Версия за печат

00028-2011-0009

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" №17-19, За: Зорница Димитрова, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9405602, E-mail: zdimitrova@mrrb.government.bg

Място/места за контакт: ГД "ПРР"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgregio.eu.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Регионално развитие и благоустройство

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Наблюдение и контрол на изпълнението на проекти по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г. с цел подобряване процеса на верификация на средствата за ефективно и качествено изпълнение на проектите.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Наблюдение и контрол на изпълнението на проекти по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

1. Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. 2. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. 3. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: 3.1. Проверка на съответствието на реално изпълнени СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР. 3.2. Измерване на място на реално изпълнени СМР от Протокола за приемане на извършени СМР. Резултатите от измерванията се отразяват в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.3. Проверка на съответствието на екзекутивните чертежи с техническия проект и всички изменения в него, узаконени чрез заповед или допълнителен проект и одобрени от УО на ОПРР. 4. Проверка на вида и качеството на вложените материали и продукти и съответствието им с изискванията на Техническия проект. 5. Финансов контрол: 5.1. Одитна пътека - проверка за извършвани одити/проверки/проверки по верификация и предприети действия за изпълнение на препоръките; 5.2. Проверка на счетоводната система: - защитена ли е счетоводната система с парола за достъп; - лицето, определено за счетоводител на проекта има ли достъп до счетоводната система и извършва ли счетоводни записвания - осчетоводени ли са всички разходооправдателни документи, - спазени ли са изискванията за разходи, направени преди сключване на договор с УО; - разкрита ли е извънбюджетна сметка /код в СЕБРА; - налице ли е аналитично отчитане на ниво проект, възможно ли е проследяване на разходите по проекта в счетоводната система; - плащанията на база оригинални счетоводни документи ли са извършени; - осчетоводени ли са банковите гаранции 5.3. Допустими разходи: - проверка на оригинални разходооправдателни документи за доказване на реалното изпълнение на дейността /реквизити, съгласно действащото законодателство, печат на оперативна програма/; - проверка на аритметичните изчисления в първични счетоводни документи, основание на документа; - платежни нареждания, банкови извлечения от извънбюджетната сметка; - проверка на придружаващи, съпътстващи документи с доказателствен характер, според спецификата на дадената схема; - проверка на Дневници за покупки, Справка- Декларация и Протокол за приемане на декларации и дневници по ЗДДС с включени фактури в тях. 6. Проверка на изпълнението на мерките за информация и публичност при инфраструктурни проекти, осъществявани от бенефициентите по оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 В резултат на всяка извършена проверка на място, изпълнителят следва да представя в срок до 5 работни дни от приключването й доклад, съдържащ становището на екипа от експерти относно: 1. Качеството на изпълнение на СМР при спазване на техническите проекти и евентуални изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; 2. Съответствието на актуваните количества СМР в подписаните „Протоколи за приемане на извършени СМР» с реално изпълнените. Предтсвят се резултатите от направените измервания в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3. Видът и качеството на вложените материали при изпълнение на СМР на обекта и съответствието им с изискванията на инвестиционния проект и техническите спецификации. 4. Системите за финансово управление и отчетността на проекта. 5. Изпълнението на изискванията за информация и публичност.

