Версия за печат

00447-2011-0001

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Кирил Симеонов, България 1111, София, Тел.: 02 9486168, E-mail: kiril.simeonov@registryagency.bg, Факс: 02 9486194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Осигуряване на комуникационна свързаност за нуждите на Агенция по вписванията"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 5
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на поръчката е "Осигуряване на комуникационна свръзаност за нуждите на Агенция по вписванията". Целта на договора е осигуряване на комуникационна свързаност за нуждите на Агенция по вписванията до 145 точки с различна скорост и капацитет, както и преместване и/или добавяне на нови точки.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64220000

Описание:

Далекосъобщителни услуги, без услуги по пренос на данни и съобщения

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Целта на договора е осигуряване на комуникационна свързаност за нуждите на Агенция по вписванията до 145 точки с различна скорост и капацитет, както и преместване и/или добавяне на нови точки.

Прогнозна стойност без ДДС
800000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Повторение на услугата от същия изпълнител при условията на чл. 90, ал. 1, т.9 от ЗОП или чл. 53, ал. 1, т. 11 от НВМОП, размерът на сумата, която ще се разходва за повторение, е 10% от цената на договора за услуга

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 4000 лв. Гаранция за изпълнение - в размер на 3% от цената на договора за обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: BG39 CREX 9260 3314 5487 00, ВIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. В банковата гаранция изрично трябва да е посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията за плащане са посочени в проекта на договор, приложение към документацията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица; В случай, че участникът участва като обединение/дружество/консорциум, договорът между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: • да е нотариално заверен; • да е посочен Възложителя и номера на процедурата, за която се обединяват; • да е определен водещ съдружник; • да е описана формата на участие на всеки от съдружниците – парично участие, видове доставки, работна сила за проекта; • да е определен представител на обединението чрез нотариално заверено пълномощно, който ще подписва документите; • да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; • да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора, както и за периода на предложения от участника гаранционен срок в техническата му оферта; • да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора; • да е записана банковата сметка на обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация и документ, удостоверяващ актуално състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 2. Документ, удостоверяващ въведена система за управление на качеството ISO 9001: 2008 или еквивалентен, съответстващ на предмета на поръчката. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 6. Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 7. Информационен лист. 8. Декларация за участието на подизпълнители 9. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 10. Декларация за липса на конфликт на интереси по отношение на други участници в процедурата или страни по проекта 11. Декларация относно доказателства за изпълнение на техническите и финансовите изисквания на поръчката 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) 13. Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 14.Нотариално заверено пълномощно на определения представител на обединението/дружество/консорциума, който ще подписва документите (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 15. Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница от лицето представляващо участника или консорциума, не се подпечатва. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 2, 6, 7, 8, 11 и 15 се представят от обединението като цяло.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Годишната данъчна декларация, Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2008 – 2010 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. 2. Декларация за общия оборот за последните три години (2008 – 2010 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец № 15). Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод. Документът се представя в оригинал. 3. Информация за оборота, реализиран от предмета на дейност, сходен с предмета на обществената поръчка за последните три години (2008 – 2010 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец № 15). Документът се представя в оригинал. 4. Годишен финансов отчет за последните три години (2008 – 2010 г.). Представя се заверено от участника копие. Когато финансовите отчети са обявени в търговския регистър, не се изисква представянето им. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всеки участник в обединението поотделно.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Минимален общ оборот от дейността не по–малко от 1 800 000 лева общо за трите години (2008 – 2010 г.) или от датата, на която е учреден участникът. 2. Минимален оборот, реализиран от дейност, сходна с предмета на поръчката за трите години (2008 – 2010 г.) или от датата, на която е учреден участникът, не по–малко от 800 000 лева общо. 3. Годишният финансов резултат от оперативната дейност за последните три години (2008 – 2010 г.) да бъде положителен за всяка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице,изискванията се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2008 - 2010 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участника или е започнал дейност (Образец № 13). Документът се представя в оригинал. 2. Договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, за поне 100 обекта по всеки от договорите, придружени с референции за добро изпълнение по тях. Представя се заверено от кандидата копие на поне два договора и референции в оригинал. 3. Удостоверение (разрешение), издадено от Комисията за регулиране на съобщенията на основание чл. 77, ал. 2 от Закона за електронните съобщения, свързано с предоставяне на електронни мрежи и/или услуги, изграждане на електронна съобщителна инфраструктура, включително право на преминаване, договаряне на достъп до и взаимно свързване на мрежи (изм.ДВ. бр.97 от 10 декември 2010 г.). 