Версия за печат

00044-2011-0056

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Македония" № 3, За: инж.Елена Йорданова, България 1606, София, Тел.: 02 9173396, Факс: 02 9173398

Място/места за контакт: Д-ция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.napi.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.napi.government.bg/orubrik.php?r=11.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. Македония № 3, За: Завеждащ деловодството на АПИ, България 1606, София, Тел.: 02 9520525

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка с ДОПЪЛНИТЕЛНО ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВОТО НА ОБЕКТ: ПЪТ Е-85 (I-5) “КЪРДЖАЛИ – ПОДКОВА” от км 342+639.41 до км 367+427 и пътна връзка „Фотиново” от км 0+000 до км 2+368”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: Област Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на обществената поръчка е консултантска услуга във връзка с допълнителното проектиране и строителството на: Е-85 (I-5) “КЪРДЖАЛИ – ПОДКОВА” от км 342+639.41 до км 367+427 и пътна връзка „Фотиново” от км 0+000 до км 2+368 (рехабилитация и реконструкция – от км 342+639.41 до км 350+858,31 и ново строителство - от км 343+200 = 349+996 (от рехабилитацията) до км 367+427 и пътна връзка „Фотиново” от км 0+000 до км 2+368)

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Консултантът има задължението да изпълни следното: А. изготвяне на комплексен доклад - оценка на съответствието на Инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите в частта на допълнителното проектиране в съответствие с изискванията на ЗУТ и другите Законови разпоредби; Б. извършване на строителен надзор в съответствие с изискванията на чл.168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове. В. отчитане хода на изпълнение на Договора с Изпълнителя и на извършените СМР; Г. съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на Строежа в експлоатация; Д. изготвяне на Технически паспорт на Строежа съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г. Е. Изпълнение на всички останали задължения на КОНСУЛТАНТА, предвидени в договора за изпълнение на обществената поръчка, Договора с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и Законовите разпоредби. Участъци: 1. Път І-5 “Кърджали-разклон Джебел” – рехабилитация и реконструкция от км 342+639.41 до км 350+858,31 2. Път Е-85 (І-5) “Разклона Джебел – Подкова” – ново строителство от км 343+200 =349+996 (от рехабилитацията) до км 367+427 и пътна връзка „Фотиново” от км 0+000 до км 2+368 • Участък 1. включва основен ремонт (рехабилитация) на обект: Път І-5 “Кърджали – разклон Джебел” от км 342+639,41 до км 350+858,31. Начало на участъка: км 342+639,41 – преди кръстовището за бул. “България” в гр. Кърджали. Край на участъка: км 350+858,31 – при разклона за гр.Джебел, след моста при км 350+750. по съществуващия път І-5. Преди края на участъка за рехабилитация на км 349+996 се отделя новото трасе на пътя за Маказа Пътният участък е разположен на територията на Област Кърджали, като преминава през гр. Кърджали от км 342+639 до км 346+380. Клас на пътя: І-ви клас Проектна скорост: 50 км/ч в градска част и 80 км/ч в извънградската зона Дължина: 8,2189 км Габарит: - съгласно регулацията на гр. Кърджали: - от км 342+639 до км 344+010 – платна за движение 2 х 6,00 (6,50 – 10,50) м и тротоари 2 х (2,00 – 3,00) м; - от км 344+010 до км 344+650 – платна за движение 2 х 7,50 м, трета лента за товарни автомобили – 1 х (3,00 – 3,20) м, разделителна ивица – 1 х (2,00 – 2,50) м и тротоари 2 х (2,00 – 3,00) м; - от км 344+650 до км 346+380– платна за движение 2 х (7,50 – 9,50) м, разделителна ивица – 1 х (2,00 – 2,50) м и тротоари 2 х (2,00 – 3,00) м; - извън града: - от км 346+380 до км 350+510 – платна за движение 2 х (8,50 – 9,55) м, разделителна ивица – 1 х (2,00 – 2,50) м и банкети 2 х 1,50 м; - от км 350+510 до км 350+858,31 – участък с преоформяне на пътното платно от 4 ленти за движение и разделителна ивица в обхвата на пътното кръстовище на 2 ленти с ширина по 4,50 м. • Участък 2. е ново строителство ІІ-ри етап на Път І-5 (Е 85) “Разклона Джебел – Подкова” от км 343+200 = 349+996 (от проекта за рехабилитация) до км 367+427 и пътна връзка Фотиново от км 0+000 до км 2+368. Проектът има следните характеристики: Клас на пътя: І-ви клас Проектна скорост: 80 км/ч за директното трасе и 60 км/ч за връзката за с. Фотиново Дължина: 24,227 км директното трасе и 2,368 км връзката за с. Фотиново Габарит: Г 10,50 - директното трасе и Г 9 - връзката за с. Фотиново

Прогнозна стойност без ДДС
800000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

27


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е 8 000 (осем хиляди) лева. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Срокът на валидност на банковата гаранция е 30 дни след датата на издаване на разрешение за ползване на Строежа; Гаранциите се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на АПИ: /БНБ – централно управление, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBGBGSD/ или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата следва да бъде издадена по образците, приложени към документацията за участие или в друга форма съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя и да бъде предоставена в оригинал. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде издадена от банка с присъден инвестиционен рейтинг от призната от БНБ по реда на чл. 40, ал. 2, т. 2 от Закона за кредитните институции агенция за външна кредитна оценка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Цената за изпълнение на Договора представлява цялостното и окончателно възнаграждение на Консултанта за услугите по този Договор.Заплащането на предоставените услуги се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща Цената за изпълнение на Договора за изпълнение на обществена поръчка, както следва: А. 27 месечни плащания, всяко от които в размер на 1/27 от размера на Цената за изпълнение на Договора. Първият месец, за която се дължи плащане по тази точка, е месецът, започващ на датата за начало на изпълнението, посочена в уведомлението за начало на изпълнението съгласно Договора. Всяко месечно плащане се намалява с удръжките за формиране на окончателно плащане по т. Б. Месечното плащане се извършва в срок от 60 дни след по-късната дата измежду последния ден на месеца, през който са предоставени услугите, и датата на издаване на данъчната фактура за съответното месечно плащане. Б. Окончателно плащане, формирано от удръжки в размер на 10% от всяко месечно плащане по т. А. Окончателното плащане се извършва в срок от 60 дни от по-късната дата измежду датата на съставяне на Сертификата за окончателно завършване и датата на издаване на данъчна фактура за Окончателното плащане. 2. В случай че по причини извън контрола на КОНСУЛТАНТА не бъде съставен Сертификат за окончателно завършване до изтичане на 27 месеца от началото на изпълнението, КОНСУЛТАНТЪТ може да прекрати договора с едномесечно писмено предизвестие, отправено до ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В този случай КОНСУЛТАНЪТ губи правото да получи окончателното плащане по т. Б. В случай че КОНСУЛТАНТЪТ не прекрати договора по реда на тази т.2, той е длъжен да продължи да предоставя Консултантските услуги до съставянето на сертификат за окончателно завършване или до прекратяване на Договора с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ без право на допълнително възнаграждение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с които е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. В документите по тази точка се включват и удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл.87, ал.6 от ДОПК, или, в случаите когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, издадени най-късно 6 (шест) месеца преди подписване на Договора. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението. 2. Лиценз за упражняване на дейността – извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ и другите нормативни актове, или копие от документ, удостоверяващ правото да се извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато участникът е обединение, документът се представя от поне един от партньорите в обединението. 3. Гаранция за изпълнение на поръчката в съответствие с условията в обявлението за обществена поръчка и раздел XV от документацията. 4. Копия от валидни застраховки: а) За професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на лице, извършващо оценка на съответствието на инвестиционния проект по смисъла на ЗУТ и като лице, извършващо строителен надзор по силата на ЗУТ. б) За допълнителна професионална отговорност на основание чл. 173, ал.1 от ЗУТ. Тази застраховка обезпечава професионалната отговорност на Консултанта (а) като лице, извършващо оценка на съответствието на инвестиционния проект по смисъла на ЗУТ и (б) като лице, извършващо строителен надзор по силата на ЗУТ. Застраховките по точка б са: - със застрахователна сума в размер на не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лева, с лимит на отговорността за отделно събитие в размер на 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева за застраховката за дейностите като лице, извършващо оценка на съответствието на инвестиционния проект; - със застрахователна сума в размер на не по-малко от 3 500 000 (три милиона и петстотин хиляди) лева, с лимит на отговорността за отделно събитие в размер на 500 000 (петстотин хиляди) лева за застраховката за дейностите като лице, извършващо строителен надзор.Застраховките по т. б следва да покриват единствено рисковете, свързани с реализацията на този строеж. 5. Лицето, определено за изпълнител на обществената поръчка, който ще изпълни обществената поръчка с определен брой служители, които не са граждани на държава – членка на ЕС, или на държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, при подписването на договора следва да представи документ/и от компетентните български институции удостоверяващ/и, че е получил съответните визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа за за общия брой служители, които ще използва по време на изпълнение на задълженията си. 6. Действащи договори (трудови, консултантски или др.) между Консултанта и лицата по т. III 2.3,дясна колона т.1.3.1, от които се вижда, че тези лица са обвързани с Консултанта за изпълнение на функциите им. Договорите по тази точка трябва да бъдат безсрочни или сключени за срока на изпълнение на консултантските услуги. 7.Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Изисквания, на които участниците трябва да отговарят и чието неизпълнение е основание за отстраняване: 1. Да не са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. 2. Офертата да е изготвена на български език. 3. Участникът да отговаря на изискванията за икономически и технически възможности (т ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от обявлението). 4. Да е представена оригинална гаранция за участие и представената гаранция за участие да е на името на Участника. 5. Представената оферта да отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 6. Да са представени всички от изискваните от Възложителя документи и да са попълнени всички данни в исканите справки и приложения. Участникът не се отстранява ако тези проблеми бъдат отстранени по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. Възможността за отстраняване на нарушения по чл. 68, ал.8 от ЗОП се прилага и при нарушения по т. 3, 4, 7 и 8. 7. Да е представен документ за създаване на обединение/сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма. 8. Да са закупени документи за участие в процедурата, което се удостоверява с приложено копие от фактура за закупуване. 9. Офертата на участник съдържа предложение, което е с 30 на сто по-благоприятно от средната стойност на съответните предложения в останалите оферти, освен ако участникът докаже, че предложението е формирано обективно, съгласно изискванията на чл. 70, ал. 3 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1.1. Заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за трите финансови /2008, 2009 и 2010/ години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.Ако съгласно законодателството на държавата на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно: 1.1.2. заверено копие на балансите за последните 3 финансови /2008, 2009 и 2010/ години; 1.1.3. заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови /2008, 2009 и 2010/ години; 1.2. информация за оборота от консултантските услуги в сферата на строителството за последните три финансови /2008, 2009 и 2010/ години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си съгласно Приложение 8. 2. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи изброени по-горе, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените тук документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по следния ред: Когато заинтересовано лице е поискало, Възложителят е длъжен да предостави разяснения или допълнителна информация, отнасящи се до документацията, до провеждането на процедурата и до техническите спецификаци. Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят не по-късно от 10 дни преди крайния срок за подаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, или чрез лице с представителна власт, или чрез изрично упълномощено друго лице. Разясненията или допълнителната информация се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, закупили документацията, в четиридневен срок от постъпване на искането и се прилагат и към документацията, която предстои да се закупува от други заинтересовани лица. В дадените разяснения или допълнителна информация не се посочва лицето, което ги е поискало. 3. При удостоверяване на изпълнението на квалификационния критерий по т. III.2.2.дясна колона от обявлението т. 1 участникът може да се позове и на свой предишен опит като член на обединение или подизпълнител само ако пряко е отговарял за извършването на дейностите по строителен надзор (по смисъла на ЗУТ или аналогични, когато дейността е осъществявана в друга държава) по съответния договор. 4. Участник не може да се позове на подизпълнители и трети лица за изпълнение на квалификационните критерии по т. III.2.2 т.1 от дясната колона на обявлението. 5.Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. В този случай участникът няма да бъде отстранен от процедура по възлагане за обществена поръчка на основание, че не е представил някой от документите по т.1 от тази колона съответно при условие, че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. 6. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.Тези условия се прилагат и когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Реализирани приходи от договори като консултант в областта на строителството (с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива, за консултантски услуги, предоставяни в други държави) за последните 3 финансови /2008, 2009 и 2010/ години не по-малко от 1 200 000 (един милион и двеста хиляди) лева без ДДС (достатъчен е и един договор). Когато участникът е обединение от физически и юридически лица, критериите по т. 1 се покриват сумарно от всички членовете на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът следва да представи: 1. списък (съгласно Приложение № 8) на договорите за конс. услуги за последните три години по т.III 2.3. дясна колона за строителство на автомагистрали и/или пътища и/или улици (с изключение на. пътни принадлежности по смисъла на § 1, т.3 от Доп. разпоредби на Закона за пътищата) с габарит не по-малък от Г 9 или аналог., вкл. обект (предмет), възложител, стойност, период на изп-е по договора, номер и дата на акта за предаване на строежа на възл. или за въвеждането му в експлоатация; 2. документи, удостоверяващи спазването на изискванията към лицата по III.2.3 дясна колона от обявлението, т.1.3.1: 2.1. списък (съгласно Приложение № 9) на лицата по III.2.3 дясна колона от обявлението, т.1.3.1. Списъкът следва да съдържа имената, образованието, проф. опит и квал-я и длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка; 2.2. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация и опита на лицата по т. III.2.3 дясна колона от обявлението, т.1.3.1. Образованието и проф. квалиф-я се доказват с копия от дипломи и сертификати. Изискуемият опит се доказва с копия от тр. книжки (или еквив. документ, показващ трудовия или осигурителния стаж), препоръки от трети лица (различни от участника) и други документи, издадени от трети лица (различни от участника), които в съвкупност потвърждават по безспорен начин данните, посочени в Приложение 9.1. и изпълнението на всички изисквания, посочени в т. III.2.3 дясна колона от обявлението, т.1.3.1; 2.3. декларации (съгласно Приложение № 9.2) от лицата по III.2.3 дясна колона от обявлението, т.1.3.1, подписани от тези лица; 2.4. трудово-биографични справки (съгласно образеца – Приложение № 9.1) от лицата по III.2.3 дясна колона от обявлението, т.1.3.1, подписани от тези лица. 3. Приложение № 15, с което се доказва III.2.3 дясна колона от обявлението, т.1.2. 4. В в случай че уч-к възнамерява да изпълни общ. поръчка с определен брой работници и служители, които не са граждани на държава – членка на ЕС, или на държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, същият следва да представи декларация Приложение № 16, че ще поеме на свой риск да осигури изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служителите, които ще ползва за изпълнение на задълженията си по този договор. 5. За удостоверяване на обстоятелствата по т.1.1 от дясната колона участникът може да представи удос-е за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. В този случай участникът няма да бъде отстранен от процедура по възлагане за обществена поръчка на основание, че не е представил някой от документите т.III.2.3 д. колона от обявлението т. 1.1 при условие, че обст-вото се доказва от представеното удост-е. 6. Участник не може да се позове на подизпълнители и трети лица за изпълнение на квалиф. критерии по т.III.2.3 д. колона от обявлението т. 1.1. и 1.3.1. 7. По отношение на т.III.2.3 д. колона т.1.1.участникът може да се позове и на свой предишен опит като член на обед-е или подизп-л, само ако пряко е отговарял за извършването на дейностите по стр. надзор (по смисъла на ЗУТ или аналог., когато дейността е осъществявана в друга държава) по съответния договор. Когато в обр. система на държавата на уча-ка няма ст. „магистър”, той е длъжен да докаже, че обр. ст-н съответства на образ. ст. „магистър” съгласно бълг. зак-во.