Прогнозна стойност без ДДС
4155840 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума по сметка на Възложителя; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе в касата на МРРБ или по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. - Гаранцията за участие по съответните обособени позиции е в размер, както следва: 1. Обособена позиция 1 - 3996 лв. 2. Обособена позиция 2 - 3996 лв. 3. Обособена позиция 3 - 3996 лв. 4. Обособена позиция 4 - 3996 лв. 5. Обособена позиция 5 - 3996 лв. 6. Обособена позиция 6 - 3996 лв. 7. Обособена позиция 7 - 2497 лв. 8. Обособена позиция 8 - 6993 лв. 9. Обособена позиция 9 - 8091 лв. - Гаранцията за изпълнение се определя от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в размер на 3% от стойността на договора без ДДС и се представя от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ преди подписване на договора. 1.Гаранцията се предоставя под формата на банкова/парична гаранция. 2. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок от 45 (четиридесет и пет) дни след изтичане на срока по чл. 2, ал.1 от настоящия договор и след уреждане на всички финансови претенции между страните. 3. Гаранция не се възстановява при наличие условията по чл. 13.3. от Договора. 4. Възложителят усвоява частично гаранцията, когато Изпълнителят изпълни частично задълженията си по този договор, или забави изпълнението си по този договор. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Валидността на гаранцията за участие е определена в обявлението или в образеца на офертата от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор; Плащането се извършва на тримесечна база в срок до 10 работни дни след представена данъчна фактура по следния начин: 100 % от общата цена след приключване на проверките на място за съответния период и предаване на доклади от проверката, съдържащи най-малко: Становище на екипа за съответствието на реално изпълнените СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; Становище на екипа за количеството и качеството на изпълнение на СМР, подкрепено с: o Протоколи за измерване на проверените СМР (Приложение 4); o Сравнителни количествено-стойностни сметки (КСС) на проектните и реално изпълнените количества СМР (Приложение 5); Становище на екипа по отношение на качеството на вложените материали, подкрепено от взети по време на проверката документи за произход и съответствие на строителните продукти; Становище на екипа по отношение на системите за финансово управление и отчетността на проекта; Становище на екипа по отношение на изпълнението на изискванията за информация и публичност Двустранно подписан протокол за приемането на докладите от проверката от Възложителя без забележки.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документа се представя и в официален превод; 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал. 2, т.2 от ЗОП; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал. 2, т.1 , т.3 от ЗОП; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 5. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора; 6. Документ за внесена гаранция за участие; 7. Декларация, че участникът ще използва/няма да използва подизпълнител 8. Декларация за съгласие на подизпълнителя да участва в изпълнението на поръчката. 9. Списък на документите, съдържащи се в офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните три финансово приключили години, оформени съгласно Закона за счетоводството, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността. 2. Декларация за общия оборот и оборота от дейности в областта на предмета на поръчката за последните три години (2008, 2009, 2010 г.).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.1. Положителен финансов резултат за всяка от последнте три години (2008 , 2009 и 2010 год.). 1.2. Минимален оборот за последните три години (2008 , 2009 и 2010 год.) от сходни дейности в размер на 20% от прогнозната стойност на съответната обособена позиция в лева без ДДС. * сходни дейности в областта на строителен надзор и/или инвеститорски контрол. ** Когато участникът е обединение, минималните изисквания се покриват от обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. За участниците, подали оферта по Обособени позиции от 1 до 6: Участниците по настоящата поръчка определят и представят в офертите си ръководител на екипа и ключови експерти, съгласно изискванията, посочени по-долу, както следва: 1.1. Ръководител на екипа от експерти Квалификация и умения Висше образование – образователно-квалификационна степен магистър в областта на строителството/архитектурата 1.2. Експерти – 6 лица, отговарящи на изискванията, посочени по-долу, както следва: Квалификация и умения Висше образование – образователно-квалификационна степен магистър във всяка от следните области (или еквивалентни на тях): Архитектура Инженер със специалност „Строителство на сгради и съоръжения”; Инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация”; Инженер със специалност „Отопление, вентилация и климатизация”; Електроинженер; Икономическа специалност. 2. За участници, кандидатстващи по Обособена позиция 7: Участниците по настоящата поръчка определят и представят в офертите си ръководител на екипа и ключови експерти, съгласно изискванията, посочени по-долу, както следва: 2.1. Ръководител на екипа от експерти Квалификация и умения Висше образование – образователно-квалификационна степен магистър в областта на обособената позиция 2.2. Експерти: 6 лица, отговарящи на изискванията, посочени по-долу, както следва: Квалификация и умения Висше образование –магистър във всяка от следните области (или еквивалентни на тях): Архитект с квалификация по реставрация на недвижими културни ценности; Инженер със специалност „Строителство на сгради и съоръжения”; Инженер със специалност „Транспортно строителство”; Инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация”; Електроинженер; Икономическа специалност. 3. За участници, кандидатстващи по Обособена позиция 8: Участниците по настоящата поръчка определят и представят в офертите си ръководител на екипа и ключови експерти, съгласно изискванията, посочени по-долу, както следва: 3.1. Ръководител на екипа от експерти Квалификация и умения Висше образование – образователно-квалификационна степен магистър в областта на обособената позиция. 3.2. Експерти: 6 лица, отговарящи на изискванията, посочени по-долу, както следва: Квалификация и умения Висше образование – минимална степен магистър във всяка от следните области (или еквивалентни на тях): Инженер със специалност „Строителство на сгради и съоръжения” Инженер със специалност „Транспортно строителство”; Инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация”; Инженер със специалност „Хидростроителство” Инженерна геология; Икономическа специалност. 4. За участници, кандидатстващи по Обособена позиция 9: Участниците по настоящата поръчка определят и представят в офертите си ръководител на екипа и ключови експерти, съгласно изискванията, посочени по-долу, както следва: 4.1. Ръководител на екипа от експерти Квалификация и умения Висше образование – образователно-квалификационна степен магистър в областта на обособената позиция. 4.2. Експерти: 6 лица, отговарящи на изискванията, посочени по-долу, както следва: Квалификация и умения Висше техническо образование – минимална степен магистър във всяка от следните области (или еквивалентни на тях):: Ландшафтен архитект; Инженер със специалност „Транспортно строителство”; Инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация”; Електроинженер. Инженер със специалност „Автоматика, информационна и управляваща техника» Икономическа специалност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.За участниците, подали оферта по Обособени позиции от 1 до 6: 1.1.Ръководител на екипа от експерти Минимум пет години водещо участие (главен инженер/главен проектант/технически ръководител/главен консултант или друга равностойна функция) при изпълнението на минимум 2 инфраструктурни проекта. 1.2.Експерти – 6 лица, отговарящи на изискванията: Минимум 3 (три) години специфичен професионален опит в областта по специалността, за която е предложен. За финансовия експерт минимум 3 години специфичен професионален опит в областта на финансовото управление и контрол. 2.За участници, кандидатстващи по Обособ. позиция 7: 2.1.Ръководител на екипа от експерти - Минимум пет години водещо участие (главен инженер/главен проектант/технически ръководител/главен консултант или друга равностойна функция) при изпълнението на минимум 2 инфраструктурни проекта. 2.2.Експерти: 6 лица, отговарящи на изискванията: Минимум 3 години специфичен професионален опит в областта по специалността, за която е предложен. 3.За участници, кандидатстващи по Обособ. позиция 8: 3.1.Ръководител на екипа от експерти - Минимум пет години водещо участие (главен инженер/главен проектант/технически ръководител/главен консултант или друга равностойна функция) при изпълнението на минимум 2 инфраструктурни проекта в областта на обособената позиция. 3.2.Експерти: 6 лица, отговарящи на изискванията: Минимум 3 години специфичен професионален опит в областта по специалността, за която е предложен. 4.За участници, кандидатстващи по Обособ.позиция 9: 4.1.Ръководител на екипа от експерти - Минимум пет години водещо участие (главен инженер/главен проектант/технически ръководител/главен консултант или друга равностойна функция) при изпълнението на минимум 2 инфраструктурни проекта в областта на обособената позиция. 4.2.Експерти: 6 лица, отговарящи на изискванията: Минимум 3 години специфичен професионален опит в областта по специалността, за която е предложен. Д-ва за р-л екип и експертите: а) диплома за завършено висше образование със съответната образователна степен, съгласно изискванията, посочени в техническата спецификация; в допълнение към нея могат да бъдат представени и сертификати за допълнителни специализации. б) описание на проектите, в които е участвал ръководителят на екипа като проектант, изпълнител, инвеститорски контрол и/или строителен надзор, за удостоверяване на специфичния му професионален опит; в) професионалният опит се доказва чрез представяне на копия от договори за изпълнение на конкретни проекти и/или копия от документи за трудов/служебен стаж и/или удостоверения от работодателя. * Когато участникът е обединение, минималните изисквания се покриват от обединението като цяло.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на техническото предложение; тежест: 60
Показател: Цена; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.06.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27.06.2011 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.06.2011 г.  Час: 10:00
Място

МРРБ, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19 , стая 17 "а"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г., проект № BG161РО001/5-01/2008/054 - ”Наблюдение и контрол на изпълнението на проекти по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г. с цел подобряване процеса на верификация на средствата за ефективно и качествено изпълнение на проектите”.

