Версия за печат

00398-2010-0038

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, стая 19, За: г-жа Кристина Генова, България 1431, София, Тел.: 02 9152172, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: юрисконсулт

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, стая 19, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

”Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на специализирана апаратура и оборудване за нуждите на научните разработки по договор № 3И/ 2009г./ 26.03.2010г. на тема " Осъвременяване и обновяване на инфраструктурата за разширяване и оптимизиране на научните изследвания е диагностиката на Helicobacter pylori инфекцията у нас" по три обособени позиции"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Медицински факултет при Медицински университет-София, Катедра по медицинска микробиология, гр. София, ул. "Здраве" № 2, в сградата на ПУЦ.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

”Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на специализирана апаратура и оборудване за нуждите на научните разработки по договор № 3И/ 2009г./ 26.03.2010г. на тема " Осъвременяване и обновяване на инфраструктурата за разширяване и оптимизиране на научните изследвания е диагностиката на Helicobacter pylori инфекцията у нас" по три обособени позиции"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно заложеното в документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

15


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции е в размер, както следва: За 1-ва -163,00 лв.; за 2-ра поз.-34,00 лв.; 3-та поз.-23,00 лв. Гаранция за участие по всички обособени позиции е в размер на 220,00лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция / за всяка обособена позиция поотделно/, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му, издадена от българска банка в полза на Възложителя- банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно договора. - При участие в процедурата на участник от ЕС или ЕИП всички такси и комисионни по превода, при внасянето и освобождаването на гаранциите за участие и изпълнение са споделени между Възложителя и участника. Внесената гаранция за участие, респ. за изпълнение следва да бъде съобразена с горното. След приспадане на споделените разходи, стойността на гаранцията за участие, респ. за изпълнение трябва да не е под обявената стойност на съответната гаранция. При стойност на гаранциите след приспадане на споделените разходи по-ниска от обявената, участникът се отстранява от участие в процедурата. - При участие в процедурата на участник от трети страни, всички такси и комисионни по превода, при внасяне и освобождаване на гаранцията за участие, респ. за изпълнение са за сметка на участника. Внесената гаранция за участие, респ. за изпълнение следва да бъде съобразена с горното и след приспадане на всички разходи по банковите преводите стойността на гаранцията за участие, респ. за изпълнение трябва да не е под обявената стойност на съответната гаранция. В противен случай участникът се отстранява от участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път от Медицински факултет съгласно оферираната цена не по-късно от 20 календарни дни от доставката на апаратурата и оборудването, монтажа и пускане в експлоатация и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал на името и с данни на Медицински факултет и подписване на двустранен приемателно-предавателен протокол и представяне на попълнени гаранционни карти.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците представят копие от документа за регистрация и други решения за промени по партидата или единен идентификационен код съгласно чл.23 от ЗТР,когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Удостоверение за актуално съдебно състояние на участника /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от шест месеца преди подаване на офертата или удостоверение за актуално състояние; удостоверение с идентиф. № /код по Булстат/; удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС или регистрация по ЗДДС (за регистрираните по ЗДДС)/. Документите за регистрация и други, за които не се изисква оригинал, с изключение на удостоверинието за актуално съдебно състояние, могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2: участникът е в открито производство по несъстотелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон. Ако участникът е чуждестранно лице и се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. - участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците,а в случай, че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган. -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 5 на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 8 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП допълнително изискуеми документи в срок; -чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. -в случай, че ценовото предложение на участника надвишава предварително обявения финансов ресурс от възложителя за всяка обособена позиция; -представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, отнасящи се до критерийте за подбор на участниците; Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника -при непредставяне на извадки (извлечения) от каталози или фирмени брошури, доказващи съответствието на съответната апаратурата и оборудването и др. изисквания на Възложителя посочени в настоящята документация; -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: копие от годишния финансов отчет за предходната финансова година, вкл. отчета за приходите и разходите заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството; информация за общия оборот и за оборота на стоките,обект на поръчката за последните 3 /три/ години в табличен вид в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, представяне на декларация за положителен финансов резултат на участника през 2009г. / свободен текст/;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за подобни услуги през последните три години, включ. стойностите, датите и получателите, сертификат за качество ISO 9001/2000 или еквивалент на производителя, СЕ марка за всички обособени позиции, сертификат за качество ISO 9001/2000 или еквивалент за доставка и сервиз на доставчика /Изпълнителя/, сертификат /документ за упълномощаване/ за извършване на гаранционен и извънгаранционен сервиз, издаден от фирмата производител на съответния апарат /оборудване/ или от оторизиран негов представител на територията на България; да се представят не по-малко от пет договора за изпълнение с предмет сходен или аналогичен на настоящата поръчка придружени с не по-малко от пет препоръки за добро изпълнение от предишни възложители- оригинал или заверено от участника копие, декларации за гаранционен сервиз и за осигурена възможност за осъществяване на следгаранционно договорно възмездно поддържане на доставената апаратура / образец № 8 и образец № 9 от документацията за участие/ и всички изискуеми документи съгласно Приложения № 2 и 5 от документацията за участие. Задължително се представят извадки (извлечения) от фирмени брошури или каталози, доказващи съответствието на съответната апаратура, оборудване и др. с изискванията на Възложителя.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2010/S 42 - 061392 от 26.02.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.01.2011 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27.01.2011 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.01.2011 г.  Час: 10:00
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦООЗ.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители / по 1 от участник/, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юрид.лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/- обществени поръчки - обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура. Решенията на Възложителя се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.12.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция КОМБИНИРАН АПАРАТ ЗА КОЛИЧЕСТВЕН АНАЛИЗ НА ИЗОЛИРАНА НУКЛЕИНОВА КИСЕЛИНА (ДНК/РНК), PCR ПРОДУКТИ И БЕЛТЪК, ЕЛАЙЗА СИСТЕМА И UV/VIS СПЕКТРОФОТОМЕТЪР
1) Кратко описание

КОМБИНИРАН АПАРАТ ЗА КОЛИЧЕСТВЕН АНАЛИЗ НА ИЗОЛИРАНА НУКЛЕИНОВА КИСЕЛИНА (ДНК/РНК), PCR ПРОДУКТИ И БЕЛТЪК, ЕЛАЙЗА СИСТЕМА И UV/VIS СПЕКТРОФОТОМЕТЪР

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 15
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за тази обособена позиция в размер на 28 000,00 лв. с ДДС. Оферта, която надвишава предварително обявения лимитиран финансов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция PCR КАБИНЕТ
1) Кратко описание

PCR КАБИНЕТ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 15
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за тази обособена позиция в размер на 5800,00 лв. с ДДС. Оферта, която надвишава предварително обявения лимитиран финнасов ресурс се отстранява от участие в процедурата.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ТЕРМОСТАТ ЗА МИКРОБИОЛОГИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ
1) Кратко описание

ТЕРМОСТАТ ЗА МИКРОБИОЛОГИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 15
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за тази обособена позиция в размер на 4000,00 лв. с ДДС. Оферта, която надвишава предварително обявения лимитиран финасов ресурс се отстранява от участие в процедурата.