Версия за печат

00109-2010-0012

BG-Благоевград: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Благоевград, пл."Георги Измирлиев"1, За: Калинка Спасова, Йорданка Костадинова, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677280; 073 884454, E-mail: kspasova@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Сметосъбиране, сметоизвозване и депониране на БО, поддържане чистотата на уличната мрежа и терени, предназначени за обществено ползване в нормални и зимни условия, експлоатация на депо за битови отпадъци /БО/ и депото за строителни отпадъци /CO/, поддържане на зелените площи и снегопочистване на територията на Община Благоевград”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: Община Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Дейност “Сметосъбиране, сметоизвозване и депониране на БО” включва: разполагане на съдовете за битови отпадъци и ремонт на съдове; събиране на БО от точките за събиране и транспортиране до депото за неопасни отпадъци в землището на село Бучино; събиране на нерегламентирано изхвърлените битови, едрогабаритни, строителни и други отпадъци около съдовете и в жилищните райони и транспортирането им до депото за неопасни отпадъци в землището на с.Бучино; извозване на отпадъци от нерагламентирани сметища и отпадъци от пролетно почистване по заявка на Възложителя; извозване на растителни отпадъци от почистване на зелените площи за компостиране по заявка на Възложителя; Дейност “Поддържане чистотата на уличната мрежа и терени, предназначени за обществено ползване в нормални и зимни условия” включва: почистване - ръчно и машинно метене на улици, площади, тротоари, подлези, паркови и други територии за обществено ползване, почистване коритото на р. Благоевградска Бистрица и транспортиране на събраните отпадъци до депо за неопасни битови отпадъци или депо за инертни отпадъци; почистване от трева, тротоари, площади, паркови алеи и други места за обществено ползване, включително почистване на отпадъци от сезонни замърсявания и транспортирането им до депото за битови отпадъци или депо за инертни отпадъци; Оборка на тревни площи, включително и междублокови пространства, кашпи и почистване от трева и издънки на улични дървета; почистване на зелени площи включително пролетно и есенно почистване /събиране на шума и др./; миене на улици и почистване на плакати по заявка на Възложителя. Дейност “Поддържане и експлоатация на депото за битови отпадъци /БО/” включва: входящ контрол, охрана, разриване, пробутване и подравняване. Запръстяване, мониторинг,СМР и други дейности по заявка на Възложителя. Дейност “Поддържане и експлоатация на депото за инертни /строителни/ отпадъци “ включва: входящ контрол, охрана, разриване, пробутване и подравняване. Мониторинг, СМР и други дейности по заявка на Възложителя. Дейност “Поддържане на зелените площи на територията на Община Благоевград” включва извършване на всички видове дейности необходими за поддържането на зелените площи: ремонт тревни площи, косене, събиране на трева, поливане, резитба на дървета, храсти и рози, засаждане и окопаване на дървесна, храстова и цветна растителност и други дейности по поддържането на зелените площи. Извършване на ремонт на градински пейки, поливен водопровод и др. паркови елементи по заявка на Възложителя; Дейност “Снегопочистване” включва извършване на зимно поддържане на уличната мрежа в град Благоевград с цел да се осигури нормална проходимост по уличната мрежа през целия зимен сезон; Почистване на цялото платно за движение на улицата от снежната покривка; Опесъчаване при необходимост;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90500000, 90511000, 90513000, 90610000, 90620000, 90630000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по превозване на отпадъци
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно посоченото в документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

