Версия за печат

00398-2010-0034

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Р-л отдел "ОП"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка, инсталация, пускане в действие, обучение на персонала и гаранционна поддръжка на научно-изследователска апаратура и софтуерен продукт за нуждите на научно-изследователски проект по договор 1И/15.12.2009г. на тема '"Създаване на инфраструктура за интрадисциплинарно експерементално - научно развитие на дентална медицина” във Факултет по дентална медицина при Медицински Университет - София, по 6 обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Факултет по дентална медицина при Медицински университет-София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка, инсталация, пускане в действие, обучение на персонала и гаранционна поддръжка на научно-изследователска апаратура и софтуерен продукт за нуждите на научно-изследователски проект по договор 1И/15.12.2009г. на тема '"Създаване на инфраструктура за интрадисциплинарно експерементално - научно развитие на дентална медицина” във Факултет по дентална медицина при Медицински Университет - София, по 6 обособени позиции

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 72268000

Описание:

Медицинско оборудване
Услуги по доставка на софтуерни продукти

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно заложеното в документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции е в размер, както следва: За 1-ва -270,00 лв.; за 2-ра поз.-50,00 лв.; 3-та поз.- 210,00 лв.;4-та поз.- 100,00лв.; 5-та поз. - 130,00 лв. и 6-та поз.-100,00лв. Гаранция за участие по всички обособени позиции е в размер на 860,00лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя- банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно договора. При участие в процедурата на участник от ЕС или ЕИП всички такси и комисионни по превода, при внасянето и освобождаването на гаранциите за участие и изпълнение са споделени между Възложителя и участника. Внесената гаранция за участие, респ. за изпълнение следва да бъде съобразена с горното. След приспадане на споделените разходи, стойността на гаранцията за участие, респ. за изпълнение трябва да не е под обявената стойност на съответната гаранция. При стойност на гаранциите след приспадане на споделените разходи по-ниска от обявената участника се отстранява от участие в процедурата, респ. за обособената позиция. При участие в процедурата на участник от трети страни, всички такси и комисионни по превода, при внасяне и освобождаване на гаранцията за участие, респ. за изпълнение са за сметка на участника. Внесената гаранция за участие, респ. за изпълнение следва да бъде съобразена с горното и след приспадане на всички разходи по банковите преводи стойността на гаранцията за участие, респ. за изпълнение трябва да не е под обявената стойност на съответната гаранция. В противен случай участника се отстранява от участие в процедурата, респ. за обособената позиция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от звеното краен получател – Факултет по дентална медицина – София, по банков път, съгласно офертната цена в лв. по сметката на Изпълнителя не по–късно от 10 календарни дни след представяне на : - Доставна фактура издадена на името и с данните на ФДМ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал и 2 броя заверени копия; - Приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването на стоките, извършения монтаж и предварителното изпитване и пускане в експлоатация на стоките, в който са посочени единичните цени и обща стойност; - Гаранционни карти; - Техническа документация; - Ръководство за употреба на български език; - Протокол за извършено обучение на персонала, който ще работи с апаратурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците представят копие от документа за регистрация и други решения за промени по партидата или единен идентификационен код съгласно чл.23 от ЗТР,когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Удостоверение за актуално състояние на участника /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от шест месеца преди подаване на офертата; удостоверение с идентиф. № /код по Булстат/; удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС или регистрация по ЗДДС (за регистрираните по ЗДДС)/. Документите за регистрация и други, за които не се изисква оригинал, с изключение на удостоверението за актуално състояние, могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2: участникът е в открито производство по несъстотелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон. Ако участникът е чуждестранно лице и се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. - участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците,а в случай, че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган. -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 5 на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 8 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП допълнително изискуеми документи в срок; -чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. -в случай, че ценовото предложение на участника надвишава предварително обявения финансов ресурс от възложителя за всяка обособена позиция; -представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника -при непредставяне на извлечения от каталози или фирмени брошури, доказващи съответствието на съответната апаратурата и оборудването и др. изисквания на Възложителя посочени в настоящята документация; -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Заверено участника копие от годишния финансов отчет за предходната финансова година, вкл. отчета за приходите и разходите заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. В случай, че са новорегистрирани, такива документи не се изискват; - Годишният финансов резултат на Участника, за последната година да бъде положителен /Декларация със свободен текст/; - Информация за общия оборот и за оборота на стоките, обект на поръчката за последните 3 /три/ години в табличен вид в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: списък на основните договори за подобни доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите, получателите придружен от препоръки за добро изпълнение; ISO 9001/2000 или еквивалент на производителя и на доставчика /Изпълнителя/ и СЕ марка или еквивалент с изключение на обособена позиция 6; сертификат /документ за упълномощаване/ за извършване на сервиз, издаден от фирмата производител на съответния апарат /оборудване/ или от оторизиран негов представител за територята на страната и всички изискуеми документи съгласно Приложения № 2 и 5 от документацията за участие. Задължително се представят извлечения от фирмени брошури или каталози,само страниците касаещи съответния апарат, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на съответната апаратура, оборудване и др. с изискванията на Възложителя.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 85
Показател: Гаранционен срок; тежест: 15
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2010/S 42 - 061392 от 26.02.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.01.2011 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27.01.2011 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.01.2011 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦООЗ.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители след представяне на документ за самоличност и оригинално или заверено от участника пълномощно / по 1 от участник/, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юрид.лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/- обществени поръчки - обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура. Решенията на Възложителя се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.12.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Микротом за рязане на твърди материали
1) Кратко описание

Съгласно документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 40
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за тази обособена позиция в размер на 27760,00 лв. без ДДС. Оферта, която надвишава предварително обявения лимитиран финансов ресурс се отстранява.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Стерeомикроскоп с плавно увеличаване /ZOOM/ за работа с отразена светлина
1) Кратко описание

Съгласно документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 40
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за тази обособена позиция в размер на 5 000,00 лв. без ДДС. Оферта, която надвишава предварително обявения лимитиран финнасов ресурс се отстранява.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Универсален апарат за термични натоварвания
1) Кратко описание

Съгласно документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 40
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за тази обособена позиция в размер на 21 330,00 лв. без ДДС. Оферта, която надвишава предварително обявения лимитиран финасов ресурс се отстранява.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Апарат за микроопън и компресия
1) Кратко описание

Апарат за микропън и компресия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 40
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за тази обособена позиция в размер на 10830,00 лв. без ДДС. Оферта, която надвишава предварително обявения лимитиран финасов ресурс се отстранява.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Апарат за скениране на оклузията
1) Кратко описание

Апарат за скениране на оклузията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 40
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за тази обособена позиция в размер на 13 330,00 лв. без ДДС. Оферта, която надвишава предварително обявения лимитиран финасов ресурс се отстранява.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Комплексен софтуерен продукт
1) Кратко описание

Комплексен софтуерен продукт

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 40
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за тази обособена позиция в размер на 10 000,00 лв. без ДДС. Оферта, която надвишава предварително обявения лимитиран финасов ресурс се отстранява.