Версия за печат

00109-2011-0006

BG-гр. Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, За: Георги Ивановски, Република България 2700, гр. Благоевград, Тел.: 073 884407, E-mail: givanovski@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура в градските агломерации” Предоставяне на консултантска услуга строителен надзор: Обособена позиция 1. "Извършване на строителен надзор на обект Природоматематическа гимназия “Акад. Сергей Корольов” и Езикова гимназия “Акад. Людмил Стоянов" Обособена позиция 2. " Извършване на строителен надзор на обект Обединено детско заведение № 2 “Детски свят" Обособена позиция 3. " Извършване на строителен надзор на обект Обединено детско заведение №4 „Първи юни” - Централа" Обособена позиция 4. " Извършване на строителен надзор на обект Обединено детско заведение №4 „Първи юни” - Филиал" Обособена позиция 5. " Извършване на строителен надзор на обект Целодневна детска градина № 6 „Щастливо детство" Обособена позиция 6. " Извършване на строителен надзор на обект Четвърто ОУ “Димчо Дебелянов" Обособена позиция 7. " Извършване на строителен надзор на обект Пето СОУ „Георги Измирлиев" Обособена позиция 8. " Извършване на строителен надзор на обект Шесто СОУ “Иван Вазов" Обособена позиция 9. " Извършване на строителен надзор на обект Седмо СОУ “Кузман Шапкарев" Обособена позиция 10. " Извършване на строителен надзор на обект Осмо СОУ „Арсени Костенецев" Обособена позиция 11. " Извършване на строителен надзор на обект Девето ОУ „Пейо Яворов" Обособена позиция 12. " Извършване на строителен надзор на обект Единадесето ОУ “Христо Ботев"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: град Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на услуга - строителен надзор по време на строително монтажните работи на 12 броя обеки изпълнявани по проект:"Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура в градските агломерации” включващ: упражняване на строителен надзор по смисъла на чл. 168 от Закона за устойство на терирорията /ЗУТ/, съгласно който лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност за законосъобразно започване на строежа;пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;контрол на влаганите в строежа строителни продукти;изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ, както и в съответствие с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, приета с ПМС № 325 от 2006 г.; оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; оценката за енергийна ефективност; - контрол по изпълнението на работните програми на изпълнителите, вкл. количество и качество по договорите, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, следене за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; съставяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите и съгласно разпоредбите на чл.176а и чл. 176б от ЗУТ; - даване на инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят работните проекти - подписване съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности на изготвената екзекутивна документация и нейното представяне на съответните органи съгласно чл. 175 от ЗУТ.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхват на строителния надзор и дейностите по проекта- съгласно документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
93034.79 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

