Версия за печат

00109-2010-0016

BG-Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, пл.,,Георги Измирлиев-Македончето"№1, За: Илия Цветанов Велев, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677242, E-mail: ivelev@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Илия Цветанов Велев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

,,Извършване на консултантска услуга ,включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството,съставяне на технически паспорт на строежа и упражняване на инвеститорски контрол за количества и цени на СМР по време на изпълнение на обществена поръчка с предмет : “Изграждане на нова и подобряване на съществуващата водопроводна и канализационна мрежа в IV – ти микрорайон на гр. Благоевград”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр.Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

,,Извършване на консултантска услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството, съставяне на технически паспорт на строежа и упражняване на инвеститорски контрол за количества и цени на СМР по време на изпълнение на обществена поръчка с предмет : “Изграждане на нова и подобряване на съществуващата водопроводна и канализационна мрежа в IV – ти микрорайон на гр. Благоевград”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят се задължава да изпълни консултантска услуга включваща: -упражняване на строителен надзор по време на строителството; -съставяне на технически паспорт на строежа и упражняване на инвеститорски контрол за количества и цени на СМР по време на изпълнение на обществена поръчка с предмет : “Изграждане на нова и подобряване на съществуващата водопроводна и канализационна мрежа в IV – ти микрорайон на гр. Благоевград” - изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве по смисъла на Наредба №2/22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

11


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата в размер 1000 / хиляда/ лева без ДДС, вносима по банкова сметка на Община Благоевград, посочена в документацията или представена като банкова гаранция в същия размер. 2.Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на поръчката, преди сключване на договора, вносима по посочената в конкурсната документация сметка или представена като банкова гаранция в същия размер. Участникът избира сам формата на гаранция за участие, съответно за изпълнение. В случай, че гаранцията е парична, сумата се внася по набирателната сметка на Община Благоевград в Общинска Банка АД, IBAN BG 71SOMB91303313725301

