Версия за печат

00081-2011-0041

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, бул."Съборни" №24,ет.7, За: Антон Жожев, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 659209; 052 659195, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 659165

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на община Варна по обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: на територията на община Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на община Варна по обособени позиции”. 1.Обособена позиция №1: “Проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на район “Одесос” при Община Варна.” 2.Обособена позиция №2: “Проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на район „Приморски” и район „Младост” при Община Варна.” 3.Обособена позиция №3: “Проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на район „Аспарухово” и район „Владислав Варненчик” при Община Варна.” 4.Обособена позиция №4: “Проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на Кметства Звездица, Константиново, Тополи, Казашко и Каменар при Община Варна.”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45230000, 45233120, 45233294, 45316212, 45233142, 45236119, 45000000, 45221200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни и монтажни работи на пътища
Работи по поставяне на пътна сигнализация
Работи по инсталиране на светофари
Работи по ремонт на пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тунели, шахти и подлези

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

При изпълнение на поръчката следва да се извърши проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на Община Варна по обособени позиции

Прогнозна стойност без ДДС
190000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59,ал.2 от ЗОП, гаранцията за участие е определена като абсолютна сума както следва: Гаранцията за участие за Обособена позиция №1: 200 000,00лв.;за Обособена позиция №2: 300 000,00лв.;за Обособена позиция №3: 250 000,00лв.;за Обособена позиция №4: 200 000,00лв. , представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Ако Участникът представя Банкова гаранция за участие, същата следва да е по образец и да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Участникът следва да депозира, освен оригинала и копие от банковата гаранция за участие, заверено лично от него, а срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. На основание чл.59, ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 1% от стойността на поръчката , представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Ако Участникът представя Банкова гаранция за изпълнение на договора , то същата трябва да бъде по образец, неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане на най-дългия гаранционния срок посочен в техническото предложение за изпълнение на поръчката.Гаранциите се внасят с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG 36CECB97903362150000 и BIC:CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на Община Варна".

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката ще се осъществява от бюджета на Община Варна; фонд „Приватизация”, заеми, решения /програми/, одобрени и финансирани от Постоянната комисия за защита на населението при бедствия и аварии и катастрофи към Министерския съвет и други европейски програми, структури и кохезионни фондове, в които Община Варна е участвала и има одобрение и потвърждение за финансиране до 2014 г. Всички видове работи, извършени при изълнение на поръчката ще се изплащат от инвеститора на изпълнителя, при условията на: - Завършена технология с всички необходими операции; - Спазване на действащите раздели от ПИПСМР, Закона за движение по пътищата, Наредба № 1/17.01.2001г. за организиране на движението по пътищата, Наредба № 18/23.07.2001г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци. Наредба № 17/23.07.2001г. за регулиране на движението по пътищата със светлинни сигнали и всички действащи към момента на изпълнение наредби по строителство за съответния вид работа; - Изпълнени предписания, предявени от инвеститорския контрол и правоимащите контролни органи; - Издадена от изпълнителя фактура и акт за натурално извършено СМР;

