описание

ДОСТАВКА НА СИСТЕМА ЗА УЛТРАЗВУКОВИ, НАТИВНИ И КОНТРАСТНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ - ДООКОМПЛЕКТОВКА КЪМ ЕНДОСКОПСКА ВИДЕОСИСТЕМА ЗА НУЖДИТЕ НА КЛИНИКА ПО ГАСТРОЕНТЕРОЛОГИЯ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 283 333,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 15 / Заглавие на обособената позиция ЛАБОРАТОРНА АПАРАТУРА
1) Кратко описание

ДОСТАВКА НА ЛАБОРАТОРНА АПАРАТУРА ЗА НУЖДИТЕ НА КАТЕДРА ПО МЕДИЦИНСКА ФИЗИКА И БИОФИЗИКА.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 32 828,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 16 / Заглавие на обособената позиция УЛТРАЗВУКОВ АПАРАТ
1) Кратко описание

ДОСТАВКА НА УЛТРАЗВУКОВ АПАРАТ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА РЕГИОНАЛНИ БЛОКОВЕ НА ПЕРИФЕРНИ НЕРВИ И РЕГИОНАЛНИ АНЕСТЕЗИОЛОГИЧНИ ТЕХНИКИ ЗА КАТЕДРА ПО АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ И ИНТЕНЗИВНО ЛЕЧЕНИЕ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 41 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 17 / Заглавие на обособената позиция ВИДЕОЛАРИНГОСКОП
1) Кратко описание

Доставка на видеоларингоскоп за нуждите на Катедра по анестезиология и интензивно лечение.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 51 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 18 / Заглавие на обособената позиция МИКРОБИОЛОГИЧНИ ТЕРМОСТАТИ
1) Кратко описание

Доставка на микробиологични термостати за нуждите на Катедра по микробиология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 5 833,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща ограничения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 19 / Заглавие на обособената позиция КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА ЗА УЛТРАЗВУКОВА ДЕСТРУКЦИЯ И АСПИРИРАНЕ НА МЕКИ ТЪКАНИ ВЪВ ВОДНА СРЕДА
1) Кратко описание

ДОСТАВКА НА КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА ЗА УЛТРАЗВУКОВА ДЕСТРУКЦИЯ И АСПИРИРАНЕ НА МЕКИ ТЪКАНИ ВЪВ ВОДНА СРЕДА ЗА НУЖДИТЕ НА КАТЕДРА ПО ХИРУРГИЯ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 103 592,50 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 20 / Заглавие на обособената позиция СИСТЕМА ЗА УЛТРАЗВУКОВО РЯЗАНЕ И ХЕМОСТАЗА И ЛАПАРОСКОПСКО ВИДЕООБОРУДВАНЕ
1) Кратко описание

ДОСТАВКА НА СИСТЕМА ЗА УЛТРАЗВУКОВО РЯЗАНЕ И ХЕМОСТАЗА И ЛАПАРОСКОПСКО ВИДЕООБОРУДВАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА КАТЕДРА ПО УРОЛОГИЯ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 85 000 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 21 / Заглавие на обособената позиция ИНТЕГРИРАНА СИСТЕМА ЗА ЛАПАРОСКОПСКА ХИРУРГИЯ
1) Кратко описание

ДОСТАВКА НА ИНТЕГРИРАНА СИСТЕМА ЗА ЛАПАРОСКОПСКА ХИРУРГИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА КАТЕДРА ПО ОБЩА И ОПЕРАТИВНА ХИРУРГИЯ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 208 333,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 22 / Заглавие на обособената позиция ХЕМОЛОГ
1) Кратко описание

ДОСТАВКА НА ХЕМОЛОГ ЗА НУЖДИТЕ НА КАТЕДРА ПО УРОЛОГИЯ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 5 000 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.