Ако в обр. система на уч. заведение, издало дипломата, липсва посочване на конк. спец., се прилага и копие от дипломата в частта й, където са посочени изучаваните дисциплини. 8.Уч-к може да използва ресурсите на други физ. или юр. лица при изп-е на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.Тези условия се прилагат и когато участникът в процедурата е обединение от физ. и/или юр. лица.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.1. през последните 3 години / 2008, 2009 и 2010/ да е изпълнил поне един договор като консултант по смисъла на ЗУТ или аналогични при строителство на автомагистрали и/или пътища и/или улици (с изключение на пътни принадлежности по смисъла на § 1, т.3 от Допълнителните разпоредби на Закона за пътищата) с габарит не по-малък от Г 9. Изпълнението на това изискване се доказва с препоръка от възложителя по съответния договор, сертификат за завършване, сертификат за получено окончателно плащане или друг документ, издадено от лице, различно от участника, доказващо изпълнението на договора. 1.2. да има възможност да осигури офисите (свързани със съответните електроразпределителни, водоснабдителни и други мрежи на техническата инфраструктура), оборудването и автомобилите, необходими за ефективното изпълнение на всички негови задължения по договора за изпълнение на обществената поръчка. 1.3. да разполага с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на консултантската услуга, включително за осигуряване на контрола на качеството, свързани с предмета на обществената поръчка. 1.3.1 да осигури задължителен минимален брой ръководни служители, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, със следните квалификация и професионален опит: 1.3.1.1 Ръководител на екипа – строителен инженер, магистър по “Пътно строителство”, или аналогична ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност “пътно строителство”; с трудов стаж по специалността не по-малко от 10 (десет) години, от които не по-малко от 5 (пет) години като ръководител или зам. ръководител на екипа на консултант/строителен надзор по строителство на автомагистрали и/или пътища и/или улици с габарит не по-малък от Г9. 1.3.1.2 Зам.-ръководител част “Пътна” – строителен инженер, магистър по “Транспортно строителство” или аналогична специалност, ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност “транспортно строителство”; с минимум 10 (десет) години трудов стаж по специалността от които не по-малко от 5 (пет) години като член на екипа на консултант/строителен надзор по строителство на автомагистрали и/или пътища и/или улици с габарит не по-малък от Г 9. 1.3.1.3 Зам.-ръководител част “Съоръжения” – строителен инженер, магистър по “Транспортно строителство” или “ПГС”, или или аналогична специалност, ако образователната степен е придобита в държава, където няма такива специалности; с минимум 10 (десет) години трудов стаж по специалността от които не по-малко от 5 (пет) години като член на екипа на консултант/строителен надзор по строителство на автомагистрали и/или пътища и/или улици с габарит не по-малък от Г 9 . Когато участникът е обединение от физически и юридически лица, критериите по т. 1.1 -1.3. се покриват сумарно от всички членовете на обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

По чл.166, чл.229 от ЗУТ и НАРЕДБА за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цената в лв. без ДДС, предложена от участник; тежест: 60
Показател: Размер на неустойка, предложена от участник ; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 43 - 070725 от 03.03.2011 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 39 - 057368 от 27.03.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.05.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в административната сграда на АПИ, партер, от 14:00 до 16:00 часа всеки работен ден, след обнародване на обявлението в електронната страница на ДВ. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на Възложителя (АПИ): БНБ - централно управление, ІBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC: BNBG BGSD или в касата на АПИ всеки работен ден от 14:00 до 16:00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02.06.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.06.2011 г.  Час: 12:30
Място

Сградата на АПИ, ет.7, ст.702

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Транспорт" - ОП-Т; Operational Programme Transport -OP-T.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията по процедурата е публикувана на интернет адрес на АПИ: www.napi.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 3 и 4 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба може да се подава от всяка от лицата, посочени в чл. 120, ал. 4 от ЗОП. Когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