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -Списък документи -Административни сведения за участника- попълнен и подписан образец за всяка обособена позиция поотделно ; -Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документа за създаването му; -Платежен документ за закупена документация за настоящата открита процедура /копие, заверено от участника/ -Документ за внесена гаранция за участие за всяка обособена позиция поотделно . -Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; - Декларация относно получаването на пълен комплект на документация за открита процедура, съгласно описа й– попълнен образец за всяка обособена позиция поотделно -Декларация по чл.56, ал.1, т.7 и т.10 от ЗОП– попълнен образец за всяка обособена позиция поотделно -Декларация по чл.58 от ЗОП -Декларация за приемане клаузите на проекто-договора– попълнен образец за всяка обособена позиция поотделно -Декларация относно извършен оглед за всяка обособена позиция поотделно -Договор /проект/– непопълнен, подписан и подпечатан от участника за всяка обособена позиция поотделно -”ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” с означения за съответната позиция/позиции. Ако участника подава оферти за повече от една обособена позиция, то в плик №2 следва да се поставят отделни непрозрачни пликове с надпис ”ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” за съответните обособени позиции поотделно в отделни пликове за които участника кандидатства.Техническото предложение за изпълнение на поръчката и всички нейни приложения на участника трябва да бъде предоставена и на магнитен носител. В случаи на несъответствия между магнитен и хартиен носител, ще се приема това на хартиения носител. - „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” с означения за съответната позиция/позиции. Ако участника подава оферти за повече от една обособена позиция, то в плик №3 следва да се поставят отделни непрозрачни пликове с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” за съответните обособени позиции поотделно в отделни пликове за които участника кандидатства. В случаи на несъответствия между магнитен и хартиен носител, ще се приема това на хартиения носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - копие от годишния баланс и ОПР за 2008г., 2009г. и 2010г., заверени от участника; - Банкова референция и/или кредитна линия и/или еквивалентен документ, доказващ наличието на финансови средства. - Справка за оборот, общо за последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.), справката следва да съдържа пълно описание на извършваните дейности, включително стойностите, датите и получателите;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимално икономическо изисквание към участниците: 1. Наличието на положителен финансов резултат(различен от нула) за последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) с цел доказване на финансовото състояние и стабилност на участника. 2. Да представят банкова референция или еквивалентeн документ доказващ, че участника разполага със собствени финансови средства, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер 2 000 000 лв. *Мотиви: С оглед значимостта на обществената поръчка, а именно изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на община Варна и начина на плащане е необходимо участниците да докажат финансовите си възможности за обезпечаване изпълнението на поръчката. 3. Да има оборот общо за последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) не по-малък от 13 000 000 лв. , като минимум 80%(10 400 000лв.) от посочения оборот да е от строителство, а останалите 20%(2 600 000лв) от посочения оборот може да бъде също от строителство или от други обекти сходни с предмета на поръчката, а именно: проектиране на ново строителство и/или изпълнение на ново строителство и/или основен ремонт и реконструкция и/или рехабилитация и аварийни ремонти на: уличната и пътна инфраструктура и/или спортни обекти и/или благоустрояване на междублокови пространства и съоръжения на обществено обслужване и/или пътни съоръжения – мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и/или автомобилни подлези, включително ел. инсталации - кабели, осветителни тела и други видове дейности по поддръжката им и/или подземни комуникации, включително надземни и подземни проводи *Мотиви - След направени задълбочени анализи на вече приключващата предходна обществена поръчка се установи, че съотношението на възложените дейности строителство:други е 80:20. В тази връзка и с оглед значимостта и качественото изпълнение на поръчката следва участниците да са реализирали по-висок оборот от строителство.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Списък на основните договори свързани с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5години(от 2006г. до 2010г.),включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение/референции, с телефон за връзка с подписалите ги лица/;-Декларация, че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл.171 от ЗУТ със срок на валидност отговарящ за целия срок на договора за изпълнение –за всяка обособена позиция поотделно;-Декларация, че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя- валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в ЦПРС „Първа група”, „Трета категория”, „Втора група”, „Втора категория”, “Трета група”, “Втора категория” и “Трета категория”, “Четвърта група”, “Първа, Втора и трета” категория”– попълнен образец за всяка обособена позиция поотделно;- Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001-2008(или еквивалентна), сертифициращият орган издал сертифика следва да отговаря на изискването на чл. 53, ал.3 от ЗОП- копие, заверено от участника; - Документи, доказващи наличие на собствена лицензирана Строителна и Пътна лаборатория или сключен договор с лицензирана Строителна и Пътна лаборатория. - копия заверени от участника;- Документи, доказващи наличие на собствена асфалтова база или договор за ползване с фирма собственик на такава асфалтова база. - копия заверени от участника;- Документи(нотариален акт и/или договор за наем и/или извлечение от инвентарна книга и/или други еквивалентни документи), доказващи наличие на диспечерски пункт за готовност за реагиране при аварийни ситуации на територията на община Варна.; копия заверени от участника -Списък на техническите лица по длъжности за изпълнение на проектирането и строителството: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството (ръководни служители) и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал).;-Декларация, че