365


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи отделна гаранция за участие за всяка обособена позиция, за която кандидатства, както следва: -Обособена позиция № 1- 46лв. -Обособена позиция № 2- 67лв. -Обособена позиция № 3- 24лв. -Обособена позиция № 4 – 43лв. -Обособена позиция № 5 – 41лв. -Обособена позиция № 6 - 77лв. -Обособена позиция № 7 – 27лв. -Обособена позиция № 8 – 120лв. -Обособена позиция № 9 – 71лв. -Обособена позиция № 10 – 122лв. -Обособена позиция № 11 – 164лв. -Обособена позиция № 12 – 122лв Гаранция за участие може да бъде парична или банкова гаранция Парична гаранция се превежда по банкова сметка на Община Благоевград, Банков код- BIC-SOMBBGSF, по Банкова набирателна сметка IBAN-BG71S0MB 9130 33 13725301 Общинска банка АД Благоевград. Банкова гаранция- неотменима банкова гаранция в полза на община Благоевград. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора. Когато участникът е обединение гаранцията за участие се внася /представя/ от името на обединението, а гаранцията за изпълнение от името на новосъздаденото ЮЛ.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начинът на плащане е описан в приложения към документацията договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Административни сведения - Образец № 1 - Договор за обединение в случай, че кандидатът участва като обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице. - Нотариално заверено пълномощно на представляващия обединението. - Предлагана цена - Образец № 2 - Справка-декларация на договорите за услуга, изпълнени през последните 3 /три/ години. Договорите трябва да са придружени с препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки трябва да съдържат стойността, датата и мястото на извършване на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания-Образец №3 -Декларация обр.№ 1 - Декларация, че е направен оглед и е извършено запознаване с всички условия на мястото на строежа (обекта), които биха по¬влияли на офертата. - Декларация обр. № 2 – по чл.13, ал.1, т.3 от НВМОП, във връзка с чл. 47,ал.1 от ЗОП . - Декларация обр.№ 3 - по чл.13, ал.1, т.4 от НВМОП, във връзка с чл. 47,ал.2 от ЗОП . - Декларация обр.№ 4 - по чл.13, ал.1, т.3 от НВМОП, във връзка с чл. 47,ал.5 от ЗОП . - Декларация обр.№ 5 – чл.51, ал.1,т.9 от ЗОП - Декларация обр.№ 6 - Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – с посочване на обособената позиция, по която се кандидатства. - Декларация обр.№ 7 - Декларация за използване на подизпълнител, съгласно чл.13,ал.1,т.5 от НВОП. - Декларация обр.№ 8 - за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години. /чл.51,ал.1,т.8 от ЗОП/ за всяка година по отделно. - Информация за общия годишен оборот за последните 3 /три/ години и общия оборот, реализиран от услуги с предмет, подобен на обекта на поръчката, за последните 3 години - Образец №4. Техническо предложение Образец № 6 - Подписан и парафиран от участника проекто-договор за всяка обособена позиция, за която се участва– Образец №5, но без да се попълват данни, стойности и т.н. - Документ за регистрация-заверено от участника копие. - Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; - Документ за регистрация по ДДС на фирмата или декларация от фирмата, че не е регистрирана по ДДС. За чуждестранните лица – еквивалентен документ съобразно с националното им законодателство, придружен с официален превод на български език. - Валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството от 02.03.2004 г. съгласно чл.171 от ЗУТ –копие, заверено от участника . - Годишен баланс за последните три приключени финансови години - 2008, 2009 и 2010 година. - Отчет за приходите и разходите на кандидата за последните три приключени финансови години - 2008, 2009 и 2010 година. - Списък на екипа от правоспособни физически лица, чрез които ще се изпълняват услугите, обект на настоящата обществена поръчка. - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на служителите. -Граждански или трудов договор на включените в екипа за изпълнение на поръчката физически лица с участника за целия срок на изпълнение на поръчката . -Участникът е необходимо да представи лиценз за упражняване на дейността съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ. -В случай на участие в открития конкурс чрез пълномощник, същият трябва да представи на комисията нотариално заверено пълномощно от лицата, представляващи юридическите лица или ЕТ по съдебна регистрация. Документ за закупена документация на стойност 120 (сто и двадесет) лв. с ДДС. Банково бордеро за внесена парична гаранция за участие в открития конкурс или банкова гаранция по преценка на участника. Представят се отделни гаранции за участие/банкови бордера за всяка обособена позиция, за която се участва
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние: Участниците в настоящата процедура задължително трябва да имат необходимите минимални икономически и финансови възможности за да изпълнят обществената поръчка както следва: - Заверено от участника копие на годишен Баланс за последните три приключени финансови години - 2008, 2009 и 2010 година; - Заверено от участника копие на Отчет за приходите и разходите на кандидата за последните три приключени финансови години - 2008, 2009 и 2010 година; - справки по чл. 51, ал.1 от ЗОП - предоставени са образци в документацията
Минимални изисквания: Участниците в настоящата процедура задължително трябва да имат необходимите минимални финансови възможности за да изпълнят обществената поръчка както следва: - Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от договори за услуги за предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в размер на 3/три/ пъти прогнозната стойност на надзораза за съответната обособена позиция, за която кандидатства в лева без ДДС - общо за трите години; - Участникът следва да има минимален документално доказан оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в размер на 3/три/ пъти прогнозната стойност на надзораза за съответната обособена позиция, за която кандидатства в лева без ДДС - общо за трите години; - Участникът следва да е реализирал положителен финансов резултат за последната финансова година (2010 г.). В случай, че Участникът е обединение, необходимите минимални икономически и финансови изискванията трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло и/или важат за поне един от членовете на обединението. В случай, че участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК на създаденото обединение.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Лиценз за упражняване на дейността съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ; - Справка –декларация за договорите за строителен надзор, изпълнени през последните 3/три / години Договорите трябва да са придружени с препоръки за добро изпълнение, в които се посочват предмета, стойността, датата и мястото на услугата, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - Участникът представя валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството от 02.03.2004 г. съгласно чл.171 от ЗУТ; - Списък на техническите лица, които ще бъдат ангажирани в строителния надзор по дадената позиция, за която се участва. Броя на ангажираните за един обект надзорници не трябва да е по-малък от 5 души. - Участникът трябва да гарантира участието на лицата, включени в екипа за изпълнение на поръчката със съответните им трудови или граждански договори за целия период за изпълнение на поръчката; - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация и опит- трудова, служебна или осигурителна книжка, копие на трудови договори и документи, удостоверяващи професионална квалификация на служителите, които ще отговарят за извършване на строителния надзор за всеки обект; - Декларация за Средно-списъчния годишен брой на персонала на участника;
Минимални изисквания: Участниците в настоящата процедура задължително трябва да имат необходимите минимални технически възможности за да изпълнят обществената поръчка както следва: - Участникът следва да е изпълнил минимум три договори, сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (2008 г., 2009 г., 2010 г.). - Участникът следва да има лиценз за упражняване на дейността съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ. В случай, че участникът е чуждестранно лице е необходимо да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон; - Участникът следва да е застрахован съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството от 02.03.2004 г. съгласно чл.171 от ЗУТ за всички дейности в предмета на поръчката, които ще извършва или еквивалентн при участие на чуждестрани лица.При участие на обединение, което не е юридическо лице,застраховката следва да бъде представена от всеки един от членовете в него, изпълняващ надзор; - Участникът трябва да разполага с минимум 5 собствени или наети лица, пряко ангажирани в изпълнението за всяка обособена позиция, за която се кандидатства: 1. един ръководител екип - строителен инженер ”магистър” с минимум 5 год. стаж в упражняването на строителен надзор, извършван в съответствие с изискванията на Дирекция „Национален строителен надзор”или еквивалент на страна членка на ЕС; 2. един координатор по безопасност и здраве, който отговаря на критериите по чл. 5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и има минимум 5 год. трудов стаж в упражняването на строителен надзор, извършван в съответствие с изискванията на Дирекция „Национален строителен надзор”или еквивалент на страна членка на ЕС; 3. един архитект с минимум 5 год. стаж в упражняването на строителен надзор, извършван в съответствие с изискванията на Дирекция „Национален строителен надзор”или еквивалент на страна членка на ЕС; 4. един инженер ОиВ с минимум 5 год. стаж в упражняването на строителен надзор, извършван в съответствие с изискванията на Дирекция „Национален строителен надзор”или еквивалент на страна членка на ЕС; 5. един строителен инженер - конструктор с минимум 5 год. стаж в упражняването на строителен надзор, извършван в съответствие с изискванията на Дирекция „Национален строителен надзор”или еквивалент на страна членка на ЕС. - Средно-списъчния годишен брой на персонала на участника трябва да надвишава 5 човека за всяка от последните 3 години. В случай, че се участва за повече от една обособена позиция, то средно-списъчния годишен брой на персонала на участника трябва да надвишава броя на позициите за които се участва умножен по 5 за всяка от последните 3 години; В случай, че Участникът е обединение, изискванията по отношение на минимални технически възможности трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло или водещия партньор.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Физически лица могат да извършват проучвателни, проектантски, контролни, строителни и надзорни дейности, ако притежават техническа правоспособност съобразно придобитата им специалност и образователно-квалификационна степен. Юридически лица могат да извършват гореописаните дейности, ако в състава им са включени физически лица със съответната техническа правоспособност- чл. 229 ЗУТ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 07.07.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията в стая 422 на Община Благоевград, в гр.Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден между 8:30ч.-12.30ч. и 13.30ч. -17:30ч., срещу заплащане на посочената цена в брой или по банков път: Общинска Банка АД -BICSOMBBGSF, IBAN BG44SOMB 9130 8401500044, код на вид плащане 44 40 00 .Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
14.07.2011 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

