Версия за печат

00398-2010-0037

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - София, бул."Акад.Иван Евстатиев Гешов" №15, За: инж. Симона Манолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст.20 и ст.23

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет - София, бул. "Иван Евстатиев Гешов" № 15, За: инж. Добрин Нешев, Р България 1431, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: бул. " Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 23

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет - София, бул. "Иван Евстатиев Гешов" № 15, За: инж. Даниела Илиева, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515172, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515172

Място/места за контакт: бул. " Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 19

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет - София, бул. "Иван Евстатиев Гешов" № 15, За: Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: бул. " Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 20

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на вътрешни ремонтни строително монтажни работи /РСМР/ в сградата на Предклиничен Университетски Център / ПУЦ/ към Медицински факултет при Медицински университет - София, находяща се в гр. София, ул. "Здраве" № 2”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Сградата на Предклиничен университетски център (ПУЦ) към Медицински факултет при Медицински университет-София с адрес: гр.София, ул.”Здраве” №2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на вътрешни ремонтни строително монтажни работи /РСМР/ в сградата на Предклиничен Университетски Център / ПУЦ/ към Медицински факултет при Медицински университет - София, находяща се в гр. София, ул. "Здраве" № 2. Подробно описание на обекта на поръчката се съдържа в Техническите спецификации, Книга II, Том II и Инвестионен проект, Том ІІІ от документация за участие .

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на вътрешни ремонтни строително монтажни работи /РСМР/ в сградата на Предклиничен Университетски Център / ПУЦ/ към Медицински факултет при Медицински университет - София, находяща се в гр. София, ул. "Здраве" № 2 по вид и обем съобразно техническите спецификации и инвестиционен проект

Прогнозна стойност без ДДС
1450000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е безусловна и неотменяема банкова гаранция издадена в полза на възложителя или парична сума,внесена по сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И EФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ и е в размер на 14 000.00 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по посочената сметка и е в размер на 3% от стойността на договора.Гаранцията за аванс за изпълнение на договора е безусловна и неотменима банкова гаранция и е в размер равен на стойността на искания аванс. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за участие е съобразно разпоредбите на ЗОП, а на гаранцията за изпълнение и гаранцията за аванс е съобразно договора за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