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете за подаване на оферти са съобразени с чл.64, ал.3 от ЗОП. Документацията за насотящата поръчка се публикува на електронните страници на Възложителя: www.mrrb.government.bg и www.bgregio.eu. Оферти се подават на адреса на Възложителя: гр. София, ул. „Св.св. Кирил и Методий” № 17-19, нов корпус, етаж 2 , зала 2.1. в срок до 27.06.2011 г. 16.00 часа, включително.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8 от ЗОП; 3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна" при Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св.Св.Кирил и Методий" № 17-19, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405562, Факс: 02 9872517

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.05.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Подпомагане на Управляващия орган на ОПРР при провеждане на проверки на място на територията на Северозападен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд.
1) Кратко описание

Провеждане на проверки на място на територията на Северозападен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд.Наблюдение и контрол на: 1. Ремонт/реконструкция на съществуващи сгради и съоръжения; 2. Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сгради и съоръжения; 3. Ремонт и рехабилитация на сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.); 4. Строителство на нови сгради и съоръжения; 5. Изграждане на нови сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.);

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

1. Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. 2. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. 3. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: 3.1. Проверка на съответствието на реално изпълнени СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР. 3.2. Измерване на място на реално изпълнени СМР от Протокола за приемане на извършени СМР. Резултатите от измерванията се отразяват в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.3. Проверка на съответствието на екзекутивните чертежи с техническия проект и всички изменения в него, узаконени чрез заповед или допълнителен проект и одобрени от УО на ОПРР. 4. Проверка на вида и качеството на вложените материали и продукти и съответствието им с изискванията на Техническия проект. 5. Финансов контрол: 5.1. Одитна пътека - проверка за извършвани одити/проверки/проверки по верификация и предприети действия за изпълнение на препоръките; 5.2. Проверка на счетоводната система: - защитена ли е счетоводната система с парола за достъп; - лицето, определено за счетоводител на проекта има ли достъп до счетоводната система и извършва ли счетоводни записвания - осчетоводени ли са всички разходооправдателни документи, - спазени ли са изискванията за разходи, направени преди сключване на договор с УО; - разкрита ли е извънбюджетна сметка /код в СЕБРА; - налице ли е аналитично отчитане на ниво проект, възможно ли е проследяване на разходите по проекта в счетоводната система; - плащанията на база оригинални счетоводни документи ли са извършени; - осчетоводени ли са банковите гаранции 5.3. Допустими разходи: - проверка на оригинални разходооправдателни документи за доказване на реалното изпълнение на дейността /реквизити, съгласно действащото законодателство, печат на оперативна програма/; - проверка на аритметичните изчисления в първични счетоводни документи, основание на документа; - платежни нареждания, банкови извлечения от извънбюджетната сметка; - проверка на придружаващи, съпътстващи документи с доказателствен характер, според спецификата на дадената схема; - проверка на Дневници за покупки, Справка- Декларация и Протокол за приемане на декларации и дневници по ЗДДС с включени фактури в тях. 6. Проверка на изпълнението на мерките за информация и публичност при инфраструктурни проекти, осъществявани от бенефициентите по оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. В резултат на всяка извършена проверка на място, изпълнителят следва да представя в срок до 5 работни дни от приключването й Доклад, съдържащ становището на екипа от експерти относно: 1. Качеството на изпълнение на СМР при спазване на техническите проекти и евентуални изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; 2. Съответствието на актуваните количества СМР в подписаните „Протоколи за приемане на извършени СМР» с реално изпълнените. Предтсвят се резултатите от направените измервания в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3. Видът и качеството на вложените материали при изпълнение на СМР на обекта и съответствието им с изискванията на инвестиционния проект и техническите спецификации. 4. Системите за финансово управление и отчетността на проекта. 5. Изпълнението на изискванията за информация и публичност.

Прогнозна стойност, без ДДС
399600 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Подпомагане на Управляващия орган на ОПРР при провеждане на проверки на място на територията на Северен централен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд”
1) Кратко описание

Провеждане на проверки на място на територията на Северен централен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд”. Наблюдение и контрол на: 1. Ремонт/реконструкция на съществуващи сгради и съоръжения; 2. Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сгради и съоръжения; 3. Ремонт и рехабилитация на сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.); 4. Строителство на нови сгради и съоръжения; 5. Изграждане на нови сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.);

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

1. Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. 2. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. 3. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: 3.1. Проверка на съответствието на реално изпълнени СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР. 3.2. Измерване на място на реално изпълнени СМР от Протокола за приемане на извършени СМР. Резултатите от измерванията се отразяват в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.3. Проверка на съответствието на екзекутивните чертежи с техническия проект и всички изменения в него, узаконени чрез заповед или допълнителен проект и одобрени от УО на ОПРР. 4. Проверка на вида и качеството на вложените материали и продукти и съответствието им с изискванията на Техническия проект. 5. Финансов контрол: 5.1. Одитна пътека - проверка за извършвани одити/проверки/проверки по верификация и предприети действия за изпълнение на препоръките; 5.2. Проверка на счетоводната система: - защитена ли е счетоводната система с парола за достъп; - лицето, определено за счетоводител на проекта има ли достъп до счетоводната система и извършва ли счетоводни записвания - осчетоводени ли са всички разходооправдателни документи, - спазени ли са изискванията за разходи, направени преди сключване на договор с УО; - разкрита ли е извънбюджетна сметка /код в СЕБРА; - налице ли е аналитично отчитане на ниво проект, възможно ли е проследяване на разходите по проекта в счетоводната система; - плащанията на база оригинални счетоводни документи ли са извършени; - осчетоводени ли са банковите гаранции 5.3. Допустими разходи: - проверка на оригинални разходооправдателни документи за доказване на реалното изпълнение на дейността /реквизити, съгласно действащото законодателство, печат на оперативна програма/; - проверка на аритметичните изчисления в първични счетоводни документи, основание на документа; - платежни нареждания, банкови извлечения от извънбюджетната сметка; - проверка на придружаващи, съпътстващи документи с доказателствен характер, според спецификата на дадената схема; - проверка на Дневници за покупки, Справка- Декларация и Протокол за приемане на декларации и дневници по ЗДДС с включени фактури в тях. 6. Проверка на изпълнението на мерките за информация и публичност при инфраструктурни проекти, осъществявани от бенефициентите по оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. В резултат на всяка извършена проверка на място, изпълнителят следва да представя в срок до 5 работни дни от приключването й Доклад, съдържащ становището на екипа от експерти относно: 1. Качеството на изпълнение на СМР при спазване на техническите проекти и евентуални изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; 2. Съответствието на актуваните количества СМР в подписаните „Протоколи за приемане на извършени СМР» с реално изпълнените. Предтсвят се резултатите от направените измервания в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3. Видът и качеството на вложените материали при изпълнение на СМР на обекта и съответствието им с изискванията на инвестиционния проект и техническите спецификации. 4. Системите за финансово управление и отчетността на проекта. 5. Изпълнението на изискванията за информация и публичност.

