Версия за печат

00109-2010-0010

BG-Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, площад "Георги Измирлиев" №1, За: Цветан Попниколов; Крум Алуминов, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677281, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Отдел"Инвестиционна дейност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Работен проект за благоустрояване на улици в ІV микрорайон гр.Благоевград по част пътна, улично осветление и пътни съоръжения І/първи/ етап"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: гр.Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на услуга: Изготвяне на работен проект за благоустрояване на улици в ІV микрорайон гр.Благоевград по част пътна, улично осветление и пътни съоръжения.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Към документацията за участие е приложено задание за проектиране.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатът представя гаранция за участие в процедурата в размер 900.00 /деветстотин/ лева без ДДС, вносима по банкова сметка на Община Благоевград ,посочена в документацията или представена като банкова гаранция в същия размер. 2.Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на поръчката ,преди сключване на договора ,вносима по посочената в конкурсната документация сметка или представена като банкова гаранция в същия размер. Кандидатът избира сам формата на гаранцията за участие ,съответно за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Услугата се финансира от Община Благоевград. Стойностите по договора се плащат в лева по банков път съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и /или юридически лица преди сключване на договора следва да създаде юридическо лице.Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата,подадена от обединението При подаване на офертата участникът трябва да представи документ за учредяване и нотариално заверено пълномощно за определяне на водещ участник в обединението, а преди сключване на договора - регистрация по ЕИК по Булстат.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Административни сведения - Образец №1 2. Предлагана цена - Образец 2 3. Справка -декларация на договорите за проектиране, изпълнени през последните 3/ три / години.-Образец №3 4. Декларации обр.№ 1, 2 ,3 ,4, 5 ,6,7,8 4.1.Декларация обр.№ 1-Декларация, че е направен оглед и е извършено запознаване с всички условия на обекта, които биха по¬влияли на офертата. 4.2.Декларация обр.№ 2-Декларация, че участника в открития конкурс се задължава да спазва действуващите в страната стандарти, технически и нормативни документи по проектирането и тези по БХТ, ХЕИ, ПАБ, Безопасност на движението и Изискванията за опазване на околната среда . 4.3.Декларация обр. № 3 - по чл.13, ал.1, т.3 от НВМОП, във връзка с чл. 47,ал.1 от ЗОП . 4.4.Декларация обр.№ 4 - по чл.13, ал.1, т.4 от НВМОП, във връзка с чл. 47,ал.2 от ЗОП . 4.5.Декларация обр.№ 5 - по чл.13, ал.1, т.3 от НВМОП, във връзка с чл. 47,ал.5 от ЗОП . 4.6.Декларация обр.№ 6 – съгл. чл. 23,ал.1 от ППЗОП 4.7.Декларация обр.№ 7 – чл.51, ал.1,т.9 от ЗОП 4.8. Декларация обр.№ 8 -за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години. /чл.51,ал.1,т.8 от ЗОП/ за всяка година по отделно 5.Информация за общия годишен оборот от проектиране за последните 3 /три/ години и общия оборот, реализиран от проектиране с предмет, подобен на обекта на поръчката , за последните 3 години -Образец №5 6. Оформен от участника проекто- договор за проектиране -образец №6 7. Съдебно решение за регистрация на фирмата. 8. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 9. Документ за данъчна регистрация на фирмата 10.Идентификационен номер /БУЛСТАТ/ 11. Валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството от 02.03.2004 г. съгласно чл.171 от ЗУТ –копие,заверено от участника 12.Годишен баланс за 2009 година. 13. Отчет за приходите и разходите на кандидата за 2009 година. 14. Препоръки от други ВЪЗЛОЖИТЕЛИ за добро изпълнение за най-важните обекти от подобен характер ,проектирани през последните три години. 15. Копия от удостоверенията за пълна проектантска правоспособност и членските карти на лицата, които ще изпълнят проектирането. 16. Документи ,удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и на ръководните му служители /чл.13, ал.1 във връзка с чл.51,ал.1,т.7 от ЗОП/ 17. Данни за собствени или наети технически лица ,които кандидата ще използва за извършване на строителството. /чл.13, ал.1 във връзка с чл.51,ал.1,т.10 от ЗОП/ 18. Хонорар сметка по всички части поотделно 19. Рекапитулация на хонорар сметката за проекта 20. Ако се участвува в открития конкурс чрез пълномощник - да се представи на комисията оригинално нотариално заверено пълномощно от лицата, представляващи юридическите лица или ЕТ /по съдебна регистрация / , за този обект. 