МУ-София ще финансира със собствени средства предмета на настоящата обществена поръчка. В този смисъл плащанията по договора за строителство ще бъдат извършени със средства на Възложителя и ще бъдат направени по ред, начин и срокове съобразно договора за строителство. За изпълнението на поръчката е предвиден аванс до 10%, като конкретния процент в договора ще е съобразно направеното от участника предложение с офертата. Размера на аванса е и елемент на методиката за оценка на офертите. Предвидено е и участниците да предлагат и срок на отложено плащане, като това също е елемент на методиката за оценка на офертите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: -документ за регистрация или идентификационен код съгл.чл.23 от Закона за търговския регистър,когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участникът е физическо лице – документ за самоличност. -БУЛСТАТ; -Регистрация по ЗДДС /Документите за които не се изисква да са в оригинал могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. -удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/,издадено не по-рано от 6 месеца от датата на отваряне на офертите, - документ за предоставена гаранция за участие, - документ за закупуване на документацията, - декларации по чл. 47,ал. 1 и ал. 5 от ЗОП -декларация за липса на следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: че участникът не е в открито производство по несъстотелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон. Ако участникът е чуждестранно лице, декларира, че не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -че участникът не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. -че участникът няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Изискванията на чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 се отнасят и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай че членове са юридически лица- за техните представители в съответния управителен орган. Забележка:Изискванията по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се отнасят и за подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им.Декларациите по чл. 47, ал. 1, чл. 47, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се представят и за подизпълнителите.Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда.Тази декларация се представя и за подизпълнителите, както и всички документи по чл.56, ал.1, т.1, 3 ,4 и 5. Декларация дали участника ще /няма да/ ползва подизпълнители.Декларация, че ще приема рекламации и ще отстранява недостатъците в срок от 7/седем/ дни.Декларация за качеството на използваните материали с приложени сертификати за качество от фирмата производител на влаганите материали и точно описание на вида и техническите параметри на материалите.Декларация, че е запознат с условията на обекта.Възложителят отстранява участник, който не представи някой от горепосочените документи, както и исканите доказателствата за икономически и технически възможности, както и при наличие на обстоятелства по чл.69,ал.1 от ЗОП и при липса на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. Представена е оферта, която е непълна или не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът трябва да има положителен годишен финансов резултат за всяка от последните три приключени финансови години (2007, 2008, 2009г); - доказва се с баланс и отчета за приходите и разходите 2. Участникът трябва да има минимален общ оборот за предходните три приключени финансови години (2007, 2008, 2009г) в размер не по-малко от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляд) лева без ДДС, като от тях 800 000 (осемстотин хиляди ) лева са от изпълнение на сходни с предмета на поръчката строителни работи (сходни дейности са довършителни работи и вътрешни ремонти на сгради) - доказва се с баланс и отчета за приходите и разходите и попълнени данни в Образец 13 , Образец 14 и Образец 15 от документацията за участие, включително приложенията им 3. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.) - доказва се с застрахователната полица.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има положителен годишен финансов резултат за всяка от последните три приключени финансови години (2007, 2008, 2009г); - доказва се с баланс и отчета за приходите и разходите 2. Участникът трябва да има минимален общ оборот за предходните три приключени финансови години (2007, 2008, 2009г) в размер не по-малко от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляд) лева без ДДС, като от тях 800 000 (осемстотин хиляди ) лева са от изпълнение на сходни с предмета на поръчката строителни работи (сходни дейности са довършителни работи и вътрешни ремонти на сгради) - доказва се с баланс и отчета за приходите и разходите и попълнени данни в Образец 13 , Образец 14 и Образец 15 от документацията за участие, включително приложенията им 3. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.) - доказва се с застрахователната полица.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006г.) за четвърта категория, първа група строежи. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, достатъчно е един член на обединението/консорциумът да има такава регистрация, ако участва чуждестранно юридическо лице то следва да представи документ съобразно националното си законодателство. - доказва се с копие от документа за регистрация. 2. Участникът трябва да има през последните три години изпълнени и приети договори за строителство с включени сходни с предмета на поръчката строителни дейности и по конкретно минимум три обекта с изпълнени довършителни работи и вътрешни ремонти на сгради ; 3. Участникът трябва да има сертификат за внедрени ISO 9001:2008 - "Системи за управление на качеството’, сертификати ISO 14001 "Системи за управление на околната среда" и BS OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” - доказват се със копие от сертификати. г) Участникът трябва да разполага с екип от експерти - ръководен инженерно технически състав и екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в техническите спецификации, (доказва се с данни попъленени в Образец № 18 и приложенията към него ) както следва : Ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и координатор по безопасност и здраве в строителството. - Ръководителят на договора (ключов експерт 1) трябва да отговаря на следните изисквания: • Да има степен магистър – инженерно-техническо и/или икономическо образование • Да има най-малко 5 години опит по специалността; - Технически ръководители на обекта (ключов експерт 2) трябва да отговаря на следните изисквания: • Да има степен магистър – строителен инженер «ПГС» или «ССС» •Да има най-малко 5 години опит като технически ръководител - Отговорник за контрола на качеството (ключов експерт 3) трябва да отговаря на следните изисквания: •Да има степен магистър – инженер със специалност «ПГС» /ССС/ , «ВиК» или «ОиВ» •Да има най-малко три години опит в строителството и удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството. - Координатор по безопастност и здраве в строителството (ключов експерт 4) – трябва да отговаря на следните условия •Да има университетско