Версия за печат

00087-2011-0041

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул."Московска"№33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. " Париж " №1, ст.2

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Столична Община, ул."Будапеща"№17, За: инж. Кристиан Димитров, България 1000, София, Тел.: 02 9831580123

Място/места за контакт: Дирекция "Транспортна инфраструктура"

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Столична община, "Московска" 33, За: Дирекция "Общинска информация" - фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506; 02 9377545

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на велосипедна алея по бул. „Гоце Делчев” от бул. „Цар Борис III” до Южен парк”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е изграждането на велосипедна алея по бул. „Гоце Делчев” от бул. „Цар Борис III до Южен парк.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233162

Описание:

Строителни работи по изграждане на пътеки за велосипедисти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в открития конкурс е в размер на 3 500 / три хиляди и петстотин/ лева; представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция валидна за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране - от бюджета на Столична община Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларация или наличие на обстоятелства по чл.47 ал. 1.ал. 2 и ал.5 от ЗОП. Наличие на обстоятелствата по чл.21, ал.1.от НВМОП Непредставяне на документи и чл.13 от НВМОП. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1, т.т. 2 и 7 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участника участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2 и 3 ще се прилагат комулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участника участва като обединение, тогава участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; -всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на оферта. Споразумението за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ ( ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка) Документите по чл.13, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от НВМОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участниците в процедурата трябва да представят: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК (съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър) участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документа по чл. 56 ал.1 т. 1 от ЗОП се представя в официален превод. 2. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители и документите и данните по чл. 13, ал. 3 от НВМОП и чл. 24, ал. 2 от ППЗОП.а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.13, ал. 3 от НВМОП се представят за всеки от тях. 3. Удостоверение за вписване в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора груа (строежи от транспортната инфраструктура) втора категория. 4. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г., в обхвата на който е включено строително-монтажни работи. 5. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г. 6. Копие на валиден сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от годишните отчети за приходите и разходите и баланси, за 2008, 2009 и 2010 г. 2. справка по Образец № 8. за оборота от изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (ново изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) за 2008, 2009 и 2010г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за 2008, 2009 и 2010 г. 4. копие от застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. положителен финансов резултат за 2008, 2009 и 2010 г. сумарно, както и 2. реализирани приходи от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (ново изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за 2008, 2009 и 2010 г. минимум от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева общо за трите години. 3. да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: за доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. за доказване на опита – списък с не по- малко от 5 обекта за извършване на строително - монтажни работи в пътното строителство (ново изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) изпълнени през последните 5 години (2006, 2007, 2008, 2009 и 2010); , съгласно Образец № 9. за посочените в списъка обекти следва да се приложат минимум 5 референции от Възложителите, с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. за доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10, автобиографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация. За отговорника по качеството и за координатора по безопасен труд да се приложат съответните доказателствени документи за квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НОИ, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участника няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката Образец №11.
Минимални изисквания: Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в извършването на строително - монтажни работи в пътното строителство (ново изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) за последните 5 години (2006, 2007, 2008, 2009 и 2010); 2. квалификация на лицата, които ще изпълняват строителството на обекта:. Ръководителят на обекта да е строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” и да има стаж по специалността не по-малко от 5 г. Участниците задължително включват в екипа си освен това минимум един инженер-геодезист магистър по „Геодезия”, един строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или ”Строителство на транспортни съоръжения”,един инженер със степен магистър, със специалност „Озеленяване” или ландшафтен архитект, един строителен инженер – отговорник по качеството и един инженер – координатор по безопасен труд. За отговорника по качеството и координатора по безопасен труд е допустимо съвместяване на две позиции.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „предлагана цена” ; тежест: 65
Показател: „срок за изпълнение” ; тежест: 5
Показател: технически показатели; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 04.07.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
11.07.2011 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

180

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.07.2011 г.  Час: 10:00
Място

"Московска" 33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал 3 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