4. Декларация от участника, в която той посочва, че разполага с необходимите за изпълнение на поръчката: Оптична мрежа на територията на всички областни градове, както и с възможност за изграждане на оптична свързаност до посочени от Възложителя точки на територията на страната. Предоставяне на услугите във всички точки на Възложителя в цялата страна до 30 дни от сключването на договора. Собствени представителства във всички областни градове на страната и всяко от представителствата разполага с необходимия състав специалисти за поддръжка на мрежата. Комуникационни линии до крайните устройства на Възложителя с посочените в минималните изисквания към участниците гарантирана скорост и интерфейси. Има възможност за лесно увеличаване на скорости и гъвкаво добавяне на нови точки към изградената мрежа, при заявяването им от страна на Възложителя. С широколентова свързаност, без използване на безжична технология до всяка посочена от Възложителя точка в страната, с гарантирана скорост. Висока надеждност и сигурност на мрежата (мин. 99.8 %). Център за денонощна техническа поддръжка и непрекъснато обслужване в режим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината и приемане на времената за реакция и отстраняване на повреди посочени в минималните исквания към участниците Система за регистриране на заявки за инциденти, достъпна за оторизираните от Възложителя лица по телефон, електронна поща и през уеб страница на участника. Системата трябва да осигурява автоматични нотификации при регистриране, актуализиране, ескалация и решаване на инциденти. И съответствието й с останлите изисквания посочени в минималните изисквания към участника. Регистрация с автономна система и IP блокове. Мрежа за пренос на данни на територията на страната, която да разполага с алтернативни маршрути между всички основни опорни възли. Предоставяне на минимум 8 броя VLAN. Предоставяне на таблични и графични статистики по използването на услугата и спазването на горните параметри в изградената VPN, включващи, но не ограничени до: отчет за инциденти, отпадане на свързаност и причини за отпадането, реален преносен трафик.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: o Участникът трябва да е изпълнил поне два договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, с над 100 обекта по всеки договор. o Участникът да притежава удостоверение (разрешение), издадено от Комисията за регулиране на съобщенията на основание чл. 77, ал. 2 от Закона за електронните съобщения, свързано с предоставяне на електронни мрежи и/или услуги, изграждане на електронна съобщителна инфраструктура, включително право на преминаване, договаряне на достъп до и взаимно свързване на мрежи (изм.ДВ. бр.97 от 10 декември 2010 г.). o участникът да разполага с оптична мрежа на територията на всички областни градове, както и с възможност за изграждане на оптична свързаност до точки на територията на цялата страна. o участникът да е в състояние да предостави услугите във всички точки на Възложителя в цялата страна до 30 дни от сключването на договора. o участникът да има собствени представителства във всички областни градове на страната и всяко от представителствата разполага с необходимия състав специалисти за поддръжка на мрежата. o участникът да има възможност за лесно увеличаване на скорости и гъвкаво добавяне на посочени от Възложителя нови точки към изградената мрежа, без това да има отражение в непрекъснатата рабоспособност на мрежата. o Участникът да предложи цифрова наземна свързаност, без използване на безжична технология, до всяка точка и абонатен интерфейс Ethernet 10 BaseT, FastEthernet 100 BaseTX и Gigabit Ethernet c порт за конектор тип RJ45 и с гарантирана скорост. o Максималното закъснение в едната посока между крайните устройства да бъде не повече от 50 ms (Latency). Неравномерност на отклонението във времезакъснението на IP пакети (Jitter) – не повече от 50 ms. o участникът да гарантира висока надеждност и сигурност на мрежата, минимум 99.8 % месечно от общото време на работа наличност на услугата. o участникът да разполага с център за денонощна техническа поддръжка и непрекъснато обслужване в режим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината. o Възложителят да кореспондира само и единствено с участника по отношение на всички аспекти от функционирането на мрежата. o участникът да използва система за регистриране на заявки за инциденти, достъпна за оторизираните от Възложителя лица по телефон, електронна поща и уеб стараница на участника. Системата трябва да осигурява автоматични нотификации при регистриране, актуализиране, ескалация и решаване на инциденти. o Време за реакция при заявяване на повреда - до 1 час. o Средно време за отстраняване на технически проблеми в мрежата и възстановяване на услугата при отпадане - до 4 часа. o участникът да използва система за приоритетно обслужване на заявките за повреди. o участникът да предостави схема на работните процеси по регистрация, реакция и своевременно отстраняване на възникнали инциденти. o учасникът да уведомява и съгласува с Възложителя предстоящи технически профилактики, които ще се отразят на ползването на услугата 48 (четиредест и осем часа) преди провеждането им. o Регистрация с автономна система и IP блокове. o Мрежа за пренос на данни на територията на страната, която да разполага с алтернативни маршрути между всички основни опорни възли. o участникът да е в състояние да предостави минимум 8 броя VLAN. o Участникът трябва да бъде в състояние да предоставя таблични и графични статистики по използването на услугата и спазването на горните параметри в изградената VPN, включващи, но не ограничени до: отчет за инциденти, отпадане на свързаност и причини за отпадането, реален преносен трафик. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 43 - 070740 от 03.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.05.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие може да бъде внесена по банков път на следната сметка: IBAN: BG52 CREX 9260 3114 5495 01, ВIC: CREX BGSF в ТБ "Токуда банк" АД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02.06.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.06.2011 г.  Час: 11:00
Място

Агенция по вписванията

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие , а когато не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до Възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 018, България 1000, СОфия, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.05.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