Версия за печат

00109-2010-0015

BG-Благоевград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" 1, За: Илия Велев, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677242, E-mail: ivelev@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Илия Велев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на нова и подобряване на съществуващата водопроводна и канализационна мрежа в ІV -ти Микрорайон на гр. Благоевград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обекта включва изграждане на нова улична водопроводна и канализационна мрежа в ІV-ти микрорайон и подмяна на съществуваща водопроводна мрежа в западната част на ІV-ти микрорайон (кв. Освобождение)

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45330000, 45332000, 45332200, 45332300

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обекта включва изграждане на: - Нова канализационна мрежа с дължина 2,7 км и диаметри на тръбите от ф 300 до ф 800. - Нова водопроводна мрежа с дължина 2,6 км и диаметри на тръбите от ф 90 до ф 560. - Подмяна на съществуваща водопроводна мрежа с дължина 2,5 км и диаметри на тръбите от ф 90 до ф 160. Подробните количествени сметки и технически спецификации са неразделна чест към документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
5800000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Комисията ще разглежда само предложения, придружени с документ за предоставена гаранция за участие в откритата процедура: Изграждане на нова и подобряване на съществуващата водопроводна и канализационна мрежа в IV – ти микрорайон на гр. Благоевград в размер на 58 000 (петдесет и осем хиляди) лв. без ДДС или банковата гаранция за същата сума. Паричната гаранция се превежда по банкова сметка на Община Благоевград, Банков код- BIC-SOMBBGSF, по Банкова набирателна сметка IBAN-BG71S0MB 9130 33 13725301 Общинска банка АД Благоевград. В банковото бордеро задължително се записва името на откритата процедура, за която се кандидатства: Изграждане на нова и подобряване на съществуващата водопроводна и канализационна мрежа в IV – ти микрорайон на гр. Благоевград Гаранция за участие може да бъде парична или банкова гаранция 2.Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на поръчката, преди сключване на договора, вносима по посочената в конкурсната документация сметка или представена като банкова гаранция в същия размер. Участника избира сам формата на гаранция за участие и за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Стойностите по договора се плащат в лева по банков път съгласно клаузите на договораза възлагане на изпълнението, и финансовият план за разплащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически или юридически лица преди сключването на договора следва да създаде юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: С офертата участникът да представи всички документи посочени в документацията за участие, както следва: 1. Административни сведения - Образец №1 2. Предлагана цена - Образец № 2 3. Подписан от участника проекто-договор за изпълнение на поръчката - Образец №5 - Приложение № 1 План график, Приложение № 2 Финансов план, Приложение № 3 Техническа спецификация на материалите. (в проекто-договора не трябва да се попълват полета с цена или да бъдат дефинирани по начин, изключващ посочването на цена /напр.: цена ХХХХ лв./. 4. Техническо предложение - обр. № 6 - Приложение 6.1 - План график за изпълнение на СМР, Приложение 6.2 - Мерки за опазване на околната среда 5. Декларация обр.№ 7- че е направен оглед и е извършено запознаване с всички условия на място. 6. Декларация обр.№ 8 - за спазване на нормите и нормативите. 7. Декларация обр. № 9 - за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП . 8. Декларация обр.№ 10 - за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП . 9. Декларация обр.№ 11 - за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП . 10. Декларация обр.№ 12 – съгл. чл. 23, ал.1 от ППЗОП 11. Декларация обр.№ 14 - за съгласие за участие като подизпълнител. 12. Декларация обр.№ 15 - за участие на подизпълнител по чл.56,ал.1,т.7 от ЗОП. 13. Декларация обр.№ 17 - че в предложената цена е спазено изизскването за минимална цена на труда по чл.56,ал.1,т.10 от ЗОП. 14. Съдебно решение за регистрация на фирмата или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 15. Документ за данъчна регистрация на фирмата (копие, заверено от участника). 16. Идентификационен номер /БУЛСТАТ/ (копие, заверено от участника), изискуемо в случай, че дружеството не е пререгистрирано по Закона за търговския регистър. 17. Анализите и калкулациите за твърдите единични цени с посочен код по УСН. 18. Ако се участва в откритата процедура чрез пълномощник - да се представи на комисията оригинално нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника в процедурата. 19. Документ за закупена документация на стойност 150 (сто и петдесет) лв с ДДС 20. Банково бордеро за внесена парична гаранция за участие в откритата процедура на стойност 58 000 (петдесет и осем хиляди) лв. или банковата гаранция за същата сума. 21. При участие на подизпълнител се прилага чл.56, ал.2 от ЗОП. 22. Договор за учредяване на обединението/сдружението, в случай, че участника е обединение/сдружение. 