Версия за печат

00226-2011-0023

BG-Плевен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Плевен, пл. Възраждане № 2, За: инж. Марийка Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881248; 0886 403255, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Център за административно обслужване на граждани, пл. Възраждане № 4, За: Людмила Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Център за административно обслужване на граждани

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Център за административно обслужване на граждани, пл. Възраждане № 4, За: Людмила Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Център за административно обслужване на граждани

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осъществяване на строителен надзор

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: гр. Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осъществяване на строителен надзор по смисъла на чл.166, ал.1 от ЗУТ на следните обекти: 1.Рехабилитация на ул.”Г.Кочев” – от ж.п. Надлез до ул.”Българска авиация”, гр.Плевен; 2.Рехабилитация на улица „Гренадерска” – от ул.”Д.Попов” до ул.”Гривишко шосе”, гр.Плевен; 3.Рехабилитация на ул.”Хемус” – от ОК 572 до ОК 449”, гр.Плевен; 4.Изграждане на система за видеонаблюдение за превенция на риска”; 5.Изграждане на велосипедна алея – площад „Възраждане” до вход на н.п. „Кайлъка”; 6.Многофункционална спортна площадка и детски площадки междублоково пространство – блок 68 и блок69 в жк.Сторгозия, УПИ І, кв.700А, гр.Плевен”; 7.Детски площадки и многофункционална спортна площадка: • детска площадка, УПИ І, кв.206, гр.Плевен; • многофункционална спортна площадка, УПИ І, кв.312, гр.Плевен; • детска площадка, УПИ І, кв.18, жк.Дружба, кв.Плевен; • детска площадка, УПИ І, кв.284, гр.Плевен; • детска площадка, УПИ І, кв.314, гр.Плевен.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно сключения Договор № BG161PO001/1.4-05/2009/003 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проект „Организация на уличното движение и подобряване на физическата среда за устойчиво и интегрирано развитие на град Плевен”, предлаганата цена/ценово предложение за изпълнение на обществената поръчка не трябва да надвишава сумата 70 000 лв. без ДДС.

ІІ.2.2) Опции

Съгласно чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

15.07.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: Парична сума или банкова гаранция в размер на 700 лв. Паричната сума се внася по сметка на Община Плевен IBAN BG43 UNCR 9660 3311 9710 10, BIC UNCRBGSF, УниКредит Булбанк. Участникът представя банковата гаранция в оригинал със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане срока за валидност на офертите. 2.Гаранция за изпълнение на договора: Парична сума или банкова гаранция. Представя се от участникът определен за изпълнител на обществената поръчка преди подписването на договора в размер на 3 % от стойността на договора. Паричната сума се внася по сметка на Община Плевен IBAN BG43 UNCR 9660 3311 9710 10, BIC UNCRBGSF, УниКредит Булбанк. Участникът представя банковата гаранция в оригинал със срок на валидност 30 дни след подписване на окончателния протокол за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разходите по изпълнението на услугата се заплащат от Община Плевен, като съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., същите подлежат на възстановяване при условията на подписания договор между Министерството на регионалното развитие и благоустройството и Община Плевен. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплаща възнаграждение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при условия, предвидени в документацията за обществената поръчка и при условията на проекта на договор. Плащанията се извършват до 10 число на текущия месец въз основа на представена фактура и доклад от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършените дейности през изминалия месец по банков път по посочена сметка. Окончателното плащане ще се извършва в срок до 30 дни от одобряването на окончателния доклад.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Плик № 1 - Документи за подбор: 1. Документ за регистрация на участника (нотариално заверено копие) или декларация с единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, а когато участник е физическо лице – заверено копие от документ за самоличност. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за всички членове на обединението. Чуждестранните участници трябва да представят тези документи и в официален превод. 2. Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Чуждестранните участници трябва да представят тези документи и в официален превод. 3. Когато не е представена декларация с ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 1 месец преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 4. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура в размер на 700 лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. 5. Доказателства за икономическото и финансово състояние. 6. Доказателства за техническите възможности и квалификация. 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 от ЗОП. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП. 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. 8. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация по чл. 55, ал. 4 от ЗОП. Всеки подизпълнител трябва да отговаря на изискванията, на които отговаря и основния участник съобразно вида и дела на неговото участие при изпълнението на общ. поръчка, и да представи към офертата на участника документите по чл. 56, ал. 1, т.т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП. 11. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника. 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Плик № 2 - Предложение за изпълнението на поръчката 1. Предложението на участника за изпълнение на поръчката трябва да отговаря на нормативноустановените изисквания в Закона за устройство на територията и на подзаконовите нормативни актове за неговото приложение, както и на всички изисквания, определени от Възложителя в настоящата документация за участие. 2. Предложението на участника за изпълнение на поръчката следва да бъде изготвено съгласно образеца в Приложение № 1 от документацията. 3. В предложението за изпълнение на поръчката участникът трябва да опише своята организация и методология за изпълнение на обществената поръчка. 4. Предложението за изпълнение на общ. поръчка и приложенията към него трябва да се представят в оригинал, подписан от законния представител на участника. Плик № 3 - Предлагана цена 1. Участникът представя ценовата оферта в запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“ и фирмата на участника. 2. Ценовата оферта трябва да съдържа попълнено, подписано и подпечатано ценово предложение по приложения към документацията образец в Приложение № 2; 3. В ценовото предложение трябва да бъдат включени всички разходи, които участникът предвижда да направи във връзка с изпълнението на обществената поръчка. Комисията предлага на възложителя да отстрани участник съгласно чл.69, ал.1, т.1, 2, 3 и 4 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от отчета за приходи и разходи и от годишния счетоводен баланс за последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника, както и за оборота от осъществяване на строителен надзор на обекти сходни на предмета на поръчката за последните три години. За сходни на предмета на поръчката се приема осъществяване на строителен надзор на строителство, реконструкция, основен ремонт на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих; 3. Нотариално заверено копие от застраховка за професионална отговорност на участника. Когато участникът е обединение/консорциум - представят се нотариално заверени копия от застраховката за професионална отговорност за всички съдружници в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да има положителен финансов резултат за последните три финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло; 2. Участникът следва да има общ годишен оборот не по-малко от 140 000 лв. /сто и четиридесет хиляди/ лева без ДДС и общ оборот от осъществяване на строителен надзор на обекти, сходни с обектите, включени в предмета на поръчката не по-малък от 70 000 /седемдесет хиляди/ лева без ДДС за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот по тази точка се отнася за обединението като цяло. За сходни на предмета на поръчката се приема осъществяване на строителен надзор на строителство, реконструкция, основен ремонт на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих; 3. Участникът трябва да има застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, определена по реда на чл. 5, ал.4, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, покриваща отговорността за вида строежи, включени в предмета на поръчката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки член от обединението трябва да има застраховка професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за дейностите, които ще извършва при изпълнението на обществената поръчка и да бъде в сила минимум 30 дни след изтичане срока за валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, следва да поддържа валидна застраховка за целия срок на изпълнение на договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Нотариално заверено копие на лиценза на участника по чл.166 от ЗУТ; 2. Заверено от участника копие от валиден сертификат по ISO 9001:2008 за дейности сходни с предмета на поръчката или еквивалентен за упрравление на качеството. За сходни дейности се приема осъществяването на строителен надзор при строителство, реконструкция, основен ремонт на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих; 3. Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП за договори със същия или сходен на предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.), с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложителите; 4. Декларация по чл.166, ал.3 от ЗУТ; 5. Списък на експертите, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка и професионална биография на всеки експерт, както и доказателства за тяхната квалификация, професионален опит и необходима правоспособност за изпълнение на съответната дейност. Професионалната квалификация на експертите се доказва с диплома, сертификат, удостоверение или друг документ, удостоверяващ необходимата квалификация за изпълнение на съответната дейност от предмета на обществената поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 за дейности, сходни с предмета на обществената поръчка, или друга еквивалентна система за управление на качеството. За сходни дейности се приема осъществяването на строителен надзор при строителство, реконструкция, основен ремонт на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки член от обединението трябва да притежава внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 за дейността, която ще осъществява при изпълнението на обществената поръчка; 2. Участникът трябва да е изпълнил през последните три години (2008, 2009 и 2010) договори със сходен предмет с предмета на обществената поръчка, придружени с минимум 2 (две) референции /препоръки/ за добро изпълнение с посочена обща стойност не по-малко от 70 000 (седемдесет хиляди) лева. За сходен предмет на договора се приема осъществяването на строителен надзор при строителство, реконструкция, основен ремонт на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло. 3. Участникът трябва да разполага с екип от технически правоспособни лица за точно, своевременно, качествено и компетентно изпълнение на обществената поръчка, които отговарят на изискванията на Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за обединението като цяло; Експертите, чрез които участникът ще осъществява консултантските услуги, предмет на тази обществена поръчка, трябва да имат квалификация и професионален опит в съотвествие с изискванията на чл.167, ал.1 от ЗУТ, а именно: да са специалисти със завършено висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър"; да имат най-малко 5 години стаж по специалността; да не са допуснали и/или извършили системни нарушения по ЗУТ и нормативните актове по прилагането му; да не са осъждани за умишлени престъпления от общ характер на лишаване от свобода, освен ако не са реабилитирани; да са включени в списъка към лиценза на консултатанта по чл. 167, ал.1 от ЗУТ; Основният екип на участника за изпълнение на обществената поръчка трябва да включва експерти със следната квалификация и професионален опит: а) Ръководител на екипа - Образование и квалификация: строителен инженер със специалност пътно строителство/ПГС; Специфичен професионален опит: общ професионален опит и стаж не по-малко от 10 години; опит в при упражняването на строителен надзор – минимум 5 години; опит в ръководенето на екип от специалисти не по-малко от 3 години или осъществено ръководство на екип от специалисти при реализирането на строителен надзор на поне 5 обекта; б) Инженер по технология на строителстото - Образование и квалификация: строителен инженер със специалност технология на строителството/пътно строителство. Професионален опит и стаж по специалността - не по-малко от 5 години. в) Експерт по противопожарна охрана /ППО/ Образование и квалификация: инженер с придобита специалност по пожарна безопасност и спасяване или друга специалност, осигуряваща квалификация в областта на противопожарните строително-технически норми; Професионален опит: професионален опит и стаж по специалността не по-малко от 3 години. г) Юрист - Образование и квалификация: магистър, специалност „право”; Професионален опит: не по-малко от 3 години.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за устройство на територията /ЗУТ/

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 42 - 068661 от 02.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.07.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 18 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от участника или негов упълномощен представител в Центъра за административно обслужване на граждани, пл. Възраждане № 4, срещу документ за платена такса или с платежно нареждане по сметка на Община Плевен IBAN BG07 UNCR 9660 8497 5737 13, BIC UNCRBGSF, код вид плащане 44 70 00, УниКредит Булбанк.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
22.07.2011 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.07.2011 г.  Час: 14:30
Място

Заседателна зала - ІІІ етаж в сградата на Община Плевен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Този документ е създаден в рамките на проект „Организация на уличното движение и подобряване на физическата среда за устойчиво и интегрирано развитие на град Плевен” по Договор BG161PO001/1.4-05/2009/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Плевен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