Прогнозна стойност, без ДДС
399600 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР:


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Подпомагане на Управляващия орган на ОПРР при провеждане на проверки на място на територията на Североизточен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд”
1) Кратко описание

Провеждане на проверки на място на територията на Североизточен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд”; Наблюдение и контрол на: Ремонт/реконструкция на съществуващи сгради и съоръжения; Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сгради и съоръжения; Ремонт и рехабилитация на сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.); Строителство на нови сгради и съоръжения; Изграждане на нови сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.);

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

1 Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. 2 Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. 3 Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: 3.1 Проверка на съответствието на реално изпълнени СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР. 3.2 Измерване на място на реално изпълнени СМР от Протокола за приемане на извършени СМР. Резултатите от измерванията се отразяват в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.3 Проверка на съответствието на екзекутивните чертежи с техническия проект и всички изменения в него, узаконени чрез заповед или допълнителен проект и одобрени от УО на ОПРР. 4 Проверка на вида и качеството на вложените материали и продукти и съответствието им с изискванията на Техническия проект. 5 Финансов контрол: 5.1 Одитна пътека - проверка за извършвани одити/проверки/проверки по верификация и предприети действия за изпълнение на препоръките; 5.2 Проверка на счетоводната система: • защитена ли е счетоводната система с парола за достъп; • лицето, определено за счетоводител на проекта има ли достъп до счетоводната система и извършва ли счетоводни записвания • осчетоводени ли са всички разходооправдателни документи, • спазени ли са изискванията за разходи, направени преди сключване на договор с УО; • разкрита ли е извънбюджетна сметка /код в СЕБРА; • налице ли е аналитично отчитане на ниво проект, възможно ли е проследяване на разходите по проекта в счетоводната система; • плащанията на база оригинални счетоводни документи ли са извършени; • осчетоводени ли са банковите гаранции 5.3 Допустими разходи: • проверка на оригинални разходооправдателни документи за доказване на реалното изпълнение на дейността /реквизити, съгласно действащото законодателство, печат на оперативна програма/; • проверка на аритметичните изчисления в първични счетоводни документи, основание на документа; • платежни нареждания, банкови извлечения от извънбюджетната сметка; • проверка на придружаващи, съпътстващи документи с доказателствен характер, според спецификата на дадената схема; • проверка на Дневници за покупки, Справка- Декларация и Протокол за приемане на декларации и дневници по ЗДДС с включени фактури в тях. 6 Проверка на изпълнението на мерките за информация и публичност при инфраструктурни проекти, осъществявани от бенефициентите по оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. В резултат на всяка извършена проверка на място, изпълнителят следва да представя в срок до 5 работни дни от приключването й Доклад, съдържащ становището на екипа от експерти относно: 1 Качеството на изпълнение на СМР при спазване на техническите проекти и евентуални изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; 2 Съответствието на актуваните количества СМР в подписаните „Протоколи за приемане на извършени СМР» с реално изпълнените. Предтсвят се резултатите от направените измервания в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3 Видът и качеството на вложените материали при изпълнение на СМР на обекта и съответствието им с изискванията на инвестиционния проект и техническите спецификации. 4 Системите за финансово управление и отчетността на проекта. 5 Изпълнението на изискванията за информация и публичност.

Прогнозна стойност, без ДДС
399600 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Ремонт/реконструкция на съществуващи сгради и съоръжения; Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сгради и съоръжения; Ремонт и рехабилитация на сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.); Строителство на нови сгради и съоръжения; Изграждане на нови сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.);


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Подпомагане на Управляващия орган на ОПРР при провеждане на проверки на място на територията на Югоизточен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд”
1) Кратко описание

Провеждане на проверки на място на територията на Югоизточен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд”; Наблюдение и контрол на: 1. Ремонт/реконструкция на съществуващи сгради и съоръжения; 2. Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сгради и съоръжения; 3. Ремонт и рехабилитация на сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.); 4. Строителство на нови сгради и съоръжения; 5. Изграждане на нови сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.);