270

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.07.2011 г.  Час: 11:00
Място

210 зала, общ. Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, гр. Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

,,Регионално развитие” 2007-2013 г., Приоритетна ос 1: “Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1 “Социална инфраструктура”, по схема BG161PO001/1.1-09/2010 “Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинско образователна инфраструктура в градските агломерации” за изпълнение на проект “ Прилагане на мерки за енергийна ефективност в образователната инфраструктура в община Благоевград” Договор BG161PO001/1.1-09/2010/021

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша "№ 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cop.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Извършване на строителен надзор на обект Природоматематическа гимназия “Акад. Сергей Корольов” и Езикова гимназия “Акад. Людмил Стоянов"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
4695.73 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Обединено детско заведение № 2 “Детски свят"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
6749.33 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Обединено детско заведение №4 „Първи юни” - Централа"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
2493.32 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Обединено детско заведение №4 „Първи юни” - Филиал"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
4318.43 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Целодневна детска градина № 6 „Щастливо детство"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
4176.94 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Четвърто ОУ “Димчо Дебелянов"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
7707.41 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Пето СОУ „Георги Измирлиев"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
2711.04 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Шесто СОУ “Иван Вазов"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
12047.41 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Седмо СОУ “Кузман Шапкарев"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
7136.12 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Осмо СОУ „Арсени Костенецев"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
12271.09 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Девето ОУ „Пейо Яворов"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
16474.92 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция " Извършване на строителен надзор на обект Единадесето ОУ “Христо Ботев"
1) Кратко описание

Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството и съставяне на технически паспорт на строежа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
12253.05 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение