Версия за печат

00398-2011-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински Университет-София, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст.20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Р България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински Университет-София, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦООЗ), ет.10, ст.20 и 22, За: Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински Университет-София, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦООЗ), ет.10, ст.20 и 22, За: Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински Университет-София, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 (сградата на НЦООЗ), ет.10, ст.20 и 22, За: Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка, инсталация, пускане в действие и гаранционна поддръжка на медицинска и друга апаратура за нуждите на Медицински факултет при Медицински Университет- София по 12 обособени позиции."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Гр.София, бул."Св. Георги Софийски" № 1, Медицински факултет при Медицински Университет-София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, инсталация, пускане в действие и гаранционна поддръжка на медицинска и друга апаратура за нуждите на Медицински факултет при Медицински Университет- София по 12 обособени позиции.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000 (FA04)

Описание:

Медицинско оборудване (За обучение )

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството на апаратурата за всяка обособена позиция е посочено в спецификацията, която е приложена към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
200731.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на Медицински Университет-Ректорат, гр.София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя съгласно чл.60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност на офертата и по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Участникът представя гаранция за участие за всеки лот поотделно. Размерът на гаранцията за участие за всяка обособена позиция е, както следва: Лот № 1 Оборудване за учебните лаборатории -290 лв. ; лот № 2 Апарат за измерване на биохимични показатели -250 лв.; Лот № 3 Апаратура за експериментална работа в учебните лаборатории - 180 лв.; Лот № 4 Апаратура за ДНК анализ -300 лв.; Лот № 5 Спектрофотометър -215 лв.; Лот № 6 Система за ядрена спектроскопия - 160 лв.; Лот № 7 Дигитални мултиметри – Data jogger with RS232C интерфейс за свързване с компютър -4 лв.; Лот № 8 Вортекс - 5 лв.; Лот № 9 Комплект RODS - 9 лв.; Лот № 10 Центрофуга хематокритна - 20 лв.; Лот № 11 Видеонистагмограф - 130 лв.;Лот № 12 Апаратура за Катедрата по физиология - 400 лв. Общ размер на гаранцията по всички лотове - 1 963 лв. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума преведена по банкова сметка на Медицински Университет-София-Ректорат или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася и номера на съответния лот. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата сметка за внасяне на гаранцията за участие/изпълнение под формата на парична сума в полза на Възложителя е: IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201; BIC: BPBIBGSF при Юробанк И Еф Джи България.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път в срок до 20 календарни дни след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателни протоколи за извършена доставка, монтаж, инсталация, пускане в експлоатация и обучение на персонала.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника;2. Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност (заверени от участника копия).Копия от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или документ за самоличност когато е физическо лице;3. Удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци; 4. Пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;5. а/ Декларация по чл.47, ал. 1, т. 1 от ЗОП – попълва се по образец Приложение 1; б/ Декларация по чл.47, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП – попълва се по образец - Приложение 1а.; 6. а/ Декларация по чл.47, ал.2, т. 2 от ЗОП - попълва се по образец Приложение 2; б/ Декларация по чл.47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП – попълва се по образец Приложение 2 а.;7. Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП – попълва се по образец Приложение 3.; 8.Декларация за запознаване с условията на поръчката - попълва се образец Приложение 4.; 9.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал;10.Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител - Приложение 6; 11.Декларация по образец за приемане клаузите на договора-Приложение 7;12.Проект на договор- по образец попълнен, парафиран и подпечатан (без попълнени цена)-Приложение 8- поставя се в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката";13.Декларация за регистрация по ДДС (свободен текст) и документи, удостоверяващи наличната регистрация;14.Документ за закупена документация-заверено копие;15.Списък с данни за подизпълнители (ако се ползват такива), както и декларация за съгласие за участие при изпълнение на поръчката - по образец Приложение 9;16.Техническо предложение-по образец Приложение 10 (в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката");17.Ценова оферта по отделни лотове, попълнена по образец Приложение 13 и поставена в запечатани непрозрачни пликове с надпис № 3 "Предлагана цена". Документите от т.1 до т.11, 13, 14 и 15 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор". Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5, чл.21, ал.1 и ал.2 от НВМОП и при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, когато: - участникът е в открито производство по не състоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; - участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;- участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал. 2 от Данъчно – осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която кандиатът или участникът е установен. Оферта, която не отговаря на изискванията на възложителя заложени в документацията и в обявлението се отстранява, като участникът не може да я коригира допълнително за повторно внасяне и разглеждане.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Отчет за приходи и разходи и годишен счетоводен баланс за 2009 г. и 2010 г., оформени съгласно Закона за счетоводството, или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в зависимост от датата, на която участникът е учреден и е започнал дейността си; 2.Информация (счетоводна справка) по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставка на апаратура, сходна с предмета на поръчката за 2009 г. и 2010 г. Документите по т.1 и 2 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор".
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, чийто оборот за 2009 г. и 2010 г. от доставки, сходни с предмета на поръчка е не по-малко от 15 000 (петнадесет хиляди) лева. В случаите, когато участникът е новоучреден или е започнал да развива дейност, сходна с предмета на поръчката след 2009 г. или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи за икономическото и финансовото си състояние, за покриване на минималните изисквания на Възложителя, е необходимо да представи информация за най-малко 3 (три) договора за доставки, сходни с предмета на поръчката.Договорите за доставки сходни с предмета на поръчката следва да са аналогични с предмета на конкретната обособена позиция, за която се участва.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък–Декларация (свободен текст), съдържащ основните договори (с аналогичен предмет на настоящата поръчка) изпълнени от участника през 2009 г. и 2010 г. с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите; 2.Препоръки за добро изпълнение на договорите издадени от клиентите-минимум три броя; 3.Доказателства, че предлаганата апаратура притежава CE-mark - заверено от участника копие; 4.Копие на валидно разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия; 5. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен за производителя на предлаганата техника-заверено от участника копие; 6. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент за участника, за дистрибуция на предлаганата техника; 7. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за извършването на доставката и монтажа/ пускане в експлоатация; Прилагат се трудов/граждански договор, придружен със сертификати или други документи, издадени съгласно действащото законодателство за квалификацията на служителите; 8.Списък на персонала, отговорен за контрола на качеството и обучението за работа; 9.Декларация, че предложената медицинска апаратура отговаря на минималните задължителни техническите изисквания, посочени в спецификацията към документацията /СВОБОДЕН ТЕКСТ/; 10.Сертификат от производителя, че предлаганата апаратура е нова, произведена след 2009 г. /СВОБОДЕН ТЕКСТ/; 11.Декларация, че участникът има изградена сервизна структура в България с обучени и сертифицирани от фирмата производител сервизни специалисти /СВОБОДЕН ТЕКСТ/; 12.Декларация, че ако участникът бъде определен за изпълнител при доставка на апаратура ще предостави ръководство за експлоатация на апаратурата на български език /СВОБОДЕН ТЕКСТ/, поставя се в в плик № 1 "Документи за подбор"; 13.Декларация, че предложената цена е фиксирана и не подлежи на промяна за срока на действие на договора / СВОБОДЕН ТЕКСТ/; 14.Техническа спецификация/сравнителна таблица на предлаганата от участника апаратура съгласно техническата спецификация от документацията, със задължително посочени производител, модел/наименование, година на производство, предлагани технически характеристики и каталожен номер и страница от каталога на предлаганата апаратура (в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката"); 15.Каталог на предлаганата апаратура с маркиране на конкретната апаратура и параметри, без посочване на ценови параметри- в превод на български език (в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката"; 16.Декларация за осигуряване на гаранционно обслужване на оборудването от оторизиран сервиз на производителя при максимално време на реакция / отстраняване на повредата 24 / 120 часа. / СВОБОДЕН ТЕКСТ /; 17.Декларация за извършване на гаранционен сервиз, издаден от фирмата производител, в която да съществува и клауза за гаранция на метрологичната изправност на предлаганата апаратура. Документите от т.т.1 до 13, 16 и 17 се поставят в плик № 1 "Документи за подбор". Документите по т.14 и т.15 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката"
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, които за 2009 г.и 2010 г. имат изпълнени най-малко 3 (три) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката на обща стойност не по-малка от 15 000 лв. Не е задължително трите договора да са сключени по реда на ЗОП. Достатъчно е да бъдат представени 3 (три) броя договора за доставки на медицинска апаратура, сходни с медицинската апаратура, предмет на обществената поръчка, а ако участникът е подал оферта по обособена позиция, сходни с предмета на обособената позиция, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Тези 3 (три) договора следва да са вече с приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях вече да са реализирани доставки.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена.; тежест: 70
Показател: Срок на доставка.; тежест: 15
Показател: Гаранционен срок на предлаганата апаратура.; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.07.2011 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 18 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава след направена предварителна еднодневна заявка на тел. 9515087 или 9152/111. Сумата се заплаща на касата на МУ-Ректорат, гр.София, бул."Акад. Ив.Евстатиев Гешов" № 15, ет.10, ст. 29 срещу редовно издаден документ.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересованато лице документацията може да се изпрати за сметка на лицето отправило искането след направен превод на сумата по банкова сметка на МУ-Ректорат-София: IBAN BG 43 BNBG 9661 31 00 1021-01, BIC: BNBG BGSD при БНБ-София.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.08.2011 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.08.2011 г.  Час: 10:30
Място

Медицински Университет-Ректорат-София, гр.София, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет.12, Заседателна зала № 6.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (по 1 представител), представящи заверено от участника пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел след представяне на документи доказващи статута им.Участниците ще бъдат информирани допълнително за датата, часа и мястото за публичното отваряне на плик № 3 "Предлагана цена" чрез публикуване в електронната страница на МУ-София или по факс.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Оборудване за учебните лаборатории.
1) Кратко описание

Доставка на лабораторна камина и лабораторен плот необходими за Катедрата по медицинска химия и биохимия.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническата спецификация към документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 29329.16 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Апарат за измерване на биохимични показатели.
1) Кратко описание

Доставка на апарат за измерване на биохимични показатели.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 25 000 лв. без ДДС.Ценова оферта надвишаваща определения финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Апаратура за експериментална работа в учебните лаборатории.
1) Кратко описание

Доставка на центрофуга, нагряваща магнитна бъркалка, термостат-инкубатор, хладилник с фризер и микровълнова печка необходими за Катедрата по медицинска химия и биохимия.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 18 718.33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Апаратура за ДНК анализ.
1) Кратко описание

Доставка на шейкър, PCR апарат, Хоризонтална гел електрофореза, захранващо устройство, UV трансилюминатор, едноканални вариабилни автоматични пипети необходими за Катедрата по медицинска химия и биохимия.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 30 350,83 лв. без ДДС.Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Спектрофотометър.
1) Кратко описание

Доставка на спектрофотометър необходим за Катедрата по медицинска химия и биохимия.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 21 500 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Система за ядрена спектроскопия.
1) Кратко описание

Доставка на система за ядрена спектроскопия за Катедрата по медицинска физика и биофизика.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация приложена към документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 16 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Дигитални мултиметри.
1) Кратко описание

Доставка на дигитални мултиметри за Катедра по медицинска физика и биофизика.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация към документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 400 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Вортекс.
1) Кратко описание

Доставка на вортекс за нуждите на Катедра по медицинска физика и биофизика.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 520 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Комплект RODS.
1) Кратко описание

Доставка на комплект RODS за нуждите на Катедра по медицинска физика и биофизика.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 980 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Центрофуга хематокритна.
1) Кратко описание

Доставка на центрофуга хематокритна за нуждите на Катедра по медицинска физика и биофизика.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 2 266,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Видеонистагмограф.
1) Кратко описание

Доставка на видеонистагмограф за нуждите на Катедра по неврология.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 13 333,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Апаратура за Катедрата по физиология.
1) Кратко описание

Доставка на полифизиографска многоканална регистрираща система, 3-канален електрокардиограф и спирометър.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно количествено-техническа спецификация към документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 41 666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща финансовия ресурс се отстранява от участие в процедурата.