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Стойностите по договора се плащат в лева по банков път съгласно клаузите на договора за възлагане на изпълнението.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и /или юридически лица преди сключване на договора следва да създаде юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I.Всички документи, в съответствие с изискванията на документацията, а именно: 1. Административни сведения - Образец № 1 2. Предлагана цена - Образец № 2 3. Подписан от участника проекто-договор за изпълнение на поръчката - Образец №5 (в проекто-договора не трябва да се попълват полета с цена или да бъдат дефинирани по начин, изключващ посочването на цена /напр.: цена ХХХХ лв./. 4. Техническо предложение - Образец № 6 5. Декларация обр. № 7 - Декларация, че е направен оглед и е извършено запознаване с обектите, на които ще се извършва строително-монтажна дейност, както и всички условия, които биха повлияли на офертата. 6. Декларация обр. № 8 - Декларация, че участникът в откритата процедура се задължава да следи за спазването на действащите в страната нормативни документи по безопасност и хигиена на труда, за опазване на околната среда, пожарната безопасности безопасността на движението , на ХЕИ, както и действуващите в странат стандарти и технически изисквания за този вид услуга, както и технологичните указания на Възложителя и предстваителите на ОПОС и контролните органи. 7. Декларация обр. № 9 - за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП 8. Декларация обр. № 10 - за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП 9. Декларация обр. № 11 - съгласно чл. 47, ал. 5 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП 10. Декларация обр. № 12 - съгласно чл. 23, ал. 1 от ППЗОП 11. Декларация обр. № 13 - за съгласие за участие като подизпълнител 12. Декларация обр. № 14 - по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП 13. Съдебно решение за регистрация на фирмата или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 14. Документ за данъчна регистрация на фирмата (копие, заверено от участника). 15. Идентификационен номер /БУЛСТАТ/ (копие, заверено от участника), изискуемо в случай, че дружеството не е пререгистрирано по Закона за търговския регистър. 16. Ако се участва в откритата процедура чрез пълномощник - да се представи на комисията оригинално нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника в процедурата. 17. Договор за учредяване на обединението/сдружението, в случай, че участника е обединение/сдружение. 18. Нотариално заверено пълномощно на представляващия обединението, в случай, че участникът е обединение/сдружение. 19.Документ за закупена документация на стойност 20 (двадесет) лв с ДДС. 20. Банково бордеро за внесена парична гаранция за участие в откритата процедура в размер на 1 000 (хиляда) лв. без ДДС или банковата гаранция за същата сума.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за последните три години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.) – копия, заверено от участника . За новорегистрираните документите се представят в зависимост от датата, на която е регистриран или започнал дейността си участникът. 2. Информация за оборота от извършени дейности с предмет подобен на предмета на обществената поръчка през последните 3 /три/ години ( 2007, 2008 и 2009 г.) -/Образец №4/ *** В случай на обединение ,което не е юридическо лице, всички документи се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: 1.Реализиран общ оборот от консултантска дейност (упражняване на строителен надзор и коорадинация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация) за последните 3 (три) финансови години (2007г., 2008г. и 2009г) минимум 300 000 лв. ; 2. Оборот от договори с предмет, сходен с предмет на настоящата поръчка, за предходните 3 (три) финансови години (2007г., 2008г. и 2009г.) в размер на не по-малко от 200 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Лиценз за упражняване на строителен надзор, ведно със списъка на правоспособните физически лица, определени за упражняване на строителен надзор по съответните части (копие, заверено от участника) или копие от документ удостоверяващ правото да се извършва такава дейност издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 2.Справка-Декларация, за основните договори за извършени дейности с предмет подобен на предмета на поръчката , изпълнени през последните 3 /три / години (2007, 2008 и 2009 г.), включително техните стойности, датите на изпълнение и получателите и издадени разрешения за ползване на строеж (Доказателствата трябва да свидетелстват за успешен опит в упражняването на строителен надзор и координация на строителния процес до въвеждането в експлоатация на строежи със сходна техническа сложност и обем на изпълнение). -/Образец №3/. 3. Препоръки за добро изпълнение на договорите /по т. 2/, дадени от предишни възложители, с посочени година стойност и местонахождение на обектите, както и дали същите са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 4.Списък-декларация с подходящ по състав екип от правоспособни физически лица, чрез които ще се изпълняват услугите, обект на настоящата обществена поръчка, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, придружен с: 4.1.Документи: - удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация - копия от дипломи - документи удостоверяващи трудов стаж - копие от трудова книжка - сключени договори с възложители за упражняване на строителен надзор на обекти от подобен характер на поръчката и разрешения за ползване доказващи участието на ръководителя и на членовете на екипа - разрешения за ползване на обекти въведени от фирмата в експлоатация 4.2. Граждански или трудов договор на включените в екипа за изпълнение на поръчката физически лица с участника за целия срок на изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Участникът да е лицензиран за упражняване на строителен надзор, съгласно нормативните изисквания на страната, в която е регистриран. 2.Основните договори за извършени дейности с предмет подобен на предмета на поръчката , изпълнени през последните 3 /три / години (2007, 2008 и 2009 г.) минимум 3 договора. 3.Минимум 3 бр. препоръки за добро изпълнение на поръчки с подобен предмет, дадени от предишни възложители, с посочени година, стойност и местонахождение на обектите, както и дали същите са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 4.Участникът представя списък -декларация на конкретния екип, който ще бъде ангажиран при изпълнението на тази обществена поръчка, чиято компетентност покрива спецификата на обекта, но не по - малко от: Ръководител екип - строителен инженер "магистър" с мин.10 години стаж по специалността и 5 години стаж в упражняването на строителен надзор. Екипа за изпълнение на поръчката да включва минимум следните специалисти: - строителен инженер част "Водоснабдяване и канализация" - един; - строителен инженер част "Пътна" - един; - строителен инженер част "Геодезия" - един; - правоспособно лице което отговаря на критериите по чл.5,ал.2 от Наредба №2/22.03.2004г.на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Членовете на екипа да имат минимум 6 години стаж по специалността и 3 години стаж в упражняването на строителен надзор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Физически лица могат да извършват проучвателни, проектантски, контролни, строителни и надзорни дейности, ако притежават техническа правоспособност съобразно придобитата им специалност и образователно-квалификационна степен. (2) Юридически лица могат да извършват дейности по ал. 1, ако в състава им са включени физически лица със съответната техническа правоспособност./съгласно чл.229 от ЗУТ/

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.11.2010 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Плащане на касата на Община Благоевград, находяща се на партера. Документацията за участие ще се получава в стая 314 в сградата на Община Благоевград, пл.,,Георги Измирлиев-Македончето" №1 ,след заплащането й в касата на Община Благоевград, всеки работен ден от 9,00 ч.до 12,00 часа и от 14,00 часа до 17,00 часа до 10 дни преди изтичане на крайния срок за получаване на офертите или по банкова сметка: Общинска банка АД, IBAN BG 44 SOMB 91308401500044, BIC SOMBBGSF, вид плащане 444000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.11.2010 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

11

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.11.2010 г.  Час: 10:00
Място

Зала 210 в сградата на Община Благоевград ,пл.,,Георги Измирлиев-Македончето " №1, гр. Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68 ал. 3 от ЗОП участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

„Реконструкция и модернизация на водоснабдителната и канализационната мрежа в кварталите “Струмско” , “Грамада” и “Баларбаши”, както и изграждане на нова и подобряване на състоянието на съществуващата водопроводна и канализационна мрежа в кв. „IV микрорайон” на гр. Благоевград” договор № 58111-С039-230/15.12.2008 финансиран по Оперативна програма "Околна среда" 2007-2013

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл. 120 ал. 3 и ал. 4 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съотлетното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнамането или от датата ,на която е изтекъл срокът за извършването на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по обществените поръчки, ул. "Леге" № 4, Република България 1000, София, Тел.: 02 9407050, E-mail: aop@aop.bg, Факс: 02 9407052

Интернет адрес/и:

URL: http://www.aop.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.10.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