ще осигури за срока на изпълнение на поръчката проектантски състав, състоящ се от минимум Инженер проектанти по следните специалности: ВиК, Електро, ОВ, Архитектура, СК, Геодезия, Пътно строителство, Ландшафтна архитектура – попълнен образец ;-Списък на техническите лица, по длъжности заети със строителната дейност - заверен от участника;-Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на лицата;-Декларация, за осигуряване на минимално изискуеми бройки техническо оборудване, транспорт и механизация-за всяка обособена позиция поотделно;-Обобщена декларация;(при участие за повече от една обособена позиция );-Декларация, за осигуряване на 1 брой машина за извършване на ремонт на единични малки участъци /дупки/ и пукнатини по пътните настилки с полагане чрез инжекционен метод (без рязане и фрезоване)-за всяка обособена позиция поотделно;-Декларация, за осигуряване на минимум една асфалтова група с минимум един технически ръководител и трима работника, оборудвана с циркуляр, валяк, компресор гудрунатор, пневматична трамбовка , асфалторазтиляч и фреза - за всяка обособена позиция поотделно, за която кандидатства участника;-Обобщена декларация(при участие за повече от една обособена позиция)-Декларация, за осигуряване на техника за строителство на нови и ремонт на съществуващи пътни и улични настилки по технологии от типа „Студено рециклиране” и „Стабилизация на почви”- за всяка обособена позиция поотделно;-Декларация, че ще представя декларации за съответствие на доставените материали с директивите на ЕО и Технически спецификациите на НАПИ или еквивалентни такива, както и съобразени българското законодателство.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: -да има поне три изпълнени договори през последните 5 години(от 2006г.до 2010г.) сходни с предмета на обществената поръчка, а именно - строителни работи по улична мрежа и пътни съоръжения, придружени с референции за добро изпълнение, включително стойностите, датите и мястото на изпълнение, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания;- да разполага със собствена лицензирана Строителна и Пътна лаборатория или със сключен договор с лицензирана такава;- да разполага със собствена асфалтова база или със сключен договор за ползване с фирма собственик на такава.;- да разполага с диспечерски пункт за готовност за реагиране при аварийни ситуации на територията на община Варна.-да има следните технически лица:трима инженери магистри-транспортно строителство или пътно строителство или ПГС, с минимум 5 години стаж по специалността. С приложени документи за образование и квалификация като доказателство се прилагат копия на дипломи и/или сертификати и/или други еквивалентни документи). Документи доказващи трудови и/или граждански и/или други правоотношения с участника.; да декларира, че ако бъде избран за изпълнител ще осигури минимален брой изискуемо техническо оборудване, транспорт и механизация за всяка обособена позиция поотделно,както следва:по 1брой -бордови камион;самосвал;бетоновоз; бетоновоз с транспортна лента;бетоновоз с бетонпомпа;бетон помпа 50м;влекач с ремарке 10т;влекач с ремарке 30т;влекач с ремарке 60т;бордови камион с кран;самосвал с кран;кулокран;мобилен кран 40т;автокран 70т;автокран 120т;Фадрома с обем на коша 3.2 м3;водоноска;багер верижен; багер - хидрочук 1.5т;багер-хидрочук 2.5т;багер - хидрочук 4.0т;хидравлична щипка 80см;багер колесен;мини челен товарач;челен товарач;булдозер ;грейдер;валяк вибрационен 2.5т;валяк вибрационен 6т;валяк вибрационен 8т;валяк вибрационен 12т;валяк вибрационен 14т;валяк вибрационен 18т;бетонов център;мобилен бетонов център; асфалтосмесител;асфалторазтилач;фреза 500 W;фреза 1000 W;машина за нареждане на павета;автовишка 20м;автовишка 40м;мотокар;кофа трошачка;стенна резачка;рециклираща машина за полиетилен и полипропилен;уред за трасиране на кабелни линии и откриване на аварии;уред за трасиране на водопроводи и откриване на аварии;вакум машина;машина с високо налягане;машина за безвъздушно боядисване;торкрет машина;машина за полагане на мазилки;апарат за пясъкоструене;циркуляр;бензинов къртач;моторна метла;моторна четка; виброплоча;вибродъска; виброрейка;иглени вибратори;роторен заглаждач; компресор; микрокомпресор ;ел. Агрегат;автогутронатор;автоработилница;ударно пробивна машина; Моторна духалка;Уред за ядково пробиване;Ъглошлайф;При условие че участника подава оферта за повече от една обособена позиция, то следва да представи обобщена декларация че ще осигури за срока на договорите техническо оборудване, транспорт и механизация отговарящ на сбора на минимално изискуемите за позициите за които участва;-да декларира осигуряване на 1 брой машина за извършване на ремонт на единични малки участъци /дупки/ и пукнатини по пътните настилки с полагане чрез инжекционен метод (без рязане и фрезоване) и осигуряване на техника за строителство на нови и ремонт на съществуващи пътни и улични настилки по технологии от типа „Студено рециклиране” и „Стабилизация на почви”;-да декларира осигуряване на една асфалтова група с минимум един технически ръководител и трима работника, оборудвана с циркуляр, валяк, компресор гудрунатор, пневматична трамбовка, асфалторазтиляч и фреза за всяка позиция поотделно.;При условие че участника подава оферта за повече от една обособена позиция, то следва да представи обобщена декларация че ще осигури за срока на договорите асфалтови групи отговарящ на сбора на позициите за които участва.;-да декларира че ще осигури за срока на изпълнение на поръчката проектантски състав.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Гаранционен срок; тежест: 5
Показател: Твърдо договорени единични цени за посочени от възложителя видове работи ; тежест: 45
Показател: Твърдо договорени единични цени за видове СМР, извършени при текущ ремонт и поддръжка на подлези ; тежест: 10
Показател: Твърдо договорени единични цени за видове механизация ; тежест: 10
Показател: Твърдо договорени единични цени за видовете материали използвани при текущ ремонт и поддържане на пътните настилки и пътните съоръжения - мостове, пасарелки, водостоци ; тежест: 15
Показател: Елементи на ценообразуване : Часова ставка, допълнителни разходи върху труда, доставно-складови разходи, печалба ; тежест: 5
Показател: Твърдо договорени единични цени за проектиране; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение №2642/21.07.2011г. на Кмета на Община Варна.За тази обществена поръчка е попълнен онлайн формуляр в базата ID : 2011-102626