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

1 Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. 2 Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. 3 Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: 3.1 Проверка на съответствието на реално изпълнени СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР. 3.2 Измерване на място на реално изпълнени СМР от Протокола за приемане на извършени СМР. Резултатите от измерванията се отразяват в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.3.Проверка на съответствието на екзекутивните чертежи с техническия проект и всички изменения в него, узаконени чрез заповед или допълнителен проект и одобрени от УО на ОПРР. 4 Проверка на вида и качеството на вложените материали и продукти и съответствието им с изискванията на Техническия проект. 5 Финансов контрол: 5.1 Одитна пътека - проверка за извършвани одити/проверки/проверки по верификация и предприети действия за изпълнение на препоръките; 5.2 Проверка на счетоводната система: • защитена ли е счетоводната система с парола за достъп; • лицето, определено за счетоводител на проекта има ли достъп до счетоводната система и извършва ли счетоводни записвания • осчетоводени ли са всички разходооправдателни документи, • спазени ли са изискванията за разходи, направени преди сключване на договор с УО; • разкрита ли е извънбюджетна сметка /код в СЕБРА; • налице ли е аналитично отчитане на ниво проект, възможно ли е проследяване на разходите по проекта в счетоводната система; • плащанията на база оригинални счетоводни документи ли са извършени; • осчетоводени ли са банковите гаранции 5.3 Допустими разходи: • проверка на оригинални разходооправдателни документи за доказване на реалното изпълнение на дейността /реквизити, съгласно действащото законодателство, печат на оперативна програма/; • проверка на аритметичните изчисления в първични счетоводни документи, основание на документа; • платежни нареждания, банкови извлечения от извънбюджетната сметка; • проверка на придружаващи, съпътстващи документи с доказателствен характер, според спецификата на дадената схема; • проверка на Дневници за покупки, Справка- Декларация и Протокол за приемане на декларации и дневници по ЗДДС с включени фактури в тях. 6 Проверка на изпълнението на мерките за информация и публичност при инфраструктурни проекти, осъществявани от бенефициентите по оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. В резултат на всяка извършена проверка на място, изпълнителят следва да представя в срок до 5 работни дни от приключването й Доклад, съдържащ становището на екипа от експерти относно: 1.Качеството на изпълнение на СМР при спазване на техническите проекти и евентуални изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; 2.Съответствието на актуваните количества СМР в подписаните „Протоколи за приемане на извършени СМР» с реално изпълнените. Предтсвят се резултатите от направените измервания в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.Видът и качеството на вложените материали при изпълнение на СМР на обекта и съответствието им с изискванията на инвестиционния проект и техническите спецификации. 4.Системите за финансово управление и отчетността на проекта. 5.Изпълнението на изискванията за информация и публичност.

Прогнозна стойност, без ДДС
399600 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Подпомагане на Управляващия орган на ОПРР при провеждане на проверки на място на територията на Южен централен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд”
1) Кратко описание

Проверки на място на територията на Южен централен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд”; Наблюдение иконтрол на: 1.Ремонт/реконструкция на съществуващи сгради и съоръжения; 2.Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сгради и съоръжения; 3.Ремонт и рехабилитация на сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.); 4.Строителство на нови сгради и съоръжения; 5.Изграждане на нови сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.);

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

1 Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. 2 Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. 3 Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: 3.1 Проверка на съответствието на реално изпълнени СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР. 3.2 Измерване на място на реално изпълнени СМР от Протокола за приемане на извършени СМР. Резултатите от измерванията се отразяват в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.3.Проверка на съответствието на екзекутивните чертежи с техническия проект и всички изменения в него, узаконени чрез заповед или допълнителен проект и одобрени от УО на ОПРР. 4 Проверка на вида и качеството на вложените материали и продукти и съответствието им с изискванията на Техническия проект. 5 Финансов контрол: 5.1 Одитна пътека - проверка за извършвани одити/проверки/проверки по верификация и предприети действия за изпълнение на препоръките; 5.2 Проверка на счетоводната система: • защитена ли е счетоводната система с парола за достъп; • лицето, определено за счетоводител на проекта има ли достъп до счетоводната система и извършва ли счетоводни записвания • осчетоводени ли са всички разходооправдателни документи, • спазени ли са изискванията за разходи, направени преди сключване на договор с УО; • разкрита ли е извънбюджетна сметка /код в СЕБРА; • налице ли е аналитично отчитане на ниво проект, възможно ли е проследяване на разходите по проекта в счетоводната система; • плащанията на база оригинални счетоводни документи ли са извършени; • осчетоводени ли са банковите гаранции 5.3 Допустими разходи: • проверка на оригинални разходооправдателни документи за доказване на реалното изпълнение на дейността /реквизити, съгласно действащото законодателство, печат на оперативна програма/; • проверка на аритметичните изчисления в първични счетоводни документи, основание на документа; • платежни нареждания, банкови извлечения от извънбюджетната сметка; • проверка на придружаващи, съпътстващи документи с доказателствен характер, според спецификата на дадената схема; • проверка на Дневници за покупки, Справка- Декларация и Протокол за приемане на декларации и дневници по ЗДДС с включени фактури в тях. 6 Проверка на изпълнението на мерките за информация и публичност при инфраструктурни проекти, осъществявани от бенефициентите по оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. В резултат на всяка извършена проверка на място, изпълнителят следва да представя в срок до 5 работни дни от приключването й Доклад, съдържащ становището на екипа от експерти относно: 1.Качеството на изпълнение на СМР при спазване на техническите проекти и евентуални изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; 2.Съответствието на актуваните количества СМР в подписаните „Протоколи за приемане на извършени СМР» с реално изпълнените. Предтсвят се резултатите от направените измервания в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.Видът и качеството на вложените материали при изпълнение на СМР на обекта и съответствието им с изискванията на инвестиционния проект и техническите спецификации. 4.Системите за финансово управление и отчетността на проекта. 5.Изпълнението на изискванията за информация и публичност.

Прогнозна стойност, без ДДС
399600 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР:


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Подпомагане на Управляващия орган на ОПРР при провеждане на проверки на място на територията на Югозападен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд”
1) Кратко описание

Провеждане на проверки на място на територията на Югозападен район по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ново строителство, ремонт, реконструкция, повишаване енергийната ефективност на сграден фонд”; Наблюдение и контрол на : 1.Ремонт/реконструкция на съществуващи сгради и съоръжения; 2.Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сгради и съоръжения; 3.Ремонт и рехабилитация на сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.); 4.Строителство на нови сгради и съоръжения; 5.Изграждане на нови сградни мрежи (електро, ОВиК, компютърни, за автоматизация и др.);