23. Нотариално заверено пълномощно на представляващия обединението, в случай, че участника е обединение/сдружение. 24. При участие на чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения- се прилага чл. 56, ал. 4 ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009 година, заверен съгласно Закона за счетоводството; 2. Информация за общия оборот от строителство и за оборота от строителство за обекти от подобен характер, за последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 4 *** В случай на обединение, което не е юридическо лице, всички документи и доказателства се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: 1. Участникът, трябва да има общ оборот от извършени СМР за последните три години с общ обем - минимум 11 600 000 лева. 2.Участникът, трябва да има общ оборот от извършени СМР за обекти от подобен характер през последните три години с общ обем - минимум 7 000 000 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка-декларация на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години /Образец №3/, придружени от препоръки за добро изпълнение; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът да е вписан в Централния проф. регистър на строителя съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите (обн.,ДВ,бр.108 от 2006 г.), а когато участника е чуждестранно лице да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 3.Данни за собствени или наети лица, които участника ще използва за извършване на строителството, съдържащи следната информация: трите имена, образование, професионална квалификация, стаж по специалността, придружен от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и трудовия стаж. 4.Декларация обр. № 13 – За техническото оборудваане с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка, чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП 5.Декларация обр. № 16 - за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. /чл.51,ал.1,т.8 от ЗОП/ 6. Мерки за опазване на околната среда В случай на обединение, което не е юридическо лице, всички документи и доказателства се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнени през последните пет години минимум 3 договора за строителство с предмет подобен на настоящата обществена поръчка. Да се приложат минимум 3 препоръки. 2. Участника да представи удостоверение за вписване и талона към него за съответната група строителство и категория строежи. 3. Участникът да разполага с минимум две лица с висше образование с квалификация "строителен инженер", от които единия задължително да е със специалност "Водоснабдяване и канализация" със стаж по специалността минимум 6 години. - Участникът да разполага с минимум две технически лица със средно образование и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" със стаж по специалността минимум 9 години. 4. Участника да разполага със следното техническо оборудване- техника за извозване на строителни отпадъци, техника за превоз на строителни материали,земекопни машини – багер,фадрома, самоходни валяци – 6т. и 12 т.,асфалтополагач – укладатор, машина за рециклаш на асфалтова смес,пневматичен самоходен валяк – хатра, асфалтополагач – укладатор. 5. Средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последната година да е над 20. 6. Работна програма за опазване на околната среда - Приложение № 6.2.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Размер на предложената цена; тежест: 50
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 30
Показател: Срок на гаранция; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.11.2010 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Плащане на касата на Община Благоевград, находяща се на партера. Документацията за участие ще се получава в стая 314 в сградата на Община Благоевград, пл.,,Георги Измирлиев-Македончето" №1 ,след заплащането й в касата на Община Благоевград, всеки работен ден от 9,00 ч.до 12,00 часа и от 14,00 часа до 17,00 часа до 10 дни преди изтичане на крайния срок за получаване на офертите или по банкова сметка: Общинска банка АД, IBAN BG 44 SOMB 91308401500044, BIC SOMBBGSF, вид плащане 444000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.11.2010 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

9

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.11.2010 г.  Час: 10:00
Място

Зала 210 в сградата на Община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68.ал.3 от ЗОП участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА "ОКОЛНА СРЕДА 2007-2013 г."

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120,ал.3 и ал.4 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съотлетното решение или действие , а ако не е уведомено - от датата на узнамането или от датата ,на която е изтекъл срокът за извършването на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по обществените поръчки, ул. "Леге" № 4, Република България 1000, София, Тел.: 02 9407050, E-mail: aop@aop.bg, Факс: 02 9407052

Интернет адрес/и:

URL: http://www.aop.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.09.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