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 029 - 047674 от 11.02.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.08.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи може да се закупи всеки работен ден срещу заплащане на сумата в брой на адрес: гр.Варна, бул.”Съборни” №24,ет.7, отдел "Обществени поръчки"- Дирекция "ПНО" към Община Варна от 9,00ч. до 11,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч., или по банков път, като за издаването на фактура е необходимо да се изпрати писмо съдържащо данни за фирмата, наименованието на поръчката и адрес за кореспонденция. Комплекта офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда по IBAN: BG49CECB97908462150000 и BIC:CECBBGSF, код 447000 на Община Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.Лицата имат право да разгледат документацията на място,преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29.08.2011 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.08.2011 г.  Час: 10:00
Място

Варна, бул.Съборни" №24, ет.7 - отдел "Обществени поръчки" към Община Варна

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно. • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка за което ЗОП позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg , рубрика "Обществени поръчки". ++ Изпълнението на обществената поръчка по обособени позиции е със срок до 30.12.2014 г.,като задълженията по изпълнението на договорите по обособените позиции влизат в сила не по-рано от 01.01.2012г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.07.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №1: “Проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на район “Одесос” при Община Варна.”
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извърши проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на район “Одесос” при Община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45230000, 45233120, 45233294, 45316212, 45233142, 45236119, 45000000, 45221200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни и монтажни работи на пътища
Работи по поставяне на пътна сигнализация
Работи по инсталиране на светофари
Работи по ремонт на пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тунели, шахти и подлези