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

1 Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. 2 Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. 3 Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: 3.1 Проверка на съответствието на реално изпълнени СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР. 3.2 Измерване на място на реално изпълнени СМР от Протокола за приемане на извършени СМР. Резултатите от измерванията се отразяват в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.3.Проверка на съответствието на екзекутивните чертежи с техническия проект и всички изменения в него, узаконени чрез заповед или допълнителен проект и одобрени от УО на ОПРР. 4 Проверка на вида и качеството на вложените материали и продукти и съответствието им с изискванията на Техническия проект. 5 Финансов контрол: 5.1 Одитна пътека - проверка за извършвани одити/проверки/проверки по верификация и предприети действия за изпълнение на препоръките; 5.2 Проверка на счетоводната система: • защитена ли е счетоводната система с парола за достъп; • лицето, определено за счетоводител на проекта има ли достъп до счетоводната система и извършва ли счетоводни записвания • осчетоводени ли са всички разходооправдателни документи, • спазени ли са изискванията за разходи, направени преди сключване на договор с УО; • разкрита ли е извънбюджетна сметка /код в СЕБРА; • налице ли е аналитично отчитане на ниво проект, възможно ли е проследяване на разходите по проекта в счетоводната система; • плащанията на база оригинални счетоводни документи ли са извършени; • осчетоводени ли са банковите гаранции 5.3 Допустими разходи: • проверка на оригинални разходооправдателни документи за доказване на реалното изпълнение на дейността /реквизити, съгласно действащото законодателство, печат на оперативна програма/; • проверка на аритметичните изчисления в първични счетоводни документи, основание на документа; • платежни нареждания, банкови извлечения от извънбюджетната сметка; • проверка на придружаващи, съпътстващи документи с доказателствен характер, според спецификата на дадената схема; • проверка на Дневници за покупки, Справка- Декларация и Протокол за приемане на декларации и дневници по ЗДДС с включени фактури в тях. 6 Проверка на изпълнението на мерките за информация и публичност при инфраструктурни проекти, осъществявани от бенефициентите по оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. В резултат на всяка извършена проверка на място, изпълнителят следва да представя в срок до 5 работни дни от приключването й Доклад, съдържащ становището на екипа от експерти относно: 1.Качеството на изпълнение на СМР при спазване на техническите проекти и евентуални изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; 2.Съответствието на актуваните количества СМР в подписаните „Протоколи за приемане на извършени СМР» с реално изпълнените. Предтсвят се резултатите от направените измервания в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.Видът и качеството на вложените материали при изпълнение на СМР на обекта и съответствието им с изискванията на инвестиционния проект и техническите спецификации. 4.Системите за финансово управление и отчетността на проекта. 5.Изпълнението на изискванията за информация и публичност.

Прогнозна стойност, без ДДС
399600 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Подпомагане на Управляващия орган на ОПРР при провеждане на проверки на място по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ремонт и рехабилитация на туристически атракции и свързаната с тях инфраструктура”.
1) Кратко описание

Провеждане на проверки на място по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ремонт и рехабилитация на туристически атракции и свързаната с тях инфраструктура”; Наблюдение и контрол на: 1.Подобряване на паметници на културата - възстановяване, консервация, опазване, реставрация, експониране, оборудване, въвеждане на техники и програми за интерпретация и анимация и др. 2.Строителство, ремонт и рехабилитация на съпътстващата туристическа инфраструктура, необходима за нуждите на паметниците на културата като указателни табели, посетителски информационни центрове, детски площадки и съоръжения за отдих, паркинги, тротоари, зелени площи, обществени тоалетни, осветление, системи за видеонаблюдение, малки съоръжения за събиране на отпадъци, съоръжения за подобряване достъпа на лица с увреждания и за улеснение на възрастни посетители; 3. Изграждане на допълваща дребномащабна довеждаща техническа инфраструктура в района на паметниците на културата, като пътища, водопроводи, пречиствателни съоръжения за битово-фекални води, електропроводи и др;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

1 Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. 2 Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. 3 Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: 3.1 Проверка на съответствието на реално изпълнени СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР. 3.2 Измерване на място на реално изпълнени СМР от Протокола за приемане на извършени СМР. Резултатите от измерванията се отразяват в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.3.Проверка на съответствието на екзекутивните чертежи с техническия проект и всички изменения в него, узаконени чрез заповед или допълнителен проект и одобрени от УО на ОПРР. 4 Проверка на вида и качеството на вложените материали и продукти и съответствието им с изискванията на Техническия проект. 5 Финансов контрол: 5.1 Одитна пътека - проверка за извършвани одити/проверки/проверки по верификация и предприети действия за изпълнение на препоръките; 5.2 Проверка на счетоводната система: • защитена ли е счетоводната система с парола за достъп; • лицето, определено за счетоводител на проекта има ли достъп до счетоводната система и извършва ли счетоводни записвания • осчетоводени ли са всички разходооправдателни документи, • спазени ли са изискванията за разходи, направени преди сключване на договор с УО; • разкрита ли е извънбюджетна сметка /код в СЕБРА; • налице ли е аналитично отчитане на ниво проект, възможно ли е проследяване на разходите по проекта в счетоводната система; • плащанията на база оригинални счетоводни документи ли са извършени; • осчетоводени ли са банковите гаранции 5.3 Допустими разходи: • проверка на оригинални разходооправдателни документи за доказване на реалното изпълнение на дейността /реквизити, съгласно действащото законодателство, печат на оперативна програма/; • проверка на аритметичните изчисления в първични счетоводни документи, основание на документа; • платежни нареждания, банкови извлечения от извънбюджетната сметка; • проверка на придружаващи, съпътстващи документи с доказателствен характер, според спецификата на дадената схема; • проверка на Дневници за покупки, Справка- Декларация и Протокол за приемане на декларации и дневници по ЗДДС с включени фактури в тях. 6 Проверка на изпълнението на мерките за информация и публичност при инфраструктурни проекти, осъществявани от бенефициентите по оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. В резултат на всяка извършена проверка на място, изпълнителят следва да представя в срок до 5 работни дни от приключването й Доклад, съдържащ становището на екипа от експерти относно: 1.Качеството на изпълнение на СМР при спазване на техническите проекти и евентуални изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; 2.Съответствието на актуваните количества СМР в подписаните „Протоколи за приемане на извършени СМР» с реално изпълнените. Предтсвят се резултатите от направените измервания в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.Видът и качеството на вложените материали при изпълнение на СМР на обекта и съответствието им с изискванията на инвестиционния проект и техническите спецификации. 4.Системите за финансово управление и отчетността на проекта. 5.Изпълнението на изискванията за информация и публичност.