инженерно-техническо или средно технически или еквивалентно такова; •Да има удостоверения за «КООРДИНАТОР ПО БЕЗОПАСТНОСТ И ЗДРАВЕ В СТРОИТЕЛСТВОТО» •Да има най-малко 2 години опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ !!!! Ръководителят на договора, Техническият Ръководител и Отговорник за контрола на качеството не могат да бъдат едно и също лице. Допустимо е едно лице да съвместява функциите на ключов експерт 3 и 4 5. Участникът трябва да разполага с минимален числен състав на персонала за изпълнение на поръчката 20 човека, от които минимум 5 човека да са със следните специалности: Специалист шпакловки и мазилки - 1 бр. , Специалист Облицовки настилки – 1 бр., Специалст ВиК – 1 бр., Специалист Сухо строителство – 1 бр.,монтажник - 1 бр. - доказва се с удостоверениеот НАП за броя на заетите лица , данни попълнени в Образец 21 и приложенията към него (копия на документи за придобита квалификация дипломи, сертификати, удостоверения и други) 6. Участникът трябва да разполага със налична техника , собствена или наета (доказва се с данни попъленени в Образец 22 и приложенията към него ) в съответствие с предложения от него генерален подход /стратегия/ и методология за изпълнение на поръчката, Като представи доказателства , че тази техника ще му е на разположение в съответствие с предвижданията на календарния график за изпълнение на строителството.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006г.) за четвърта категория, първа група строежи. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, достатъчно е един член на обединението/консорциумът да има такава регистрация, ако участва чуждестранно юридическо лице то следва да представи документ съобразно националното си законодателство. - доказва се с копие от документа за регистрация. 2. Участникът трябва да има през последните три години изпълнени и приети договори за строителство с включени сходни с предмета на поръчката строителни дейности и по конкретно минимум три обекта с изпълнени довършителни работи и вътрешни ремонти на сгради ; 3. Участникът трябва да има сертификат за внедрени ISO 9001:2008 - "Системи за управление на качеството’, сертификати ISO 14001 "Системи за управление на околната среда" и BS OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” - доказват се със копие от сертификати. г) Участникът трябва да разполага с екип от експерти - ръководен инженерно технически състав и екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в техническите спецификации, (доказва се с данни попъленени в Образец № 18 и приложенията към него ) както следва : Ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и координатор по безопасност и здраве в строителството. - Ръководителят на договора (ключов експерт 1) трябва да отговаря на следните изисквания: • Да има степен магистър – инженерно-техническо и/или икономическо образование • Да има най-малко 5 години опит по специалността; - Технически ръководители на обекта (ключов експерт 2) трябва да отговаря на следните изисквания: • Да има степен магистър – строителен инженер «ПГС» или «ССС» •Да има най-малко 5 години опит като технически ръководител - Отговорник за контрола на качеството (ключов експерт 3) трябва да отговаря на следните изисквания: •Да има степен магистър – инженер със специалност «ПГС» /ССС/ , «ВиК» или «ОиВ» •Да има най-малко три години опит в строителството и удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството. - Координатор по безопастност и здраве в строителството (ключов експерт 4) – трябва да отговаря на следните условия •Да има университетско инженерно-техническо или средно технически или еквивалентно такова; •Да има удостоверения за «КООРДИНАТОР ПО БЕЗОПАСТНОСТ И ЗДРАВЕ В СТРОИТЕЛСТВОТО» •Да има най-малко 2 години опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ !!!! Ръководителят на договора, Техническият Ръководител и Отговорник за контрола на качеството не могат да бъдат едно и също лице. Допустимо е едно лице да съвместява функциите на ключов експерт 3 и 4 5. Участникът трябва да разполага с минимален числен състав на персонала за изпълнение на поръчката 20 човека, от които минимум 5 човека да са със следните специалности: Специалист шпакловки и мазилки - 1 бр. , Специалист Облицовки настилки – 1 бр., Специалст ВиК – 1 бр., Специалист Сухо строителство – 1 бр.,монтажник - 1 бр. - доказва се с удостоверениеот НАП за броя на заетите лица , данни попълнени в Образец 21 и приложенията към него (копия на документи за придобита квалификация дипломи, сертификати, удостоверения и други) 6. Участникът трябва да разполага със налична техника , собствена или наета (доказва се с данни попъленени в Образец 22 и приложенията към него ) в съответствие с предложения от него генерален подход /стратегия/ и методология за изпълнение на поръчката, Като представи доказателства , че тази техника ще му е на разположение в съответствие с предвижданията на календарния график за изпълнение на строителството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показатели ТП = Т1х30% + Т2х10% + Т3х5% + Т4х55% ;Т1– Организация и план на работа;Т2– Предложение за искан аванс за изпълнение на СМР;Т3 – Предложен срок за отложено плащане ; Т4 – Срок на изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: Икономически показатели ФП = Цх65%+П1х10%+П2х10%+П3х5%+П4х5%+П5х5%; Ц – предложена цена ;П1 – средна часова ставка използвана при формиране на единичните анализни цени; П2 - % допълнителни разходи за труд използван при формиране на единичните анализни цени ; П3 - % допълнителни разходи за механизация използван при формиране на единичните анализни цени; П4 - % доставно складови разходи използван при формиране на единичните анализни цени; П5 - % печалба използван при формиране на единичните анализни цени ; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2011 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 54 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.28а всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акд. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел:9152 169.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.02.2011 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.02.2011 г.  Час: 10:00
Място

Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акд. Ив. Евст. Гешов” №15, сградата на НЦООЗ,ет.12,зала 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители / по 1 от участник/, както и представители на средствата за масова информация и на юрид.лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на вратата на зала №6, етаж 12 в сградата на НЦООЗ, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов " № 15



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10 - дневен срок от : 1. Публикуване на Решение и Обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изискванията, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срущу решението за откриване на прпоцедурата; 2. Получаване на Решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата / по. чл.73, ал.1 и ал.3, чл.74, ал.2 от ЗОП /

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.12.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