60


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят оригинален документ за гаранция за участие в размер на 187 500 лв./сто осемдесет и седем хиляди и петстотин/ без ДДС- под формата на банкова гаранция или с вносна бележка за внесената сума по набирателна сметка на Община Благоевград в "Общинска банка"АД, клон Благоевград, IBAN – BG71 SOMB 9130 3313 7253 01, BIC код - SOMBBGSF. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на поръчката, преди сключване на договора, вносима по посочената в конкурсната документация сметка или представена като банкова гаранция в същия размер. Кандидатът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Максималната стойност на договора за възлагане на обществената поръчка не може да бъде повече от 18 750 000 лева без ДДС. Изпълнителят има право на месечни плащания на база твърда договорена стойност и единични цени за описаните в документацията видове работи за дейностите "Сметосъбиране, сметизвозване и депониране на битови отпадъци"; Поддържане чистотата на уличната мрежа и терени, предназначени за обществено ползване в нормални и зимни условия"; Експлоатация на депо за битови отпадъци /БО/ и депо за строителни отпадъци /CO/; Поддържане на зелените площи" и "Снегопочистване" на територията на Община Благоевград”. Плащания за всички видове дейности, които са на твърда договорена стойност се извършат на база представени фактура и протоколи от извършени проверки от възложителя за качеството на изпълнение на дейностите в срок до 15 календарни дни след представянето им. За видовете работи по заявка на възложителя плащанията се извършват с протокол за реално извършените дейности, придружен с количествена сметка, акт-образец 19 и фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи и информация, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Административни сведения - Образец № 1 2.Предлагана цена - Образец № 2 3.Декларация, че е направен оглед и е извършено запознаване с всички условия на територията, върху която ще се извършва услугата, които биха повлияли на офертата- за предмета на услугата, за който кандидатства. 4.Декларация, че участникът в откритата процедура се задължава да спазва действуващите в страната стандарти, технически и нормативни документи по БХТ, ХЕИ, ПАБ, Безопасност на движението и Изискванията за опазване на околната среда - за обекта, за който се кандидатства 5.Декларации за липсата на обстоятелства по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП; 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител -за обекта, за който се кандидатства; 7. Декларация обр.№ 9 -Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП. 8.Декларация обр. № 6 – съгл. чл. 23, ал.1 от ППЗОП 9.Съдебно решение за регистрация на фирмата 10. Декалрация за запознаване и приемане на условията на документацията за участие; 11. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице /чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП/; 12.Документ, заверено копие, издаден от Възложителя за закупена документация; 13.Ако се участвува в откритата процедура чрез пълномощник - да се представи на комисията оригинално нотариално заверено пълномощно от лицата, представляващи юридическите лица или ЕТ /по съдебна регистрация/, за този обект; 14.Списък на документите, съдържащи се в офертата, с подпис и печат от участника; 15.Банково бордеро за внесена парична гаранция за участие в откритата процедура както следва: “Сметосъбиране, сметоизвозване и депониране на БО, поддържане чистотата на уличната мрежа и терени, предназначени за обществено ползване в нормални и зимни условия, експлоатация на депо за битови отпадъци /БО/ и депо за строителни отпадъци /CO/, поддържане на зелените площи и снегопочистване на територията на Община Благоевград” или банкова гаранция за същата сума по сметка на Община Благоевград в "Общинска банка"АД, клон Благоевград, IBAN – BG71 SOMB 9130 3313 7253 01, BIC код – SOMBBGSF.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документация и информация, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Информация за общия годишен оборот за последните 3 /три/ години и общия оборот, реализиран от услуга с предмет, подобен на обекта на поръчката, за последните 3 години; 2.Годишен отчет за приходите и разходите на кандидата за последните 3 години. 3.Годишен баланс за последните 3 години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Годишният оборот на участника за последните 3 /три/ финансови години не по-малко от 6 000 000 /шест милиона/ лева. 2. Участникът да има минимален общ оборот за последните 3/три/ финансови години от събиране и транспортиране на битови отпадъци и почистване на територии за обществено ползване, екплоатация на депа поддържане на зелени площи и снегопочистване не по-малко 5 000 000 /пет милиона/ лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документация и информация, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Справка –декларация на договорите за услугите, изпълнени през последните 3/три/ години-Образец №3 съдържащ списък на договорите за услугите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните услуги; тези препоръки посочват датата и мястото на услугата, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания /чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП/; 2.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка. 3.Заверено копие от акт за собственост или договор за наем за терен, който ще се ползва за база за техниката. 4.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните 3 /три/ години /чл.51,ал.1,т.8 от ЗОП/. 5.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и на ръководните му служители /чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП/. 6.Заверено копие от талона за първоначална регистрация на транспортните средства и/или заверено копие от договора за наем /лизинг или документ за предоставено право за ползване/;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участниците да имат изпълнени поне 1 /един/ договор за сметосъбиране,сметоизвозване и депониране на битови отпадъци,поддържане чистотата на уличната мрежа и терени, предназначени за обществено ползване, експлоатация на депа, поддържане на зелени площи и снегопочистване на територии за обществено ползване с общини с категория /функционален тип/ сходен с Община Благоевград или да са с обхват на обслужване на поне 80 000 жители през последните 3 години. -Основните договори за извършени дейности с предмет подобен на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години минимум 3 договора. -Минимум 3 бр. препоръки за добро изпълнение на поръчки с подобен предмет, дадени от предишни възложители. 2.Участниците да разполагат със следното минимално техническо оборудване /собствено, наето или предоставено за ползване/ за изпълнение на обществената поръчка, както следва: -товарен автомобил, сметосъбирач-7 броя -автометачки-2 броя -самосвали-9 броя -трактор /булдозер/-2 броя -челен товарач-1 брой -автоцистерни-8 бр. -автовишки-2 броя -автокран-1 брой -малогабаритна техника /за дейност "Поддържане на зелените площи"/-20 броя -строителнопътна машина-1 бр. 3. Базата за техниката да се намира на територията на град Благоевград или до 10 км от него. 4.Кандидатът да разполага с: -ръководител-висше образование -инженер по озеленяването-стаж не по-малко от 5 год. -еколог-висше образование -специалист ДВГ- средно или висше образование -техник по механизация- средно или висше образование -физическите лица да имат сключен граждански или трудов договор с участника и да бъдат включени в екипа за изпълнение на поръчката за целия й срок на изпълнение.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Размер на предложената цена ; тежест: 50
Показател: Обем на предложените инвестиции от Изпълнителя; тежест: 20
Показател: Степен на подробност на предложения организационен план за работа за всяка дейност ; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.10.2010 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 40 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата по възлагане на ОП се закупува от касата в Община Благоевград, гр.Благоевград, пл."Георги Измирлиев" № 1, всеки работен ден от 09.00 до 16.30 часа до изтичане на срока за закупуване на документацията. В цената на документацията е включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18.10.2010 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.10.2010 г.  Час: 11:00
Място

Oбщина Благоевград, гр. Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1, зала 210

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

НЕ



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” № 1, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677280, E-mail: kspasova@blgmun.com, Факс: 073 884451

Интернет адрес/и:

URL: www.blgmun.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.08.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