21. Документ за закупена документация на стойност 120 (сто и двадесет ) лв с ДДС. 22. Банково бордеро за внесена парична гаранция за участие в открития конкурс в размер на 900 (деветстотин ) лв. без ДДС или банковата гаранция за същата сума. 23.Списък на документите, съдържащи се в офертата /чл.13,т.12 от НВМОП/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Годишен баланс за 2009 година. 2. Отчет за приходите и разходите на кандидата за 2009 година. 3.Справка -декларация на договорите за проектиране, изпълнени през последните 3/ три / години.-Образец №3. 4.Информация за общия годишен, оборот от проектиране за последните 3 /три/ години и общия оборот, реализиран от проектиране с предмет, подобен на обекта на поръчката , за последните 3 години -Образец №5
Минимални изисквания: 1.Реализиран общ оборот от дейността за последните 3 (три) финансови години (2007г., 2008г. и 2009г) минимум 100 000 лв. 2. Оборот от договори с предмет, сходен с предмет на настоящата поръчка, за предходните 3 (три) финансови години (2007г., 2008г. и 2009г.) в размер на не по-малко от 50 000 лв.общо. 3. Не по-малко от 60% от годишните приходи на участника от дейността му да са реализирани от услуги, свързани с проектиране. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло и/или важат за поне един от членовете на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка-декларация на договорите за проектиране, изпълнени през последните 3 години, придружена от препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на проектирането, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Копия от удостоверенията за пълна проектантска правоспособност и членските карти на лицата, които ще изпълнят проектирането. 3.Документи ,удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и на ръководните му служители /чл.51,ал.1,т.7 от ЗОП/ 4.Декларация обр.№ 7 – За техническото оборудваане с което разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка ,чл.51, ал.1,т.9 от ЗОП 5.Декларация обр.№ 10 -за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години. /чл.51,ал.1,т.8 от ЗОП/ *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло и/или важат за поне един от членовете на обединението.
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва да осигурява необходимата правоспособност, качества и умения за изпълнение на услугата проектиране, като за целта трябва да докаже, че: а) разполага с минимум 2 (два) експерта, притежаващи квалификация и опит за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката б) предложените експерти имат висше образование с образователно-квалификационна степен “магистър” инженери с пълна проектантска правоспособност за съответните части по проекта ; със стаж по специалността минимум 3 години; в) ръководителят на екипа трябва да имат висше образование “магистър» инженер с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит. *** Участникът може да осигури и други експерти за успешното реализиране на проекта, както посочи техните функции и минималните изисквания към тях. 2.Да има сключени и изпълнени не по-малко от 2/два/ договора за проектиране през последната 2009 година. 3. Притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност и членска карта за 2010г.. 4. Притежава валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството от 02.03.2004 г. съгласно чл.171 от ЗУТ –заверено копие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена за изпълнение; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 02.09.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

Плащане на касата на Община Благоевград,находяща се на партера. Документацията за участие ще се получава в стая 315 в сградата на Община Благоевград, пл.,,Георги Измирлиев-Македончето" №1 ,след заплащането и в касата на Община Благоевград, всеки работен ден от 9,00 ч.до 12,00 часа и от 14,00 часа до 16,00 часа до изтичане на крайния срок за получаване .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
09.09.2010 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.09.2010 г.  Час: 11:00
Място

Зала 210 на Община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120,ал.3 и ал.4 ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съотлетното решение или действие , а ако не е уведомено - от датата на узнамането или от датата ,на която е изтекъл срокът за извършването на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