Прогнозна стойност, без ДДС
249750 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР:


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Подпомагане на Управляващия орган на ОПРР при провеждане на проверки на място по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с укрепване на свлачища и срутища; мерки за предпазване от наводнения; мерки за предотвратяване абразията и ерозията на морските и речните брегове и др.”
1) Кратко описание

Провеждане на проверки на място по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с укрепване на свлачища и срутища; мерки за предпазване от наводнения; мерки за предотвратяване абразията и ерозията на морските и речните брегове и др.”; Наблюдение и контрол на : 1. Строителство и/или рехабилитация на съоръжения за укрепване на свлачища, в т.ч.: Съоръжения за понижаване на подпочвените води под нивото на хлъзгателната повърхнина (хоризонтални сондажи, събирателни шахти и др.) и за отвеждането им извън територията на свлачището; Съоръжения за отвеждане на повърхностните води извън територията на свлачището (окопи, канавки, дренажни ребра и др.); Съоръжения за заздравяване и конструктивно укрепяване на свлачището, включващи преоткосиране, повърхностно отводняване и дълбочинно отводняване, анкерни, пилотни и пилотно-анкерни конструкции, дренажни системи, канавки и шахти, подпорни стени, анкерирани стени, шлицовани стени и др.); Защитни съоръжения при срутища – укрепване на активната част от срутището, покриване с метални (телени) мрежи, предпазни канавки, уловителни мрежи, уловителни стени, предпазни насипи, защитни навеси и др. Автоматизирани контролно-измервателни системи (КИС) за мониторинг на поведението на свлачището след реализацията на инфраструктурните мерки. 2.Изграждане, реконструкция и ремонт на инфраструктурни съоръжения за предотвратяване на наводнения (корекции на реки; защитни диги; охранителни канали за предпазване на населени места от наводнения, предизвикани от повърхностни води; крайбрежни стени др.) 3.Изграждане, реконструкция и ремонт на инфраструктура за предпазване на речните брегове от ерозия (прагове, крайбрежни стени, защитни и укрепителни съоръжения от габиони и др.) 4.Изграждане, реконструкция и ремонт на съоръжения за предпазване на морския бряг от ерозия и абразия (крайбрежни стени, диги (дамби), буни, брегоукрепващи вълноломи); 5.Изграждане, реконструкция и ремонт на малки по обем преливници, бентове, ретензионни обеми, водоеми и др.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

1 Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. 2 Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. 3 Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: 3.1 Проверка на съответствието на реално изпълнени СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР. 3.2 Измерване на място на реално изпълнени СМР от Протокола за приемане на извършени СМР. Резултатите от измерванията се отразяват в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.3.Проверка на съответствието на екзекутивните чертежи с техническия проект и всички изменения в него, узаконени чрез заповед или допълнителен проект и одобрени от УО на ОПРР. 4 Проверка на вида и качеството на вложените материали и продукти и съответствието им с изискванията на Техническия проект. 5 Финансов контрол: 5.1 Одитна пътека - проверка за извършвани одити/проверки/проверки по верификация и предприети действия за изпълнение на препоръките; 5.2 Проверка на счетоводната система: • защитена ли е счетоводната система с парола за достъп; • лицето, определено за счетоводител на проекта има ли достъп до счетоводната система и извършва ли счетоводни записвания • осчетоводени ли са всички разходооправдателни документи, • спазени ли са изискванията за разходи, направени преди сключване на договор с УО; • разкрита ли е извънбюджетна сметка /код в СЕБРА; • налице ли е аналитично отчитане на ниво проект, възможно ли е проследяване на разходите по проекта в счетоводната система; • плащанията на база оригинални счетоводни документи ли са извършени; • осчетоводени ли са банковите гаранции 5.3 Допустими разходи: • проверка на оригинални разходооправдателни документи за доказване на реалното изпълнение на дейността /реквизити, съгласно действащото законодателство, печат на оперативна програма/; • проверка на аритметичните изчисления в първични счетоводни документи, основание на документа; • платежни нареждания, банкови извлечения от извънбюджетната сметка; • проверка на придружаващи, съпътстващи документи с доказателствен характер, според спецификата на дадената схема; • проверка на Дневници за покупки, Справка- Декларация и Протокол за приемане на декларации и дневници по ЗДДС с включени фактури в тях. 6 Проверка на изпълнението на мерките за информация и публичност при инфраструктурни проекти, осъществявани от бенефициентите по оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. В резултат на всяка извършена проверка на място, изпълнителят следва да представя в срок до 5 работни дни от приключването й Доклад, съдържащ становището на екипа от експерти относно: 1.Качеството на изпълнение на СМР при спазване на техническите проекти и евентуални изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; 2.Съответствието на актуваните количества СМР в подписаните „Протоколи за приемане на извършени СМР» с реално изпълнените. Предтсвят се резултатите от направените измервания в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.Видът и качеството на вложените материали при изпълнение на СМР на обекта и съответствието им с изискванията на инвестиционния проект и техническите спецификации. 4.Системите за финансово управление и отчетността на проекта. 5.Изпълнението на изискванията за информация и публичност.

Прогнозна стойност, без ДДС
699300 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР.