3) Количество или обем

Проектиране и изпълнение на ново строителство, основен ремонт и реконструкция съгласно одобрени инвестиционни проекти включващи следните части:АС,Вик,пътна, ЕЛ,Конструктивна,ВОД, ПБЗ,Геодезия, Организация на движението и други по Наредба 4, рехабилитация и аварийни ремонти на: -уличната и пътна инфраструктура -спортни обекти, благоустрояване на междублокови пространства и съоръжения на обществено обслужване -пътни съоръжения – мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези, включително ел. инсталации - кабели, осветителни тела и други видове дейности по поддръжката им -подземни комуникации, включително надземни и подземни проводи

Прогнозна стойност, без ДДС
40000000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №2: “Проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на район „Приморски” и район „Младост” при Община Варна.”
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извърши проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на район „Приморски” и район „Младост” при Община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45230000, 45233120, 45233294, 45316212, 45233142, 45236119, 45000000, 45221200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни и монтажни работи на пътища
Работи по поставяне на пътна сигнализация
Работи по инсталиране на светофари
Работи по ремонт на пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тунели, шахти и подлези

3) Количество или обем

Проектиране и изпълнение на ново строителство, основен ремонт и реконструкция съгласно одобрени инвестиционни проекти включващи следните части:АС,Вик,пътна, ЕЛ,Конструктивна,ВОД, ПБЗ,Геодезия, Организация на движението и други по Наредба 4, рехабилитация и аварийни ремонти на: -уличната и пътна инфраструктура -спортни обекти, благоустрояване на междублокови пространства и съоръжения на обществено обслужване -пътни съоръжения – мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези, включително ел. инсталации - кабели, осветителни тела и други видове дейности по поддръжката им -подземни комуникации, включително надземни и подземни проводи

Прогнозна стойност, без ДДС
60000000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №3: “Проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на район „Аспарухово” и район „Владислав Варненчик” при Община Варна.”
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извърши проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на район „Аспарухово” и район „Владислав Варненчик” при Община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45230000, 45233120, 45233294, 45316212, 45233142, 45236119, 45000000, 45221200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни и монтажни работи на пътища
Работи по поставяне на пътна сигнализация
Работи по инсталиране на светофари
Работи по ремонт на пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тунели, шахти и подлези

3) Количество или обем

Проектиране и изпълнение на ново строителство, основен ремонт и реконструкция съгласно одобрени инвестиционни проекти включващи следните части:АС,Вик,пътна, ЕЛ,Конструктивна,ВОД, ПБЗ,Геодезия, Организация на движението и други по Наредба 4, рехабилитация и аварийни ремонти на: -уличната и пътна инфраструктура -спортни обекти, благоустрояване на междублокови пространства и съоръжения на обществено обслужване -пътни съоръжения – мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези, включително ел. инсталации - кабели, осветителни тела и други видове дейности по поддръжката им -подземни комуникации, включително надземни и подземни проводи

Прогнозна стойност, без ДДС
50000000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №4: “Проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията на Кметства Звездица, Константиново, Тополи, Казашко и Каменар при Община Варна.”
1) Кратко описание

При изпълнение на поръчката следва да се извърши проектиране и изпълнение на ново строителство, реконструкция, аварийни ремонти и рехабилитация на уличната мрежа, пътни съоръжения, спортни площадки, междублокови пространства, паркове и алеи на територията Кметства Звездица, Константиново, Тополи, Казашко и Каменар при Община Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45230000, 45233120, 45233294, 45316212, 45233142, 45236119, 45000000, 45221200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни и монтажни работи на пътища
Работи по поставяне на пътна сигнализация
Работи по инсталиране на светофари
Работи по ремонт на пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тунели, шахти и подлези

3) Количество или обем

Проектиране и изпълнение на ново строителство, основен ремонт и реконструкция съгласно одобрени инвестиционни проекти включващи следните части:АС,Вик,пътна, ЕЛ,Конструктивна,ВОД, ПБЗ,Геодезия, Организация на движението и други по Наредба 4, рехабилитация и аварийни ремонти на: -уличната и пътна инфраструктура -спортни обекти, благоустрояване на междублокови пространства и съоръжения на обществено обслужване -пътни съоръжения – мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези, включително ел. инсталации - кабели, осветителни тела и други видове дейности по поддръжката им -подземни комуникации, включително надземни и подземни проводи

Прогнозна стойност, без ДДС
40000000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г.