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция „Подпомагане на Управляващия орган на ОПРР при провеждане на проверки на място по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ремонт и рехабилитация на пътна инфраструктура, подобряване на градската среда и подобряване на градския транспорт”.
1) Кратко описание

Провеждане на проверки на място по договори за безвъзмездна финансова помощ, свързани с ремонт и рехабилитация на пътна инфраструктура, подобряване на градската среда и подобряване на градския транспорт”; Наблюдение и контрол на : 1. Ремонт и рехабилитация на пътна инфраструктура и свързаните с нея съоръжения; 2. Проекти за подобряване на градската среда, свързани с: Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих, като паркове, зелени площи, детски площадки и др., включително поставяне на пейки, беседки,възстановяване на чешми, фонтани, статуи, паметници и други елементи от градското обзавеждане; Изграждане, реконструкция, рехабилитация на пешеходни алеи и тротоари, изграждане на велосипедни пътеки и алеи, пешеходни зони, подлези за пешеходци и велосипедисти, включително свързани дейности, като поставяне на указателни знаци и др.; Рехабилитация и реконструкция на улични мрежи, изграждане на обществени паркинги встрани от главни улици. Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление и осъществяване на мерки за повишаване на сигурността и предотвратяване на престъпността, като поставяне на осветление на паркови площи, охранителни системи за наблюдение на обществени места и др. Създаване на достъпна архитектурна среда, свързана с горните направления, включително подобряване на достъпа за хора с увреждания до сгради, в които е разположена общинската администрация; 3. Проекти по схеми за подобряване на градския транспорт, предвиждащи следните дейности: Разработване на планове за управление на трафика и внедряване на автоматизирани системи за управление и контрол чрез въвеждане и подобряване на системите за управление и информационно обслужване (например центрове за управление на трафика, централизирана компютърна система, детекторни станции за превозни средства, дистанционно сменяеми информационни табла, кантари, комуникационни подсистеми); Подобряване на достъпността на градските автобусни спирки – платформи за хора с увреждания, премахване на пречките за ориентация и информация, светлинно и звуково обявяване на спирките, ясно визуално означаване на линиите, разписания, разбираеми и за хора с намалено зрение, информация за незрящи и др.; Обновяване на транспортната инфраструктура – контактна мрежа, подобряване на спирки, бази за ремонт и поддръжка и оборудване; Развитие на инфраструктурна маршрутна мрежа с нови дестинации до по- отдалечени жилищни райони; Осигуряване на система за защита от шума – осигуряване на трамвайните линии с антивибрационни и шумозащитни елементи; Разработване и подобряване на системи за обществен градски транспорт, използващи автобуси, трамваи, тролеи, които отговарят на европейската нормативна уредба за вредни емисии от двигателите и използване на възобновяеми/алтернативни енергийни източници в градския транспорт. Рехабилитация и реконструкция на улични мрежи, включително системи за видеонаблюдение и др. във връзка с развитието на интегрирана система за градски транспорт; Изграждане/ реконструкция/ рехабилитация на пешеходни алеи и тротоари, изграждане на велосипедни пътеки и алеи, пешеходни зони, алеи за пешеходци и велосипедисти, подлези, транспортна инфраструктура, включително свързани ”дейности, като поставяне на указателни знаци, маркировка и др. като част от интегрираната система за градски транспорт; Мерки във връзка с организация на паркирането в близост до възлови точки на масовия градски транспорт.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

1 Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. 2 Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. 3 Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: 3.1 Проверка на съответствието на реално изпълнени СМР с техническите проекти и всички изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР. 3.2 Измерване на място на реално изпълнени СМР от Протокола за приемане на извършени СМР. Резултатите от измерванията се отразяват в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.3.Проверка на съответствието на екзекутивните чертежи с техническия проект и всички изменения в него, узаконени чрез заповед или допълнителен проект и одобрени от УО на ОПРР. 4 Проверка на вида и качеството на вложените материали и продукти и съответствието им с изискванията на Техническия проект. 5 Финансов контрол: 5.1 Одитна пътека - проверка за извършвани одити/проверки/проверки по верификация и предприети действия за изпълнение на препоръките; 5.2 Проверка на счетоводната система: • защитена ли е счетоводната система с парола за достъп; • лицето, определено за счетоводител на проекта има ли достъп до счетоводната система и извършва ли счетоводни записвания • осчетоводени ли са всички разходооправдателни документи, • спазени ли са изискванията за разходи, направени преди сключване на договор с УО; • разкрита ли е извънбюджетна сметка /код в СЕБРА; • налице ли е аналитично отчитане на ниво проект, възможно ли е проследяване на разходите по проекта в счетоводната система; • плащанията на база оригинални счетоводни документи ли са извършени; • осчетоводени ли са банковите гаранции 5.3 Допустими разходи: • проверка на оригинални разходооправдателни документи за доказване на реалното изпълнение на дейността /реквизити, съгласно действащото законодателство, печат на оперативна програма/; • проверка на аритметичните изчисления в първични счетоводни документи, основание на документа; • платежни нареждания, банкови извлечения от извънбюджетната сметка; • проверка на придружаващи, съпътстващи документи с доказателствен характер, според спецификата на дадената схема; • проверка на Дневници за покупки, Справка- Декларация и Протокол за приемане на декларации и дневници по ЗДДС с включени фактури в тях. 6 Проверка на изпълнението на мерките за информация и публичност при инфраструктурни проекти, осъществявани от бенефициентите по оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. В резултат на всяка извършена проверка на място, изпълнителят следва да представя в срок до 5 работни дни от приключването й Доклад, съдържащ становището на екипа от експерти относно: 1.Качеството на изпълнение на СМР при спазване на техническите проекти и евентуални изменения в тях, одобрени от УО на ОПРР; 2.Съответствието на актуваните количества СМР в подписаните „Протоколи за приемане на извършени СМР» с реално изпълнените. Предтсвят се резултатите от направените измервания в Протокол за измерване (по образец), сравняват се с актуваните количества и тези по КСС и се отразяват в „Сравнителна КСС на проектните и реално изпълнени количества” (по образец); 3.Видът и качеството на вложените материали при изпълнение на СМР на обекта и съответствието им с изискванията на инвестиционния проект и техническите спецификации. 4.Системите за финансово управление и отчетността на проекта. 5.Изпълнението на изискванията за информация и публичност.

Прогнозна стойност, без ДДС
809190 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Запознаване с Договора за безвъзмездна финансова помощ с между УО на ОПРР и Бенефициента и неразделните части към него, включително приетите изменения. Запознаване с техническите и работни инвестиционни проекти по всички части според спецификата на конкретния инвестиционен проект и цялата документация за обектите, които са в състава на инфраструктурния проект. Проверка и измерване на реално изпълнените СМР по Протоколите за приемане на извършени СМР: